Jump to content
  • Welcome!

    Register now to access all features. After registering, you can post topics, reply topics, like users content, send private messages.
    This message will be deleted after you register.

Yakup Çağatay

2017 Yeni Fiesta Motor Ve Türkiye Fiyat Donanımları

Recommended Posts

Merhabalar :) Detaylı teknik veri henüz yayınlamasa da Almanlar fiyatlarını vs açıkladı. Eskisiyle birlikte kıyaslama yaparak biraz inceleyelim.

 

TÜRKİYE BİLGİLERİ BURADAKİ MESAJDA YER ALMAKTADIR. -> Tıkla

 

 

------

Burada Fiesta'nın TÜM diğer detaylarını bulabilirsiniz --> https://anasayfa.focusclubtr.com/yeni-ford-fiesta-2017-tanitildi-fiesta-mk7/

------

 

Şimdi öncelikle şundan bahsedeyim Türkiye'ye 1.1 lt manuel , 1.0 Ecoboost otomatik ve 1.5 tdci 85 ps seçenekleri gelecek benim bildiğim kesinler bunlar. 1.0 ecoboost manuel olacak mı bilmiyorum @Kaan Yagizer abi help us :D  1.5 tdci 120 ps'in şu an için planlar arasında yok diye biliyorum.

 

Giriş seviyesinde güç ve tork benzer tutulmaya çalışılmış ama hızlanma biraz düşerken yakıt tüketimi oldukça düşük seviyeye çekilmiş.

Benzinli otomatiklerden kalkan Powershift ile hızlanma değeri düşmüş ama tüketim çok değişmemiş.

Dizel cephesi biraz daha şanslı güç ve tork yeterince artmış biraz daha keyifli uzun yol sunacaktır ayrıca 6 ileri vites ile yüksek süratlerde de ekonomikliğini koruyabilecektir, mevcut model ile biraz yüksek hızı çıkıldığında tüketim katlanarak devam ediyor.

 

Sırasıyla bakalım

Mevcut ve gidecek olan model

1.2L 82PS (114 Nm) ** 5 ileri man.** 0-100: 13,3 sn ** Vmax: 168 km/h ** Ort.Tük. 5,2 LT  (s&s yok)

Yeni ve gelecek olan model

1.1L 85PS (110 Nm) ** 5 ileri man. ** 0-100: 14,0 sn ** Vmax: 170 km/h **  Ort.Tük. 4,7 LT (s&s yok)  (s&s ile 4.4 LT)

 

Mevcut ve gidecek olan model

1.6L 105PS (150 Nm) ** 6 ileri PWS ** 0-100: 10,5 sn ** Vmax: 184 km/h ** Ort.Tük. 5,9 LT 

1.0L EB 100PS (170 Nm) ** 6 ileri PWS ** 0-100: 10,8 sn ** Vmax: 180 km/h ** Ort.Tük. 4,9 LT 

Yeni ve gelecek olan model

1.0L EB 100PS (170 Nm) ** 6 ileri tam otom. ** 0-100: 12,2 sn ** Vmax: 180 km/h **  Ort.Tük. 5,2 LT (S&S var)

 

Mevcut ve gidecek olan model

1.5L TDCI 75PS (185 Nm) ** 5 ileri man.** 0-100: 13,3 sn ** Vmax: 168 km/h ** Ort.Tük. 3,7 LT  (s&s yok)

Yeni ve gelecek olan model

1.5L TDCI 85PS (215 Nm) ** 6 ileri man. ** 0-100: 12,5 sn ** Vmax: 175 km/h **  Ort.Tük. 3,6 LT (s&s yok)  (s&s ile 3,5 LT)

Gelirse eğer

1.5L TDCI 120PS (270 Nm) ** 6 ileri man. ** 0-100: 9,0 sn ** Vmax: 195 km/h **  Ort.Tük. 3,5 LT 

Gelirse eğer

1.0L EB 100PS (170 Nm) ** 6 ileri man. ** 0-100: 10,5 sn ** Vmax: 183 km/h **  Ort.Tük. 4,3 LT (S&S var)

 

Şimdik Almanya donanımlarına biraz göz atalım  UYARI UYARI UYARI -Türkiye'den bağımsızdır-

 

Boş donanımı çok benzer iki ek var: Şeritte tutma asistanı ve far sensörü ile far asistanı. Vayyy bu yılın kilit donanımı belli oldu  Bu donanımda dokunmatik ekran yok.

 

Orta donanıma gelince SYNC 3 ve 6.5'' ekran mevcut, eskisinde bu donanımda SYNC 1 ve 4.2 renkli ekran vardı. Ek olarak otomatik park sistemi sunulmuş standart olarak eskisinde hiç yoktu zaten.

 

Titanium'a gelelim. Manuel klima devam ediyor. Ekran aynı 6.5'' ile geliyor, bunu 8.0'' yapmak isteyen otomatik klima ile birlikte 350 euro ödüyor. (Türkiye'ye 8.0'' ve oto klima gelecek Titanium ile müjdeler olsun  ) Kol dayama, ambiyans aydınlatma Titanium ile geliyor, eskisiyle aynı. Titanium ile LED gündüz farı ve LED stoplar geliyor. Tekrar eskisi gibi dokuma tavan kumaşı Titanium ile geliyor değişiklik yok. Bir yenilik ise sis farı, statik viraj aydınlatma özelliğine sahip bu da Titanium ile eklenmiş.Eskisinde olmayan spor koltuklar da Titanium ile geliyor. 

Standart donanımlar bu şekilde dediğim gibi bunlar Türkiye'yi ilgilendirmiyor ama fikir veriyor fiyat ve donanım hakkında.

 

Active serisi 2018'de üretime başlıyor, ST-Line serisi de yılın 3. çeyreğinde, diğerleri çok yakında. Fiyat olarak ise bu donanım farklarına göre fiyat farkı yok diyebiliriz.

 

Yeni 1,1L 85 ps Trend 14.000 € 

Eski 1,2L 82 ps Trend 14.000 € 

 

Yeni 1.0L EB 100 ps Oto Trend 16.750 € (s&s var)

Eski 1.0L EB 100 ps Pws Trend 16.600 € (s&s yok)

 

Yeni 1.5L Tdci 85 ps Trend 15.800 € (s&s yok)

Eski 1.5L Tdci 75 ps Trend 15.395 € (s&s yok)

 

NOT: 1.5L Tdci 120 ps şu an sadece Titanium ile 20.800 €  

 

Opsiyon ve jantlara bakalım

--- B&O PLAY, DAB ve Navigasyon ayrı ayrı opsiyon veya birlikte alınabiliyor.

---- Titanium üzerine güzel bir paket var, böyle bir şey gelebilir bize de.

Otomatik park ve sensörler, katlanır ayna ve aydınlatması, geri görüş kamerası. (600 €)

---- Adaptif Cruise control sistemi, Ön Çarpışma uyarısı ile), Acil Fren Yardımı aktif mesafe göstergesi ve mesafe Uyarı sistemi, İleri Çarpışma Uyarı sistemi de ayrı bir paket. (550 €)

---- Anahtarsız çalıştırma ve giriş sistemi opsiyonu var (460 €)

---- Açılır elektrikli cam tavan ve manuel yükseklik ayarlı yolcu koltuğu opsiyonu  (890 €) (Ne alaka değil mi? )

---- Mercekli halojen far, LED Stop ve LED gündüz farı şu an sadece Titanium ile geliyor. XENON veya LED aydınlatma YOK.

---- Direksiyon önündeki renkli 4.2 inç ekran güvenlik paketleri ile birlikte sunuluyor. (Bize bundan bağımsız gelebilir)

---- Yedek lastikler R14 175/65. B&O 10 hoparlörlü sistem alana, tamir kiti geliyor çünkü subwoofer var.

---- 1.5 TDCI 120 ps ve 1.0 Ecoboost 125 ile 4 disk geliyor, diğerlerinde arkalar kampana.

 

Titanium ile E standart geliyor 16''. Türkiye'ye de 16'' gelecek muhtemelen bu olur diyorum.

F de 16'' rock metal boyalı. (400 € daha istiyor)

G ise 17'' bu da 400 €.

Bence F sunulmaz direkt G opsiyon olursa olur diyorum.

 

Fiesta Jantlar.png

 

17'' - G bu. E olan zaten lansmanda vs sunulan jant, mutlaka gördünüz.

 

17'' Titanium.jpeg

 

A intercity versiyonu olur. Kapak, bu şekilde

Boşline Fiesta.jpeg

 

B ise Style tarzı orta donanım 15'' alüminyum

Fiesta jantlar 2.png

 

Durum şu an bundan ibaret efendim :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nolmus hızlanmalar sınırlanmış mi? Benmi yanlış algıladım.

 


Yanlış anlamamışım. 1.0 mevcut 1-100 hızlanması yeni gelecek 1.0 dan daha kısa surede. Araç ağırlığı arttı mi? Ondan mi ivmelenme azaldı. Yoksa yazılım ve ile şanzıman mi sınırlandı.
Eskisi yenisin den daha cabuk 100im ulaşıyor.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 dakika önce, Volkan Ö. yazdı:


Yanlış anlamamışım. 1.0 mevcut 1-100 hızlanması yeni gelecek 1.0 dan daha kısa surede. Araç ağırlığı arttı mi? Ondan mi ivmelenme azaldı. Yoksa yazılım ve ile şanzıman mi sınırlandı.
Eskisi yenisin den daha cabuk 100im ulaşıyor.

 

Abi yazıyor işte, biri Powershift biri tam otomatik. Ağırlık aynı ve sınırlama da yok :yeah: Tanıtıldığı günden beri konuştuğumuz konulardan artık pws yok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.5 tdci çok rahat 90 veya 95 ps güç verebilir. Tork ona keza 220 veya 230 olabilir ama maalesef Ford gıdım gıdım arttırıyor. Ben en az 90 bekliyordum bu sefer. Bir de neden bu motora PWS koymazlar anlamıyorum. Maliyetse Renault 90 ps dci motora edc sanzimani koyuyor. Ona göre fiyat etiketi belirliyor. Bal gibi de satıyor. İsteyene manuel de var. Fiesta mi satmayacak. Değişik pazarlama stratejileri hiçbir zaman aklım ermedi. Sanki içten içe biraz da rakiplere pazar payı bırakalım der gibiler.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ama ST-Line ile 1.0 140 PS gelecektir. Şu an satılmadığından listede yok sanırım?

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 saat önce, Kaan Yagizer yazdı:

@Yakup Çağatay 1.0EB sadece 6 ileri otomatik ile gelecek. Manuel isteniyorsa adres 1.1 makina olacak. 

1.0 140 ps 6 ileri manuel st line gelecek ama değil mi? Kastınız 100 ps ecoboost mü hepsi mi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Cem G. ST-Line veya ST (bu aşamada) konuşulmadı. O tür araçlar genelde Lansman dönemi sonrasında, mesela lansman + 1 yılda piyasaya çıkar. 

Yani ST-Line ile ilgili -taze- bilgi bende yok 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 saat önce, Cem G. yazdı:

1.0 140 ps 6 ileri manuel st line gelecek ama değil mi? Kastınız 100 ps ecoboost mü hepsi mi?

Otosan'dan böyle beklentilerin varsa ya çok iyimsersin, ya da Otosan'ı yeterince tanımıyorsun...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Similar Content

    • By Yakup Çağatay
      2019 Makyajlı Tourneo Connect Türkiye Donanım ve Fiyat Listesi nihayet açıklandı. Yine transit versiyon yok ancak VAN modeli devam ediyor. Titanium modeli olmuş bu sefer, beğendim içeriğini. 
       
      Haziran ayı fiyat listesi (ÖTV kampanyalı)
      VAN (arkası camlı değil) Transit
      Trend Kısa şasi - 1.5L EcoBlue 100 ps 240 nm  6 ileri Manuel 102.075 TL
      Trend Uzun şasi - 1.5L EcoBlue 100 ps 240 nm 6 ileri Manuel 109.195 TL
      KOMBİ (arkası camlı) Tourneo
      Deluxe Kısa şasi - 1.5L EcoBlue 100 ps 240 nm 6 ileri Manuel 144.780 TL
      Titanium Kısa şasi - 1.5L EcoBlue 120 ps 270 nm 6 ileri Manuel 158.095 TL
      Titanium Kısa şasi - 1.5L EcoBlue 120 ps 270 nm 8 ileri Otomatik 166.035 TL
       
      Deluxe
      16” Alüminyum Alaşımlı Jantlar
      205/60 R16 Lastikler
      Çift tarafta arka kayar kapılar
      Karartılmış arka camlar
      Siyah renkli kapı tutamakları
      Gövde rengi ön tampon
      Siyah arka tampon / Yan Koruma Çıtaları
      Isıtmalı yan aynalar
      Gündüz yanan ve halojen ön farlar
      Far yükseklik ayarı ve sis farları
      4 Yöne ayarlanabilir sürücü koltuğu
      60/40 katlanabilen arka koltuklar
      Elektrikli açılan arka camlar
      Ön koltuk arkasında harita cepleri
      Manuel klima
      Yol bilgisayarı USB & Bluetooth & Radyo & SYNC
      Sürücü ve yolcu ön ve yan hava yastıkları
      Ön ve arka perde hava yastıkları
      Yokuş kalkış desteği (HLA)
      Acil durum fren uyarısı ve desteği
      Başlat / durdur (Start / stop) sistemi
      Hız kontrol sistemi ve ayarlanabilir hız sınırlandırıcı
      Lastik basıncı izleme sistemi
      4 teker disk fren
      Deri direksiyon
       
      Titanium
      Gövde rengi arka tampon
      Gövde rengi yan koruma çıtaları
      Gövde rengi otomatik katlanan yan aynalar
      Isıtmalı ön cam
      Isıtmalı silecek suyu
      Yağmur sensörlü cam silecekleri
      Köşe aydınlatma fonksiyonlu sis farı (Adaptif sis farı)
      Otomatik yanan / sönen ön farlar
      Uçak tipi baş üstü saklama alanı
      Sürücü güneş gözlüğü saklama bölmesi
      Torpido aydınlatması
      Follow me
      Tek dokunuşla açılıp kapanan otomatik arka camlar
      Çift bölgeli iklim kontrollü otomatik klima
      6" dokunmatik ekran ve SYNC 3
      Torpido aydınlatması
      Aktif şehir içi güvenlik sistemi
      Ön ve arka park sensörü
      Otomatik kararan iç dikiz aynası
       
      Opsiyonlar
       
      Trend üzerine
      Klima paketi: 3.940 TL
       
      Deluxe üzerine
      Kamera paketi: 1.825 TL
      *Arka park sensörü
      *Geri görüş kamerası
       
      Titanium üzerine
      X paket: 4.565 TL
      *Anahtarsız giriş ve çalıştırma
      *Aktif park asistanı
      *Kablosuz şarj ünitesi
      Güvenlik paketi: 6.990 TL
      *Akıllı hız sınırlayıcı
      *Hız levhası tanıma sistemi
      *Çarpışma önleme yardımcısı
      *Şerit takip sistemi
      *Navigasyon
      Net görüş paketi: 4.785 TL
      *Bi-Xenon
      *Otomatik uzun far
      *LED gündüz farı
       
      Kataloglar
      Yeni-Tourneo-Connect-Brosur_3.pdf
      Yeni-Ford-Connect-Haziran-Fiyat-Listesi_1.pdf
      Yeni-Tourneo-Connect-Teknik-Foy-Haziran_2.pdf
    • By Egemen Yılmaz
      Merhaba arkadaşlar bu konuyu açmamım nedeni bu sorunun çözümünü 4sene sonra bulmamız belki benim gibi yaşayan arkadaşlar olabilir
       
      Aracım da son 3-4 senedir ara ara genellikle kış aylarında çalıştırdak sonra motor arızası verir onaylayınca sadece mesaj olarak kalırda bu şekilde ara ara nüksederek devam etti hatta ilk zamanlar arabayı çekişten düşürmüştü yokuşlarda. İlk zaman yetkili servise götürdüğümüz zaman bilgisayara bağlayıp bir şey bulamadılar ve sensör arızası olabilir dediler bizde bu şekilde 4sene kullandık ve bu süreç boyunca arabayı çalıtırırken zaman zaman zorlandı tek marşta almama gibi sorunlar yaşadık
       
      En son bir kaç ay önce yaşamaya başladık ve Eskişehir'de olan özel umut ford servisine götürdük biz aracın motor arızası sıvısı eksik gibi bir şey söylediler ve ellerinde 200ml kaldığını buna koyarsak iki yıl gideceğini söylediler her ne kadar çok inandırıcı gelmese de tamam dedik ve pahalıda bir sıvı bu sonra kesildi arızası
       
      Bir hafta önce tekrar başladı sorun bu sefer gittiğimiz de bilgisayara bağlamak gerektiğini sıra var gibi sebeplerle bakmak istemediler biz de zaten sevmemiştik kendilerini. Sanayide dolaşırken yoldan geçen birini çevirip iyi bir motor ustası sorduk bizi Seçkin otoya yönlendirdi gittiğimizde hemen bilgisayara bağladılar ve partikül filtresi arızası verdiğini söylediler uygun bir zamanda getirirseniz onun sıvısı koyarak çözmeye çalışırız yoksa mecbur temizletmeniz lazım dediler bizde uygun bir zamanda gelmek için ayrıldık
       
      Bir kaç sonra yol üzerindeyken araç ciddi bir şekilde çekişten düştü 5.vites tırmandığımız yokuşları 3.vitese hatta gazı köklesek bile 3bin deviri geçmiyordu o şekilde devam edip arabayı Seçkin otoya bıraktık. Ertesi arayarak sorunun mazotu incelten bujilerde olduğunu söylediler ve 4ünü değiştirdiler bir tane enjektörü de çıkaramadıkları için temizletmişler bu şekilde sorun tamamen çözüldü farkettik ki uzun zamandır araba çok sağırmış şimdi sanki yeni bir arabaya biniyoruz gibi geldi 2.vites kumda sardığı bile oldu 😁 
       
      Bu şekilde sorun çözüldü uygun bir zamanda tekrar gidicez diğer 3 enjektör temizlenip egryi iptal edicekler bu şekilde daha sağlıklı biniceğimizi söylediler böylelikle 4 senelik sorun çözülmüş oldu biraz hikaye gibi anlattım ama tüm başımızdan geçenler böyle umarım sorunu yaşayan varsa yardımcı olur 
    • By ER-OL Otomotiv
      0W-30 Motul Motor yağı   Ford onaylıdır.
       
      Fiyat:
      Kdv dahil 280 tl.
      Açıklama :
      Kargo tarafımızdan karşılanacaktır.
       

    • By Yakup Çağatay
      Trend X manuel karşınızda.
       
      Focus Mk4 Trend X 1.5L Ti-VCT 123 ps manuel vites - İç Mekan
       

       
      Evet araç Trend X ve manuel vites ancak elektrikli park freni mevcut, haliyle Auto hold ve bardaklarda ve eşya gözünde aydınlatma mevcut. Kol dayama da hareketli. 
       

       
      Yol bilgisayarı en boş donanımlarda 4.2" ve siyah/beyaz geliyor. Titanium ve ST-Line'da bu ekran renkli geliyor ve hayaletimsi bir ekran oluyor.
       

       

       
      Titanium da böyle geliyor hiç fark yok. Ambiyans aydınlatma olarak kapı ve ayakta yok sadece. Ayak için yer var mı? Bakmayı unuttum. 

      Klasik küllük yerini almış, ama onu raydan kolaylıkla çıkartabiliyorsunuz.

       
      İşte çıkmış hali 🙂 

       
      Bu da tam kapalı hali

       
      Kol dayama içi

       
      Sustalı anahtar tasarımı Mondeo ile aynı olmuş. Sustasız hali Mk3 ile aynı

       
      4 kapıda tutacak var eskiden yoktu diye aklımda

       
      Arkada 12v ve haritalık

       
      Koltuklar
       

      Genel bir görünüm daha

       
      Kapılar da Titanium ile aynı, içinde keçe var üstler yumuşak kaplama. Ben anlamadım bu arabanın Titanium'dan hiç farkı yok. - Otomatik kararan dikiz aynası yok- Fark yok diyorum ama kontrol ettim araç seri olarak düşük olarak geçiyor Titanium değil. 
       

       
      EKRANLAR
       
      Çözünürlükler iyi. Her ikisi de 4.2"; ortadaki renkli, gösterge ise siyah beyaz, özellikleri Titanium ile aynı.
       

       
      Araç sedan olunca görsel de sedan ancak full gibi görsel var. HB ile HB geliyor

       
      Basınçlar TIR'dan indiği gibi 🙂 

       

       

       
      SYNC 3 gibi, gece gündüz modu var. 

       
      Gündüz

       
      Gece

       
      Gece olunca göstergeler uyumlu oluyor. İçinde aşırı bir fonksiyon olmadığı için kullanımı zor değil.

       
      Torpidoda ufak bi bez var sadece, Titanium ile aynı.

       
      Tavan yine universal üretimden çıkıyor ancak bu sefer 1 delik var diye aklımda diğer taraf aklımda değil 😄 

       
      Focus Mk4 Trend X 1.5L Ti-VCT 123 ps manuel vites - Dış Mekan
       
      Jantlar klasik renkten farklı, biraz daha koyu.

       

       
      Far sensörü

       
      Focus Mk4 Trend X 1.5L Ti-VCT 123 ps manuel vites - Bagaj
       
      Yedek lastik bu şekilde.

       
      Bahsi geçen 510 lt'lik bagaj ise bu. Titanium'larda gördükleriniz genelde B&O ile geldiği için daha sığ idi. Bu haliyle koltuk yatınca düz zemin olamıyor.


       
    • By Yakup Çağatay
      https://anasayfa.focusclubtr.com/yeni-2018-ford-focus-mk4-boyut-performans-ve-tuketim-degerleri/
      Yeni 2018 Ford Focus Mk4 Boyut, Performans ve Tüketim Değerleri – Tüm Teknik Özellikler
       
      Donanım Seçenekleri
      Trend X, Titanium, ST-Line ve *Vignale olacak. Ayrıca Active versiyon Haziran 2019'da Türkiye'de.  
      Motor-Şanzıman Seçenekleri
      1.5L 3 silindir 123 PS 6 ileri manuel 1.5L 3 silindir 123 PS 6 ileri otomatik (6F15)
        1.0L EcoBoost 3 silindir 125 ps 8 ileri otomatik (silindir kapamalı)
        *1.5L EcoBoost 3 silindir 150 ps 6 ileri manuel (silindir kapamalı) *1.5L EcoBoost 3 silindir 150 ps 8 ileri otomatik (silindir kapamalı)
        1.5L EcoBlue 4 silindir 120 ps 6 ileri manuel 1.5L EcoBlue 4 silindir 120 ps 8 ileri otomatik  
      *: İlerleyen dönemde sunulacak motor ve seri seçenekleri. (Ne zaman olduğunu şu an bilmiyorum)
       
      Trend X
      Gövde rengi kapı kolları ve yan aynalar
      Aktif ön ızgara
      205/60 R16 lastik - Aluminyum Jant (Bilgi; 6.5j, eskisi 7.0j idi)
      Arka park sensörü
      LED gündüz farı
      Sis farı (Köşe aydınlatmalı)
      Elektrikli, ısıtmalı, sinyalli yan aynalar (Yorum; Mk3 ile ısıtma yoktu iyi olmuş)
      Karartılmış arka camlar
      Tavan rayı (Sadece SW ile)
      Arka rüzgarlık - spoiler (5 Kapı)
      Sürücü ve ön yolcu ön hava yastıkları (2)
      Sürücü ve ön yolcu yan hava yastıkları (2)
      Yan perde hava yastıkları (2)
      Yolcu hava yastığı kapatma seçeneği
      İkincil çarpışma engelleme Ön/arka disk fren - TS/HLA/ESP/TC/ABS Ayarlanabilir Hız Sınırlandırıcı 
      Hız kontrol sistemi 
      Ford Kolay Yakıt Sistemi
      MyKey
      Ford Acil Durum Yardımı
      Mini boy çelik yedek lastik
      Lastik basınç sensörü
      Derinlik ve yükseklik ayarlı direksiyon
      Deri kaplı direksiyon simidi
      Deri kaplı vites topuzu (Manuel şanzıman ile)
      Döner vites konsolu (8 ileri otomatik şanzıman ile)
      Elektrikli park freni
      Otomatik tutunma fonksiyonu
      4 yönlü sürücü koltuğu ve 2 yönlü yolcu koltuğu (Yorum; yolcuya da 4 yönlü koyulmalı)
      Sürücü bel desteği var, yolcu bel desteği yok
      4 cam elektrikli ve global açma kapamalı; tamamı tek dokunuşla kalkıp-iniyor Seçilebilir sürüş modları (Eco - Normal - Sport)
      Direksiyondan kumandalı otomatik vites (8 ileri otomatik şanzıman ile)
      Manuel klima
      Otomatik yanan farlar
      Ön koltuk kol dayanağı ve kapaklı eşya saklama bölmesi
      Direksiyondan kumandalı edilebilen müzik sistemi & 6 hoparlör
      2xUSB - iPod özelliği ile Dokunmatik olmayan renkli 4.2" TFT ekran + Bluetooth
      4,2” yol bilgisayarı
      Otomatik Başlat-Durdur (EcoBlue ve EcoBoost motor seçenekleri ile)
      Akustik lamine ön cam
      Kol dayamasız, 60:40 katlanır arka koltuklar Orta konsolda kapaksız bardaklık Arka üstte askılık Ön koltuklar arkasındaki haritalık Sustalı uzaktan kumanda Çocuk kilidi
      Hırsızlık önleme sistemi (Pats) (Alarm yok)
      Tek egzoz çıkışı
      Bagaj ve torpido aydınlatması
       
      Titanium (Trend X Üzerine)
       
      215/50 R17 lastik - Aluminyum Jant (7j) Gecikmeli sönen ön farlar
      Katlanabilir yan aynalar
      180o geniş Geri görüş kamerası
      4,2” renkli yol bilgisayarı
      Anahtarsız giriş
      Anahtarsız çalıştırma
      Yağmur sensörü 
      Çift Bölgeli İklim Kontrollü Otomatik Klima
      Otomatik kararan iç dikiz aynası 8" Dokunmatik ekran + SYNC 3 Kablosuz şarj ünitesi (1.5L benzinli otomatik hariç)
      Orta konsolda, manuel vites ile kayar kapaklı bardaklık (otomatikler hep açık) Dışarda, parlak kapı kaplaması (B sütunu) Yan aynalar altında aydınlatma
      Üst seviye uzaktan kumanda (sustasız)
      Üst seviye ön koltuklar
      Manuel vites ile elektrikli park freni (+Autohold)
       
      ST-Line (Titanium Üzerine)
       
      235/40 R18 lastik - Aluminyum Jant (8j) ST-Line tasarım kiti (Ön, arka ve yan eteklikler) Spor süspansiyon LED ön sis farları köşe aydınlatma fonksiyonlu
      ST-Line kırmızı dikiş detaylı direksiyon ve vites topuzu
      Spor koltuklar (ST-Line kırmızı dikiş detaylı)
      Çift egzoz Ön park sensörü Alçaltılmış şasi Siyah sürmeli far  
      NOT: 4,2” renkli yol bilgisayarı; B&O veya Co-Pilot 360 opsiyonları alınırsa Titanium'dan itibaren standart.(Bu sonradan kalktı,Titanium ile standart oldu, katalog hatalı değilse ilk ay gelen araçlarda olmayabilir)
      NOT 2: Otomatik uzun far; Co-Pilot 360 veya Dinamik LED opsiyonları alınırsa Titanium'dan itibaren standart.
       
      Vignale (Bu seri şimdilik pasif durumda ama gelirse bunlar standart olacak)
       
      215/50 R17 lastik - Aluminyum Jant (7j) Head-up display Navigasyon Full LED far Led sis farı  
      Opsiyonlar 
      Metalik Boya 1.800 TL
      Yakut Kırmızı (Özel Renk) 3.800 TL
      Titanium üzerine
      Ford Co-Pilot 360 (EcoBlue motor seçeneği ile) 7.800 TL Geliştirilmiş Adaptif Hız Kontrol Sistemi, Dur& Kalk(Stop&Go) Özellikli (8 İleri Otomatik Sanzıman) Adaptif Hız Kontrol Sistemi (Manuel şanzıman) Çarpışma Önleme Yardımcısı (Yaya ve Bisikletli algılama özelliği ile) Şerit Takip Sistemi, Şeritte Kalma ve Şerit Hizalam Yardımcısı Takip Mesafesi Uyarı Sistemi Acil Durum Manevra Destek Sistemi Trafik Levhası Tanıma Sistemi Sürücü Dikkat Takip Sistemi ve Otomatik Yanan Uzun Farlar Açılabilir Panoramik Cam Tavan 8.700 TL B&O ses sistemi 3.000 TL Kış Paketi 2.200 TL (Isıtmalı Ön Cam, Direksiyon ve Ön Koltuklar)
      Ford Dinamik LED Ön Far Sitemi (LED arka far ile)  9.200 TL
      Akıllı Bagaj Kapağı (Station Wagon modellerde) 4.400 TL
      ST-Line üzerine
      Ford Co-Pilot 360 (EcoBlue ve EcoBoost motor seçeneği ile) 7.800 TL Geliştirilmiş Adaptif Hız Kontrol Sistemi, Dur& Kalk(Stop&Go) Özellikli (8 İleri Otomatik Sanzıman) Çarpışma Önleme Yardımcısı (Yaya ve Bisikletli algılama özelliği ile) Şerit Takip Sistemi, Şeritte Kalma ve Şerit Hizalam Yardımcısı Takip Mesafesi Uyarı Sistemi Acil Durum Manevra Destek Sistemi Trafik Levhası Tanıma Sistemi Sürücü Dikkat Takip Sistemi ve Otomatik Yanan Uzun Farlar Açılabilir Panoramik Cam Tavan 8.700 TL Aktif Park Asistanı (Kapı Kenar Koruması ile) 3.300 TL B&O ses sistemi 3.000 TL Kış Paketi 2.200 TL (Isıtmalı Ön Cam, Direksiyon ve Ön Koltuklar)
      Ford Dinamik LED Ön Far Sitemi (LED arka far ile)  9.200 TL
      Göz Hizası Gösterge Paneli (Head-up Display / HUD) 3.000 TL
       
      Fiyat Listesi
      Trend X 1.5 Ti-vct 123 PS Manuel 135.000 TL
      Trend X 1.5 Ti-vct 123 PS 6 ileri Otomatik 145.500 TL
      Trend X 1.5 EcoBlue 120 PS Manuel 151.000 TL
      Trend X 1.5 EcoBlue 120 PS 8 ileri Otomatik 162.000 TL
      SW Trend X 1.5 EcoBlue 120 PS Manuel 156.000 TL
      SW Trend X 1.5 EcoBlue 120 PS 8 ileri Otomatik 167.000 TL
       
      Titanium 1.5 Ti-vct 123 PS Manuel 151.000 TL
      Titanium 1.5 Ti-vct 123 PS 6 ileri Otomatik 162.000 TL
      Titanium 1.5 EcoBlue 120 PS Manuel 167.000 TL
      Titanium 1.5 EcoBlue 120 PS 8 ileri Otomatik 178.000 TL
      SW Titanium 1.5 EcoBlue 120 PS Manuel 172.000 TL
      SW Titanium 1.5 EcoBlue 120 PS 8 ileri Otomatik 183.000 TL
       
      5K ST-Line 1.0 EcoBoost 125 PS 8 ileri Otomatik 169.500 TL
      5K ST-Line 1.5 EcoBlue 120 PS  8 ileri Otomatik 186.500 TL
       
      Fiyatlar belirtilmedikçe 4K ve 5K içindir. 
       
      https://anasayfa.focusclubtr.com/yeni-2018-ford-focus-mk4-boyut-performans-ve-tuketim-degerleri/
      Yeni 2018 Ford Focus Mk4 Boyut, Performans ve Tüketim Değerleri – Tüm Teknik Özellikler
       
      Bunlara bakmadan geçme 🙂
      https://anasayfa.focusclubtr.com/2018-yeni-ford-focus-mk4-tanitildi/
      https://anasayfa.focusclubtr.com/yeni-2018-ford-focus-mk4-aerodinamik-ve-agirlik-iyilestirmesi/
      https://anasayfa.focusclubtr.com/yeni-2018-ford-focus-mk4-boyut-performans-ve-tuketim-degerleri/
      https://anasayfa.focusclubtr.com/2018-ford-focus-mk4-fotograf-galerisi-yeni/
      https://anasayfa.focusclubtr.com/2018-ford-focus-mk4-seri-uretimi-basladi/
      https://anasayfa.focusclubtr.com/2018-ford-focus-mk4-uretim-donanim-motor-bilgileri/
       
      Titanium (Bu fotoğraf serisini farklı başlıkta devam edeceğim)
      Burada: https://anasayfa.focusclubtr.com/2018-ford-focus-sedan-mk4-on-inceleme/
       

       
      Bunlar da ilk çıkan resmi pdf'ler
      Broşür
      Yeni Ford Focus Brosur.pdf
      Teknik broşür
      Yeni Ford Focus 2018 - Teknik Brosur.pdf
      Yeni Ford Focus 2018 - Teknik Brosur-5 ARALIK-DÜZELTMELİ.pdf
      Fiyat
      YENI-FORD-FOCUS-KASIM Fiyat Listesi.pdf
       
       

Focus Club Türkiye

Bu sitenin işleticisi, bu sitede yer alan bilgi, yazı ve makalelerin doğrudan veya dolaylı olarak kullanılmasından dolayı oluşacak zararlardan sorumlu tutulamaz. Kaynak gösterme kuralına uymak şartıyla, bu sitede yer alan yazı ve makalelerin belirli bir kısmına atıf yapılmasına, link verilmesine izin verilmektedir. Kaynak (canlı link) gösterilmeden yapılan alıntılara ise izin verilmemektedir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy Policy.