Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Focus 3 1.6 Tdci Yakıt Tüketim Değerleri


Aydın Baran

Önerilen Mesajlar

<p>

Yok, bak neler var:

  • Alfa Romeo: Sportronic, Q-System, Q-Tronic
  • Aston Martin: Touchtronic
  • Audi: Tiptronic
  • BMW: Steptronic
  • Citroen EGS, SensoDrive
  • Ford (USA): SelectShift
  • Honda: iShift, S-matic, MultiMatic, SportShift
  • Hyundai: Shiftronic, HIVEC H-Matic
  • Jaguar: Bosch Mechatronic
  • Kia: Sportmatic
  • Land Rover: CommandShift
  • Lexus: E-Shift
  • Mazda: ActiveMatic
  • Mercedes-Benz: TouchShift
  • Mitsubishi: INVECS, INVECS II, INVECS III, Sportronic, tiptronic, Allshift
  • Nissan: Xtronic
  • Opel / Vauxhall: ActiveSelect, tiptronic
  • Peugeot: 2Tronic, tiptronic
  • Porsche: Tiptronic, Tiptronic S
  • Saab: Sentronic
  • SEAT: tiptronic
  • Škoda Auto: DSG
  • Subaru: Sportshift
  • Toyota: ECT, Multimode manual transmission
  • Volkswagen Ticari: tiptronic
  • Volkswagen Binek: tiptronic (DSG)
  • Volvo: Geartronic

Güzel liste :yeah: Mercedes 'deki Touchshift nedir yahu? Dokunuyor muyuz?

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Tronic, Shift veya Matic arasında seçim yapabilirsiniz. :)

Tronic tercihimdir. :yeah:

Yok, o dokunuyor, sen değiştiriyorsun :D :D :D

Mercedes sonuçta sıradan olmamalı değil mi? :D

Ben dokunuyorsam o niye değiştirmiyor? Veya o dokunuyorsa niye ben değiştiriyorum? :D

Mercedes yaptı gene Mercedes'liğini. Aferim ona otur 5 :D:zha:

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Triptronic yok derken?

Bunların çoğunluğunda limitler haricinde istediğiniz zaman istediğiniz viteste gidemiyor musunuz anlamadım?

Yoksa triptonik ile klasik tork konvertörlü şanzımanı mı kast ediyorsunuz?

@Aydın Baran, Serdar abinin inememe sebebi yol ve yük kaynaklı diye tahmin ediyorum o zaman.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Triptronic yok derken?

Bunların çoğunluğunda limitler haricinde istediğiniz zaman istediğiniz viteste gidemiyor musunuz anlamadım?

Yoksa triptonik ile klasik tork konvertörlü şanzımanı mı kast ediyorsunuz?

@Aydın Baran, Serdar abinin inememe sebebi yol ve yük kaynaklı diye tahmin ediyorum o zaman.

Triptronik derken manueli kastetmiştim ben.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Triptronic yok derken?

Bunların çoğunluğunda limitler haricinde istediğiniz zaman istediğiniz viteste gidemiyor musunuz anlamadım?

Yoksa triptonik ile klasik tork konvertörlü şanzımanı mı kast ediyorsunuz?

@Aydın Baran, Serdar abinin inememe sebebi yol ve yük kaynaklı diye tahmin ediyorum o zaman.

Tiptronic(veya ticari adı her neyse) sanziman mekaniğinden bağımsız olarak manuel değiştirmeye izin vermesi benim bildigim kadarıyla. Yani CVT tiptronic te olur tork konvertorlu tiptronic te. Mesela bazılarında D 3 2 1 diye gider D de bu kullanacak maksimum vitesi belirtir tiptronic olmaz.
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Tiptronic(veya ticari adı her neyse) sanziman mekaniğinden bağımsız olarak manuel değiştirmeye izin vermesi benim bildigim kadarıyla. Yani CVT tiptronic te olur tork konvertorlu tiptronic te. Mesela bazılarında D 3 2 1 diye gider D de bu kullanacak maksimum vitesi belirtir tiptronic olmaz.

+ - tuşları,kolu artık neyi olursa, = tiptronic o zaman,
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • Yakup Ç. A., başlığı Focus 3 1.6 Tdci Yakıt Tüketim Değerleri olarak değiştirdi

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.