Bu popüler bir ileti. Yakup Ç. A. Oluşturma zamanı: Şubat 23, 2014 Bu popüler bir ileti. Raporla Share Oluşturma zamanı: Şubat 23, 2014 Yeni Focus Bilgilerini, doğru şekilde yine ilk defa siz değerli FocusClubTr.com Üyeleri ve takipçileri almakta GÜNCELLEME 28 Mart 2014: Kendi çekimlerimiz burada GÜNCELLEME 9 Nisan 2014: Sedan ve Elektrikli versiyon tanıtıldı: GÜNCELLEME 23 Mayıs 2014: Makyajlı focus MK3 ,Aralık 2014'te düz vites, Mart imatlı (Nisan&Mayıs teslim) şekilde 2015'te TDCI/Powershift ile satışta olacak, Test araçları ise Kasım sonu gibi gelecek. GÜNCELLEME 17 Haziran 2014: İlk izlenimleri paylaşıldı ama yolcu koltuğundan GÜNCELLEME 17 Temmuz 2014: Baz model klima ünitesi, kol dayama, dokunmatik ekran, motor tüketimleri GÜNCELLEME 8 Eylül 2014: Teknik detaylar verildi; GÜNCELLEME 6-13 Ekim 2014: Focus'lar Türkiye'ye geldi ve donanımı belli oldu! GÜNCELLEME 21 KASIM: Türkiye Fiyatları burada: GÜNCELLEME 24 KASIM: Test Edildi: GÜNCELLEME 31 MART 15': 1.5 tdci otomatik'ler Nisan sonu itibarı ile ülkemize dökülmeye başlıyor, Mayıs başında lansman olacak, biz de orada olacağız inş Benzinli yani 1.0 Ecoboost 125 ps ve 1.5 Ecoboost 182 ps otomatik versiyonlar ise bu yılın son çeyreğinde ülkemiz gelmeye başlayacak. Euro 6 dizeller gelmeye başlayınca Trend x dahil tüm motorlar 120 ps gücünde olacak. GÜNCELLEME 6 NİSAN 15': 1.5 tdci powershift fiyatları belli oldu: Bu başlık ile de yeni teknolojilerin detayına bakabilirsiniz: Yeni Ford Focus: İleri Teknoloji, Kaliteli İşçilik ve Yüksek Verimlilik Özellikleri, Dünyanın En Çok Satan Modelini Bir Üst Seviyeye Taşıyor Yeni Focus, Ford’un cesur yeni yüzü ve mükemmel bir işçiliğe sahip kokpit görünümlü iç mekanıyla, şık ve duygusal bir tasarım sunuyor. Avrupa için geliştirilen motorlar, yeni 1.5 litrelik EcoBoost benzinli (Euro 6) ve yeni 1.5 litrelik TDCi dizel (Euro 6) motor seçenekleri içeriyor. Mevcut Focus ile karşılaştırıldığında yakıt tasarrufunda yüzde 19’a kadar bir iyileşme sağlıyor. Yeni Focus’ta ayrıca, emisyon oranı 99 g/km CO2 olan 1.0 litrelik EcoBoost motor seçeneği de sunuluyor. Yeni Focus, Ford’un Avrupa’da ilk kez satışa sunacağı ileri düzey araç içi iletişim sistemi SYNC 2’ye de sahip. SYNC 2, yüksek çözünürlüklü renkli dokunmatik ekran ve geliştirilmiş sesli kontrol sistemi ile müzik sistemine, navigasyona, klimaya ve cep telefonuna kolay komuta etmeyi sağlayor. Yeni Focus, yeni eller serbest Dikey Park Etme teknolojisini tüm dünyada tüketicilerle ilk kez buluşturan Ford aracı olma özelliği taşıyor. Dikey Park Etme teknolojisi sayesinde sürücü, geri geri giderek diğer araçların arasına dikey park edebiliyor. Aktif Şehir İçi Güvenlik sistemi ise artık 50 km/s’e kadar olan hızlarda çalışıyor. (buradaki başlıklar ile bu teknolojileri yakından inceyebilirsiniz) Focus’un beğeni toplayan sürüş dinamiği, daha sağlam bir ön tasarım, geliştirilmiş süspansiyon sistemi, yeniden ayarlanan amortisörler, elektrik destekli direksiyon ve yeni Elektronik Stabilite Programı ile iyileştirildi. (ÖNEMLİ KISIM BENCE BU) 24 Şubat 2014 – Yeni Ford Focus, daha cesur ve duyguları harekete geçiren bir dış tasarım, yüksek kaliteli işçilik, kullanışlı bir iç mekan,hayata değer katan yeni teknolojiler ve yakıt tasarrufunda elde edilen önemli iyileştirmelerle dünyanın en çok satan modelini bir üst seviyeye taşıyor. Bugün Barselona’da Dünya Mobil Kongresi’nde (Mobile World Congress) görücüye çıkacak ve bir sonraki hafta Cenevre Otomobil Fuarı’nda ziyaretçilerle buluşacak Yeni Focus’un sportif kimliği ve sürüş cazibesini, dikkat çeken yatay ızgara, uçak kokpitinden ilham alarak tasarlanan iç mekan ve direksiyondan kumandalı vitesler daha da göz önüne çıkarıyor. 2014’ün ikinci yarısından itibaren satışa sunulacak olan Yeni Focus, aynı zamanda, Ford’un ileri düzey araç içi iletişim sistemi olan SYNC 2 teknolojisinin yanısıra yeni 1.5 litrelik EcoBoost benzinli ve yine 1.5 litrelik TDCi dizel motorları Avrupalı tüketicilerle ilk kez buluşturuyor. “Sadece 1 numara olmak bize yetmedi; Çarpıcı, yeni bir Focus modeliyle insanların akıllarını başlarından almak istedik” diyen Ford Avrupa, Orta Doğu ve Afrika Bölgesi Başkanı Stephen Odell Yeni Focus ile ilgili sözlerine şunları ekliyor: “Yeni Focus, modern tasarım, ileri teknoloji ve gelişmiş yakıt tasarrufu özelliklerini, Focus’a, haklı bir şekilde herkesin beğenisini kazandıran sürüş keyfi DNA’sıyla birleştiriyor.” Ford, Focus modelini ilk kez 1998 yılında satışa sundu ve o tarihten bu yana, 6.9 milyonu Avrupa’da olmak üzere, tüm dünyada 12 milyondan fazla Focus satıldı. Ford’un, 2013 yılının ilk dokuz ayına ait Polk Araç Tescil Verileri* üzerinde geçen ay yaptığı incelemeye göre pazardaaki mevcut Focus, dünyanın en çok satan modeli. Ford’un tahminlerine göre, tüm dünyadaki Focus satışları, Çin’de satılan 300,000’i aşkın araç da dahil olmak üzere, 2013 yılında 1.1 milyona ulaşarak, Focus’u, dünyada hızlı büyüyen yeni araç pazarında en çok satan otomobili konumuna taşıdı.Zarif tasarım Ford’un, Focus için geliştirdiği çok daha zarif ve gelişmiş yeni tasarım özellikleri, yeni Mondeo ve Fiesta modellerine de damgasını vuran One Ford global tasarım dilini yansıtıyor. Derin Mavi ve Glase Mavi gibi ilave yeni dış renk seçenekleriyle satışa sunulacak olan Yeni Focus, yeni bir kaput, ön tampon ve radyatör ızgarasıyla birlikte daha alçak ve geniş bir duruşa sahip. Kaput, araca güçlü ve kendinden emin bir görünüm kazandırmak için, Trapezoid tasarımlı ön ızgaranın üst bölümünün kenarlarına doğru, dinamik bir şekille yorumlanmış. Daha ince, daha keskin hatlara sahip farlar ve daha dikdörtgen şekilli, uzatılmış sis lambaları, aracın artık çok daha cesur hatlara sahip ön tasarımını vurguluyor. Krom detaylar zerafet hissini beslerken aracın arka tarafı da yeni bir tampon ve bagaj kapağı tasarımının yanı sıra daha ince arka aydınlatmalarla çok daha zarif bir görünüme sahip. Ford Avrupa Tasarım Müdürü Martin Smith Yeni Focus ile ilgili şunları söylüyor: “Amacımız, Focus’un tasarımına daha fazla duygu katmaktı. Çok daha güçlü ve çok daha atletik hatlara sahip Yeni Focus’un yüzey dili de artık çok daha incelikli ve sürücüye beklediği sürüş deneyimini vadediyor.” Yeni Focus’un iç mekanı yeniden tasarlanırken, tüketicilerden gelen geri bildirimleri dinleyen Ford bu geri bildirimlere daha az sayıda kontrol ve tuşun bulunduğu bir direksiyon ve orta konsolla tamamlanan çok daha sezgisel bir tasarımla karşılık verdi. Yeni siyah saten kaplama ve krom detaylar, daha temiz, daha modern bir görünüme, daha mantıksal ve sezgisel işlevlere katkıda bulunuyor. Orta kısımdaki yeniden tasarlanmış saklama bölmesinde daha fazla alan ve sürgülü, bütünleşik bir kol dayama bulunuyor. Çeşitli şişe ve bardakların konulabileceği ayarlanabilir yeni konsol, 1 litrelik su şişesi ve 0,4 litrelik bir bardağı aynı zamanda taşıma kapasitesine sahip. Yeni Focus müşterileri, daha kalın zemin halıları, daha kalın cam ve iyileştirilmiş motor bölümü izolasyonu sayesinde daha sessiz bir sürüşün tadını çıkarabilecekler. Smith Yeni Focus’un tasarımı ile ilgili sözlerine şunları ekliyor: “Müşterilerin, araç içinde daha yalın çizgilerin olması yönünde açıkça dile getirdikleri isteğe yanıt vermek için ana öğeler arasında çok daha kolay algılanabilen görsel bir bağlantı yarattık ve sürüş kabinindeki kontrol tuşlarının sayısını azalttık.”SYNC 2 teknolojisiyle donatılmış dokunmatik ekranlı kontrol Yeni Focus, Avrupa’da SYNC 2 teknolojisini tüketiciyle buluşturan ilk model olacak. Ford’un gelişmiş araç içi iletişim sistemi, yüksek çözünürlüklü, 8inçlik renkli dokunmatik ekran ile ses, navigasyon, iklim kontrolleri ve uyumlu cep telefonlarına daha kolay erişim sağlayan ileri düzey bir sesle kontrol sistemini içeriyor. SYNC 2’nin navigasyon sisteminde, Avrupa’da yine ilk kez, detaylı kavşak bilgileri, seslendirilmiş sokak adları, 3 boyutlu karayolu bağlantısı ve topografik/simgesel görüntüler ile birlikte MICHELIN Rehberi ve MICHELIN Yeşil Rehberi’ni içeren bölünmüş ekranlı bir gösterge bulunuyor. SYNC 2 sayesinde sürücü, daha basit “tek adımlı” navigasyon komutları verebiliyor ve sistemden istediği şarkıyı çalmasını isteyebiliyor. Sistem sayesinde ses kontrol düğmesine basıp “Karnım aç” diyerek bulunulan yerdeki restoranların listesine ulaşmak ve bu restoranlara ait yol tariflerine ulaşmak da mümkün.İleri sürüş teknolojileri Yeni Focus, modelin DNA’sından gelen ve beğenilen sürüş keyfi özelliklerini, geliştirilmiş sürüş ve direksiyon seçenekleri ile bir üst seviyeye taşıyor. Ford mühendisleri araca daha sağlam, daha duyarlı ve yolla daha bütünleşik bir his kazandırdılar. Bunun için ön takımdaki sağlamlık arttırıldı, süspansiyon geometrisi gözden geçirildi, direksiyonla ilgili süspansiyon burçlarının yanal sağlamlığı artırıldı, amortisörlerin ayarı yeniden yapıldı ve yeni bir Elektronik Denge Programı eklendi. Sürücünün kendisini yolla daha bütünleşmiş hissetmesi için Elektrik destekli direksiyon sisteminin de ayarı yeniden geliştirildi. Yeni Focus, yeni eller serbest Dikey Park Etme teknolojisini tüketicilerle ilk kez buluşturan Ford aracı olma özelliği taşıyor. Dikey Park Etme teknolojisi sayesinde sürücü, geri geri giderek diğer araçların arasına paralel park edebiliyor. Mevcut Focus modelinde sunulan paralel park etme imkanı veren Otomatik Park Sistemi sayesinde, bir düğmeye basıldığında, park edilecek yeri belirlemek için ultrasonik sensörler kullanılmakta ve sürücü, gaz ve fren pedallarını kontrol ederken, araç yönlendirilmekteydi. Yeni Focus’un arka kısmına iki yeni sensörün daha eklenmesiyle, dikey park etme özelliğinin aynı şekilde çalışması sağlanıyor.Eklenen ekstra sensörler sayesinde Ford, aynı zamanda, Avrupa’da ilk kez, sürücülere park yerlerinde çıkışlarında yardımcı teknolojiler sunuyor: Çapraz Trafik Uyarı Sistemi, sürücüleri, park yerinden geri geri çıkarken, biraz sonra arkalarından geçecek olan araçlara karşı uyarıyor. 40 metreye kadar erişim alanına sahip bir radarla çalışan sistem, yaklaşan bir araç tespit ettiğinde üç ayrı uyarı sinyali gönderiyor. Park Yerinden Çıkış Yardımcısı, paralel bir park yerinden çıkarken sürücüye yardımcı oluyor. Sürücü, sol veya sağ tarafı seçtikten sonra sadece gaz ve fren pedalını kullanırken sistem, araca yön veriyor. Ford Yeni Focus’da, kullanıcıların beğenisini alan Aktif Şehiriçi Güvenlik sistemini de geliştirdi. Frenlere önceden enerji yükleyen ve sürücünün yanıt vermemesi halinde motor torkunu düşürerek olası bir çarpışmanın etkisini azaltmak için frenleri otomatik olarak devreye sokan sistem, mevcut modelde 30 km/s’e kadar olan hızlarda çalışırken, yeni modelde 50 km/s’e kadar olan hızlarda etkili olacak şekilde geliştirildi. Ford, Avrupalı tüketicileri, aynı zamanda, Otomatik Acil Durum Fren Sistemiyle de buluşturuyor. Aktif Şehiriçi Güvenlik özelliğine benzer şekilde çalışan bu sistem, çok daha geniş bir araç tespit menziline sahip ve böylelikle sürücüyü örneğin otobanda, uyarılar göndererek ve gerekirse frenleri devreye sokarak, daha yüksek hızlarda destekleyebiliyor. Mevcut Adaptif Hız Kontrol teknolojisi sayesinde Focus sürücüsü, öndeki araçla arasında, öndeki araç seyir hızından daha yavaş gidiyor olsa dahi, belirli bir mesafeyi koruyabiliyor. Adaptif hız kontrol özelliğinin aktif olmadığı durumlar için Ford, Avrupalı sürücüleri ilk kez yeni Mesafe Uyarı Sistemi ile tanıştırıyor. Mesafe Uyarı Sistemi sayesinde sürücü, öndeki araçla arasında korumak istediği mesafeyi ayarlayabiliyor. Sürücünün yakınlaşması halinde sistem, bir uyarı zili çalmadan önce, gösterge paneli üzerinde yeşilden sarıya, sarıdan kırmızıya değişen üç kademeli bir uyarı gönderiyor. Yeni Focus ayrıca ilk kez Ford’un MyKey teknolojisini de sunuyor. MyKey teknolojisi, araç sahiplerine, genellikle daha genç sürücüler için – yüksek hız yapmayı kısıtlayan, ses sisteminin maksimum sesini azaltan, sürücü ve yolcuların emniyet kemerleri takmaması halinde devreden çıkaran bir anahtarı programlamalarına imkan tanıyor. Sistem, sürücünün, düşük hızlardaki çarpışmaları azaltabilen veya önleyebilen Elektronik DengeProgramı ve Aktif Şehiriçi Güvenliksistemi gibi teknolojileri devre dışı bırakmasını önleyebiliyor.Yollar artık daha aydınlık Geliştirilmiş Adaptif Ön Far sistemi sayesinde artık yeni Bi-Xenon HID ön farlardan çıkan ışığı yola en uygun şekilde ayarlamak mümkün. Sistem, aracı çevreleyen ortam ışığının yanısıra yolun ilerisindeki nesneleri de değerlendirerek ön far ışık açısını ve şiddetini, aracın hızı, direksiyon açısı ve öndeki bir nesneyle arasındaki mesafeye göre uygun olan ve önceden tanımlanmış yedi farklı ayardan birini seçecek şekilde ayarlıyor. Özellikle otobanlarda yüksek hızda seyrederken farlar, çok daha ilerisini görebilmek için daha uzun ve düz bir ışık hüzmesi yayacak şekilde yüksek bir seviyeye kaldırılıyor; aracın daha yavaş kullanıldığı ve sokak aydınlatmasının daha yoğun olduğu şehir içi gibi yerlerde ise ışık, hemen öndeki yolu daha yoğun bir şekilde aydınlatmak için aşağıya doğru yayılıyor. Düşük hızlı dönüşlerde sistem, bisiklet sürücülerini ve yayaları daha görünür kılmak için, yolun kenarına doğru bir ışık yayıyor. Yüksek hızlı dönüşlerde sistem, ışığı virajın daha da ilerisine yönlendirerek sürücüyü destekliyor. Yeni Focus, kapı açıldıktan hemen sonra, kapı kenarını kaplayan koruyucu bir kanatla, kazara verilen zararlara karşı koruma sağlayan Kapı Kenarı Koruyucusu gibi, daha önce sunulan, sürücülerin beğendiği ve güvendiği yenilikçi özellikleri de sunmaya devam edecek. Ford Avrupa, Araç Direktörü Sherif Markby Yeni Focus’un teknolojileri hakkında; “Yeni Focus bir dizi yeni ve gelişmiş özellik ve teknoloji sunuyor. Ancak aynı zamanda bu son versiyon daha basit ve zarif bir hale getirildi. Yeni zarif tasarımı Focus’a, hem araç içinde hem de dışında yeni modern bir görünüm kazandırdı. Focus’un ruhu, direksiyona geçtiğinizde hissettiğiniz sürüş keyfidir ve aslına bakılırsa bu hissi daha da iyileştirdik diyebiliriz” dedi.Yakıt tasarruflu yeni motorlar Yeni Focus’un, yeni motor seçenekleri mevcut modelle karşılaştırıldığında önemli ölçüde geliştirilmiş yakıt tasarrufu özellikleri sunuyor. En gelişmiş dizel motor, mevcut motora göre yakıt tüketiminde yüzde 19’luk bir düşüş sağlarken, en gelişmiş benzinli motor ise yine mevcut motordan yüzde 17’lik bir iyileşme sağlayacak. Yeni Focus, Avrupa’da, yeni 1.5 litrelik EcoBoost (150 PS ve 180 PS) benzinli motorun sunulduğu ilk araç olacak ve ayrıca yeni 1.5 litrelik TDCi (95 PS ve 120 PS) dizel motor seçeneğiyle de satışa sunulacak. Ford, geçen yıl Focus müşterilerinin üçte birinin tercih ettiği ve 2012 ve 2013 Uluslararası Yılın Motoru Ödüllerini almaya hak kazanan 1.0 litrelik EcoBoost benzinli motorunu (100 PS ve 125 PS) ise Yeni Focus’da da sunmaya devam ediyor. Avrupa’da 100 g/km altı CO2 emisyonlarının elde edildiği, ilk hibrid olmayan benzinli aile otomobili olma özelliği taşıyan 99 g/km CO2 sunabilen 1.0 litrelik EcoBoost motorunun kullanıldığı yeni bir versiyon da model ailesine ekleniyor. Önümüzdeki yıl tüketicilerin beğenisine sunulacak 1.5 litrelik 120 PS TDCi dizel motor için PowerShift otomatik şanzımanlı versiyon, benzer güç değerlerine sahip mevcut Focus versiyonuna kıyasla yüzde 19’luk bir iyileştirme sağlayacak. Yine önümüzdeki yıl piyasaya çıkacak olan PowerShift otomatik şanzıman ve 1.0 litrelik, ödüllü EcoBoost motorla donatılmış Yeni Focus versiyonu, yerini alacağı, aynı güç değerlerine sahip motorla karşılaştırıldığında yüzde 17’lik bir iyileşme sağlayacak. Manuel şanzımanla donatılmış 2.0 litrelik 150 PS TDCi, yüzde 14’lük bir iyileşme sağlarken otomatik şanzımanlı versiyon ise artık yüzde 13 daha verimli. “Dizel veya benzinli olsun Yeni Focus, geliştirilmiş yakıt tasarrufu ve güç özelliklerini bir arada bulunduran etkili motor seçenekleri sunacak. Aynı zamanda elektrikli versiyonumuz Focus Electric ile 0 emisyon seçeneğimiz de mevcut” diyen Ford Avrupa Ürün Geliştirme Başkan Yardımcısı Joe Bakaj, Yeni Focus’un motor seçenekleri ile ilgili sözlerine şöyle devam ediyor; “Yeni 1.5 litrelik EcoBoost benzinli motorda, 1.0 litrelik EcoBoost motorunun öncülük yaptığı teknolojiler doğrudan kullanılacak. Geliştirilmiş entegre soğutmalı silindir kafası, entegre egzoz manifoldu ve en iyi performansla yakıt tasarrufunu bir arada sunan, hafifletilmiş ve sürtünmesi azaltılmış parçalar kullanılacak. Yeni Focus, aynı zamanda, sürücünün, elleri direksiyondayken vites değiştirmesine imkan tanıyan, direksiyondan kumandalı vites kontrollerini Avrupa’da tüketiciyle buluşturan ilk Ford modeli olacak. Direksiyondan kumandalı vites kontrolleri, dizel ve benzinli bütün otomatik şanzıman ve PowerShift versiyonlarda bir seçenek olarak sunulacak. (HELE ŞÜKÜR KUMANDA GELDİ) Müşterilerin, 140’tan fazla pazarda satılan Focus’a olan artan talebini karşılamak üzere Ford, aracı dört kıtadaki sekiz tesisinde üretmek için dünya çapındaki kapasitesini arttırdı. Almanya, ABD, Rusya, Çin, Tayland, Vietnam, Tayvan ve Arjantin’deki fabrikaların toplam kapasitesi, dakikada 2’den fazla, yılda 1.5 milyondan fazla Focus üretecek düzeyde. Avrupa’da Ford, her 90 saniyede bir yeni bir Focus üretiyor.Yeni Motor ve Şanzımanla Videoları İzlemenizi Tavsiye Ederim Genel Teknoloji SYNC 2 B-Roll Stüdyo B-Roll Dış Çekim - 5K B-Roll Dış Çekim - SW Fotoğraflarla MCA Focus 28 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Sabri Özer Yanıtlama zamanı: Şubat 24, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 24, 2014 Simdi Youtubeda Aboneliklerime girdim bu videolari gordum dedim Yakup konu acmistir kesin İç kısım tamam daha guzel belli ama ön tasarimi acaip degistirmisler farlari ozellikle. Arka stoplari yandan gordum ama onlarda kuculmus. Bana biçimsiz geldi ya :s hiç begenmedim. Tabi asil "makyaj" motorlarda ve teknolojide galiba suspansiyonlarda degismis. 1.5 EB 180 fena olmaz hee gelirse tabi Yeni fotograflara simdi baktim. Arka kisim Volvo V40 Onde Peugeot RCZ diyorum. (Farlar icin konusuyorum) Birde iç kisimda cok plastige donulmus sanki ya bizim arabalarda metal bolmeler daha fazlaydi. Çok fazla göz aşinalığı isticek belli Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Fuat Önal Yanıtlama zamanı: Şubat 24, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 24, 2014 iyi güzelde otomatik dizeli 100 bin olur bunun 7 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Selami Ünal Yanıtlama zamanı: Şubat 24, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 24, 2014 Çok güzel değişimler var, kaldı ki Ford yaparsa gerçekten güzel yapıyor... Ama açıkcası motor seçeneklerine baktığımda hayal kırıklığına uğradım. Renault dizelde 1.600cc çift-turbo ile 160hp/380nm değerlerini yakalamış ve piyasaya duyurmuşken 1.500cc - 120hp gibi bir değer ile piyasaya çıkış yapması beni üzdü. Allahtan otomatik vites seçeneği koymuşlar ki daha çok tercih edilsin... Hadi diyeceğim ki yeni HB'nin arka yapısına hala gözüm alışmadı, gördükçe bir enteresan geliyor... Ama bir de az evvel gözüme çarptı, neden hala el frenini düğme haline getirmediler ki... Düğme olayı biraz daha işe estetik katıyor doğrusu... Multimedia olayını abartmışlar yanlız, bu açıkca belli oldu... Bir de inşallah dizel - otm. araç fiyatı için fahiş fiyatlandırma yapılmaz... Hadi hayırlı olsun... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ramazan V. Yanıtlama zamanı: Şubat 24, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 24, 2014 Şimdi bu focus 3 buçuk mu oluyor Yeni Focus, yeni eller serbest Dikey Park Etme teknolojisini tüm dünyada tüketicilerle ilk kez buluşturan Ford aracı olma özelliği taşıyor. Dikey Park Etme teknolojisi sayesinde sürücü, geri geri giderek diğer araçların arasına dikey park edebiliyor. Aktif Şehir İçi Güvenlik sistemi ise artık 50 km/s’e kadar olan hızlarda çalışıyor. (buradaki başlıklar ile bu teknolojileri yakından inceyebilirsiniz) Bu güncellemeyi bizim araçlara yükleyebilecekler mi acaba ( bir de mavi linke tıklayınca yine bu konuya geliyor kısır döngü oluşmuş ) 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Engin Uzunoğlu Yanıtlama zamanı: Şubat 24, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 24, 2014 Bunun trend donanımı neye benzeyecek iç tasarım olarak asıl önemli olan o. 5000TLlik sistemle zaten güzel olurda alabilen az olur. Dış tasarım bana tuhaf gelmedi güzel olmuş. Bir de sync sistem alt yapısını değiştireceklermiş. Şu anda Windows üzerine kuruluymuş. Yakında Audi ve BMW lerde olan QNX Blackberry tabanlı sistem üzerine kurulacakmış. Daha hızlı ve kaliteli olacakmış.http://www.engadget.com/2014/02/23/ford-reportedly-dropping-windows-in-favor-of-qnx-for-sync/?ncid=rss_truncated 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Semih G. Yanıtlama zamanı: Şubat 24, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 24, 2014 1 ayda soğuturlar adamı,daha 40'ı yeni çıktı bizimkinin bu güzelliği çıkardılar Tasarımda agresif çizgiler beni hep cezbetmiştir ki şu haliyle fazlasıyla cezbedici benim için dıştan muhteşem olmuş. İç mekanda sadece direksiyonu sevmedim onun dışında orasıda harika tabi Engin abinin dediği gibi trend tarzı daha alt versiyonlarda nasıl olacak o meçhul.. 1.5 EB 180hp satılırsa ülkemizde bence iyi bir satış grafiği yakalar, kim bilir belki bizimde katkımız olur Yalnız anlamadığım 1.6 ti-cvt 85hp'nin amacı ne? 125'lik bile bayırlarda v.s çoğu zaman yetersiz kalırken 85lik ne yapabilir.. Sanırım farklı ülkeler içindir bize geleceğine ihtimal vermiyorum. 1.5 dizel 120 iş yapar ama neden 140 veya üzeri olmadı,olamaz mıydı diye sormadan edemedim kendi kendime Renault'un yaptıklarını görünce ancak 1.6dan 130,twinturboyla 160 yapmışlardı, 1.5 için 120'de gayet iyi gözüküyor düşününce neyse sorular sorular... Sonuç olarak çok kez duyduğum ''Ford'un makyajını bekleyeceksin öyle alacaksın arkadaş!'' tezinin doğruluğunu görmüş oldum. 3 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Bekir B. Yanıtlama zamanı: Şubat 24, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 24, 2014 Yine güzel ve yine iyi gözüküyor... 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Kubilay Yıldırımbayazıt Yanıtlama zamanı: Şubat 24, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 24, 2014 (düzenlendi) iyi güzelde şimdi bizim arabalar eskidi mi yani? olaya farklı bir bakış açısı yapayım dedim. şakası bir yana ford dersine baya iyi çalışmış özellikle iç mekanda jantlarla iç mekanı (direksiyon simidi hariç) benim arabaya alayım gerisi kalsın Şubat 24, 2014 Kubilay Yıldırımbayazıt tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ahmet A. Yanıtlama zamanı: Şubat 24, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 24, 2014 Değişirsem sırf 1.0 EB otomatik motor seçeneği için değişirim aracı. Mevcut kasaya 8" Ford My Touch koy bence içi daha albenili duruyor. Tabi bide bunun canlısını görmek gerek belki fikrimiz değişecek.. Dıştan çok şık olmuş, yine ilklere öncülük edip yeni teknolojiler gelecek vs vs ona sözümüz yok... Ama ""I love my focus"" Bide buna 3.5 denmez bu bildiğin 4 olmuş.... 5 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Süleyman Altın Yanıtlama zamanı: Şubat 24, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 24, 2014 Resimlerde sedan goremedim hic 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Saruhan Özkan Yanıtlama zamanı: Şubat 24, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 24, 2014 Çok şık olmuş umarım şu powershift olayını da halletmişlerdir... Belki yine bir focus sahibi olurum Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
H. Cenk Yanıtlama zamanı: Şubat 24, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 24, 2014 24 February 2014 - 01:26 tarihinde, Yakup Çağatay yazdı: Yeni Motor ve Şanzımanlar İster misiniz 1.0 ecoboost ve 1.5 ecoboosttaki 6 ileri otomatikler Kugadaki gibi select shift klasik otomatik olsun. Çünkü bakın 1.6 atmosferik 1.5 dizel ve 2.0 dizelde powershift özellikle vurgulanmış. 1.0 ve 1.5 da sadece otomatik denmiş. Bence her zamanki gibi haklıyım bu arabalar powershift olmayacak Bu da bu iki kombinasyonun (1.0 otomatik, 1.5 otomatik) ön planda amerikayı hedeflediğini gösteriyor. 24 February 2014 - 09:26 tarihinde, Süleyman Altın yazdı: Resimlerde sedan goremedim hic Bu makyajın sedan için olanı sonradan çıkacaktır. BU makyaj 2 hafta sonraki cenevre otofuarı için ve avrupada genelde HB SW tercih edildiği için. 4 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Selçuk Öz. Yanıtlama zamanı: Şubat 24, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 24, 2014 şu anki sync sistemi çok yetersiz bence, sırasıyla komutları (klima/fan vs) söylemek yerine ahmeti ara yada falanca radyoyu aç ya da sıcaklık 26 derece deyince algılayıp bir de onay sorusu sormasa çok daha kullanışlı olur! 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Süleyman Özen Yanıtlama zamanı: Şubat 24, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 24, 2014 Makyajlı kasa çıkmadan arabayı satsam mı acaba:)Şimdi çıkar piyasaya bizimkinin 2. eli düşer.Şaka bi yana araç bence çok güzel olmuş.Özellikle dış tasarımı beni çok etkiledi.Ben Focusuma uzun yıllar binerim diyodum şimdi makyajlı kasa için uykularım kaçıcak anlaşılan. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap