Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Yeni 2014 Ford Mondeo Genel Başlık Ve 1.0 & 1.5 Ecoboost Motor Eklemesi!


Yakup Ç. A.

Önerilen Mesajlar

Tüm firmalar araçlarının ağırlığını bu standarda göre mi veriyor peki?

Avrupa Birliğinde üretilen ve sunulan bütün araçlar yönetmeliğin EG 92/21 maddesine göre yukarıda belirttiğim şekilde tartılıyor. 

Amerika ve İngltere sürücünün 75 kg'ını katmıyor.

Bir de eski DIN normundaki kuru ağırlık var ki artık bildiğim kadarı ile kulanılmıyor, onda da araç tamamen çalıştırma sıvılarından (yağ, su, yakıt, hidrolik vb.) arındırılmış olarak tartılıyor.

Tabii bu arada donanım farkları da kayda geçmeyebiliyor. Mesela setpne yerine tamir kiti varsa tam stepne konulduğunda istek üzerine +50-30 kg eklenebilir, açılır tavan, elektrikli koltuk, deri döşeme hep fark eder.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Aha! Bu defa reklamlara müyendis takımını bulaştırmamışlar ... :)   Daha dün geyik yapıyorduk "yeni reklamlarda sürtünmesiz kaplama yapılmış tekerlek poryaları öne çıkar ya da ekstra katoferez yapılmış taban saç'ı" diyorduk ki ... öyle olmamış.  Güzel! (bkn.bazen yanılmak güzeldir) 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Aha! Bu defa reklamlara müyendis takımını bulaştırmamışlar ... :) Daha dün geyik yapıyorduk "yeni reklamlarda sürtünmesiz kaplama yapılmış tekerlek poryaları öne çıkar ya da ekstra katoferez yapılmış taban saç'ı" diyorduk ki ... öyle olmamış. Güzel! (bkn.bazen yanılmak güzeldir)

bu segmentte ekstra kataforeze sokulan arac var mi? bu aracin boya sagligini ne kadar iyilestirir, aracin kilosunu ne olcude arttirir acaba? su net ki uretimde ekstra zaman ve maliyet demek. faydasi xok olmasa bu kadar kasmazlar saniyorum.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ağırlık testinden sonra bir de Dyno mu yapsak :P

 

Aynı yerde 1.4 150 ps passat ve 1.5 160 ps mondi test ediliyor..

 

Biri 5980 rpm'de 188.8 ps

Biri 5860 rpm'de 156.8 ps çıkıyor. 

 

Ford 160 yerine 180 mi koyuyor nedir?  :D

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

bu segmentte ekstra kataforeze sokulan arac var mi?

 

yok .. örnek olsun diye yazdım, banyolardan sonra aracı iyice ama iyice kurutup neredeyse sıfır nemli ortamda elektrik yükleyerek boyuyorlar.

aslında extra kato atsalar keşke ... tamam araç en az 50 kilo ağırlaşır ama pas olayı en az 20 yıl (taş bile çarpsa) ötelenir.

...hem maliyet, hem de ağırlık diyip ekstra kato'yu pas geçiyorlar (ben de bu duruma uyuz oluyorum)

bildiğim kadarı ile artık sadece premium konfort araçlarda (XL Sedanlar) kato var ... pıFFF 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.