Jump to content

Serkan Karakoca

Üye
  • Toplam İleti

    3.618
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Kazandığı Gün

    13

Serkan Karakoca en son Eylül 5 tarihinde kazandı

Serkan Karakoca daha önce lider oldu!

Toplam Beğeni

5.013 Mükemmel

Serkan Karakoca Hakkında

  • Derece
    ST

Profil Detayları

  • Şehir:
    ankara
  • Arabam:
    15 fcs tit+tekno+bixenon+snrof
  • Meslek:
    makam şoförü
  • Cinsiyet:
    Bay

Güncel Profil Ziyaretleri

7.645 profil görüntüleme
  1. 3 uç var tavan lambasında yanlış uçlardan almışsınız kontak ucundan ve şasiden alacaksınız .Sigorta kalemi ile kontrol ederek bakabilirsiniz ...
  2. Sensörü sökünce gözle kontrol etmiş olursun kirli ise temizlenip kirleninceye kadar daha doğru log değeri okursun abi sensör zaten bildiğimiz 5 lik inşaat çivisi gibi o bölgeden aldığı ısıyı termometreymiş gibi beyine bildiriyor neyse umarım kısa zamanda sorunsuz halledilir ...
  3. Araç bu ikiside olsa yüksek Egt’den dolayı kendini yazılımdan koruma amaçlı kısıyor muhtemel kuvvetle ... @Gürkan Çakıroğlu abi Log almadan önce inox sensörünü söktürüp bir temizlettir öyle bir log al forscandan canlı veri kaydedebilirsin ...
  4. İnşallah 1.5 tdci Stline inceleme yazımda aslında bu motorun bu sensör karmaşası yüzünden sorun yaşanabileceğini yazmıştım ben Ford bazı teknolojilere ayak uydurma adına MK 4 dizeli konu mankeni yaptı umarım sorunsuzlaştırmak adına girişimde bulunur bir an önce çözümünü bulur ve ciddi paralara araç alan araç sahiplerini mağdur etmezler ...
  5. Geçmiş olsun abi egzos gazı sensörü lineer voltaj tablosundan istediğin gibi ayarlanır yanıltma amaçlı ama oradaki gerçek EGT sıcaklığını ölçmek izlemek gerekli yüksek egt heryere zarar uzun süreli kullanımlarda piston bile eritir ... bir kaç çözüm yolu mevcut ... Arıza verdiğinde dışarısı kaç dereceydi ve senin kullanımın bayağı sertti galiba uzun süreli ...
  6. izmirle ilgili şöyle geçen yıllarda benimde bir anım var intercooler hortumunu patlattık tatilde izmirde sanayiye işiniz düşmesin Basık arabayı life alıp kaldırtmak için 8-9 dükkan gezdim...herkes bayağı bir relax usta elim kolum ayağım yağ oldu diyor yav sen tamircisin işin gereği olabilir ne ustası usta ne esnafı esnaf ankarada arabayı life alıp şaşmazda 30-40 dakikada maksimum 100 tl işçiliğe bitecek iş aşşağı yukarı 5 saatte bitti üstüne de silikon 90 derece dirseğe 100 tl verdim işçilikte 4 kelepçe takıp sıkmaları 2 tane balata spreyi için 300tl istedi 200 tl v
  7. şimdi aklımdan geçti ne çekilişi zaten sahibi belli ilk ürünün diye :d
  8. firmaya söyle gitsin bir showrooma rica etsinler her türlü yardımcı olurlar :d veya 1 gün kiralayı versinler bir zahmet :9
  9. bu işler için kuvvetle ihtimal ucds orjinal olanından gerekli...
  10. istediğizin sistemin resimleri mevcutsa video vs yükleyin fikir vereyim ...
  11. aklınızda olsun bir daha böyle bişey olursa direk kaloriferi en sıcağa alın en yüksek son kademe fan derecesinde üfletin 4 camı açıp üst kapak contasına bişey olmaz korursunuz...
  12. geçmiş olsun akü voltaj durumu nasıldı ? üst üste forscanla uzun süre tekrar tekrar bağlı kaldınız mı araca ?
  13. merhab sizin sıkıncası yoksa ben bu parçayı alabilirmiyim karşı ödemeli gönderebilirmisiniz.Ben bu ürünü canlı bir incelemek istiyorum.Boş vaktimde bunun daha ince bir şekilde sorunsuz malzemeden ne yapılabilir bir araştırayım ...eğer olumlu düzgün bişey yaparsak yollarım sizede bir tane ...
  14. önceden çok gidiyordum bu yolu senede 5-6 defa gündoğan bodrum istanbul maslak -maslak istanbul bodrum gündoğan genelde yenikapı yalova veya bandırma vapur kullanıyordum bir ara tek başına gündoğan bodrumdan sabah 04:00 de çıkıp 10:30 -10:45 gibi istanbul maslak buna yolda yemek tuvalet molaları dahil (rota 760 km) daha sonrada saat12:00 gibi çıkıp 15:00 te ankaraya geldiğimi bilirim
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu web sitesini daha iyi hale getirmeye yardımcı olmak için cihazınıza çerezler yerleştirdik. Çerez ayarlarınızı düzenleyebilirsiniz, aksi takdirde devam etmek için uygun olduğunuzu varsayarız.