Jump to content
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

“ER-OL
Yakup Çağatay

Ford Focus Mk4 Türkiye Donanım, Motorları ve Fiyatlar (Sadece bu konular)

Önerilen Mesajlar

Fiyat Listesi

Trend X 1.5 Ti-vct 123 PS Manuel 135.000 TL

Trend X 1.5 Ti-vct 123 PS 6 ileri Otomatik 145.500 TL

Trend X 1.5 EcoBlue 120 PS Manuel 151.000 TL

Trend X 1.5 EcoBlue 120 PS 8 ileri Otomatik 162.000 TL

SW Trend X 1.5 EcoBlue 120 PS Manuel 156.000 TL

SW Trend X 1.5 EcoBlue 120 PS 8 ileri Otomatik 167.000 TL

 

Titanium 1.5 Ti-vct 123 PS Manuel 151.000 TL

Titanium 1.5 Ti-vct 123 PS 6 ileri Otomatik 162.000 TL

Titanium 1.5 EcoBlue 120 PS Manuel 167.000 TL

Titanium 1.5 EcoBlue 120 PS 8 ileri Otomatik 178.000 TL

SW Titanium 1.5 EcoBlue 120 PS Manuel 172.000 TL

SW Titanium 1.5 EcoBlue 120 PS 8 ileri Otomatik 183.000 TL

 

5K ST-Line 1.0 EcoBoost 125 PS 8 ileri Otomatik 169.500 TL

5K ST-Line 1.5 EcoBlue 120 PS  8 ileri Otomatik 186.500 TL

 

Fiyatlar belirtilmedikçe 4K ve 5K içindir. 

 

Opsiyonlar 

Metalik Boya 1.800 TL

Yakut Kırmızı (Özel Renk) 3.800 TL

Titanium üzerine

  • Ford Co-Pilot 360 (EcoBlue motor seçeneği ile) 7.800 TL
  1. Geliştirilmiş Adaptif Hız Kontrol Sistemi, Dur& Kalk(Stop&Go) Özellikli (8 İleri Otomatik Sanzıman)
  2. Adaptif Hız Kontrol Sistemi (Manuel şanzıman)
  3. Çarpışma Önleme Yardımcısı (Yaya ve Bisikletli algılama özelliği ile)
  4. Şerit Takip Sistemi, Şeritte Kalma ve Şerit Hizalam Yardımcısı
  5. Takip Mesafesi Uyarı Sistemi
  6. Acil Durum Manevra Destek Sistemi
  7. Trafik Levhası Tanıma Sistemi
  8. Sürücü Dikkat Takip Sistemi ve Otomatik Yanan Uzun Farlar
  • Açılabilir Panoramik Cam Tavan 8.700 TL
  • B&O ses sistemi 3.000 TL
  • Kış Paketi 2.200 TL (Isıtmalı Ön Cam, Direksiyon ve Ön Koltuklar)

  • Ford Dinamik LED Ön Far Sitemi (LED arka far ile)  9.200 TL

  • Akıllı Bagaj Kapağı (Station Wagon modellerde) 4.400 TL

ST-Line üzerine

  • Ford Co-Pilot 360 (EcoBlue ve EcoBoost motor seçeneği ile) 7.800 TL
  1. Geliştirilmiş Adaptif Hız Kontrol Sistemi, Dur& Kalk(Stop&Go) Özellikli (8 İleri Otomatik Sanzıman)
  2. Çarpışma Önleme Yardımcısı (Yaya ve Bisikletli algılama özelliği ile)
  3. Şerit Takip Sistemi, Şeritte Kalma ve Şerit Hizalam Yardımcısı
  4. Takip Mesafesi Uyarı Sistemi
  5. Acil Durum Manevra Destek Sistemi
  6. Trafik Levhası Tanıma Sistemi
  7. Sürücü Dikkat Takip Sistemi ve Otomatik Yanan Uzun Farlar
  • Açılabilir Panoramik Cam Tavan 8.700 TL
  • Aktif Park Asistanı (Kapı Kenar Koruması ile) 3.300 TL
  • B&O ses sistemi 3.000 TL
  • Kış Paketi 2.200 TL (Isıtmalı Ön Cam, Direksiyon ve Ön Koltuklar)

  • Ford Dinamik LED Ön Far Sitemi (LED arka far ile)  9.200 TL

  • Göz Hizası Gösterge Paneli (Head-up Display / HUD) 3.000 TL

 

https://anasayfa.focusclubtr.com/yeni-2018-ford-focus-mk4-boyut-performans-ve-tuketim-degerleri/

Yeni 2018 Ford Focus Mk4 Boyut, Performans ve Tüketim Değerleri – Tüm Teknik Özellikler

 

İçerik Güncellendi (13 Kasım güncellemesi girildi, liste kesindir)

 

Donanım Seçenekleri

  • Trend X, Titanium, ST-Line ve *Vignale olacak. Ayrıca Active versiyon Haziran 2019'da Türkiye'de.

 

Motor-Şanzıman Seçenekleri

  • 1.5L 3 silindir 123 PS 6 ileri manuel
  • 1.5L 3 silindir 123 PS 6 ileri otomatik (6F15)
     
  • 1.0L EcoBoost 3 silindir 125 ps 8 ileri otomatik (silindir kapamalı)
     
  • *1.5L EcoBoost 3 silindir 150 ps 6 ileri manuel (silindir kapamalı)
  • *1.5L EcoBoost 3 silindir 150 ps 8 ileri otomatik (silindir kapamalı)
     
  • 1.5L EcoBlue 4 silindir 120 ps 6 ileri manuel
  • 1.5L EcoBlue 4 silindir 120 ps 8 ileri otomatik

 

*: İlerleyen dönemde sunulacak motor ve seri seçenekleri. (Ne zaman olduğunu şu an bilmiyorum)

 

Trend X

  • Gövde rengi kapı kolları ve yan aynalar

  • Aktif ön ızgara

  • 205/60 R16 lastik - Aluminyum Jant (Bilgi; 6.5j, eskisi 7.0j idi)

  • Arka park sensörü

  • LED gündüz farı

  • Sis farı (Köşe aydınlatmalı)

  • Elektrikli, ısıtmalı, sinyalli yan aynalar (Yorum; Mk3 ile ısıtma yoktu iyi olmuş)

  • Karartılmış arka camlar

  • Tavan rayı (Sadece SW ile)

  • Arka rüzgarlık - spoiler (5 Kapı)

  • Sürücü ve ön yolcu ön hava yastıkları (2)

  • Sürücü ve ön yolcu yan hava yastıkları (2)

  • Yan perde hava yastıkları (2)

  • Yolcu hava yastığı kapatma seçeneği

  • İkincil çarpışma engelleme
  • Ön/arka disk fren - TS/HLA/ESP/TC/ABS
  • Ayarlanabilir Hız Sınırlandırıcı 

  • Hız kontrol sistemi 

  • Ford Kolay Yakıt Sistemi

  • MyKey

  • Ford Acil Durum Yardımı

  • Mini boy çelik yedek lastik

  • Lastik basınç sensörü

  • Derinlik ve yükseklik ayarlı direksiyon

  • Deri kaplı direksiyon simidi

  • Deri kaplı vites topuzu (Manuel şanzıman ile)

  • Döner vites konsolu (8 ileri otomatik şanzıman ile)

  • Elektrikli park freni (8 ileri otomatik şanzıman ile*)

  • Otomatik tutunma fonksiyonu (Elektrikli park freni ile*) [Autohold]

  • 4 yönlü sürücü koltuğu ve 2 yönlü yolcu koltuğu (Yorum; yolcuya da 4 yönlü koyulmalı)

  • Sürücü bel desteği var, yolcu bel desteği yok

  • 4 cam elektrikli ve global açma kapamalı; tamamı tek dokunuşla kalkıp-iniyor
  • Seçilebilir sürüş modları (Eco - Normal - Sport)

  • Direksiyondan kumandalı otomatik vites (8 ileri otomatik şanzıman ile)

  • Manuel klima

  • Otomatik yanan farlar

  • Ön koltuk kol dayanağı ve kapaklı eşya saklama bölmesi

  • Direksiyondan kumandalı edilebilen müzik sistemi & 6 hoparlör

  • 2xUSB - iPod özelliği ile
  • Dokunmatik olmayan renkli 4.2" TFT ekran + Bluetooth

  • 4,2” yol bilgisayarı

  • Otomatik Başlat-Durdur (EcoBlue ve EcoBoost motor seçenekleri ile)

  • Akustik lamine ön cam

  • Kol dayamasız, 60:40 katlanır arka koltuklar
  • Orta konsolda kapaksız bardaklık
  • Arka üstte askılık
  • Ön koltuklar arkasındaki haritalık
  • Sustalı uzaktan kumanda
  • Çocuk kilidi

  • Hırsızlık önleme sistemi (Pats) (Alarm yok)

  • Tek egzoz çıkışı

  • Bagaj ve torpido aydınlatması

 

Titanium (Trend X Üzerine)

 

  • 215/50 R17 lastik - Aluminyum Jant (7j)
  • Gecikmeli sönen ön farlar

  • Katlanabilir yan aynalar

  • 180o geniş Geri görüş kamerası

  • Anahtarsız giriş

  • Anahtarsız çalıştırma

  • Yağmur sensörü 

  • Çift Bölgeli İklim Kontrollü Otomatik Klima

  • Otomatik kararan iç dikiz aynası
  • 8" Dokunmatik ekran + SYNC 3
  • Kablosuz şarj ünitesi (1.5L benzinli otomatik hariç)

  • SD kart girişi (Buradaki USB'ler aydınlatmalı)
  • Orta konsolda, manuel vites ile kayar kapaklı bardaklık (otomatikler hep açık)
  • Dışarda, parlak kapı kaplaması (B sütunu)
  • Yan aynalar altında aydınlatma

  • Üst seviye uzaktan kumanda (sustasız)

  • Üst seviye ön koltuklar

  • Manuel vites ile elektrikli park freni (+Autohold)

 

ST-Line (Titanium Üzerine)

 

  • 235/40 R18 lastik - Aluminyum Jant (8j)
  • ST-Line tasarım kiti (Ön, arka ve yan eteklikler)
  • Spor süspansiyon
  • LED ön sis farları köşe aydınlatma fonksiyonlu

  • ST-Line kırmızı dikiş detaylı direksiyon ve vites topuzu

  • Spor koltuklar (ST-Line kırmızı dikiş detaylı)

  • Çift egzoz
  • Ön park sensörü
  • Alçaltılmış şasi
  • Siyah sürmeli far

 

NOT: 4,2” renkli yol bilgisayarı; B&O veya Co-Pilot 360 opsiyonları alınırsa Titanium'dan itibaren standart.

NOT 2: Otomatik uzun far; Co-Pilot 360 veya Dinamik LED opsiyonları alınırsa Titanium'dan itibaren standart.

 

Vignale (Bu seri şimdilik pasif durumda ama gelirse bunlar standart olacak)

 

  • 215/50 R17 lastik - Aluminyum Jant (7j)
  • Head-up display
  • Navigasyon
  • Full LED far
  • Led sis farı

 

Bunlara bakmadan geçme 🙂

https://anasayfa.focusclubtr.com/2018-yeni-ford-focus-mk4-tanitildi/

https://anasayfa.focusclubtr.com/yeni-2018-ford-focus-mk4-aerodinamik-ve-agirlik-iyilestirmesi/

https://anasayfa.focusclubtr.com/yeni-2018-ford-focus-mk4-boyut-performans-ve-tuketim-degerleri/

https://anasayfa.focusclubtr.com/2018-ford-focus-mk4-fotograf-galerisi-yeni/

https://anasayfa.focusclubtr.com/2018-ford-focus-mk4-seri-uretimi-basladi/

https://anasayfa.focusclubtr.com/2018-ford-focus-mk4-uretim-donanim-motor-bilgileri/

 

Titanium (Bu fotoğraf serisini farklı başlıkta devam edeceğim)

Burada: https://anasayfa.focusclubtr.com/2018-ford-focus-sedan-mk4-on-inceleme/

 

DSC03848.JPG

 

Bunlar da ilk çıkan resmi pdf'ler

Yeni Ford Focus Brosur.pdf

Yeni Ford Focus 2018 - Teknik Brosur.pdf

YENI-FORD-FOCUS-KASIM Fiyat Listesi.pdf

 

Spoiler

 

2018 Ford Focus Mk4 Ön İnceleme_65.JPG

Şimdi boşline'a bakalım.

Trend Gösterge

BoşLine4.jpg

 

Trend Ekran

BoşLine5.jpg

 

Trend Klima

 

BoşLine3.jpg

Trend Orta konsol - manuel vites

BoşLine2.jpg

 

BoşLine.jpg

Bunlar ise ek fotolar, far kumandası altındaki cep

 

Cep.jpg

Torpido gözünde ufak halı var, Çin Focus gibi tamamı kaplı değil.

 

Torpido.jpg

 

Üst bölmede gözlüklük yok. (Şimdiki araçlarda en azından)

 

Üst konsol.jpg

 

Ayna altı aydınlatma (Otomatik park ile gelirdi şimdi ondan bağımsız)

 

Ayna altı aydınlatma.jpg

 

Pedal alanı

Pedallar.jpg

 

 

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Fotoğraflarda aracın kalite algısı baya düşük geldi. Boş paket gerçekten çok boş görünüyor. Gözüme çarpan ve rahatsız eden detaylar,

-Göstergeler sade fakat özenilmemiş havası yaratıyor

-Orta kısımdaki ekranın yanındaki tuşları keşke biraz daha büyük yapsalarmış(!!!)

-Kol dayamanın bulunduğu alanın görüntüsü çok kötü ve fotoğraflardan anlaşılan arka taraf için havalandırma kanalları yok.

Kim bilir kaç TL ile satışa sunulacak bu boş paket.

Gözüme çarpan olumlu detay,

-Fotoğraflarda yanlış görmüyorsam klima alanında koltuk ısıtma+Direksiyon ısıtma ve ön cam rezistansı var(ilginç).

 

Bu fotoğraftaki araçlar Türkiye'ye gelecek veya hali hazırda gelen araçlar mı?

Alptuğ Ö. tarafından düzenlendi

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
5 saat önce, Yakup Çağatay yazdı:

Arka üstte askılık

Lütfen bu düşündüğüm şey olmasın.

 

Arka tavan tutamakları yerine askılık olmasın. Tutamaklara ek askılık olsun.

 

Şöför için koyulan tutamak yerini boş bırakmış ya da gözlük kabı yapmışlardır umarım..

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Bir saat önce, Alptuğ Ö. yazdı:

Kim bilir kaç TL ile satışa sunulacak bu boş paket.

benzinli baz boş paket 140 binden başlar bence ...

 

Bir saat önce, Alptuğ Ö. yazdı:

Gözüme çarpan olumlu detay,

-Fotoğraflarda yanlış görmüyorsam klima alanında koltuk ısıtma+Direksiyon ısıtma ve ön cam rezistansı var(ilginç).

 

hemde çok ilginç gerçekten bu detay 😄

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hah, kiralayacağım Focus'un neye benzediğini görmüş oldum.

Bazı düşünceler:

  • Trend donanım seviyesi olarak idare eder.
  • Kendinden kararan aynayı baz donanıma ekleseler mükemmel olur.
  • Göstergeler bu kadar iddialı lansmanı yapılan bir 21.yy otomobiline hiç yakışmıyor. @H. Cenkin kulakları çınlasın ama gerçekten berbat. Bu arada 240 yapıyor, vay be...
  • Ben de görsellerdeki malzeme kalitesini sorgulanır buldum
  • Ön kol arkasındaki haritalık cebe fiyakalı bir isim verme çabası mı? Bu devirde kim kağıt harita kullanıyor ki. 
  • Konsol ortasındaki mini ekran da basit bir Çin oyuncağı gibi, aleni hakaret niteliğinde.
  • Arka cam ısıtmaya "REAR" yazısını eklemeleri iyi olmuş, benim gibi karıştıranlara kolaylık.
  • Kemer bağlantı tokalarında konsolu korumak için keçe yapıştırmalarını da "değişik" buldum. Günü kurtarma çözümü, kesinlikle tasarım zekası ürünü değil. 
  • İklimlendirme kumanda ünitesini ise işlevsel buldum ve beğendim. 
  • Lastik ebadında da halt etmişler, gereksiz ve kolay bulunmaz bir format ve pahalı, GY EGP 205/55-16 400 TL iken 205/60-16 600 TL. Alan şanslı kişilerden gelecek ilk sorularda biri bu olacaktır:205/55 taksam ne olur?  

Fiyata gelince bunda Ford'un ve Otosan'ın suçu yok, değersiz paramız ve anormal vergi politikası bu enflasyonist ortamda çoğumuza kolay ulaşılmaz hale getirecek maalesef yeni modelleri. 

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
2 dakika önce, Cem Boneval yazdı:
  • Kemer bağlantı tokalarında konsolu korumak için keçe yapıştırmalarını da "değişik" buldum. Günü kurtarma çözümü, kesinlikle tasarım zekası ürünü değil. 

Abi f3 de aynı ki.

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
27 dakika önce, Cem Boneval yazdı:

 

  • Lastik ebadında da halt etmişler, gereksiz ve kolay bulunmaz bir format ve pahalı, GY EGP 205/55-16 400 TL iken 205/60-16 600 TL. Alan şanslı kişilerden gelecek ilk sorularda biri bu olacaktır:205/55 taksam ne olur?  

 

 

Ben cevap vermiş olayım, takamayız :). Bu lastik ebatları ile iyi can yakar....Hele de kışlıklarda 🙂

 

 

 

Capture.JPG

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
3 dakika önce, Kaan Zaim yazdı:

takamayız

Bal gibi de takılır. İvmelenme artar, yüksek hızlarda birazcık daha yüksek devirde seyir halinde olursunuz, ama önemsenecek bir durum değil. 

İlk iş olarak da önerilecek budur. Bunu Otosan Almanya'ya anlatsa iyi olur. 

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bu hesaplamayı yapan sitelerde limit +- %3 olarak belirtiliyor. Kısacası önerilmiyor. Çok bilgi sahibi değilim, lastik muadil hesaplaması konusunda. Ancak bu hesaplamayı yapan siteler, bu değişimi önermiyor. Detayını bilmiyorum :). Yüzdesel fark çok değil mi?

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
5 dakika önce, Cenk Demirel yazdı:

Türkiye lansmanında 1.5 ecoboost 150 otomatik veya 180 manuel St-line olma olasılığı sizce nedir ? 

Bence sıfır, şansımız varsa sipariş üzerine gelir. 

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap


  • Benzer İçerikler

    • Yazan: Yakup Çağatay
      Önce içerden mi başlasak? Çünkü donanım listesinde bahsedilmeyen bazı şeyler var mevcut bu Trend X'te. Sağlama ve sorgulama imkanı şu an olmadığı için kesin konuşmayalım.
       
      Focus Mk4 Trend X 1.5L Ti-VCT 123 ps manuel vites - İç Mekan
       

       
      Evet araç Trend X ve manuel vites ancak elektrikli park freni mevcut, haliyle Auto hold ve bardaklarda ve eşya gözünde aydınlatma mevcut. Kol dayama da hareketli. Normalde E. park freni ve Auto hold Titanium manuel ile olması gerekiyordu listeye göre.
       

       
      Yol bilgisayarı tüm donanımlarda 4.2" ve siyah/beyaz geliyor. Sadece Titanium ve ST-Line üzerine alınan iki ayrı opsiyonla bu ekran renkli geliyor ve hayaletimsi bir ekran oluyor. Bunların detayına diğer konu başlıklarımızda bakmıştık. Genel Mk4 kategorisi incelenebilir.
       

       

       
      Titanium da böyle geliyor hiç fark yok. Ambiyans aydınlatma olarak kapı ve ayakta yok sadece. Ayak için yer var mı? Bakmayı unuttum. 

      Klasik küllük yerini almış, ama onu raydan kolaylıkla çıkartabiliyorsunuz.

       
      İşte çıkmış hali 🙂 

       
      Bu da tam kapalı hali

       
      Kol dayama içi

       
      Sustalı anahtar tasarımı Mondeo ile aynı olmuş. Sustasız hali Mk3 ile aynı

       
      4 kapıda tutacak var eskiden yoktu diye aklımda

       
      Arkada 12v ve haritalık

       
      Koltuklar
       

      Genel bir görünüm daha

       
      Kapılar da Titanium ile aynı, içinde keçe var üstler yumuşak kaplama. Ben anlamadım bu arabanın Titanium'dan hiç farkı yok. - Otomatik kararan dikiz aynası yok- Fark yok diyorum ama kontrol ettim araç seri olarak düşük olarak geçiyor Titanium değil. 
       

       
      EKRANLAR
       
      Çözünürlükler iyi. Her ikisi de 4.2"; ortadaki renkli, gösterge ise siyah beyaz, özellikleri Titanium ile aynı.
       

       
      Araç sedan olunca görsel de sedan ancak full gibi görsel var. HB ile HB geliyor

       
      Basınçlar TIR'dan indiği gibi 🙂 

       

       

       
      SYNC 3 gibi, gece gündüz modu var. 

       
      Gündüz

       
      Gece

       
      Gece olunca göstergeler uyumlu oluyor. İçinde aşırı bir fonksiyon olmadığı için kullanımı zor değil.

       
      Torpidoda ufak bi bez var sadece, Titanium ile aynı.

       
      Tavan yine universal üretimden çıkıyor ancak bu sefer 1 delik var diye aklımda diğer taraf aklımda değil 😄 

       
      Focus Mk4 Trend X 1.5L Ti-VCT 123 ps manuel vites - Dış Mekan
       
      Jantlar klasik renkten farklı, biraz daha koyu.

       

       
      Far sensörü

       
      Focus Mk4 Trend X 1.5L Ti-VCT 123 ps manuel vites - Bagaj
       
      Yedek lastik bu şekilde.

       
      Bahsi geçen 510 lt'lik bagaj ise bu. Titanium'larda gördükleriniz genelde B&O ile geldiği için daha sığ idi. Bu haliyle koltuk yatınca düz zemin olamıyor.


       
    • Yazan: Yakup Çağatay
      Skoda yine yapacağını yapmış, elinde ne varsa haldır huldur kullanmış ve sonucunda yeterince donanımlı ve kullanışlı araba ortaya çıkmış. Tam Türk işi yapmışlar, bakalım beğenecek misiniz? Bu arada bu da torsiyonla geliyor.
       
      Tüm Detayları: https://anasayfa.focusclubtr.com/2019-yeni-skoda-scala-tanitildi/
       
      1.0L TSI 3 silindir 95 PS 175 Nm 5 ileri manuel vites
      1.0L TSI 3 silindir 115 PS 200 Nm 6 ileri manuel vites ve 7 ileri DSG opsiyonu
      1.5L TSI 4 silindir 150 PS 250 Nm 6 ileri manuel vites ve 7 ileri DSG opsiyonu
      1.6L TDI 4 silindir 115 PS 250 Nm 6 ileri manuel vites ve 7 ileri DSG opsiyonu
       
      Dokunmatik ekran, sürücü ve ön yolcunun net bir şekilde görülebilmesi için yüksekte konumlandırılmış, ne dersiniz VAG da mı tablet yolunda ?
       
       






    • Yazan: Yakup Çağatay
      Öncelikle ortada biraz isim karmaşası var çünkü Toyota önce Avrupa’da Yeni Auris’i tanıttı daha sonra Kuzey Amerika’da Corolla HB tanıtıldı derken bir açıklama geldi: “Dünya genelinde C sınıfı için tek isim kullanacağız karoser ne olursa olsun o isim de Corolla”. Buradan anlamamız gereken şey artık Corolla üç farklı karoserle (Hb, sedan ve SW) satışa çıkacak ve Auris ismi artık kullanılmayacak.
       
      Fazlası: https://anasayfa.focusclubtr.com/2019-yeni-toyota-corolla-sedan-tanitildi/
      EU ve USA spec tüm fotoğraflar ile.
       
      Sedan iki adet motora sahip - WLTP
      A) 1.8L hibrit 122 hp 4.3 L/100 km
      B) 1.6L benzin 132 hp (Manuel veya CVT) 6.1 L/100 km
      Dizel yok.
       



       

      USA SPEC - SPOR SERİSİ
       

       

    • Yazan: Yakup Çağatay
      2014 Titanium Sedan Focus Mk3 Mca ve 2018 Titanium Sedan Focus Mk4 donanım karşılaştırmasını içeriyor.
      -TÜRKİYE'DE SATILAN-
      Diğer tüm başlıklarımızda sürekli bu konu öne geçiyordu artık diğer konular kendi içinde huzurla kalır ve bu başlık da ileriye yönelik yapılacak çalışmalarda rahatça fikir verir umarım. 🙂 
       

Focus Club Türkiye

Bu sitenin işleticisi, bu sitede yer alan bilgi, yazı ve makalelerin doğrudan veya dolaylı olarak kullanılmasından dolayı oluşacak zararlardan sorumlu tutulamaz. Kaynak gösterme kuralına uymak şartıyla, bu sitede yer alan yazı ve makalelerin belirli bir kısmına atıf yapılmasına, link verilmesine izin verilmektedir. Kaynak (canlı link) gösterilmeden yapılan alıntılara ise izin verilmemektedir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir.
×

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.