Jump to content

Fotoğraf Yarışması:

Haziran katılım burada
Mayıs anketi burada

  • Welcome!

    Register now to access all features. After registering, you can post topics, reply topics, like users content, send private messages.
    This message will be deleted after you register.

  • 0
Sign in to follow this  
Egemen Yılmaz

Focus Mk2.5 Radyo Sorunu

Question

Merhaba FocusClubTr Ailesi,

 

09 model dizel titanium focus sahibiyim yaklaşık son 1 yıldır radyo ile alakalı sorun yaşıyorum sorunum şu;

Aux kablosu ile şarkı dinlerken birden kendi kendine radyoya geçiyor önceden araba sarsıldığı zaman yapıyor diyordum ama şimdi düz yolda giderken de yapıyor son bir kaç haftadır kendi kendine ses yükseltmeye başladı bugün aracı çalıştırdım sesi kıstım bir kaç saniye sonra tekrar yükseldi bu sorunu önceden yaşayan var mı? Neler yapabilirim?

Edited by Egemen Yılmaz

Share this post


Link to post
Share on other sites

5 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Eski focus aracimda radyo dinlerken ses yükselmesi sorunu yaşıyordum hatta kapanmiyordu.araci sağa çekip radyonun sigortasını cekiyordum tekrar takınca duzeliyordu. Sonrasında teybi değiştirdim.kurtuldum

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
20.07.2019 - 15:25 tarihinde, Yakup Çağatay yazdı:

Bunlar arabanın kendi özellikleri. 

 

Abi kitapçıkta bu sorunla alakalı bir şey bulamadım ama.

--1 dakika sonra eklendi--
20.07.2019 - 20:39 tarihinde, Alpay K. yazdı:

Eski focus aracimda radyo dinlerken ses yükselmesi sorunu yaşıyordum hatta kapanmiyordu.araci sağa çekip radyonun sigortasını cekiyordum tekrar takınca duzeliyordu. Sonrasında teybi değiştirdim.kurtuldum

Teybi değiştirmeden düzelmeyecek diyorsunuz. Peki kutup başını söksek kendini bir resetlese olur mu acaba? Şifreyi bilmiyorum ama sanırım torpido da etiket var onda yazıyor olması lazım.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

TP, TA ve AF'yi kapatın bir de, Radyoya otomatik geçmemesi lazım. 

Ses ise belli seviyede motor sesi ile birlikte biraz artabilir ancak bariz rahatsız edici kadar olmaz. Bunlar arabanın özellikleri, bu dediğim senaryolar dışında problem varsa arıza vardır. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
21 dakika önce, Yakup Çağatay yazdı:

TP, TA ve AF'yi kapatın bir de, Radyoya otomatik geçmemesi lazım. 

Ses ise belli seviyede motor sesi ile birlikte biraz artabilir ancak bariz rahatsız edici kadar olmaz. Bunlar arabanın özellikleri, bu dediğim senaryolar dışında problem varsa arıza vardır. 

Teşekkür ederim abi deniycem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  


  • Similar Content

    • By Yakup Çağatay
      Ford, arkadan tahrikli (RWD) Transit modelleri için yakıt verimliliği, dayanıklılık ve 2.800 kg’a kadar çekme yeteneği sunan yeni 10 vitesli (tam) otomatik şanzıman seçeneği üretmeye başladı.
       
      Tam Detay: https://anasayfa.focusclubtr.com/ford-transit-yeni-10-ileri-otomatik-sanzimanla-uretimde/
       
      170 PS 2.0 litrelik EcoBlue dizel motor ile sunulacak.
       
      Ford mühendisleri tarafından şirket içinde geliştirilen, Ranger ve F150 ve Mustang ile de kullanılan akıllı şanzıman; motorların en verimli şekilde çalışmasına olanak tanıyan daha geniş bir oran dağılımı kullanılarak yakıt maliyetlerini en aza indirecek şekilde tasarlanmış.
       
      10 vitesli şanzıman, daha hafif hizmet tipi önden çekişli Transit için mevcut olan 6 vitesli otomatik şanzımanla birlikte sunulacak.
       
       

    • By Yakup Çağatay
      Ve devrede. Mayıs üretimi sonrası 6 ileri tam otomatik tarih oldu. Türkiye'ye de gelir hemen muhtemelen. 
      Çok ciddi bir güncelleme oldu, işte tam tablo. 
       
      https://anasayfa.focusclubtr.com/2017-ford-fiesta-teknik-detaylar-mk6-ile-karsilastirmali/
       

    • By Eren Tan
      2022 Model Kompakt Sınıf Araçlar Bazlı (Focus - Escape - Bronco Sport) Ford kompakt kamyoneti hakkında ne kadar bildiğim varsa yazacağım. Üstelik "Ford Authority" tarafından hazırlanan hayali taslak resmi eşliğinde...
       
      Hepimiz biliyorsunuz ki Maverick ismin kökeni 1970'li yıllara dayanmakta... 70'li yılların Maverick'i, aslında kompakt sınıf Coupé modelinden başka bir şey değil idi... Daha sonra o isim 1993 ile 2000 yılı arasında (yanılmadıysam Nissan Terrano II bazlı olarak) Avrupa'ya yerleşir. Son olarak Ford Maverick, 2001 ile 2006 yılları arasında üretilen Amerikalı Ford Escape bazlı olarak Avrupa'da satılır. Böylece Avrupa'da yerini Ford Kuga'ya devretmesiyle Maverick dönemi sona erir. Taa ki Maverick ismi, bu sene yeniden dirilinceye dek... 
       
      Kompakt sınıf kamyonet olarak geri dönecek olan yeni Ford Maverick; Focus, Escape (Kuga), kaba SUV kardeş Bronco Sport ve Escape'in Lincoln süslüsü Corsair ile aynı platformu paylaşacak. Yani kısacası, Ford C2 tabanına sahip olacak. Maverick, stil ve tasarım öğeleri konusunda yeni Bronco Sport ile paylaşacak. Hatta "Bronco Sport'un Pick-Up Versiyonu" olarak anmasak bayağı ayıp olabilir yani... 🙂
       
      Bilindik Escape (Kuga) tarzı araç tabanına ve yekpare şasesine rağmen, yumuşak hat ve köşelerle donatılmış kaba bir kamyonet olacak. Yani açıkçası, dik bir ön uç ve nispeten kutulu bir gövde gibi sağlam, erkeksi stiline sahip olacak. Ancak Pick-Up fanatiklerin kırıcı yanı yok da değil... Mesela Ranger ile F-150 ağabeyleri, üç farklı gövde (Tek kabin, 1.5 kabin ve çift kabin) seçeneklerine sahip. Fakat Maverick Pick-Up, ağabey kamyonetlerin aksine sadece çift kabin gövdesine sahip olacak. 
       
      Motor seçeneklerine geldiğimizde, iki farklı EcoBoost turbo benzinli seçeneklerine sahip olacak. Biri 3 silindirli 1.5 litrelik 182 HP gücüne sahip motor, diğeri ise 4 silindirli 2 litrelik 250 HP gücüne sahip motor... İki motora da sekiz ileri otomatik vites eşlik edecek iken; önden çeker sisteminin standart, akıllı dört çeker sisteminin isteğe bağlı olarak sunulması planlanıyor. 
       
      Zamanlama ile ilgili olarak, Ford Maverick'in 2021 yılının ikinci yarısında 2022 model olarak piyasaya sürülmesi bekleniyor. Muhtemelen Meksika'daki Ford Hermosillo tesislerinde Bronco Sport ile birlikte üretilecek. Olur da Kuzey Amerikalı Pick-Up fanatiklerin bir Ranger alacak kadar gücü olamayanlar varsa, Ford Maverick Pick-Up modeli aslında mantıklı bir seçenek... Şimdi o hayali taslak fotoğrafını da paylaşıyorum... 
       

       
      Bu tamamen hayali taslak çizimine sahip olsa da, bu taslaktan gerçekten hoşlandığımı itiraf etmeliyim. Ama tek ya da 1.5 kabinli Ranger'a yetişemeyenler için de Maverick tek ya da 1.5 kabinli versiyonlar üretilseydi... Abartmam gerekirse, belki 8 - 10 sene sonra o seçenekleri de üretirler. Ama öbür kabinli seçenekleri beklemek yerine Avrupa'ya gelişinin hayalini kurmaktayım. Çünkü Avrupalılar ne zaman çift kabinli Ranger'a ihtiyaçları duysa, aralarında maddi durumlardan ötürü yetişemeyenler de var. İşte bütün Dünya'da çift kabinli Ranger'a yetişemeyenler için harika bir seçenek olabilir! Umarım Maverick kamyonet Avrupa pazarlarına gelebilir ve o motorlara ilave olarak düşük güç bazlı 2 litrelik EcoBlue dizel motor da dahil olabilir... 
       
      Kaynak: FordAuthority
    • By Hakan güler
      Arkadaşlar bu parçadan daha önce taktıran, değiştiren varmıdır.1.6 2012 fokus 3 otomatik bana serviste maliyeti ne olur.sanziman beyni.

Focus Club Türkiye

Bu sitenin işleticisi, bu sitede yer alan bilgi, yazı ve makalelerin doğrudan veya dolaylı olarak kullanılmasından dolayı oluşacak zararlardan sorumlu tutulamaz. Kaynak gösterme kuralına uymak şartıyla, bu sitede yer alan yazı ve makalelerin belirli bir kısmına atıf yapılmasına, link verilmesine izin verilmektedir. Kaynak (canlı link) gösterilmeden yapılan alıntılara ise izin verilmemektedir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy Policy.