Jump to content
  • Welcome!

    Register now to access all features. After registering, you can post topics, reply topics, like users content, send private messages.
    This message will be deleted after you register.

Recommended Posts

?Ford, sınırlı sayıda üretilecek ve sadece piste uygun olan Ford GT Mk II’yi tanıttı.


?Ford Performance ve Multimatic tarafından oluşturulan Ford GT Mk II, Ford GT'nin tam performans potansiyelini yarış serisi kurallarından, düzenlemelerinden ve sınırlamalardan bağımsız olarak tasarlanmış. Özetle yarışa ve trafiğe uygun değil sadece pistte zaman geçirmeniz için yapılmış :) 
?Ford GT Mk II performansındaki yenilikler ve aerodinamik geliştirmelerin de içinde yer aldığı geliştirmelerle birlikte yere basma kuvveti arttırılmış. Daha iyi yol tutuş ve daha fazla motor gücü için ise daha fazla ağırlık tasarrufu ve şasi güncellemeleri yapılmış.
?Şu anda satışa hazır ve sadece 45 adetle sınırlı sayıda üretilecek bu araç, 1.2 milyon $'lık bir başlangıç fiyatına sahip. Muhtemeldir ki bu da diğer GT’ler gibi belli şartları sağlayan kişilere verilecektir diye tahmin ediyoruz.


⚙️3.5 litrelik EcoBoost motor 700 beygir gücüne sahip (Ford GT 656 ps’idi). Motor, Ford GT'den yedi vitesli çift kavramalı şanzımanla eşleştirildi, ancak buna özel olarak ayarlandı. Artan güç ile birlikte frenleme gücü de iyileştirilmiş, karbon seramik frenler devam ediyor.
⚙️Büyük çift parçalı arka kanat yere basma kuvvetini iyice arttırırken bunu dengeleyecek tamamen yeni bir ön yarış tipi ayırıcı, difüzör ve çamurluk panjurlar da unutulmamış.
⚙️Bu agresif aerodinamik değişiklikler, GT Mk II'nin Ford GT'ye göre %400'den daha fazla yere baskı üretmesine izin verirken, yarışlarda kendini kanıtlanmış süspansiyonu ve Michelin Pilot Sport yarış lastikleri ile birlikte aerodinamik unsurları sabitlerken aracın 2 g'dan fazla yanal tutuş çekmesini sağlıyor.
⚙️GT Mk II ayrıca daha hafif ve daha çevik. Sokak otomobilinin ayarlanabilir sürüş yüksekliği ve sürüş modları kaldırılmış, 90 kg'ın üzerinde bir ağırlık tasarrufu sağlarken, 5 yollu ayarlanabilir DSSV amortisörleri, kullanımı iyileştirmek ve Mk II'yi mümkün olduğunca aerodinamik olarak etkin tutmak için düşürülmüş ve artık sabit bir sürüş yüksekliği ile çalışacak.
⚙️Güce dayanıklılık kazandırmak için GT Mk II’ye, su püskürtme teknolojisine sahip yüksek kapasiteli “air-to-air“ dışa takılı bir şarjlı hava soğutucusu içeren yenilikçi motor soğutma teknolojisi eklenmiş. Su spreyi, Ford GT Mk II'nin yüksek sıcaklıklarda tutarlı bir güç seviyesi sağlamasını sağlamak için şarj havası soğutucusuna atomize su uygulayarak soğutma sağlamak için yüksek sıcaklık durumlarında otomatik olarak devreye girer.
⚙️Mk II'nin debriyaj ve şanzıman soğutucularını beslemesi için yarış otomobili motor hava girişini hatırlatan tavana monte hava girişi eklenmiş.
⚙️Tam bir MoTeC veri toplama sistemi, bir yarışçı için hayati bilgiler sağlamak için eklenmiş ve bu aynı zamanda arka kamera için ekran olarak da kullanılabilir.
⚙️GT Mk II, Multimatic tarafından doğrudan müşterilere satılacak. Bir Mk II satın almak isteyen müşteriler, FordGTMkII.com adresinden Multimatic ile iletişim kurmaya davet ediliyor, acele edin çünkü sadece 45 adet var olacak ? ?

 

FORD_2019_FOCUS_GT_MKII_11.jpg

 

FORD_2019_FOCUS_GT_MKII_10.jpg

FORD_2019_FOCUS_GT_MKII_12.jpg

 

FORD_2019_FOCUS_GT_MKII_27.jpg

 

FORD_2019_FOCUS_GT_MKII_25.jpg

FORD_2019_FOCUS_GT_MKII_09.jpg

FORD_2019_FOCUS_GT_MKII_22.jpg

FORD_2019_FOCUS_GT_MKII_04.jpg

FORD_2019_FOCUS_GT_MKII_19.jpg

FORD_2019_FOCUS_GT_MKII_18.jpg

FORD_2019_FOCUS_GT_MKII_16.jpg

FORD_2019_FOCUS_GT_MKII_02.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Belirli şartlar arasında, forumu zucker'e iteklemek varmı? ??

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 dakika önce, Tuncay A. yazdı:

Belirli şartlar arasında, forumu zucker'e iteklemek varmı? ??

Bunda Türkiye kontenjanı var mı acaba, olsaydı bi düşünürdük  ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Umarım GT sport'a bunu eklerler. Başka türlü imkanı yok ? 

Dur SONYye talep dilekçesi yazayım

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Similar Content

    • By Gürkan Çakıroğlu
      Milyon km ye çok yaklaşmış bir Connect, 13 yıldır sahibini Türkiye yollarında başarıyla taşımış.
      Bravo diyorum, turbonun bu kadar km dayanmasına şaşırdım sadece...
       
       
       
    • By Yakup Çağatay
      Tamamen elektrikli SUV, Ford Mustang Mach-E Tanıtıldı
       
      Ford 55 yıldan beri ilk kez, Mustang serisini tamamen elektrikli Mustang Mach-E ile genişletiyor. Tamamen yeni, tamamen elektrikli model, Ford için yeni bir elektrikli çağın başlangıcını sembolize ediyor; 2020 yılı sonuna kadar Avrupa’ya gelen 14 elektrikli Ford aracından biri olacak.  
      Tüm detayları barındıran link: https://anasayfa.focusclubtr.com/ford-mustang-mach-e-tanitildi-elektrikli-suv/
       
      255 hp'den 459 hp'ye kadar güç seçeneği sunuyor.
       
      İç dış detaylı video
       
       






       
      Mavisi GT versiyon
       



    • By Yakup Çağatay
      Artık bu hikayeyi hiç duymayan varsa forumda boşuna geziyor 😛 
      Yarın sabahtan gitmeyi planlıyorum bugün yoğundum.
      İzledikten sonra dönüş yaparım ama fragmanı bile tüyleri diken diken etmeye yetecektir. 
       
       
       

       
       
    • By Yakup Çağatay
      Mach 1 ismiyle anılan bir elektrikli performans modeli çıkartacakmış Ford, öyle dediler dün.
      Güncelleme: Yeni Focus platformu üzerinde inşa edilecek model yani C sınıfı elektrikli SUV geliyor, tasarım olarak Mustang çizgileri yer alacak.  Önden çekişli olacak belki 4 çeker opsiyonu da olabilir yani RWD değil. 
       
      Yüksek performanslı bataryalı/elektrikli SUV - 2020
       
       
    • By Yakup Çağatay
      Yenilikçi ve elektrikli yeni Ford Puma’nın seri üretimi, Ford’un Romanya’nın Craiova kentindeki üretim tesislerinde başladı.
      Romanya'da, EcoSport ile birlikte seri üretimine başlandı. 
       
      Tüm detaylar: https://anasayfa.focusclubtr.com/ford-puma-crossoverin-uretimini-baslatti/
       

       

       

Focus Club Türkiye

Bu sitenin işleticisi, bu sitede yer alan bilgi, yazı ve makalelerin doğrudan veya dolaylı olarak kullanılmasından dolayı oluşacak zararlardan sorumlu tutulamaz. Kaynak gösterme kuralına uymak şartıyla, bu sitede yer alan yazı ve makalelerin belirli bir kısmına atıf yapılmasına, link verilmesine izin verilmektedir. Kaynak (canlı link) gösterilmeden yapılan alıntılara ise izin verilmemektedir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy Policy.