Welcome to Focus Club Tr | Otomobil Severlerin Adresi

Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Kutluhan A.

Üye
  • Toplam İleti

    1.336
  • Katılım

  • Son ziyaret

Kutluhan A. tarafından yazılan her şey

  1. Fastback aşık olunası. Alınır mı? Yollarda bolca görülür. Büyük olasılıkla i30 Hb kaybolabilir.
  2. Bugün bir ecosport yakaladım ama sanırım eski kasa Hevesim kursağımda kaldı ama olsun ilk kez kamuflajlı araba yakaladım
  3. Bence haketmişler. Q2 tatlı bir araba. Tatlı bir Audi olur mu derseniz tartışılır tabii.
  4. Bugün yine telefonlarımızın çalmaması ve muhatap bulamamamız neticesinde servise gittik. Arabayı bulduk hazırdı fakat bir çalışan bizi pek hoş karşılamadı. Çalışan 5'te ancak veririz dedi ne yapılacak dediğimde varmış yapılacaklar dedi. Sonra Muhatabımızı bulduk saat 4'e çekildi. (Pasta yapılacakmış). Servis müdürüyle görüştüm ve görüşürken araba bir anda geldi. 15 dk içinde. Koltuk kılıflarını (231 TL) telafi olarak aldık çıktık. Değişik bir aksiyon oldu benim için. Daha fazla şey istesem belki alırdım fakat vuran çalışanın hesabından kesilmesinden korktum. Yeterince dersini almıştır zaten. O yüzden daha fazla uzatmadım. Herkese teşekkürler
  5. Şimdi resimde gördüğünüz gibi değişik bir şey geldi başımıza. Sabah Gebze Fiat bayisine indirimden yararlanarak koltuk kılıfı taktırmaya gittim. Eve bırakalım beklemeyin vs dediler yarım saatlik iş için. Tabii eve bırakacak arabada ortada yoktu. İşlem 1,30 saat falan sürdü. Hadi tamam. Sonra araba yıkamaya gitti. Benden daha küçük bir genç değişik hareketler yaparak götürdü . Gören Abarth 124 sürüyor falan zanneder. Yıkadı.(Tampondan görebilirsiniz yıkama kalitesini) Uzaktan izliyorum geri geri çıkmaya başladı yıkama yerinden. Yanıma geldi araba ve park yerinden çıkan araçla 10 adım önümde HOOP diye bağırmamdan 2 saniye sonra vuruştu. O anda tabi bende bir panik oldu hemen baktım koştum içeri servis görevlisine. Öbür arabada o anda kaçmış. Servistekiler de hemen yaparız ederiz birşey demeyin vs vs demeye başladılar. Eve götürcek arabada ne hikmetse bir anda ortaya çıkıverdi. Tamam hasar büyük değil (sol far ve tampon) ama daha 3bin km'deki bir aracın böyle bir hasar alması çok üzücü benim açımdan. Ayrıca bir oyalama politikasına uğradığımı hissediyorum. Akşam verilecekti sözde yarına ertelendi. Akşam yine güvenemediğimden gittim ruhsatı almaya. Servis görevlisi patrondan izin almalıyız vs vs bir ton şey söyledi. Arabanın yanına biton uğraş girdim. Tampon falan sökülmüştü. Yani kimsenin kimseden haberi yok. Neyse çok uzattım şimdi ne yapmalıyım? Hediye brişey istesem eminim vermezler çünkü sanayiden farksız bir servis. Fiat'a mail falan yararlı olur mu? Yoksa servis odaklı bir sorun mu? Trajikomik bir şey oldu benim için tecrübesizliğimden belki. Neyse içimi dökmem gerekliydi.
  6. Kılıflara tek kuruş vermem dedim ki hala ödemedim. Hiç sesleri çıkmıyor. Yarın inşallah arabayı verirlerse tekrar söyleyeceğim. Bu fiat servislerinin hepsi mi aynı bilmiyorum fakat insanı gerçekten markadan soğutuyorlar. Sadece bu olay değil daha başka bir ton şey var.
  7. Okan bey yazmış ama bende yazayım. Gebze gişeler ve Şekerpınar gişeler arası sanıyorum geceleri kapalı. Trafik şuan otobanda çıldırtacak düzeyde. Ayrıca Gebze merkezde de (e-5) yol çalışması var. O yüzden daha katmerleniyor. Bana göre Ankara yönünden gelenler İzmit Batı gişelerinden e-5'e insinler. Osmangazi'den gelenler ise ya feribotu tercih etsinler ya da Ankara yönüne dönüp Hereke gişelerinden çıkıp e-5'te İstanbul yönüne dönsünler. Kısacası Otobandan uzak durun benden demesi. Yandex Map'ten eğlenceli yorumları görebilirsiniz zaten
  8. Yanınızda bir hanımefendi varsa taşımak pek sorun olmuyor. Fakat tekken hakikaten sorun. Yine de mümkün olduğunca almaya çalışıyorum yanıma. Bide ruhsat hırsızlığı gibi durum var. Sanırım bu ikiz plaka gibi işlerde kullanıyorlar. Yine de arabada bırakmamak lazım bence. Yanımdayken kendimi daha rahat hissediyorum
  9. Lancer işine hiç girmeyin derim. Astra öneririm dörtlüden. Fakat Suv bakmaz mısınız görev bitene kadar ? 1,4 Tsi Tiguan, 1,6 İx35, ve tabi bi ton nissan qq var. Doğu için bence daha mantıklı olur bunlar. 1,4 Turbo mokka'da eklenebilir zorlanırsa.
  10. Ses sistemini Arçelik mi yapıcak acaba ? Kalan tüplü tvleri koymuş gibiler. Düşük donanım daha kabul edilebilir.
  11. Arabadan emlak vergisi mi alınır ulan ?
  12. Bugünlerde şık focuslar görüyorum Güle güle kullanın
  13. O kilit dışarıdan açılmaması için. Çocuk kilidi kapıların iç tarafından manuel olarak ayarlanıyor.
  14. Zaten makyajsız olanını da görsem "yeni connect yakalandı" diye başlık açabilirim.
  15. Superonline'da 1 lira Uydunette 2 lira.. Türk Telekom'dan daha açıklama yok. Sanırım böyle çakallıklar ancak bizim ülkede olur. Şaka gibi 2000 yılındaymışız gibi kota takibi yapacağız.. Edit: https://eksisozluk.com/29-nisan-2017-buyuk-internet-protestosu--5355016?a=popular
  16. Anten niye bagajda Taksanıza ne olacak
  17. Zor bir şekilde olsa dönüyor mu? Yani ağırlaştı mı ? Yoksa kitlenmiş direksiyon gibi mi ? Yani 0 hareket mi?
  18. Alonso'ya üzülmemek elde değil fakat kırmızı arabaları inatla zirveye oynarken görmek ayrı bir zevk...
  19. Sadece bir Türk gibi düşünüp ve Türkiye şartlarını göze alıp yaptım Fakat her ne kadar markalar Türk olmasa da Megane sedan ve özellikle C-HR'ın fabrika bazında milli başarımız olduğunu düşünüyorum
  20. Honda Civic:30 Mazda MX-5:10 Peugeot 3008: 40 Renault Megane:60 Seat Ateca: 25 Toyota C-HR:50 Volvo S90:35
  21. Bu telefon üreticileri anlaşıp her sene yeni bir model çıkarmayı durdurmalılar bence. Çünkü artık özellikte düzgün özellikte eklenmiyor. Araba gibi sisteme geçilebilir. Çıktıktan 2 sene sonra makyaj, 4 sene sonra kasa değişimi gibi vs vs.. Yoksa çok bir fikrim olmasada telefonlar hakkında, önü alınacak bir şey değil gibi duruyor.
  22. Ben nedense diğer rakiplerinden daha yüksek olduğunu bile düşünüyordum. Bence de ideal.
  23. Önde amblemin fotoğrafını mı çekip koymuşlar anlamadım
  24. Hazne bizim arabada da böyle yamuk nasıl anlayabileceğimi kara kara düşünüyorum.

Focus Club Türkiye

Bu sitenin işleticisi, bu sitede yer alan bilgi, yazı ve makalelerin doğrudan veya dolaylı olarak kullanılmasından dolayı oluşacak zararlardan sorumlu tutulamaz. Kaynak gösterme kuralına uymak şartıyla, bu sitede yer alan yazı ve makalelerin belirli bir kısmına atıf yapılmasına, link verilmesine izin verilmektedir. Kaynak (canlı link) gösterilmeden yapılan alıntılara ise izin verilmemektedir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir.