Jump to content

Semih O.

Üye
  • Toplam İleti

    3.842
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Kazandığı Gün

    12

Toplam Beğeni

4.644 Mükemmel

Semih O. Hakkında

  • Derece
    ST
  • Yaş 33

Profil Detayları

  • Şehir:
    Eskişehir
  • Arabam:
    '18 Focus 1.5 EcoBlue St-Line
  • Meslek:
    Maden Müh.
  • Cinsiyet:
    Erkek

Güncel Profil Ziyaretleri

6.236 profil görüntüleme
  1. Progam zaten gerekeni yazmış. Bu adaptör uyumlu değil diye. Bunu zaten niye kullanıyorsunuz o da apayrı bir konu... Kablolu bir cihaz kullanın.
  2. Buna da katılmıyorum. Tüketim halkasının içinde olalım diye şehirlere tıklıyoruz ama şehir temiz olsun diye geri kalan her yeri boka çeviriyoruz. Çok mantıklı... Nerede tarım yapacaksın peki? Balık nerede olacak?
  3. Sonuç olarak teşviklerle, yasal düzenlemelerle, iklim değişikliği bilmem ne diyerek bunu pazarlıyorlar ama şirketlere yine giren çıkan yok, aynı tas, aynı hamam.
  4. Bunda bir gariplik yok ki. Batarya boşaldığında hem şarj yükü hem de araç yükü yanmalı motora biniyor. Konu doğrudan bu değil ama yine aynı yere geleceğiz bence. Benim bu işin başından beri söylediğim şey, elektrikli araç ve hibrid furyasının en azından günümüz şartlarında pazarlama ve göz boyamadan başka bir şey olmadığı. Dünya hala elektriğin %60'dan fazlasını fosil yakıtlar kullanarak üretiyor. Çin, Hindistan gibi gelişmekte olan devasa nüfusa sahip ülkelerde bu oran çok daha fazla. Şımarık batı toplumları neyi satacağını şaşırdığı için, şirin gözüküyor diye her şey
  5. Kahve çekme makinası... Hiç anlamıyorsun bu işten
  6. Kardeşim ilgilendiği için ben detaylı bir şey bilmiyorum. Buradan sorabilirsin, bildiğim kadarıyla cevaplarım.
  7. Hala hakem heyeti kararını bekliyoruz. Bu aralar belli olur diye umuyorum. Bir gelişme olursa yazarım.
  8. Valla benim bu iki ürüne özellikle bakma nedenim ofiste filan da ıvır zıvır için kullanabilirim diye düşünmem. Pratik ve ufak olmaları da cabası. El tipi kablosuzlara gittikten sonra bunlara 700-800'ler vereceğime gider şunu alırım adam gibi süpürge almış olurum.
  9. Güzel konu Ben de şu ikisini düşünüyordum bu aralar. Xiaomi Mini henüz resmi olarak satılmıyor ama eli kulağındadır. Aklımda o vardı.
  10. @Gürkan Çakıroğlu kaç mesajlık stok yaptın acaba?
  11. Herkes için örnek olmayacaktır ama ben de başıma gelen en saçma olayı anlatayım. Şantiyede çalıştığım zamanlar, aracın muayenesi için dağdan inip direkt muayeneye gittim. Görevli arkadaş muayene sonucunda fren hortumlarının çatlak olduğunu söyleyen ağır kusur kağıdını elime tutuşturdu. Eğilip baktım, çatlağı bırak, çamurdan hortum bile görünmüyor. Kurumuş çamurları, çatlak olarak yorumlamış arkadaşlar. Neyse buna ikna olmadı tabi. Şehre dönüp aracı yıkatıp geri gitmiştim, geçti.
  12. Çok iyimiş bu. Benim yıllardan beri gözlükçüm olan dayı da epey yardımcı olmuştu ama adamın bir kabahati yok sonuçta ne diyeyim.
  13. Bu arada hayatımın en fena 2 haftası herhalde gözlük numaralarını yapyanlış veren doktor hanım yüzündendi. Üstelik en kalitelisinden şişe dibi camlarımı ve gıcır çerçevemi de almıştım. Yeni muayene ve ve yeni camlar ilave 1000 TL'ye patlamıştı. Hala aklıma geldikçe söverim.
  14. @Mehmet Çallı Matkap olmuyormuş
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu web sitesini daha iyi hale getirmeye yardımcı olmak için cihazınıza çerezler yerleştirdik. Çerez ayarlarınızı düzenleyebilirsiniz, aksi takdirde devam etmek için uygun olduğunuzu varsayarız.