Mert Yürüyen Yanıtlama zamanı: Haziran 29, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 29, 2017 23 saat önce, Erhan Er. yazdı: Aslında çok da dert etmiyor bagajı. 1.6 dizel manuel comfortline tiguen'e 146 verene kadar 1.5 dizel manuel titanium kuga'ya 124 vermek daha mantıklı değil mi? Kesinlikle mantikli ?? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Burhan K. Yanıtlama zamanı: Haziran 29, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 29, 2017 Şu c max ten bide ben satıp kurtulsaydım. Onun yerine focus alsaydım ikame araç konusunda bu kadar düşünmezdim. Ama CMax ten sonra fiyatını düşürseler bile kuga ya binmek istemediğimden de eminim. Yeni CMax üretilmeyecek diye de söylentiler var. Bugüne kadar CMax in spy görüntülerinden söz eden duymadım. Bakalım ford mpv tarzı araçların yerine SUV tarzı araçlara mı yönelecek? Öyle olacağını farz edersek özellikle daha çok paraya daha az arabalara da hazır olmak lazım örn. Kuga. En iyisi ben CMax imi biraz daha koruyayım. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Haziran 29, 2017 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 29, 2017 2 dakika önce, Burhan K. yazdı: Şu c max ten bide ben satıp kurtulsaydım. Onun yerine focus alsaydım ikame araç konusunda bu kadar düşünmezdim. Ama CMax ten sonra fiyatını düşürseler bile kuga ya binmek istemediğimden de eminim. Yeni CMax üretilmeyecek diye de söylentiler var. Bugüne kadar CMax in spy görüntülerinden söz eden duymadım. Bakalım ford mpv tarzı araçların yerine SUV tarzı araçlara mı yönelecek? Öyle olacağını farz edersek özellikle daha çok paraya daha az arabalara da hazır olmak lazım örn. Kuga. En iyisi ben CMax imi biraz daha koruyayım. https://www.focusclubtr.com/topic/8383-2015-makyajlı-yeni-ford-c-max-fotoğrafları-ve-detayları/?do=findComment&comment=424453 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mustafa Uysal Yanıtlama zamanı: Haziran 30, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 30, 2017 bulamaz ki öyle bir araba. manüel titanium hiç bir bayii sipariş etmemiştir. Ben yaklaşık 2 aydır kullanıyorum abi, malum sitede de var hatta birkaç ikinci el ilanı...[emoji2] Aslında çok da dert etmiyor bagajı. 1.6 dizel manuel comfortline tiguen'e 146 verene kadar 1.5 dizel manuel titanium kuga'ya 124 vermek daha mantıklı değil mi? Performans, kalite, standart donanımlar ve 2. El piyasa değer kaybı falan bir kenarda dursun, sadece fiyatı ve tabiki kalitesi için bile Yeni Kuga tabiki... Otomatik olsa anlarım da insanlardaki gereksiz marka merakı yüzünden nerdeyse eşdeğer hatta bana göre birkaç acıdan daha geride olan Tiguan a 20binden fazla ekstra verenlere şaşıyorum. Tabi bu bir yorum, benim fikrim... [emoji2][emoji2] 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Kemal Güllü Yanıtlama zamanı: Haziran 30, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 30, 2017 (düzenlendi) 29.06.2017 - 16:14 tarihinde, Murat Kavuk yazdı: Kapı döşemesi aynı değil hocam, ama ortak parça bolca var. Tiguan ile touran arasında da vardı aynı benzerlik (yenisinde var mı bilmiyorum). Bence bu bir sorun değil. Zati göğüs harici pek de benzer değiller. Yine de çok az insan aynı anda c-max ve kuga alacak kadar zengindir ya da manyaktır Kuga'da olup c-max'da olmayan aslında detaylarda gizli. Gösterge farklı mesela, tesisat daha kaliteli, tavan perdesi güneşi geçirmiyor vs. Özetle kugada kalite çizgisi bir kademe daha yukarda. Tabi yaklaşık 20 cm daha uzun gövde, minibüs kullanıyor hissi veren yukarda oturma pozisyonu vs de var Kuga ile c-max göstergeler, ekranlar haricinde ön konsol kısmında aynı. Kapıların üst kısımları da aynı ama kuganın kapısını kapatırken hissedeceğiniz kapı ağırlığı görülmeyen bir detay mesela. Maşallah tank gibi bir kapı var kugada. Kuganın orta sütununda roketlerde falan kullanılan bir özel alaşım kullanılıyor diye bir escape forumunda okumuştum, bu gibi detaylar da görülmeyen farklar. Süspansiyonlar farklı kaldı ki 4 çeker bir kugadan bahsediliyorsa gerçekten de aracın verdiği ayrı bir güven var. 4 mevsim lastikleri ile bile kar koşullarında sürücüyü yarı yolda bırakmıyor. Araca binip araçtan inerken rahatlık farklı, özellikle arka kapılarda bu fark çok bariz. Bu özellik yine gözle görünmeyen bir özellik ama kuga bu açıdan rakiplerinden de üstün bir araç bence. İlaveten, arka koltuklar c-max'de bana çok dar geldi, içim daralmıştı. Kugada arka kısım çok daha ferah. Buna benzer birçok noktada farklılıklar çıkartılabilir. Şahsel eşdeğer paraya c-max mı kuga mı bana sorulsaydı kesinlikle kuga derdim. Hatta aynı özelliklerde 10 bin TL lik bir fark olsa da kugayı tercih ederdim. Haziran 30, 2017 Kemal Güllü tarafından düzenlendi imla Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Burhan K. Yanıtlama zamanı: Temmuz 1, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 1, 2017 Yani bahsettiğimiz araç 4*2 kuga. 4*4 olsaydı o zaman değerlendirme belki farklı olurdu. 4*2 bile olsa kuga nın ön takım ve yürür aksamının c max ten daha dayanıklı olduğu ön görülebilir. Çünkü 4*2 ye 4*4 ten farklı bir ön takım koymayacaklardır. Bir suv araca binmek önemli bişey. Sonuçta 4*2 bile olsa o bir SUV. Ama karda buzda çamurda bir Fiesta kadar çaresiz. Bazı kişiler altyapısı (platform) aynı olan ve içi aynı görünen iki araçtan bagaj hacmi daha büyük olan, sürüş dinamikleri focus a daha yakın, daha seri ve daha az yakan c max ı tercih edebilir. Üstelik 10 bin TL de cebinde kalır. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Murat Kav. Yanıtlama zamanı: Temmuz 1, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 1, 2017 C-max da güzel araba (ne de olsa eski arabam ) Ancak C-max, aslında kugaya değil focus'a daha yakın bir araç. Kemal hocamın dediği her şey doğru. Ben bir kaç örnek vereyim. Hız göstergesi, c-max ile focus aynı. Kuga da ise, ilave iki klips vardır arkada bizim görmediğimiz. Ya da mesela C-max'ın tesisatında sabitleme vidaları sert plastik (focus ile aynı). Kuga da ise yumuşak ilave parçalar koymuşlar. Koltuk sabitleme civatalarına bakın mesela. Kuga da hepsi kapaklı ve gizlenmiş, c-max'da ise açıkta ve zamanla kirlenip kötü görüntü oluşturuyorlar. Trimler de aynı şekilde. C-max'daki serbest duran trimler var bolca (torpidonun orası, bagajdaki tekerlek kapamaları vs) kuga da ise hepsi sıkı geçme. Özetle kuga, daha kaliteli olsun diye uğraşılmış. Fiyat farkı biraz da buradan geliyor. Değer mi değmez mi, tercih meselesi. Kuga biraz da, arazinin zor şartları için özelleştirilmiş bir araba. 3008'de yoktu mesela bu tür detaylar. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Temmuz 1, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 1, 2017 Siz siz olun Kuga'yı arazi uyumluluk özelliğini pek fazla yüklemeyin. Yolda kalmayın... Tabii araziden ne anladığımıza bağlı. Bu diyorsak Focus'la da geçeriz Bence bu, ki bu Kuga için ciddi sıkıntı olur. Tabii yol olmayan araziden hiç bahsetmeyelim. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mertcan Çelik Yanıtlama zamanı: Temmuz 1, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 1, 2017 Sonuçta bunlar Şehir SUV'u diye tabir edilen arabalar. Focus'la geçilen yerden Kuga 15-20% daha rahat geçer diyebiliriz belki. İçimiz daha az "cız" eder bir tümsekte çukurda Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Murat Kav. Yanıtlama zamanı: Temmuz 1, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 1, 2017 1 saat önce, Cem Boneval yazdı: Siz siz olun Kuga'yı arazi uyumluluk özelliğini pek fazla yüklemeyin. Yolda kalmayın... Tabii araziden ne anladığımıza bağlı. Bu diyorsak Focus'la da geçeriz Bence bu, ki bu Kuga için ciddi sıkıntı olur. Tabii yol olmayan araziden hiç bahsetmeyelim. Öyle bir niyetimiz yok da, sadece asıl kullanım amacına yönelik bazı detaylar var arabada onu belirtmek istedim. Tamamıyla şehir için yapılmış denemez. Cmax iki karış suda motoru yer (bilmeyenler için cmaxın bu konuda şöhreti iyi değil). Ama kuga öyle değil mesela. Ya da kugada standart olan devrilme önleme sistemi normal bineklerde yok. Tabi normal binekler de kuga kadar kolay devrilmez ayrı ? Demek istediğim, ufak tefek arazide focus ya da cmaxa göre kuga daha iyidir. Toprak yola girince aman altımız vuracak diye stres olmaya gerek yok. Bu sadece yerden yüksek olduğu için değil. Marşbiyer kaplamaları, yere kadar inen kapı, içerdeki trimler, spiral hortumlarla korunan kablolar vs epey bi detay var.. 4 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ozan Kar Yanıtlama zamanı: Temmuz 2, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 2, 2017 01.07.2017 - 11:29 tarihinde, Murat Kavuk yazdı: Cmax iki karış suda motoru yer (bilmeyenler için cmaxın bu konuda şöhreti iyi değil). o eskilerde öyle abi, emişi taa en aşağı indirmişler, artık üst ızgarada. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Emrah Ha. Yanıtlama zamanı: Temmuz 29, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 29, 2017 Aracın depo kaç litre? Biryerde 60lt yazıyor, biryerde 52lt, ben bayiden aldığımda ilk doldurmada 56lt aldı. İyice kafam karıştı Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Temmuz 29, 2017 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 29, 2017 19 dakika önce, Emrah Ha. yazdı: Aracın depo kaç litre? Biryerde 60lt yazıyor, biryerde 52lt, ben bayiden aldığımda ilk doldurmada 56lt aldı. İyice kafam karıştı 60 litre. 52 değeri bu sitede yazıyorsa lütfen nerede okuğunuzu iletin, düzenleyelim. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Emrah Ha. Yanıtlama zamanı: Temmuz 29, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 29, 2017 5 saat önce, Yakup Çağatay yazdı: 60 litre. 52 değeri bu sitede yazıyorsa lütfen nerede okuğunuzu iletin, düzenleyelim. Araç kullanma klavuzunda 52lt yazıyor. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Temmuz 29, 2017 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 29, 2017 Anladım, biri yanlış gibi duruyor tekrar kontrol edip, markaya dönüş yapalım. İkiside Ford verisi ama 52 hatalı gibi duruyor. Siz eğer yakıtı %99.9 sıfırlamadıysanız zaten 60 litredir. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap