Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Yeni Ford Focus ( 2011 - 2012 - 2013 Ford Focus ) - Genel Başlık


Yakup Ç. A.

Önerilen Mesajlar

modacar ve hepsiburada.com da ford renklerine uygun rütuş ve sprey boyaları var..alman malı..

yada oto boyacıda renk koduyla kardırın..100 gr ı 15-20 tl tutar 2-3 sene kullanırsınız..

yanına birde sertleştirici (hardener) alırsanız çabucak kurur..akropil di sanırım 250 ml olması lazım..

eğer akrilik tiner alırsanız kuruması daha geç olur..tinerler 3-5 çeşit..mesela yazın "very slow"(çok yavaş kuruyan) olanı kullanılır..

hangisinin kaç derece hava sıcaklığında uygulanacağı kutusunda yazar..

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Benim arabada rölantide titreme var. Geçen gün yıkamaya götürdüm adam çekti arabayı oda dedi. Sürekli Shellden aliyorum ondan mi acaba ? Depoyu bitirip Opet mi denesem 1 depo ?

Sabri Özer tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Az kusurlu olanlar var yarım ile birkaç milyon euro arasında :)

Ama sayılı olduklarından birebir değişim sorun olabilir  :kıhkıh:

 

Şaka bir yana halledilemeyecek bir sorun henüz göremedim ben. Alırken dikkat etmeniz gereken noktalar forumda çokça konuşuldu :)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bu yanlış kullanılabilecek bir mesaj olabilir, en azından kötülemek isteyenlerin eline koz vermiş gibi olacak!

Şimdiye kadar okuduklarımı hatırlamaya çalışarak Focus Mk3'te üretim kaynaklı sorunları listelemeye çalıştım:

  1. Montaj hataları: Bagaj kapağı, cam çıtaları, ön konsol, tavan döşemesi, ayna - sensör kutusu birleşimi, arka stoplar. İlk serilerde bu sorun daha belirgindi, üretim oturdukça şikayetler azaldı.
  2. Arka hoparlör zırıldaması, kapı trimi ve/veya hoparlör kaynaklı, son modellerde bu da giderildi.
  3. Sağ aks keçesi yağ kaçırması. Focus'a özgü değil, yeni bir sorun da değil, dizellerde sanki daha sık, oluşma olasılığı izlenimime göre %10-20, nadiren tekrar da edebiliyor, servisler hızla garantiden gidermeye çalışıyorlar.
  4. Farlarda buğu oluşması, bu da modele özgü değil, kiminde var kiminde yok.
  5. Katlanır aynaların donması (açık halde bırakma seçeneğinin olmaması)
  6. Kapı kilidinin donması ve kapının bir süre bu nedenle kapanmaması (nedense Almanya'da çok)
  7. Bagajın su alması, sağ ön halı ıslanması, arka stopların su alması (üçü de çok çok nadir)
  8. Yakıt deposundan çalkantı sesi gelmesi (üretim değil tasarım hatası denilmeli) 
  9. Özellikle dizellerde kalkışta yığılma, devir düzensizliği vb. motor yazılımı ile ilgili güncelleme ile giderilen sorunlar 

Unuttuklarım varsa yazın ekleyelim.

Şöyle bir bakınca ciddi ve giderilemeyen bir problem olduğunu söylemek zor.

Sürüş dinamikleri, konforu ve güvenliğini düşününce "geçiniz" diyorum kolaylıkla...

Cem Boneval tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bu yanlış kullanılabilecek bir mesaj olabilir, en azından kötülemek isteyenlerin eline koz vermiş gibi olacak!

Şimdiye kadar okuduklarımı hatırlamaya çalışarak Focus Mk3'te üretim kaynaklı sorunları listelemeye çalıştım:

  • Montaj hataları: Bagaj kapağı, cam çıtaları, ön konsol, tavan döşemesi, ayna - sensör kutusu birleşimi, arka stoplar. İlk serilerde bu sorun daha belirgindi, üretim oturdukça şikayetler azaldı.
  • Arka hoparlör zırıldaması, kapı trimi ve/veya hoparlör kaynaklı, son modellerde bu da giderildi.
  • Sağ aks keçesi yağ kaçırması. Focus'a özgü değil, yeni bir sorun da değil, dizellerde sanki daha sık, oluşma olasılığı izlenimime göre -20, nadiren tekrar da edebiliyor, servisler hızla garantiden gidermeye çalışıyorlar.
  • Farlarda buğu oluşması, bu da modele özgü değil, kiminde var kiminde yok.
  • Katlanır aynaların donması (açık halde bırakma seçeneğinin olmaması)
  • Kapı kilidinin donması ve kapının bir süre bu nedenle kapanmaması (nedense Almanya'da çok)
  • Bagajın su alması, sağ ön halı ıslanması, arka stopların su alması (üçü de çok çok nadir)
  • Yakıt deposundan çalkantı sesi gelmesi (üretim değil tasarım hatası denilmeli) 
Unuttuklarım varsa yazın ekleyelim.

Şöyle bir bakınca ciddi ve giderilemeyen bir problem olduğunu söylemek zor.

Sürüş dinamikleri, konforu ve güvenliğini düşününce "geçiniz" diyorum kolaylıkla...

Yukarıda bahsedilen problemlerden hoparlör ve kapı trimi zırıldaması, depo çalkantı sesi problemlerini ben de yaşamaktayım ama Cem Bey ' in dediği gibi sorun edilecek durumlar değil.

Diğer bir problem 1. ve 2. viteslerin zayıflığı, kalkışta aracın yığılması ama ona da alıştım galiba çok rahatsızlık vermiyor artık.

Fakat burada bahsedilmeyen bir sorunu eklemek istiyorum.Forumdaki birkaç arkadaşın paylaştığı yüksek hızda ilerlerken ani hız kesilmesi, aracın irkilmesi çok canımı sıkmakta.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

1.0 lt motorun ben sadece ömrünü merak ediyorum, geri kalanından bir endişem yok. Bana göre ne kadar hacim, o kadar uzun ömür, en azından eskiden böyle bilinirdi.

Konuyla alakalı olarak 1986 da Mercedes 190D almıştık Almanyada, aracın kısa bir süre sonra motor bloğu çatladı, aracı incelemeye aldılar, sonrasında ürün değişimi yada para iadesi teklif ettiler bizde para iadesi almıştık.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

1.0 lt motorun ben sadece ömrünü merak ediyorum, geri kalanından bir endişem yok. Bana göre ne kadar hacim, o kadar uzun ömür, en azından eskiden böyle bilinirdi.

Konuyla alakalı olarak 1986 da Mercedes 190D almıştık Almanyada, aracın kısa bir süre sonra motor bloğu çatladı, aracı incelemeye aldılar, sonrasında ürün değişimi yada para iadesi teklif ettiler bizde para iadesi almıştık.

 

İşte eskiden :P

Eee ömrü için beklemekten başka çare yok.

 

Buarada 1.0 motorun 200 ps versiyonunuda görünce pek korku kalmıyor gibi :P Seri üretim 180 ps civarıda gelince.. Temizz :) 

3 silindir'i unutmayalım birde iş hacimle bitse birde :P neyse canım ödüllü bol nazarlıklı motor :D 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.