Jump to content
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

“ER-OL

Önerilen Mesajlar

Öncelikle ortada biraz isim karmaşası var çünkü Toyota önce Avrupa’da Yeni Auris’i tanıttı daha sonra Kuzey Amerika’da Corolla HB tanıtıldı derken bir açıklama geldi: “Dünya genelinde C sınıfı için tek isim kullanacağız karoser ne olursa olsun o isim de Corolla”. Buradan anlamamız gereken şey artık Corolla üç farklı karoserle (Hb, sedan ve SW) satışa çıkacak ve Auris ismi artık kullanılmayacak.

 

Fazlası: https://anasayfa.focusclubtr.com/2019-yeni-toyota-corolla-sedan-tanitildi/

EU ve USA spec tüm fotoğraflar ile.

 

Sedan iki adet motora sahip - WLTP

A) 1.8L hibrit 122 hp 4.3 L/100 km

B) 1.6L benzin 132 hp (Manuel veya CVT) 6.1 L/100 km

Dizel yok.

 

toyota-3-car-front-24-newplates-837216.jpg

2019_Toyota_Corolla_11.jpg

2019_Toyota_Corolla_5.jpg

 

2019_Toyota_Corolla_12.jpg2019_Toyota_Corolla_1.jpg

USA SPEC - SPOR SERİSİ

 

2019_USA_Toyota_Corolla_6.jpg

 

2019_USA_Toyota_Corolla_9.jpg

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

öndeki aşırı büyük ızgara dışında hoş araba daha önce bakmıştım ve beğendim. için eskisinden çok daha güzel..

tek sıkıntı turbo benzin seçeneği olmayışı ama hoş 6.1 yakacaksa iyi bir tüketim değeri denebilir.

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

1,4D'ye veda ettik sanırım. Fakat 1,6'da değişik bir tercih. Hibrit hedefleyecekler dizel yerine. Zaman içinde dizel gelmese de 1,2 turbo bu araçta yerini alır. Bence tasarım başarılı. (Direksiyon hariç) 

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

İçine yorum yapmayı unutmuşum, tablet ekran olmasına rağmen ön göğüs hala yüksek, yine mevcut versiyon gibi insanı bi gerecektir. Ekranın yanındaki tuşlar da ayrı göze batıyor. Alt tarafı sade yapayım derken üstünü iyi geçiştirememişler bence. Bazı tuşlar hala çok küçük. Bir şeyler yapılmış ama estetik yine ikinci planda. 

Vites çevresi de fazla kaba, neredeyse eşya gözü hiç yok. Telefon şarj yeri bile düz değil o derece. Güzel olsun diye çabalanmış ama bence fonksiyonel değil. Dijital gösterge bile var ama hiç albenili değil 😞 Çok ilginç.

Bunları görünce neden Auris'in ilk tanıtımda içini göstermediklerini anladım 😛 

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

şuanki corollayı da çok kısa sürede makyajlamışlardı. en son resimdeki gibi ızgara gelirse kısa sürede makyajlanır küçültülür gibi duruyor. aşırı derecede geniş

--1 dakika sonra eklendi--

hiçbir zaman sevmedim tablet gibi ekranı. mondeodaki gibi aracın bir parçası gibi olmalı. sonradan eklenmiş gibi değil.

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
6 dakika önce, Ali Gök yazdı:

şuanki corollayı da çok kısa sürede makyajlamışlardı. en son resimdeki gibi ızgara gelirse kısa sürede makyajlanır küçültülür gibi duruyor. aşırı derecede geniş

Halbuki yazdım birkaç defa onun ne olduğunu. 😕 

 

Bu arada çok da erken olmamış yaşam döngüsüne bakacak olursak.  Arabanın genel ömrü kısa sürmüş 🙂 

 

Haziran 2013 eski Corolla ilk 

Mart 2016 eski Corolla makyajı

Kasım 2018 Yeni kasa Sedan

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
4.12.2018 - 21:40 tarihinde, Yakup Çağatay yazdı:

USA SPEC - SPOR SERİSİ

 

2019_USA_Toyota_Corolla_6.jpg

 

2019_USA_Toyota_Corolla_9.jpg

Bu USA spor seriyi normal sedan sanmıştım ben. Normali gayet güzelmiş

 

 

D48E5AA5-AA2B-4D7F-BE7A-EC5AA6562747.png

6D27E1ED-9F5D-41D6-A5A9-888A6CD23353.jpeg

Erhan Er. tarafından düzenlendi

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap


  • Benzer İçerikler

    • Yazan: Yakup Çağatay
      Yeni Ford Ranger, %9’a varan yakıt verimliliği ile gelişmiş performans sunarken, gelişmiş bağlantı ve sürücü yardımı teknolojileri tanıtıldı.
       
      Fazlası: https://anasayfa.focusclubtr.com/2019-ford-ranger-yenilendi-2-0-ecoblue/
       
      Ranger’in güçlü yeni 2.0 litrelik EcoBlue motoru aşağıdaki kombinasyonlarla sunulmakta:
      130 PS 340 Nm tork; 8,0 l/100 km
      170 PS 420 Nm tork; 8,3 l/100 km 
      213 PS 500 Nm tork; 9,2 l/100 km; Bi-turbo.
       
      Artık hepsi 4x4 ve Xenon eklenmiş bir de.
       

       

       

       
       
    • Yazan: Yakup Çağatay
      Ford'dan Avrupa’daki macera seven kampçı müşterilerine Nugget seçeneği geldi. 
       
      Tüm Detaylar: https://anasayfa.focusclubtr.com/2019-transit-custom-nugget-karavan/
       
      Makyajlı Transit Custom, kamp uzmanı Westfalia ile geliştirilen popüler Nugget dönüşümüne kavuştu. Nugget, maceracı sahiplerin, iyi donanımlı bir mini mutfak ve dört kişilik uyku ile rahatça dolaşmalarını sağlıyor. Uzun dingil açıklığına Nugget Plus ise yerleşik tuvalet ve lavaboya sahip. Nugget da standart Custom gibi gelişmiş sürücü destek teknolojileri ve 2.0 litrelik EcoBlue dizel motora sahip.  

       

       

       
    • Yazan: Yakup Çağatay
      2019'da yeni nesil Mustang Shelby® GT500®, Mustang performansının zirvesi olacak.
      700 beygir'den fazla güç öngörülen yeni Shelby GT500 fast-back coupe, orijinal 1967 Mustang performans modelinin iki katı kadar güçlü olacak.
       
       
       


    • Yazan: Yakup Çağatay
      https://anasayfa.focusclubtr.com/yeni-2018-ford-focus-mk4-boyut-performans-ve-tuketim-degerleri/
      Yeni 2018 Ford Focus Mk4 Boyut, Performans ve Tüketim Değerleri – Tüm Teknik Özellikler
       
      Donanım Seçenekleri
      Trend X, Titanium, ST-Line ve *Vignale olacak. Ayrıca Active versiyon Haziran 2019'da Türkiye'de.  
      Motor-Şanzıman Seçenekleri
      1.5L 3 silindir 123 PS 6 ileri manuel 1.5L 3 silindir 123 PS 6 ileri otomatik (6F15)
        1.0L EcoBoost 3 silindir 125 ps 8 ileri otomatik (silindir kapamalı)
        *1.5L EcoBoost 3 silindir 150 ps 6 ileri manuel (silindir kapamalı) *1.5L EcoBoost 3 silindir 150 ps 8 ileri otomatik (silindir kapamalı)
        1.5L EcoBlue 4 silindir 120 ps 6 ileri manuel 1.5L EcoBlue 4 silindir 120 ps 8 ileri otomatik  
      *: İlerleyen dönemde sunulacak motor ve seri seçenekleri. (Ne zaman olduğunu şu an bilmiyorum)
       
      Trend X
      Gövde rengi kapı kolları ve yan aynalar
      Aktif ön ızgara
      205/60 R16 lastik - Aluminyum Jant (Bilgi; 6.5j, eskisi 7.0j idi)
      Arka park sensörü
      LED gündüz farı
      Sis farı (Köşe aydınlatmalı)
      Elektrikli, ısıtmalı, sinyalli yan aynalar (Yorum; Mk3 ile ısıtma yoktu iyi olmuş)
      Karartılmış arka camlar
      Tavan rayı (Sadece SW ile)
      Arka rüzgarlık - spoiler (5 Kapı)
      Sürücü ve ön yolcu ön hava yastıkları (2)
      Sürücü ve ön yolcu yan hava yastıkları (2)
      Yan perde hava yastıkları (2)
      Yolcu hava yastığı kapatma seçeneği
      İkincil çarpışma engelleme Ön/arka disk fren - TS/HLA/ESP/TC/ABS Ayarlanabilir Hız Sınırlandırıcı 
      Hız kontrol sistemi 
      Ford Kolay Yakıt Sistemi
      MyKey
      Ford Acil Durum Yardımı
      Mini boy çelik yedek lastik
      Lastik basınç sensörü
      Derinlik ve yükseklik ayarlı direksiyon
      Deri kaplı direksiyon simidi
      Deri kaplı vites topuzu (Manuel şanzıman ile)
      Döner vites konsolu (8 ileri otomatik şanzıman ile)
      Elektrikli park freni
      Otomatik tutunma fonksiyonu
      4 yönlü sürücü koltuğu ve 2 yönlü yolcu koltuğu (Yorum; yolcuya da 4 yönlü koyulmalı)
      Sürücü bel desteği var, yolcu bel desteği yok
      4 cam elektrikli ve global açma kapamalı; tamamı tek dokunuşla kalkıp-iniyor Seçilebilir sürüş modları (Eco - Normal - Sport)
      Direksiyondan kumandalı otomatik vites (8 ileri otomatik şanzıman ile)
      Manuel klima
      Otomatik yanan farlar
      Ön koltuk kol dayanağı ve kapaklı eşya saklama bölmesi
      Direksiyondan kumandalı edilebilen müzik sistemi & 6 hoparlör
      2xUSB - iPod özelliği ile Dokunmatik olmayan renkli 4.2" TFT ekran + Bluetooth
      4,2” yol bilgisayarı
      Otomatik Başlat-Durdur (EcoBlue ve EcoBoost motor seçenekleri ile)
      Akustik lamine ön cam
      Kol dayamasız, 60:40 katlanır arka koltuklar Orta konsolda kapaksız bardaklık Arka üstte askılık Ön koltuklar arkasındaki haritalık Sustalı uzaktan kumanda Çocuk kilidi
      Hırsızlık önleme sistemi (Pats) (Alarm yok)
      Tek egzoz çıkışı
      Bagaj ve torpido aydınlatması
       
      Titanium (Trend X Üzerine)
       
      215/50 R17 lastik - Aluminyum Jant (7j) Gecikmeli sönen ön farlar
      Katlanabilir yan aynalar
      180o geniş Geri görüş kamerası
      4,2” renkli yol bilgisayarı
      Anahtarsız giriş
      Anahtarsız çalıştırma
      Yağmur sensörü 
      Çift Bölgeli İklim Kontrollü Otomatik Klima
      Otomatik kararan iç dikiz aynası 8" Dokunmatik ekran + SYNC 3 Kablosuz şarj ünitesi (1.5L benzinli otomatik hariç)
      Orta konsolda, manuel vites ile kayar kapaklı bardaklık (otomatikler hep açık) Dışarda, parlak kapı kaplaması (B sütunu) Yan aynalar altında aydınlatma
      Üst seviye uzaktan kumanda (sustasız)
      Üst seviye ön koltuklar
      Manuel vites ile elektrikli park freni (+Autohold)
       
      ST-Line (Titanium Üzerine)
       
      235/40 R18 lastik - Aluminyum Jant (8j) ST-Line tasarım kiti (Ön, arka ve yan eteklikler) Spor süspansiyon LED ön sis farları köşe aydınlatma fonksiyonlu
      ST-Line kırmızı dikiş detaylı direksiyon ve vites topuzu
      Spor koltuklar (ST-Line kırmızı dikiş detaylı)
      Çift egzoz Ön park sensörü Alçaltılmış şasi Siyah sürmeli far  
      NOT: 4,2” renkli yol bilgisayarı; B&O veya Co-Pilot 360 opsiyonları alınırsa Titanium'dan itibaren standart.(Bu sonradan kalktı,Titanium ile standart oldu, katalog hatalı değilse ilk ay gelen araçlarda olmayabilir)
      NOT 2: Otomatik uzun far; Co-Pilot 360 veya Dinamik LED opsiyonları alınırsa Titanium'dan itibaren standart.
       
      Vignale (Bu seri şimdilik pasif durumda ama gelirse bunlar standart olacak)
       
      215/50 R17 lastik - Aluminyum Jant (7j) Head-up display Navigasyon Full LED far Led sis farı  
      Opsiyonlar 
      Metalik Boya 1.800 TL
      Yakut Kırmızı (Özel Renk) 3.800 TL
      Titanium üzerine
      Ford Co-Pilot 360 (EcoBlue motor seçeneği ile) 7.800 TL Geliştirilmiş Adaptif Hız Kontrol Sistemi, Dur& Kalk(Stop&Go) Özellikli (8 İleri Otomatik Sanzıman) Adaptif Hız Kontrol Sistemi (Manuel şanzıman) Çarpışma Önleme Yardımcısı (Yaya ve Bisikletli algılama özelliği ile) Şerit Takip Sistemi, Şeritte Kalma ve Şerit Hizalam Yardımcısı Takip Mesafesi Uyarı Sistemi Acil Durum Manevra Destek Sistemi Trafik Levhası Tanıma Sistemi Sürücü Dikkat Takip Sistemi ve Otomatik Yanan Uzun Farlar Açılabilir Panoramik Cam Tavan 8.700 TL B&O ses sistemi 3.000 TL Kış Paketi 2.200 TL (Isıtmalı Ön Cam, Direksiyon ve Ön Koltuklar)
      Ford Dinamik LED Ön Far Sitemi (LED arka far ile)  9.200 TL
      Akıllı Bagaj Kapağı (Station Wagon modellerde) 4.400 TL
      ST-Line üzerine
      Ford Co-Pilot 360 (EcoBlue ve EcoBoost motor seçeneği ile) 7.800 TL Geliştirilmiş Adaptif Hız Kontrol Sistemi, Dur& Kalk(Stop&Go) Özellikli (8 İleri Otomatik Sanzıman) Çarpışma Önleme Yardımcısı (Yaya ve Bisikletli algılama özelliği ile) Şerit Takip Sistemi, Şeritte Kalma ve Şerit Hizalam Yardımcısı Takip Mesafesi Uyarı Sistemi Acil Durum Manevra Destek Sistemi Trafik Levhası Tanıma Sistemi Sürücü Dikkat Takip Sistemi ve Otomatik Yanan Uzun Farlar Açılabilir Panoramik Cam Tavan 8.700 TL Aktif Park Asistanı (Kapı Kenar Koruması ile) 3.300 TL B&O ses sistemi 3.000 TL Kış Paketi 2.200 TL (Isıtmalı Ön Cam, Direksiyon ve Ön Koltuklar)
      Ford Dinamik LED Ön Far Sitemi (LED arka far ile)  9.200 TL
      Göz Hizası Gösterge Paneli (Head-up Display / HUD) 3.000 TL
       
      Fiyat Listesi
      Trend X 1.5 Ti-vct 123 PS Manuel 135.000 TL
      Trend X 1.5 Ti-vct 123 PS 6 ileri Otomatik 145.500 TL
      Trend X 1.5 EcoBlue 120 PS Manuel 151.000 TL
      Trend X 1.5 EcoBlue 120 PS 8 ileri Otomatik 162.000 TL
      SW Trend X 1.5 EcoBlue 120 PS Manuel 156.000 TL
      SW Trend X 1.5 EcoBlue 120 PS 8 ileri Otomatik 167.000 TL
       
      Titanium 1.5 Ti-vct 123 PS Manuel 151.000 TL
      Titanium 1.5 Ti-vct 123 PS 6 ileri Otomatik 162.000 TL
      Titanium 1.5 EcoBlue 120 PS Manuel 167.000 TL
      Titanium 1.5 EcoBlue 120 PS 8 ileri Otomatik 178.000 TL
      SW Titanium 1.5 EcoBlue 120 PS Manuel 172.000 TL
      SW Titanium 1.5 EcoBlue 120 PS 8 ileri Otomatik 183.000 TL
       
      5K ST-Line 1.0 EcoBoost 125 PS 8 ileri Otomatik 169.500 TL
      5K ST-Line 1.5 EcoBlue 120 PS  8 ileri Otomatik 186.500 TL
       
      Fiyatlar belirtilmedikçe 4K ve 5K içindir. 
       
      https://anasayfa.focusclubtr.com/yeni-2018-ford-focus-mk4-boyut-performans-ve-tuketim-degerleri/
      Yeni 2018 Ford Focus Mk4 Boyut, Performans ve Tüketim Değerleri – Tüm Teknik Özellikler
       
      Bunlara bakmadan geçme 🙂
      https://anasayfa.focusclubtr.com/2018-yeni-ford-focus-mk4-tanitildi/
      https://anasayfa.focusclubtr.com/yeni-2018-ford-focus-mk4-aerodinamik-ve-agirlik-iyilestirmesi/
      https://anasayfa.focusclubtr.com/yeni-2018-ford-focus-mk4-boyut-performans-ve-tuketim-degerleri/
      https://anasayfa.focusclubtr.com/2018-ford-focus-mk4-fotograf-galerisi-yeni/
      https://anasayfa.focusclubtr.com/2018-ford-focus-mk4-seri-uretimi-basladi/
      https://anasayfa.focusclubtr.com/2018-ford-focus-mk4-uretim-donanim-motor-bilgileri/
       
      Titanium (Bu fotoğraf serisini farklı başlıkta devam edeceğim)
      Burada: https://anasayfa.focusclubtr.com/2018-ford-focus-sedan-mk4-on-inceleme/
       

       
      Bunlar da ilk çıkan resmi pdf'ler
      Broşür
      Yeni Ford Focus Brosur.pdf
      Teknik broşür
      Yeni Ford Focus 2018 - Teknik Brosur.pdf
      Yeni Ford Focus 2018 - Teknik Brosur-5 ARALIK-DÜZELTMELİ.pdf
      Fiyat
      YENI-FORD-FOCUS-KASIM Fiyat Listesi.pdf
       
       
    • Yazan: Yakup Çağatay
      Skoda yine yapacağını yapmış, elinde ne varsa haldır huldur kullanmış ve sonucunda yeterince donanımlı ve kullanışlı araba ortaya çıkmış. Tam Türk işi yapmışlar, bakalım beğenecek misiniz? Bu arada bu da torsiyonla geliyor.
       
      Tüm Detayları: https://anasayfa.focusclubtr.com/2019-yeni-skoda-scala-tanitildi/
       
      1.0L TSI 3 silindir 95 PS 175 Nm 5 ileri manuel vites
      1.0L TSI 3 silindir 115 PS 200 Nm 6 ileri manuel vites ve 7 ileri DSG opsiyonu
      1.5L TSI 4 silindir 150 PS 250 Nm 6 ileri manuel vites ve 7 ileri DSG opsiyonu
      1.6L TDI 4 silindir 115 PS 250 Nm 6 ileri manuel vites ve 7 ileri DSG opsiyonu
       
      Dokunmatik ekran, sürücü ve ön yolcunun net bir şekilde görülebilmesi için yüksekte konumlandırılmış, ne dersiniz VAG da mı tablet yolunda ?
       
       






Focus Club Türkiye

Bu sitenin işleticisi, bu sitede yer alan bilgi, yazı ve makalelerin doğrudan veya dolaylı olarak kullanılmasından dolayı oluşacak zararlardan sorumlu tutulamaz. Kaynak gösterme kuralına uymak şartıyla, bu sitede yer alan yazı ve makalelerin belirli bir kısmına atıf yapılmasına, link verilmesine izin verilmektedir. Kaynak (canlı link) gösterilmeden yapılan alıntılara ise izin verilmemektedir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir.
×

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.