Jump to content
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

“ER-OL
Yakup Çağatay

Makyajlı 2018 Connect ve Courier Tanıtıldı

Önerilen Mesajlar

Ford, yeni Tourneo Connect ve Tourneo Courier’i 2018 yılının ortasında satışa çıkartıyor ayrıca Transit ailesi de aynı zamanda satışta olacak.

 

Fazlası: https://anasayfa.focusclubtr.com/makyajli-2018-ford-connect-courier-tanitildi/

 

Tourneo Connect yakıt tasarrufu sağlayan yeni 1.5 litrelik EcoBlue dizel ve silindir kapama sistemli 1.0 litrelik EcoBoost benzinli motor ile geliyor. Dizel makina sekiz ileri otomatik vites seçeneği sunuyor. Xenon da yüklemiş  üzerine.

 

Courier de fazla değişiklik yok motorlar aynı (emisyon hariç), 5 ileri yerine 6 ileri manuel şanzıman mevcut bi'de SYNC 3.

 

2018 Ford Tourneo Courier_3Y.jpg

2018 Ford Tourneo Connect 1Y.jpg

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Misafir

İkiside çok başarılı makyaj operasyonu geçirmiş.

Courier zaten yok satıyordu, bu makyaj operasyonu ile yeni kullanıcıların yanında aracını makyajlı versiyonla değiştirmek isteyenleride cezbedecektir.

Connect ise gerek makyajı gerek yeni EcoBlue ünitesi ile kombine edilmiş 8 ileri oto şanzımanı ile sınıfındaki rakiplerine toz yutturur.

 

Dip not: Focus MK4 için EcoBlue 8 ileri oto şanzıman kesinleşti diye düşünebilirmiyiz artık ? :):) 

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Misafir
3 dakika önce, Yakup Çağatay yazdı:

İç mekan geldi. Otomatik şanzıman işi belli olmaz ticari olduğu için ama bana kalırsa kesin :) 

 

Bende kesin gözüyle bakıyorum ( işime öyle geliyor çünkiii :D )

 

Yav bu bildiğin mondeonun ticari versiyonu  (ikinci fotoda daha belli etti kendini)

Çok beğendim güzel olmuş gerçekden.

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

O ekranın açısı değişiyor mu acaba, pek bir eğik duruyor gibi.

 

Sonuçta her ikisi de çok iyi olmuş. Son dönemde sanki tüm markalara ecük bücük dizayn yapıyorlar. Bunlar çok iyi göründüler. Konekt'in dizaynı özellikle çok daha iyi olmuş.

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
3 saat önce, Yakup Çağatay yazdı:

1.5 litrelik EcoBlue dizel

 

3 saat önce, Yakup Çağatay yazdı:

 sekiz ileri otomatik vites

1.5 dizelin beygir gücü belli mi ? Bu yeni otomatik şanzıman çift kavrama mı? Ayrıca dış tasarımı çarpıcı olmuş ben beğendim.

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
24 dakika önce, Tugay Kuruöz yazdı:

 

1.5 dizelin beygir gücü belli mi ? Bu yeni otomatik şanzıman çift kavrama mı? Ayrıca dış tasarımı çarpıcı olmuş ben beğendim.

Verdiğim linkte bu konular hakkında bilgiler mevcut ben daha fazlasını bilemiyorum. 

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
1 saat önce, Cem Boneval yazdı:

Şu orta ekranlar hangi yıkamacının, ya da haşarı çocuğun elinde kalacak, heyecanla bekliyorum. 

Ben oraları yıkamacılara elletmiyorum, sadece camı içten sildiriyorum o kadar :P 

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bunlar da Transit Connect ve Courier. Kurye'ye hiç emek vermemişler niye acaba diye düşünmeden edemiyor insan. 

Kurye'nin ekranlısının tuşlar gidince, boş bırakılmış gibi çok çirkin duruyor. Onun da Tourneo'su piano Black. Diğerinde en azından bi cep yapılmış, eğim yeterli ise işe yarar her türlü. 

 

Transit Connect İç.pngTransit Courier İç.png

 

Fazlası: https://anasayfa.focusclubtr.com/makyajli-2018-ford-connect-courier-tanitildi/

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
12/4/2017 - 19:02 tarihinde, Yakup Çağatay yazdı:

Bunlar da Transit Connect ve Courier. Kurye'ye hiç emek vermemişler niye acaba diye düşünmeden edemiyor insan. 

Kurye'nin ekranlısının tuşlar gidince, boş bırakılmış gibi çok çirkin duruyor. Onun da Tourneo'su piano Black. Diğerinde en azından bi cep yapılmış, eğim yeterli ise işe yarar her türlü. 

 

Transit Connect İç.pngTransit Courier İç.png

 

Fazlası: https://anasayfa.focusclubtr.com/makyajli-2018-ford-connect-courier-tanitildi/

Connect'de sync 3 v3.0 kurulu. Kuryede ise sync 3 v2.2 veya 2.3 kurulu :P 

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Sınıfında Connect çok başarılı bir araç. Türkiye'de daha çok aile aracı olarak kullanıldığı düşünülecek olursa geliştirmeler yerinde. Kurye ise nasılsa filo filo satılan bir araç. Otosan tok satıcı bu konuda. Çok da bişey beklememek gerekiyor. 

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ben yeni connecti başarısız buluyorum. Bence bu tür araçların lükse kaçmaması doğal olarakta fiyatlarının uygun seviyelerde kalmasını doğru buluyorum. Bence doblo'nun ve kangoo'nun arkasında ki başarıda budur. Connectin bu durumu kuryeye yaradı o başka bu durum tabii. Caddy'de de aynı durum var. Eski connect nasıl efsaneleşmişse o çizgiden yürünmeliydi bence.

Ha makyajlara gelecek olursak güzeldiler daha güzel olmuşlar.

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
11 dakika önce, Kutluhan A. yazdı:

Ben yeni connecti başarısız buluyorum. Bence bu tür araçların lükse kaçmaması doğal olarakta fiyatlarının uygun seviyelerde kalmasını doğru buluyorum. Bence doblo'nun ve kangoo'nun arkasında ki başarıda budur. Connectin bu durumu kuryeye yaradı o başka bu durum tabii. Caddy'de de aynı durum var. Eski connect nasıl efsaneleşmişse o çizgiden yürünmeliydi bence.

Ha makyajlara gelecek olursak güzeldiler daha güzel olmuşlar.

Eğer Türkiye'den bahsediyorsan bu tamamen otosanın tercihi, üretimin Türkiye'den alınmasına haliyle alındılar ve bu sebeple Transit modelini neredeyse hiç getirmediler haliyle bu zaten seni rekabete kapatan detay. Bu sebeple yerde ve gökte kurye çalışması var :) Kümülatif toplamda başarı devam ediyor görüldüğü üzere. Makyajda da değişen bir şey olmayacak :) Bugün kurye hiç olmasaydı o zaman eski Connect kafası eskisi gibi devam ederdi kuşkusuz. 

Avrupa cephesinde, Ford'un ticarisi dediklerinden iyi durumda zaten.

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap


  • Benzer İçerikler

    • Yazan: Bülent Y.
      Şimdi ekte göreceğiniz yazıyı okuyunca diyeceksiniz ki adam 2015 model arabasının baskı balatasını garantiden %50 indirimli yaptırmış. Sonra 30-40 bin km. yaptıktan sonra gidip bir daha indirim istemiş, Ford neden destek versin? Olayı birde ben anlatayım da koskoca şirketin yalanı çıksın ortaya, koskoca şirketin müşteriye verdiği değer bilinsin. 
       
      Çoğu Focus kullanıcısı gibi kalkışlarda baskı balatadan ses geliyor şikayeti ile servise başvurdum. Servis garanti kapsamında %50 bedel ödemek koşulu ile değişim yapacağını söyledi. Bende kabul ettim. Aracımı verdim. 3 gün sonra cumartesi günü saat 16:00 da teslim aldım. Aracı alır almaz şikayetimin giderilmediğini tespit ettim. Pazartesi sabah servis açılır açılmaz durumu bildirdim. Servisin bahçesinde şikayetimi video ile kayıt edip haklı olduğumu gördüler. Servis durumu Otosan'a iletti. Otosandan gelen cevap ekte görüldüğü gibi. Benden aldıkları 1850,00 TL'yi sineye çekmemi, ayıplı malın bedelini benim ödememi. Yeniden değişim için aynı ücreti bir daha ödememi istediler. Yani öyle canım sıkıldığı için baskı balatamı değiştirmek istemedim. Yani verdiğim parayı çöpe atmışım gibi davranmamı bekliyorlar. 
       
      Defalarca görüştüğüm Ford yetkilileri konuya uzaylı gibi yaklaştığı için hukuki yollara başvurdum. Fakat başkaları mağdur olmasın diye paylaşmayı kendime borç bildim.

    • Yazan: Yakup Çağatay
      Üyelerimizin bildiği üzere Türkiye'ye birkaç Focus gelecekti, onlar iki hafta kadar önce gelmişler. Normalde bu ay lansman yapılacaktı o da gelecek aya çekildi. Bunları misafirlerimiz için yazıyorum.
      Konuya dönelim
      Gelen araçlar bildiğim kadarıyla beş adet ve bunlar iki ana donanım seviyesine sahip (Trend/Titanium gibi)
      *Tamamı 1.5L 120ps dizel, sedan. İkisi manuel, üçü 8 ileri otomatik vites. İkisi Trend üçü Titanium.   Opsiyonları bilemediğimiz için şu an, bu seviyedeki araçların neler sunup sunmadığına bakacağız. Bu ay içinde veya gelecek ay tam listeyi paylaşmış oluruz.  
      İçerik Güncellendi
      Donanım Seçenekleri
      Trend, Trend X, Titanium, ST-Line ve *Vignale olacak. Ayrıca Active versiyon Haziran 2019'da Türkiye'de.  
      Motor-Şanzıman Seçenekleri
      1.5L 3 silindir 123 PS 6 ileri manuel 1.5L 3 silindir 123 PS 6 ileri otomatik (6F15-eski şanzıman) 1.0L EcoBoost 3 silindir 125 ps 8 ileri otomatik (silindir kapamalı) *1.5L EcoBoost 3 silindir 150 ps 6 ileri manuel (silindir kapamalı) *1.5L EcoBoost 3 silindir 150 ps 8 ileri otomatik (silindir kapamalı) 1.5L EcoBlue 4 silindir 120 ps 6 ileri manuel 1.5L EcoBlue 4 silindir 120 ps 8 ileri otomatik  
      *: İlerleyen dönemde sunulacak motor ve seri seçenekleri. (Ne zaman olduğunu şu an bilmiyorum)
       
      Trend 
      İkincil çarpışma engelleme 2xUSB - iPod özelliği ile MyKey Acil Durum Yardımı
      4 cam elektrikli ve global açma kapamalı; tamamı tek dokunuşla kalkıp-iniyor Elektrikli, ısıtmalı, sinyalli yan aynalar (Yorum; Mk3 ile ısıtma yoktu iyi olmuş)
      Karartılmış arka camlar Akustik lamine ön cam Orta konsolda kapaksız bardaklık Arka üstte askılık Ön koltuklar arkasındaki haritalık Kol dayamasız, 60:40 katlanır arka koltuklar Sürücü bel desteği var, yolcu bel desteği yok Manüel 4 yönlü sürücü koltuğu ve 2 yönlü yolcu koltuğu (Yorum; yolcuya da 4 yönlü koyunuz)
      Sustalı uzaktan kumanda
      8 ileri otomatik viteslerin tamamı yuvarlak düğmeli
      Manuel klima
      Manuel viteslerin topuzları deri kaplı
      3 kollu deri direksiyon simidi
      Çocuk kilidi
      Sürücü ve ön yolcu ön hava yastıkları
      Sürücü ve ön yolcu yan hava yastıkları
      **Yan perde hava yastıkları
      **Sis farı (Köşe aydınlatmalı)
      Yolcu hava yastığı kapatma seçeneği
      Mini boy çelik yedek lastik
      Lastik basınç sensörü
      205/60 R16 lastik - Çelik Jant (6.5j, eskisi 7.0j idi)
      Start/Stop
      Ön/arka disk fren - TS/HLA/ESP/TC/ABS
      Manuel vites ile mekanik park freni (derisiz)
      Otomatik vites ile elektrikli park freni (+Autohold)
      Ayarlanabilir Hız Sınırlandırıcı 
      Hız kontrol sistemi 
      Dokunmatik olmayan renkli 4.2" TFT ekran + BT
      Hırsızlık önleme sistemi (Pats) (Alarm yok)
      Arka park sensörü
      Tek egzoz çıkışı
      6 hoparlör
      LED gündüz farı
      Bagaj ve torpido aydınlatması
       
      Trend X
       
      205/60 R16 lastik - Aluminyum Jant (6.5j, eskisi 7.0j idi)  
      **: Yukarda ve aşağıda yer alan bu seçenekler, Trend X'te yer alabilir. Emin değilim tam hatırlamıyorum. Buradaki yorum basit, Trend modeli filoya Trend X modeli bireysel hedefli olacak.
       
      Titanium (Trend X Üzerine)
       
      215/50 R17 lastik - Aluminyum Jant (7j) [Tasarım olarak aşağıdaki gibi olmayabilir] SD kart girişi (Buradaki USB'ler aydınlatmalı) Orta konsolda, manuel vites ile kayar kapaklı bardaklık (otomatikler hep açık) Dışarda, parlak kapı kaplaması (B sütunu) Elektirikli, ısıtmalı, sinyalli, katlanabilir yan aynalar ve altında aydınlatma var
      Çift Bölgeli İklim Kontrollü Otomatik Klima
      Üst seviye uzaktan kumanda (sustasız)
      Üst seviye ön koltuklar
      Anahtarsız giriş
      Anahtarsız çalıştırma
      Manuel vites ile elektrikli park freni (+Autohold)
      Çakma hayalet gösterge 🙂 
      Dokunmatik ekran + SYNC 3
      Ön park sensörü (Bu olmayabilir emin değilim)
      Kablosuz şarj
      Geri görüş kamerası
      **Otomatik kararan iç dikiz aynası
      **Yağmur sensörü
      **Far sensörü
       
      ST-Line
       
      235/40 R18 lastik - Aluminyum Jant (8j) Çift egzoz Büyük spoiler (olması lazım emin değilim) Spor süspansiyon Alçaltılmış şasi Spor bodykit Tipik ST-Line eklentileri Siyah far Led sis farı  
      Vignale
       
      215/50 R17 lastik - Aluminyum Jant (7j) Head-up display Navigasyon Full LED far Led sis farı  
      Bazı Opsiyonlar
      Adaptif Hız Kontrol Sistemi B&O Ses sistemi Adaptif Full LED far Panoramik Cam Tavan Otomatik Park Sistemi Yaya ve Bisikletli Algılama Özellikli Çarpışma Önleme Yardımcısı Otomatik Acil Fren Desteği  
      Ek:
      • Yaylar, vites ve donanıma göre yani ağırlığa göre değişiklik gösteriyor.
      •12v çıkış yerine yine araçta sigara paketi mevcut.
      •Titanium kapı cepleri halı kaplı, alt donanımlarda var mı bilmiyorum.
      •Alt donanımlarda ön kol dayama manuel ise yok;otomatik viteste olabilir emin değilim.
       
      Bunlara bakmadan geçme 🙂
      https://anasayfa.focusclubtr.com/2018-yeni-ford-focus-mk4-tanitildi/
      https://anasayfa.focusclubtr.com/yeni-2018-ford-focus-mk4-aerodinamik-ve-agirlik-iyilestirmesi/
      https://anasayfa.focusclubtr.com/yeni-2018-ford-focus-mk4-boyut-performans-ve-tuketim-degerleri/
      https://anasayfa.focusclubtr.com/2018-ford-focus-mk4-fotograf-galerisi-yeni/
      https://anasayfa.focusclubtr.com/2018-ford-focus-mk4-seri-uretimi-basladi/
      https://anasayfa.focusclubtr.com/2018-ford-focus-mk4-uretim-donanim-motor-bilgileri/
       
      Titanium (Bu fotoğraf serisini farklı başlıkta devam edeceğim)
      Burada: https://anasayfa.focusclubtr.com/2018-ford-focus-sedan-mk4-on-inceleme/
       

       

      Şimdi boşline'a bakalım.
      Trend Gösterge

       
      Trend Ekran

       
      Trend Klima
       

      Trend Orta konsol - manuel vites

       

      Bunlar ise ek fotolar, far kumandası altındaki cep
       

      Torpido gözünde ufak halı var, Çin Focus gibi tamamı kaplı değil.
       

       
      Üst bölmede gözlüklük yok. (Şimdiki araçlarda en azından)
       

       
      Ayna altı aydınlatma (Otomatik park ile gelirdi şimdi ondan bağımsız)
       

       
      Pedal alanı

    • Yazan: Yakup Çağatay
      Şu an ön gösterimi yapılan modelin dünya lansmanı Hannover ticari fuarından yapılacak. 
      Türk mühendisler geliştirdi. 2018 Ekim'de TR lansmanıyla birlikte satışa çıkacak. Yurt dışına 2019 başında açılacak.
      Pek bilgi yok ama gücü maksimum 500 ps olacak. İçi genişlemiş vs.
      Şanzıman da yerli üretime geçiyor olacak 2 sene içinde, yerlilik oranı %90'ı geçecek bununla birlikte.
       
       
       
       

       

       

    • Yazan: Levent Okutan
      Merhaba Ford Courier 2015 model Tit plus aracım var..Aracımda rampada dururken klima açık ve Yokuş kalkış devredeyken kalkarken araç yığlımaktan öte stop etme derecesinde kötü bir durumda.30 mt sonra anca toparlıyor.Aynı drum 2012 model Cmax tada vardı ama Courier Cmax tan daha kötü drumda sanki..Aracıma yazlım atsam sorunum çözülür mü ve Artsı- Eksisi nedir ..bilen tecrübe eden arkadaşlar bilgi verirse iyi olur..
      Gaziantepte ECufast diye firma var düşündüğüm..17 yıllık firma.
    • Yazan: Yakup Çağatay
      JMC ile birlikte geliştirilen orta sınıf SUV, Yeni Ford Territory tanıtıldı. Amerika ve Avrupa’nın EDGE’ine karşılık gelen bir boyutta.
      48V hafif hibrit veya plug-in hibrit ile seçilebilecek ve 2019’un başlarında Çin'de satışa çıkacak.
       
      Fazlası: https://anasayfa.focusclubtr.com/cin-pazari-icin-yeni-suv-2019-ford-territory/ 
       

       

Focus Club Türkiye

Bu sitenin işleticisi, bu sitede yer alan bilgi, yazı ve makalelerin doğrudan veya dolaylı olarak kullanılmasından dolayı oluşacak zararlardan sorumlu tutulamaz. Kaynak gösterme kuralına uymak şartıyla, bu sitede yer alan yazı ve makalelerin belirli bir kısmına atıf yapılmasına, link verilmesine izin verilmektedir. Kaynak (canlı link) gösterilmeden yapılan alıntılara ise izin verilmemektedir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir.
×

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.