Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Makyajlı Ford Focus 3 Genel Başlık - Tüm Detayları ile 2014 Focus


Yakup Ç. A.

Önerilen Mesajlar

arkadaşın bahsettiği direksiyonla, bu direksiyon farklı ya, Çağatay, onu demek istemişler.. bugünkü direksiyonun düğmelerini kontrol etmek ölüm.. yeni direksiyon düğmeleri daha dik ve erişilebilir.. mi???  Kutluhan ın "169." mesajındaki direksiyon simidi..

şimdi direksiyon yenilendi mi yenilenmedi mi? yada yenilenenler üst versiyonlarla sınırlı mı olacak?

 

Abicim resmi fotoları paylaştım ya..İlk mesajda ne görüyorsanız o olacak..Donanım ile direksiyonun değiştiği nerede görülmüş dedim yukarda da yani aynı olacak.

Yukardaki SPY yani gizli çekim adı üzerinde deneme araçlarının fotoğrafı oradakiler referans değil. F2 kasası ile şuan bindiğiniz araç test edildi zamanında :)

 

Tanıtım videolarını izlerseniz eğer erişim konusunda bir ipucu verebilir kanısımdayım..Şuan elimizden gelen bu sadece..

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bence harika olmuş yeni iç ve dış tasarım. Aracımdan çok memnunum ama 1.0 ecoboost otomatik şanzımanı duyunca bana da çok cezbedici geldi. 2015 yılını bekleyip göreceğiz eğer bütçemin çok üstünde bir fiyatla çıkmazsa aracımı hemen bayide takas yapmayı düşünüyorum. Bu arada lpg - dizel ikileminde kalan arkadaşlar varsa birde 1.0 motoru denesinler. Hele otomatiği de çıkarsa tadına doyum olmaz. 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Önden görünüş bayağı bir değişmiş, yeni tampon eskisi gibi hoşuma gitti ancak ön ızgaranın eski halinin daha iyi olduğunu düşünüyorum.

Ön sisler gayet hoş olmuş. İç mekanda ise gayet güzel gelişmeler var gibi (direksiyon pek olmamış sanki :)). 

Daha da önemlisi motor ve sürüş dinamikleri üzerinde yapılan oynamalar olmuş. Açıklamalara bakılırsa daha da keyif veren bir focus yollarda olacak gibi.

Yanılmıyorsam focus 2 nin makyajında da motor aksamında önemli değişiklikler olmuştu. Demek ki Ford' un motor üzerindeki yenileme politikası genelde bu yönde.


Unutmadan ön konsolun şık ve sade tasarımı çok hoşuma gitti, büyük ekran da çok güzel görünüyor.

Kol dayama ve kayar kapaklı saklama gözleri de çok güzel olmuş.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 4 hafta sonra...

Ara sıra hep bu konuda (otomatik+dizel) bir gelişme var mı diye gelip bakıyorum.

Listeyi gördüm otomatik kombinasyonlara baktım.

Ama ben fordu anlamıyorum gerçekten anlamıyorum ve kızıyorum!

Tamam mühendis değilim ama yinede bana mantıksız geliyor bir insan neden tam otomatiği dizele çift kavramayıda zaten çok yakan ve torku düşük benzinliye koyarak daha sorunsuz bir kombinasyonu seçmez!

Gerçekten bilmiyorum ciddi anlamda forda sinirleniyorum bu kadar saçma kombinasyonlar olmaz.

Tam otomatik çift kavramadan çok yakar ama uzun vadede çok sorunsuzdur (bakınız jatco 4 ileri mondeo 2.0 dizel) işte sen bunu dizele koyacaksın kardeşim!

Çift kavrama az yakar helede kuru kavramaysa uzun vadede sorunludur tork dayanımı daha düşüktür. İşte çift kavramayıda halihazırda yakıtın pahalı olanıylka çalışan benzinliye koysana kardeşim.

 

Yani ford uzun yıllardır piyasa otomatik+dizel konusunda eli en fakir olan markaydı (1.6 için konuşuyorum) şimdi yaptığı ise çok saçma.

Bir ihtimal daha var o da ölmek mi derseniz?

O da şu eğer ki ecoobost tam otomatikte daha çok makul bir yakıt değerine ulaşırsa tam otomatik benzinlide çok satar

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bu kadar rahat ve emin konuşanları hayranlıkla izliyorum geleceğin mühendisi olarak. İlginç.

Belki de dünyanın sayılı insanları bu aracı pazarlamak için uğraşıyor :) eleştiri bu kadar kolay olmamalı. Talep durumunu gözardı etmeden sadece çevreye bakmadan yorumlayın.

Benzinliler hariç otomatik detayı yok. Sadece olacak yazısını görüyorsunuz başlıkta.

2.0 dizel powershift şuan 1.6 atm powershift'ten daha az sorun veriyor veri olarak benim aldığım bilgi bu yönde. Yani sadece tork şu bu diye takılmayın böyle basit değil.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bu kadar rahat ve emin konuşanları hayranlıkla izliyorum geleceğin mühendisi olarak. İlginç.

Belki de dünyanın sayılı insanları bu aracı pazarlamak için uğraşıyor :) eleştiri bu kadar kolay olmamalı. Talep durumunu gözardı etmeden sadece çevreye bakmadan yorumlayın.

Benzinliler hariç otomatik detayı yok. Sadece olacak yazısını görüyorsunuz başlıkta.

2.0 dizel powershift şuan 1.6 atm powershift'ten daha az sorun veriyor veri olarak benim aldığım bilgi bu yönde. Yani sadece tork şu bu diye takılmayın böyle basit değil.

Dediğim gibi mğhendis değilim tecrübelerim ve benim algılarım doğrultusunda konuşuyorum tabiki nicel değil, bilimsel değili kişisel/özenl yargılar haklılığımı zaman gösterir. 2.0 ps ler, tam otomatikten daha sorunsuz yazmışınız doğrudur. Çünkü tam otomatikler gm-ford ortak yapımı 6f35 kodlu şanzıman bir jatco değil, bir aisin değil, bir zf değil. Zaten escapede ve fusion 2.5 araçlarda kullanılan bu 6f35 kodlu şanzıman bayağı dertli bir şenzıman. Kısaca özetlersek güzelim ford, her şeyiyle benim için on numara olan fordu sırf bu otomatik konusundaki beceriksiliğinden dolayı almayacağım. Çift kavrama benim için halen diken üstünde arabaya binmektir.

 

308 sw 130 hp dizel araçlarda aisin marka 6 ileri tam otomatik gelecek onu beklemekteyim honda hrv ile mantıklı bir kombinasyon yapmazsa

Sezer Mira tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.