Jump to content

Gökhan Türker

Member
  • Content Count

    85
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Poor

About Gökhan Türker

  • Age 28
  • Rank
    Ambiante

Profile Details

  • Age 28
  • Location:
    Ankara
  • Car:
    2017 focus 1.5 tdci titanium
  • Job:
    Kamu personeli
  • Gender:
    Bay

Recent Profile Visitors

428 profile views
  1. Satılacak Ürün Hakkında Marka ve Model: ford focus Model Yılı: 2017 .2018 trafik çıkışlı Donanım: titanium Kilometre: 15.000 km Motor Hacmi ve Gücü: 1.5 tdci 120 HP Yakıt: dizel Vites: otomatik Kasa Tipi: sedan Garanti: devam ediyor 2022 ye kadar Diğer Detayları: Aracımın ilk sahibiyim 2018 Ocak ayında Ankara turotodan satın aldım aracımı.alırken sis farların oraya gündüz ledi taktırdım farları da “u” led taktırıp satın aldım orjinal farı ve sis farı marşpiyeli elimde yanında vericem . arabamı sadece 7 ay kullanabildim şehir dışında olduğumdan garajda yattı bu zamana kadar. arabamda Hata ,Boya,Değişen ,hasar kaydı yoktur . Arabamda sanroof mevcuttur. kapı ceplerini torpido gözünü ve kol dayamaya graficartr den satın aldığım kadife kaplamalarla kapladım. direksiyonda f1 videslere mavi renkte pedal shift taktım. ilk bakımı turoto da 14200 km de Ocak ayında yaptırdım. sürekli şehir dışında olduğumdan kullanamıyorum. Satış Hakkında Satış Yöntemi: peşin İstenilen Karşılık: 150.000 TL İletişim Bilgileri İsim Soyisim: Gökhan TÜRKER Yaşadığı Şehir: Ankara İletişim Kanalları: 05364315943 Ürüne ait resimler ;
  2. evet arkadaşlar graficartr ye focus için konfor seti geldi demiştim biri alıp yaptırmış sizce nasıl olmuş kararsız kaldım alıp almamakta
  3. Yazılım normalde garantiyi bozar ama şöyle bir durum var yazılım yapan birçok yer aracınızı bakıma neyim götürürken eski Stock haline çeviriyorlar bakımınızı neyimyaptıktan sonra tekrar yazılımı geri atıyorlar ücretsiz bu uygulamalar yazılım şirketinizle bunu konuşmalısınız.
  4. 6 aydır derken bayadır şehir dışındayım daha doğrusu yurtdışındayım 3 ay sonra Türkiye ye gelecek daha 3 ayım var düşünmeye
  5. 10 lt altı yakmıyor denilmiş YouTube de bir kullanıcı 7.5 ile geziyorum ve her türlü trafiğe girdiğini söylüyor 10 lt yakan varsa kontağı kapasın diyor .sizin o 10 lt dediğiniz eski nesil 160 lik motorlar olabilir mi şuan üstünde 150 HP lik bmt teknolojili motor var bu motorun az yaktığını söylüyorlar.benzinli araçların tümünü performanslı kullanırsan zaten fazla yakar normal kullanım değerleri önemli olan bence --4 dakika sonra eklendi-- Cem bey aracı değiştirmek istememin sebebi biraz gösteriş açıkçası ve kalite ben kamu personeliyim ve hep şehir dışında oluyorum yılda kullanımım 3 bilemedin hadi 5 ay olsun en fazlA.ben ikinci el piyasasına takıldım sadece
  6. Bunu bilmiyordum bak üst devirlerde kullanılmayacağını biliyordumda bu konu ile ilgili birşey söylemediler
  7. Bende anlam veremedim ama yine yaparsa yapışacaktım yakalarına araba şuan 15000 de o gün bugundür daha yapmadı
  8. Benim arabam aynı 1.5 tdci titanium pws araç daha bin km olmamıştı istanbuldan Ankara ya yola çıktım uzun süre hız sabitleyicide 120 ile gitti sınırlı şanzıman uyarısı verdi araç öyle olunca ben s moduna aldım vitesleri kendim attım bi anda arıza ışığı söndü durumu servise söyledim baktılar araca birşey çıkmAdı ve bana dedikleri şanzıman yeni ısınma yapmıştır böyle bir durumla karşılaşırsanız aracı kenara çekin biraz bekleyin dediler
  9. Gösterge st gösterge gördüğüm kadarıyla nerede yaptırdınız maliyeti ne oldu acaba
  10. Tabiki performans istiyorum.yazılım ile pedal tepkime cihazı aşağı yukarı aynı fiyat gönül ister ikisinide yapmak ama bütçe birine yetiyorşuanlık hangisini tercih etmeli
  11. Arkadaşlar şimdi bi soru sorucam bi miktar paranız var ya yazılım atacaksınız yada pedal commander cihazı alacaksınız hangisini tercih ederdiniz
  12. Geçenlerde bagaja baya bi yük koydum arkası çöktü aracım yan profilden baktım acayip güzel duruyordu Yeni araçlarda var bu sorum birkaç 2015 2016 model olan araçlar arkadaşlarım da hepsi düz bu problem yok onlarda dediğiniz gibi acaba sonra dan mı salıyor acaba bi golf de amortisör koruyucuları çıkarmayı unutmuşlar video izlemiştim acaba dedim arkada böle bişi varda çıkarmayımı unuttular dedim
  13. Hayır aracı sıfır aldım bütün herşeyi orjinal
  14. bazen öyle yapıyorum sadece aracın arkasına taktırsam nasıl olur acaba

Focus Club Türkiye

Bu sitenin işleticisi, bu sitede yer alan bilgi, yazı ve makalelerin doğrudan veya dolaylı olarak kullanılmasından dolayı oluşacak zararlardan sorumlu tutulamaz. Kaynak gösterme kuralına uymak şartıyla, bu sitede yer alan yazı ve makalelerin belirli bir kısmına atıf yapılmasına, link verilmesine izin verilmektedir. Kaynak (canlı link) gösterilmeden yapılan alıntılara ise izin verilmemektedir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy Policy.