Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Welcome!

    Register now to access all features. After registering, you can post topics, reply topics, like users content, send private messages.
    This message will be deleted after you register.

Ford Focus Mk4 Türkiye Donanım, Motorları ve Fiyatlar (Sadece Bu Konular)


Yakup Ç. A.

Recommended Posts

Gösterge konusu bence sadece maliyet. Ucuza toptan yaptırmanın yolunu bulmuşlar, masraftan kısıyorlar.

Ford'un geleceği otomobilde pek parlak değil, söylemedi demeyin. 

Bir zamanlar global satış şampiyonu olan model şu an ilk onda bile değil. 

Not: Lincoln'e koyduğunu Ford'a koyarsa Lincoln satamaz ki...

 

Link to comment
Share on other sites

  • Yakup Ç. A. changed the title to Ford Focus Mk4 Türkiye Donanım Ve Motorları (7 Ekim Güncel)

Ben Ozan kadar olumlu bakamıyorum, çok daha iyi olmalıydı. Mustang'in full dijital göstergesine de çamur atacağım. Yani o şekilde olacaksa dijital olmasa da olur. Onun içine navigasyon, biraz görsellik, biraz renk, biraz kişisel ayar vs neden katmazlar. Rakipler ne yapıyor, açıp bakmıyor mu bu arkadaşlar. Yani ben bi şey anlamadım. 

 

Bahsedilmiştir muhtemelen ama ben görmemiştim. Videodan gördüğümüz kadarıyla otomatik kapanan aynayı artık yol bilgisayarından iptal etme özelliği gelmiş. Buzlu iklimdeki arkadaşları stresten kurtaracaktır ? 

Link to comment
Share on other sites

Şu motoru yeni şanzımanla getiriyorsan;

 

1.0L EcoBoost 3 silindir 125 ps 8 ileri otomatik (silindir kapamalı)

 

Bu motoru eski şanzımanla niye getiriyorsun ?

 

1.5L 3 silindir 123 PS 6 ileri manuel

1.5L 3 silindir 123 PS 6 ileri otomatik (6F15-eski şanzıman)

 

Hadi eski şanzımanla kombine ettiğin bu motoru filo satışları için getirdin diyelim, 1.5 150 hp'nin de gelip gelmeyeceği yahut ne zaman geleceği belli değil. Onu da geçtim, 180'lik motorun esamesi bile okunmuyor.

 

Şunu da anlayamadım ' Yaylar, vites ve donanıma göre yani ağırlığa göre değişiklik gösteriyor. ' Hangi yaylar ? Fiesta ST'de kullanılanlar mı ? Bunlar hani torsiyonlu modellerin hepsinde standart olacaktı ?

Edited by Cenk Demirel
Link to comment
Share on other sites

40 dakika önce, Cenk Demirel yazdı:

Şu motoru yeni şanzımanla getiriyorsan;

 

1.0L EcoBoost 3 silindir 125 ps 8 ileri otomatik (silindir kapamalı)

 

Bu motoru eski şanzımanla niye getiriyorsun ?

 

1.5L 3 silindir 123 PS 6 ileri manuel

1.5L 3 silindir 123 PS 6 ileri otomatik (6F15-eski şanzıman)

 

Hadi eski şanzımanla kombine ettiğin bu motoru filo satışları için getirdin diyelim, 1.5 150 hp'nin de gelip gelmeyeceği yahut ne zaman geleceği belli değil. Onu da geçtim, 180'lik motorun esamesi bile okunmuyor.

 

Şunu da anlayamadım ' Yaylar, vites ve donanıma göre yani ağırlığa göre değişiklik gösteriyor. ' Hangi yaylar ? Fiesta ST'de kullanılanlar mı ? Bunlar hani torsiyonlu modellerin hepsinde standart olacaktı ?

Getirirken seçmek gibi bir opsiyon yok ki, üretimde bu şekilde model var diye konuşmuştuk. Keza 1.0 da 6 ileri işe kombin edilmiyor. Tamamen duygusal sebeplerdir bunlar ve 1.5’ler gelecek sıkıntı yok sadece tarihini ben bilmiyorum belki de 2019 model ile gelir bunu gelecek ay öğreniriz. Çünkü SLA üzerinde de duruyorlar yani gelmeme ihtimali görmüyorum. 

Yayların sınıfları farklı yüke bağlı olarak bunlar değişebiliyor, yazarak kafa karıştırdım sanırım fakat bizim için önemli bir detay değil.

182 PS için talepleri şirketlere bayilere iletin, gelir; müşteriler isterse her şeyi getiririz diyorlar.

Link to comment
Share on other sites

3 dakika önce, Yakup Çağatay yazdı:

Getirirken seçmek gibi bir opsiyon yok ki, üretimde bu şekilde model var diye konuşmuştuk. Keza 1.0 da 6 ileri kombin edilmiyor. Tamamen duygusal sebeplerdir bunlar ve 1.5’ler gelecek sıkıntı yok sadece tarihini ben bilmiyorum belki de 2019 model ile gelir bunu gelecek ay öğreniriz. Çünkü SLA üzerinde de duruyorlar yani gelmeme ihtimali görmüyorum. 

Yayların sınıfları farklı yüke bağlı olarak bunlar değişebiliyor, yazarak kafa karıştırdım sanırım fakat bizim için önemli bir detay değil.

182 PS için talepleri şirketlere bayilere iletin, gelir; müşteriler isterse her şeyi getiririz diyorlar.

Yaylar SLA süspansiyon olduğu müddetçe benim için önemli değil. Ama Türkiye adına daha çok torsiyonlu versiyonlar üzerinde durulursa yaylar önem kazanır diye motor seçenekleri üzerinde durdum. Malum motora göre süspansiyon farkı var. 182'lik makineyi en azından siparişe açmak gerek ki daha sonra gelse de olur. Ama 150'lik 8 ileri otomatiği hiç ertelemeden direkt getirmek gerek.

 

Lansmanda kullanılacak, testerlara verilecek otomobillerin özellikleri belli mi peki ? St - line, Vignale veya SLA süspansiyonlu versiyonlar falan gibi..

Link to comment
Share on other sites

  • Yakup Ç. A. changed the title to Ford Focus Mk4 Türkiye Donanım, Motorları ve Fiyatlar (Sadece Bu Konular)
  • Yakup Ç. A. pinned this topic

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy Policy.