Jump to content
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun.

    Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir ve daha az reklam göreceksiniz.

C Sınıfı (Kompakt) Hatchback Manuel Dizel Orta Donanım 2014 Ve 2015 Fiyatları


Önerilen Mesajlar

  • Yanıt 57
  • Oluşturulma
  • Son yanıt

Bu Konuya En Çok Yazanlar

Bu Konuya En Çok Yazanlar

Popüler Mesajlar

Bu başlığımız popüler c sınıfı araç satışına sahip modellerin orta donanım 2014 ve 2015 kampanyalı fiyatlarını içermektedir. Not: Liste fiyatları bir çok firma için %100 değerler olmasa da fikir beya

Bu arabaların hiçbiri bu parayı etmez.

Halimize üzülüyorum... Focus'un pahalı olduğunun altını bir kez daha çiziyorum., pazarlıkla iniyorlar ama demeyin şimdi bana. Geçen sene bu sınıfın satış rakamları arasında ilk 10'a girememişti, bu

Halimize üzülüyorum...

Focus'un pahalı olduğunun altını bir kez daha çiziyorum., pazarlıkla iniyorlar ama demeyin şimdi bana.

Geçen sene bu sınıfın satış rakamları arasında ilk 10'a girememişti, bu başarısını korumaya devam eder. Hele ki makyaj yediğini tüketici fark ederse.

Ölü bir sezon yaşayacaklar.

Citroen ve Fiat'da avucunu yalar.

Toyota'nın ki de resmen terbiyesizlikle ama onun da müritleri var, alırlar.

Ben bu ortamda Seat Leon'u seçerdim...

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Diğer modellerin orta donanımlı araçlarınin fiyati varken focusun neden en üst donanımlı fiyati ekli..astra cosmo ,golf higline ,i30 elite , ve diger full c sınıfı araçların da focustan aşağı kalır fiyatları yok.

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Aslında içlerinde bir, çok para olmasına rağmen ki geneli uçuk fiyatta, golf ü aldığın paraya yakın satarsın...bu da bir bakış açısı....

Unutmadan Yakup yine iyi iş çıkarmışsın eline emeğine sağlık...

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Diğer modellerin orta donanımlı araçlarınin fiyati varken focusun neden en üst donanımlı fiyati ekli..astra cosmo ,golf higline ,i30 elite , ve diger full c sınıfı araçların da focustan aşağı kalır fiyatları yok.

 

Böyle olması gerekiyor adil olmak için :) 

 

Titanium üst donanım değil diye yıllardır söylüyoruz ama işte otosan hala duymadı bizi milletin kafasını karıştırıyor..Mondeo & Kuga gibi DOLU paket yapsa da kurtulsak.

EK BİLGİ: Ülkemizde 40 bin tl fiyatı olan bir araç maalesef vergileri ile birlikte 68 bin tl'ye denk geliyor..Yani ortalama c sınıfı araç alan herkes 25-28-30 bin lira vergi ödemiş oluyor :) 

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

vergiler ve kur yapcak bişey yok, 

 

    fiyatlar buysa benim tercihim de, skoda octavia olabilir o da HB sayılır nasolsa, motorun başarısından ve en üst donanım fiyatı olmasından da honda civic HB de tercihim olabilir.......

 

 kurlar arttı da benim alım gücü hala zorlayarak, 50-60.000 tl bandında :)

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Volvo fiyatı da iyiymiş ya, pazarlıkla kaça alırız acaba? 

 

Diğerlerinin fiyatlarını ve vergileri oy verirken hatırlayınız !!!!

 

Ben bu fiyatlar ve karşılaştırmaya rağmen, bunların arasında  %90 yine gider Focus'u alırım. Bir tek ikinci el değeri vb sebeple Golf düşünebilirdim ki onunda işine gelirse tarzı satıcı terbiyesizliğine tahammül edemiyorum. 

 

Fiyatı daha uygun diye gider ne seat alırım ne de pejo. 

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

ben geçen yıl mayıs ayında yeni leon 1.6 tdi 105 ps reference donanım araç için istanbulda bir bayiden 46 bin tl ye fiyat almıştım.Almaya gittiğimde 48 dediler ve focus aldım geldim.Şu anda leon 64 binlerde geziyor 

Bu araçların hepsi geçen yıla göre en az 10 bin lira fazla..


Volvo fiyatı da iyiymiş ya, pazarlıkla kaça alırız acaba? 

 

Diğerlerinin fiyatlarını ve vergileri oy verirken hatırlayınız !!!!

 

Ben bu fiyatlar ve karşılaştırmaya rağmen, bunların arasında  %90 yine gider Focus'u alırım. Bir tek ikinci el değeri vb sebeple Golf düşünebilirdim ki onunda işine gelirse tarzı satıcı terbiyesizliğine tahammül edemiyorum. 

 

Fiyatı daha uygun diye gider ne seat alırım ne de pejo. 

Volvo v40 tasarım anlamında çok iyi ama focustan sonra v40 a binmenin kişisel açıdan çok doyurucu olmayacağı kanısındayım.Ben arada dağlar kadar fark göremedim şahsen

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Toyota'nın ki de resmen terbiyesizlikle ama onun da müritleri var, alırlar.

Memur kesime toyota ve opel dediğin zaman akan sular duruveriyor.Corollanın 1.4 d motoruna bu sınıfın en iyisi diyen binlerce insan var bu şartlarda toyotanın sırtı yere gelmez.

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Sohbete katıl

Şimdi mesaj yollayabilir ve daha sonra kayıt olabilirsiniz. Hesabınız varsa, şimdi giriş yaparak hesabınızla gönderebilirsiniz.

Misafir
Bu konuyu yanıtla...

×   Farklı formatta bir yazı yapıştırdınız.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Bağlantınız otomatik olarak gömülü hale getirilmiştir..   Bunun yerine bağlantı şeklinde gösterilsin mi?

×   Önceki içeriğiniz geri yüklendi.   Düzenleyiciyi temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Benzer İçerikler

    • Yazan: Yakup Çağatay
      Ford Kuga'nın incelemesini yapmaya çalıştım(k) :)) Uzunca ara geçince biraz zorlandım  Puma'yı daha iyi hazırlayacağım 😄  Kuga için söylemeyi atladıklarımı da yazıyla daha sonra aktaracağım. 
      Keyifli seyirler, umarım faydası olur. 
       
       
    • Yazan: Rıdvan Eskici
      2014 Focus 3 1.6 tdci 115 Aracımın son bakımında akü değerleri düşük cıkmıştı usta kışı görmez dedi ve dediği gibi bugün aracı takviye ile çalıştırmak zorunda kaldım. Yeni akü alacağım biraz güclü olsun istiyorum (75A) start stop şeklinde Geçiyor benim aracımda start stop yok bu akü uyumlu mu taksak bi zarar verir mi ? Tecrübeli üyelerimizin bilgilerini bekliyorum teşekkürler 

    • Yazan: Rıdvan Eskici
      Merhabalar 2014 focus 1.6 tdci titanium kullanıcısıyım d segmenti araçlara geçme düşüncem var 2018 model garantili temiz 1.5 tdci titanium Mondeo alma düşüncesindeyim bi kaç yere araç hakkında bilgi edinme amaçlı sordum fakat çok olumlu cevaplar alamadım ‘’ Servisten çıkmaz, arızası çok, sürekli arıza yapıyor parçası Pahalı uzak dur vb’’ gibi şeyler duydum bu konuda bilgisi olan üyelerimizden yorumlar bekliyorum ayrıca bu araçlar bu sorunlardan dolayı mi fiyat bakımından uygun yoksa otomatik olmadığı için mi 
    • Yazan: Olcay Sert
      Electrip ile ikinci kiralamayı yaptık bmw i3 ile. Canlısı resimlerdekinden çok daha güzelmiş. 
      kiralık olduğu için anahtar yoktu üzerinde, uygulama üstünden kilitle aç yapılabilir, ön bagaja bakamadık ve şarj kablosunu arka bagaja attım.
      bi 10dk şurda ne var burda ne var diye kurcaladık, zoe'ye göre iç mekan çok ferah ve rahat. ön koltuğu kendime göre ayarlayınca arkada koltuğa rahatça oturdum ve kapıyı kapattım. indi bindi çok rahat. bu denli kısa bir aramadan bu kadar iç hacim beklemiyordum. 
       
      standart donanıma sunroof ek yapılmış haliydi.
      otomatik park standart donanımda bile var ve focusta denediğim gibi nazlı değil seri bi şekilde park edebiliyor. ha bide ne ileri nede geri vitese takmanızı istiyor park tuşuna basılı tutmanız yetiyor.
       

       
      bu arada geri görüş kamerasını seyir halindede açabiliyorsunuz, dikiz aynası niyetine.
       
      iç ambiyans çok sıradışı gelsede kullanımda sanki yıllardır i3 kullanıyor gibiydim herşey yerli yerinde
       

       
      Zorlu center'dan başladık ortaköye indirk ordan emirgana kadar sahil havası aldık.
      bardak tutacakları geniş ve işlevsel, orta ekranın altı komidin gibi kullanılabiliyor 🙂 
       
      güneşliklerdeki aynalar çok çok küçük ve ışıklandırması yok, arabadan hiç beklemezdim. ayrıca iç ışıklandırma sadece tavanın ortasındaki lamba ile sağlanıyor. bişi düşürsek arka koltuğa bulamayacağız. tamam anladık elektrikli araba tasarruf demekte 2 ampül koyuversen ne olurdu.
       
      dokunulan yerlerdeki malzeme ne kadar kaliteliyse, dokunulmayan yerlerdeki malzeme karbon fiber olarak bırakılmış, hafif pıtırlı bi yapısı var ilerleyen zamanda kir tutma özelliği kazanabilir. 
       
      yazmayı unuttum aldığımızda şarjı 100% idi ve comfort ayarlarda 214km gösteriyordu
       

       
      izlediğim videolardan feyz alarak sürüş modunu Eco pro yaptım, ilk hareket hissiyatı çarpışan araba gibiydi.
      tek pedallı araç kullanmaya bu kadar kolay alışacağımı düşünmezdim
      gazdan ayağınızı çektiğinizde regen yapıyor pilleri doldurmak için nerdeyse fren yapmanıza gerek kalmıyor. 
       
      bu aracı sürünce gerçek elektrikli araba nasıldır görmüş oldum. 110kmye kadar sıfır ses. yalıtım zoe gibi olmadığı için çevresel seslerde gelmiyor eğer gaza yüklenmişseniz sadece vızıltı duyuyorsunuz derinden. virajlardaki tepkisi çok sert spor araba kullanıyormuşsunuz gibi hızlanması da öyle gerçi. her ne kadar eco proda kullanmamda gazı tabana yapıştırınca moddan çıkıp gerçek anlamda fişek gibi gidiyor.
      hatta öyleki 0-50 hızlanması 3sn ışıklarda oldukça geride kalmış oluyor.
      zoede olduğu gibi bunda da yokuş düz fark etmiyor aynı hızlanma hissi devam ediyor, ikinci köprüden beşiktaş çıkışta ilk virajdan sonra 50ye kadar düştüm ve gazı kökledim ve yokuşu 150 ile soluksuz çıktı. 
       
      Gene biraz teme çıktık uzun yol nasıldır diye, 110km hız il 15kv civarı harcıyor. buda benim bütçe dahilindeki olan i3 ile 120km menzilim olacağı anlamına geliyor. şu an için beni tek soğutan durum bu. Tekirdağ yada Bursa'da hızlı şarj imkanım olsa almayı düşünürdüm. 
      birde i3 tamam çok güzel hızlanıyor ama sabit hızda giderken bizim yollarımız çok temiz olmadığından en küçük çukuru bile hissediyorsunuz 110+ gitmeye başlayınca sollama çıkayım dedim ya aracın yüksekliğinden yada benim alışık olmadığımdan çok tedirgin etti. sanki her an kopacakmış gibiydi.
       
      Geri dönüş yolunda hız sabitlemesini kullandım bolca, birer birer inip çıkıyor olması çok sinir bozucu. birde iptal edince regen devreye giriyor ayağınız gazda olmadığından ve öne doğru yığılıyorsunuz
       
      süre bitimine gelince tekrar aracımıza döndük. dönerken camnda yansımansı çok hoşumuza gitti

       
      oğlanı uykusunda taşıdık arabaya, isofix bağlantısı ZOE den kolay ve yerleri kapaklar ile belirtilmiş, kapağı açınca kancaları net bi şekilde görülüyor.
       

       
      şarja taktık uygulamadan kilitledik, rezervasyonu tamamladık. insignia hiç bu kadar sesli gelmemişti 😞
      bu menzildeki araçlar 300+ olduğu için bütçe dışı kalıyor, bütçe dahilinde ZOE yalıtımı çok zayıf, bi araba yapmışsın sessiz diyecen azcık çalış şunun yalıtımına 
      bak bmw yapmış, hem stabil hemde sessiz. olabiliyormuş demek. 
       
      neyse bizim elektrikli araç hikayemiz şimdilik son buldu. uzun menzili olan bütçe dahiline girdiğinde tekrar düşünürüz... belkide kısa menzilli olanı uygun fiyat nedeniyle tercih edebilirim 🙂 
       
      * zoe ile kıyaslanamayacak kadar keyifli bi araç
      * tek pedal kullanmaya insan hemen alışıyor regen baya fren gibi tutuyor bunda, zoede öyle değildi
      * içi koltuklar vs x3 kıvamında, rahat ve yüksek
      * baz modelde bile otomatik park koymuşlar çok fena çalışıyor girmez dediğim yere bile 5-10cm ile yanaştı
      * gerçekte resimdekilerden çok çok daha iyi duruyor, ve gene resimlerde çok kullanışsızmış gibi duran yerler çok kullanışlıymış
       
      bu arada zoe hikayeside şurda okumayanlar için
       
       
       
      dip not: Türkiyede elektrikli araç satış adetleri

       
    • Yazan: Olcay Sert
      Malum normal TV izlemediğimiz için  Netflix youtube mubi vs ile geçiyor ekran başı zamanlarımız. şu videoyu 
       
       
      seyredince dedim olabilir, eskiden menzil kısaydı yanaşamıyorduk.
       
      bütçe dahilinde iki araç opsiyonumuz var Zoe (2018+) Bmw i3 (2014-2016)
      O test videosu senin bu test videosu benim derken bu işin kiralamadan olmayacağını kanaat getirdim, ve Electrip ile kiralama yaptım itü arı teknokentten

      lakin kiralamaya giderken, tam köprü üstünde telefon çaldı
      - rezervasyonunuzu iptal ediyoruz
      * SEBEP? önceki trafikte kalmış gelemeyecekmiş
      - başka müsait ZOE varmı?
      * Var İtü taşkışlada
      - tamam rezervasyonu oraya kaydıralım
      * biz yapamıyoruz siz uygulamadan yapmanız lazım
      - Arkadaşım köprüdeyim trafikte şimdi nasıl ben uygulamay girip yapayım? (ki çok kötü uygulamaları var devamı geliyor)
      * biz yapamıyoruz ama siz illa isterseniz yapabiliriz 🙂
      - evet illa istiyorum rezervasyonumu sen yap
      * peki efendim yapıyorum (:s )

       
       
      neyse teknokent yerine taşkışla yazdık navigasyona, vardık güvenlik aldı içeri, hemen zoe'nin yanına koydum arabayı.

       
      Araç ZES şarj istayonunda dolmaktaydı. Bebe koltuğunu zoe'ye geçirmek çok kolay oldu arkada 2 önde 1 isofix bağlantısı varmış. 
      ön koltuğu kendime göre ayarladım ve arka koltuğa anca sığabildim, dizlerim değiyordu ön koltuğa. tabi insignia gibi geniş ayarlamıştım 🙂 ama B sınıfı araç nede olsa dar biraz. Araç içinde ZES kartı vardı onu okutup fişi çıkardık, ön paneldende diğer ucunu çıkartıp, kuyuya benzeyen bagaya koydum
       

       
      Start tuşuna bastım, ekranda READY yazmasa çalışmıyor sanacağı, vites kolu yerine sadece tuş koysalar daha yerinde olurdu demeden edemedim,
      içersi aydınlık ferah göstergeler dijital. ama ana göstergede navisgasyon yok 
       

       
      Sessiz sessiz ayrıldık otoparktan, mecazi değil gerçekten...
      Maksat arabayı test etmek olduğu için, mümkün olduğunca arabada kaldık kiralama boyunca
       

       
      İtü'den karaköye gittik, sıkışık trafikte araçta ses yok ama yandaki araçlar çok sesli 😕 
      bi karşıya geçip gelelim dedik karaköyden birinci köprüden karşıya geçtik. bu sırada hızı 70-90ı gördük trafikten mütevellit
      TEM'e çıkmadan olmayacak dedik ve geçtik. menzili 400km olunca insan bi 120-140 nasıldır görmek istiyor.
      hızlanması gayet yeterli. ECO modu var aktik ise 95i geçemiyorsun, birde ECO+ modu var onda klima bile çalışmıyor.
      bu arada kliması iyi serinletti içersini. gece yolculuğunda ambiyans hoşumuza gitti

       
      90-100 arasında hiç ses yok araçta sadece hafif uğultu geliyor tekerleklerden,
      110-120ye gelince rüzgar sesi gelmeye başlıyor
      120+ olunca gerçekten 120+ gittiğini anlıyorsun ve son hız 140 ile limitli.
       
      Kartal köprüsünden teme çıkan yokuşu başından sonuna 140 ile çıktı. hızlanmada yokuşmuş düzmüş fark etmiyor. 
       
      Dönüş yoluna geçtiğimizde bizde vaktinde varamayacağımızı anladık ve yarım saat uzatmayı denedik ama uygulamada böyle bir opsiyonu bulamadık.
      Telefon açtık onlarda denediler ve Sistemimizde problem var deyip Destek kaydını aldılar. sonuçlandığında burdan yazarım
       
      Son Görüş
      Menzil; alırken ünili öğrencilerin bol kullanımından galiba 266km yazıyordu. normal kullanımda 300+ yol alır Oturma pozisyonu yüksek ecosport gibi hissettirdi. trafikte yandaki arabalara bakınca anlaşıyor Ön koltuklar beklediğimden konforlu çıktı, reno bu işe çalışmış belli r-link denilen multimedya bluetooth ile sadece telefon konuşmasına izin verdiğinden radyo dinledik ve alışamadım ağırlık merkezi aşağıda olduğundan yol tutuşu oldukça iyi, nesnel değil ama öyle hissettirdi Arabada ses yok ama çevrede ses olunca pek güzel değil, yalıtıma daha çok zaman harcanmalı, kendi aracımda kapıyı kapatınca dışarısı ile bağım kopuyor bunda ise bağın arasına sadece filtre konuluyor içeride kalite hissiyatı pek yok (ön koltuklar hariç) her yer sert plastik. 33bindeki kiralık arabada tıkırtı yok.  Sert plastik avantajı yıllar boyunca deforme olmadan kalır bence, ki 340bindeki araçda bile deformasyon minimum gözüküyor vidolarda bu araba kesinlikle clio değil   
      Aklınıza takılan bi soru varsa deneyimleye bildiğim yada bilebildiğim kadarıyla cevaplamaya çalışırım.
      bu arada @Aydın Baran abide kısa menzillisini kullanıyormuş. Yardımları için teşekkür ederim, konusunu koyayım şuraya
       
      Yakın zamanda birde i3 test edeceğim, menzil konusu eksik kalsa da hızlı şarj olabilme yeteneği ağır basıyor.
       
  • Bir arkadaşa söyle

    FocusClubTR.com'u seviyor musun? Hadi bir arkadaşa söyle!
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu web sitesini daha iyi hale getirmeye yardımcı olmak için cihazınıza çerezler yerleştirdik. Çerez ayarlarınızı düzenleyebilirsiniz, aksi takdirde devam etmek için uygun olduğunuzu varsayarız.