Jump to content
  • Welcome!

    Register now to access all features. After registering, you can post topics, reply topics, like users content, send private messages.
    This message will be deleted after you register.

“ER-OL
Yakup Çağatay

2019 Yeni Toyota Corolla Sedan

Recommended Posts

Öncelikle ortada biraz isim karmaşası var çünkü Toyota önce Avrupa’da Yeni Auris’i tanıttı daha sonra Kuzey Amerika’da Corolla HB tanıtıldı derken bir açıklama geldi: “Dünya genelinde C sınıfı için tek isim kullanacağız karoser ne olursa olsun o isim de Corolla”. Buradan anlamamız gereken şey artık Corolla üç farklı karoserle (Hb, sedan ve SW) satışa çıkacak ve Auris ismi artık kullanılmayacak.

 

Fazlası: https://anasayfa.focusclubtr.com/2019-yeni-toyota-corolla-sedan-tanitildi/

EU ve USA spec tüm fotoğraflar ile.

 

Sedan iki adet motora sahip - WLTP

A) 1.8L hibrit 122 hp 4.3 L/100 km

B) 1.6L benzin 132 hp (Manuel veya CVT) 6.1 L/100 km

Dizel yok.

 

toyota-3-car-front-24-newplates-837216.jpg

2019_Toyota_Corolla_11.jpg

2019_Toyota_Corolla_5.jpg

 

2019_Toyota_Corolla_12.jpg2019_Toyota_Corolla_1.jpg

USA SPEC - SPOR SERİSİ

 

2019_USA_Toyota_Corolla_6.jpg

 

2019_USA_Toyota_Corolla_9.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

öndeki aşırı büyük ızgara dışında hoş araba daha önce bakmıştım ve beğendim. için eskisinden çok daha güzel..

tek sıkıntı turbo benzin seçeneği olmayışı ama hoş 6.1 yakacaksa iyi bir tüketim değeri denebilir.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1,4D'ye veda ettik sanırım. Fakat 1,6'da değişik bir tercih. Hibrit hedefleyecekler dizel yerine. Zaman içinde dizel gelmese de 1,2 turbo bu araçta yerini alır. Bence tasarım başarılı. (Direksiyon hariç) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

İçi dışı fotolardaki gibi gelecekse focus titanium dan güzel; varsın olsun gözlüklük de olmayıversin 😅

Edited by Selçuk Öz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

İçine yorum yapmayı unutmuşum, tablet ekran olmasına rağmen ön göğüs hala yüksek, yine mevcut versiyon gibi insanı bi gerecektir. Ekranın yanındaki tuşlar da ayrı göze batıyor. Alt tarafı sade yapayım derken üstünü iyi geçiştirememişler bence. Bazı tuşlar hala çok küçük. Bir şeyler yapılmış ama estetik yine ikinci planda. 

Vites çevresi de fazla kaba, neredeyse eşya gözü hiç yok. Telefon şarj yeri bile düz değil o derece. Güzel olsun diye çabalanmış ama bence fonksiyonel değil. Dijital gösterge bile var ama hiç albenili değil 😞 Çok ilginç.

Bunları görünce neden Auris'in ilk tanıtımda içini göstermediklerini anladım 😛 

Share this post


Link to post
Share on other sites

şuanki corollayı da çok kısa sürede makyajlamışlardı. en son resimdeki gibi ızgara gelirse kısa sürede makyajlanır küçültülür gibi duruyor. aşırı derecede geniş

--1 dakika sonra eklendi--

hiçbir zaman sevmedim tablet gibi ekranı. mondeodaki gibi aracın bir parçası gibi olmalı. sonradan eklenmiş gibi değil.

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 dakika önce, Ali Gök yazdı:

şuanki corollayı da çok kısa sürede makyajlamışlardı. en son resimdeki gibi ızgara gelirse kısa sürede makyajlanır küçültülür gibi duruyor. aşırı derecede geniş

Halbuki yazdım birkaç defa onun ne olduğunu. 😕 

 

Bu arada çok da erken olmamış yaşam döngüsüne bakacak olursak.  Arabanın genel ömrü kısa sürmüş 🙂 

 

Haziran 2013 eski Corolla ilk 

Mart 2016 eski Corolla makyajı

Kasım 2018 Yeni kasa Sedan

Share this post


Link to post
Share on other sites
4.12.2018 - 21:40 tarihinde, Yakup Çağatay yazdı:

USA SPEC - SPOR SERİSİ

 

2019_USA_Toyota_Corolla_6.jpg

 

2019_USA_Toyota_Corolla_9.jpg

Bu USA spor seriyi normal sedan sanmıştım ben. Normali gayet güzelmiş

 

 

D48E5AA5-AA2B-4D7F-BE7A-EC5AA6562747.png

6D27E1ED-9F5D-41D6-A5A9-888A6CD23353.jpeg

Edited by Erhan Er.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Similar Content

    • By Yakup Çağatay
      Tamamen Yeni Lincoln Corsair, yükselen Küçük Lüks SUV segmentine dahil oluyor. Tüm yeni Lincoln'lar gibi isimler değişiyor, selefi MKC yerini Corsair'a bıraktı.
       
      Corsair için Amerikalı Kuga’nın lüksleştirilmiş versiyonu diyebiliriz. Boyut ve teknoloji olarak aynı özelliklere sahipler.
      Kuga ile arasındaki farklar burada: https://anasayfa.focusclubtr.com/2020-lincoln-corsair-tanitildi-luks-kuga/
       
      Corsair turboşarjlı dört silindirli iki motor seçeneği sunuyor. Biri 2.0L 250 bg ve 372 nm diğeri 2.3L 280 bg güç ve 420 nm. Tüm motorlar 8 ileri otomatik şanzıman ile eşleştirilmiş.
       
       




       

    • By Yakup Çağatay
      Toyota Corolla bu yılın birincisi olurken ikinci de Dacia Duster oldu.
       
      Otomotiv Gazetecileri Derneği’nin 4’üncü kez gerçekleştirdiği Türkiye’de Yılın Otomobili Yarışması’nda 7 finalist arasında kıyasıya rekabet yaşandı…
       
      Otomotiv Gazetecileri Derneği (OGD) tarafından bu yıl 4’üncü kez düzenlenen ve tüm aşamalarında büyük heyecan yaşanan “Türkiye’de Yılın Otomobili” yarışmasının birincisi hibrit versiyonu ile birlikte Türkiye’de üretilen Toyota Corolla oldu. OGD üyesi 74 otomotiv gazetecisinden toplamda 4170 puan alan Toyota Corolla Sedan birinciliğe ulaştı. Yarışmanın ilk yılında Skoda Superb, ikinci yılında yılda Renault Megane Sedan, üçüncü yılında ise Hyundai Ioniq Hybrid bu önemli ödülün sahibi olmuştu.

      Yarışmanın ilk etabında; 21 aday otomobil arasından jüri üyelerinin oylarıyla en fazla puan alan 7 otomobil finalde yer almaya hak kazandı. Finale kalan modeller “Tasarım, yol tutuş, ergonomi, yakıt tüketimi, emisyon oranları, güvenlik, donanım seviyesi, fiyat-değer oranı” kriterler açısından önemli bir sınavdan geçirildi.
      “Yılın Otomobilini” belirleyen ikinci etapta ise Toyota Corolla Sedan; Dacia Duster, Ford Focus, Honda CR-V, Mercedes Benz A Serisi, Volkswagen T-Roc ve Volvo XC40, modellerini aldığı puanlarla geride bırakmayı başardı. Birinci seçilen Toyota Corolla, “Yılın Otomobili” logosunu bir yıl boyunca basın bülteni ve reklamlarında kullanabilecek. 

      Otomotiv gazetecilerinin verdiği oylarla Türkiye’nin “Otomobil Oscarı” olarak adlandırılan Türkiye yılı Otomobili ödülüne layık görülen Toyota Corolla Sedan’ın açıklandığı Feriye Palace’da gerçekleştirilen törende bir konuşma yapan OGD Yönetim Kurulu Başkanı Ufuk Sandık, Türkiye’de Yılın Otomobili yarışmasınının tüketiciler için yol gösterici özelliğinin bulunduğuna bir kez daha dikkat çekti.
      Sandık, yarışmanın tüm aşamalarında finalist otomobiller arasında büyük bir rekabetin yaşandığını da belirterek “Objektif bakış açısıyla otomobilleri değerlendirirken, fiyat-donanım, tasarım, inovasyon, motor, yol tutuş gibi konuları göz önünde bulundurduk. Tüketicilerin otomobil satın alırken, yılın otomobili yarışmasını referans olarak görmesi bizler için çok önemli. Bu yılda tüm otomobiller arasında zorlu bir rekabet yaşandı. Ve sonuçta bir otomobil ilk sırada yer aldı” dedi.
       
      Düzenlenen törende “Türkiye’de Yılın Otomobili” ödülünü alan Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış A.Ş. CEO’su Ali Haydar Bozkurt otomotiv gazetecilerinin verdiği bu karardan büyük mutluluk yaşadıklarını söyledi. Bozkurt ödülü aldıktan sonra şunları söyledi;
      “Öncelikle Otomotiv Gazetecileri Derneği’ne çok teşekkür ediyorum. Bütün otomobiller bir emeğin ürünü ve OGD olarak o kadar kaliteli bir işe imza atıyorsunuz ki gerçekten görüyorum ki bu işin mayası tuttu. Burada yarışan finale kalmamış olanlar dahil olmak üzere çok kıymetli emek ürünü otomobiller. Sembolik olarak birinin seçilmesi gerekiyordu. Bizler dahil olduk. Bence otomotiv sektörü kazandı.”
       
      OYAK Renault’un 50. Yılı
      ‘Türkiye’de Yılın Otomobili” yarışması’nın ödül töreninde ayrıca Türk otomotiv sektörüne katkı sağlayanlara onurlandırmayı planlayan OGD, bu yılki özel ödülünü Türkiye’deki işbirliklerinin 50’nci yılını kutlayan OYAK Renault Mais’e verdi. OYAK adına Genel Müdür Antoine Aoun özel ödülünü OGD Yönetim Kurulu Üyesi Levent Köprülü’nün elinden alırken, Renault Mais’in ödülü OGD Yönetim Kurulu Üyesi Volkan Demirkuşak tarafından Genel Müdür Berk Çağdaş’a takdim edildi.
      “Türkiye’de Yılın Otomobili 2019” PPG Otomotiv Tamir Boyaları ana sponsorluğunda, Bridgestone, Intercity ve Shell Helix Motor Yağları co-sponsorluğunda gerçekleşti. 

      Hangi otomobil kaç puan aldı? 
      1. Toyota Corolla Sedan 4170
      2. Dacia Duster 3770
      3. Mercedes Benz A Serisi 2670
      4. Ford Focus 2260
      5. Volvo XC40 OGD 2020
      6. Volkswagen T-Roc 1880
      7. Honda CR-V 1730
    • By Yakup Çağatay
      SYNC+ (SyncPlus), zenginleştirilmiş bağlantı deneyimleri sunulan yeni bir araç içi denetim sistemi.
       
      Ford China bugün, Baidu’nun yapay zekası (AI) teknolojisi ile güçlendirilmiş, özellikle Çin tüketicileri için üretilmiş yeni bir araç içi bilgi eğlence sistemi olan SYNC+ 'ı piyasaya sürdüğünü duyurdu. SYNC+ bu yıl sonunda yerel olarak üretilen Ford ve Lincoln araçlarında, Çinli tüketicilere yeni bir bağlantı deneyimi düzeyi kazandıracak ve hayatlarını daha kolay ve daha eğlenceli hale getirecek.
       
      Araca bağlı olarak 12,3 inç'ten 12,8 inç'e kadar farklı boyutlarda sunulacak.
       
      Baidu ile birlikte Ford'un mevcut sistemlerine bir adım attırılmış gibi duruyor, bunun adına da son dönemde hep duyduğumuz "sözde" yapay zeka benzetmesi yapılmış 🙂 
       
      Mesela şu özellikler gelmiş/geliştirilmiş: 
       
      Kusursuz Hareketlilik Deneyimi: Araç sahipleri, sadece bir QR kodunu tarayarak SYNC+ ve FordPass Uygulaması arasında kesintisiz, uçtan uca bir mobilite deneyimi yaşayabilecekler. Sadece Baidu'nun geniş bilgi ve hizmet ekosistemine erişim sağlamakla kalınmayacak, aynı zamanda araç sağlığı hatırlatıcıları, çevrimiçi servis rezervasyonu, araç alımı ve servis merkezine dönüş, dijital yol yardımı ve araç içi acil yardım gibi benzersiz FordPass servislerine de erişebilecekler. Navigasyon varış yerleri ayrıca FordPass ve SYNC+ arasında paylaşılabilir. FordPass ile müşteriler ayrıca uzaktan kumandalı çalıştırma, kilitleme ve kilit açma, klimayı açma ve yakıt ve yağ seviyelerini kontrol etme gibi araç işlevlerini uzaktan da etkinleştirebilir.
       
      “Araçtan Akıllı Evlere” Kontrol Bağlantısı: SYNC+ ile araç, Baidu ekosisteminin bir parçası olan robotik süpürge makinası, aydınlatmalar, hava temizleyicileri ve klima gibi sistemleri yönetebiliyorsunuz. Bu yenilikçi özellik, müşterilerin akıllı evlerini aracın içindeyken ses kontrolü ile kontrol etmelerini sağlıyor. 
       
      “Arabada Yaşam” Hizmetleri: Otel rezervasyonu, sinema bileti satın alma, yemek siparişi verme, park yeri arama ve uçuş kontrolü ve tren bilgileri gibi günlük ihtiyaçlara cevap vermek için araç içi yaşam hizmetlerine geniş bir yelpazede erişilebiliyor. Hepsi aracın içinden ses kontrolü ile yönetiliyor . Ödemeler, WeChat, Alipay ve Baidu Wallet aracılığıyla bir QR kodu taranarak kolayca yapılabiliyor.
       
      Zengin Eğlence Ekosistemi: SYNC+ müzik, radyo, sesli kitap ve haberler dahil olmak üzere önemli eğlence içeriği sağlıyor. Makine öğrenmesi ve veri analizi yeteneği sayesinde müşteri tercihleri ve talepleri doğrultusunda kişiselleştirilmiş öneriler bile sunabilecek. SYNC+, Apollo için DuerOS tarafından desteklenen iQIYI çevrimiçi video işlevselliğini başlatan ilk platform olacak, böylece müşteriler park ederken, örneğin çocuklarının okulu bitirmesini beklerken, film ve TV programlarını dinleyebilir ve tadını çıkarabilirler.
       
      Akıllı Navigasyon: Baidu’nun güçlü navigasyon özelliğinden yararlanarak, SYNC + gerçek zamanlı 3D haritalama (hem gündüz hem de gece versiyonları) ve trafik bilgileri sunar ve müşterilerin trafikten kaçınmasına ve zamandan tasarruf etmesine yardımcı olacak en iyi rotayı planlar. Ayrıca ilgi noktaları önerebilir.
       
      Akıllı Ses Asistanı: Baidu’nun AI teknolojisi ile güçlendirilmiş SYNC+, 150’den fazla gerçek hayat senaryosunu ve ilgili konuşma modellerini araç sahipleri ile gerçek ses etkileşimi gerçekleştirmek için birleştiren doğal Mandarin dili tanıma sunuyor. Kişisel bir araç asistanı gibi, SYNC+, klima sıcaklığını ayarlamak, navigasyon ve ses sistemeni etkinleştirmek gibi doğal dil komutlarını anlayabilir ve tamamlayabilir.
       
      SYNC+, NXP i.MX 8 çok çekirdekli araç işlemcisi ile çalışacak.
       

       



Focus Club Türkiye

Bu sitenin işleticisi, bu sitede yer alan bilgi, yazı ve makalelerin doğrudan veya dolaylı olarak kullanılmasından dolayı oluşacak zararlardan sorumlu tutulamaz. Kaynak gösterme kuralına uymak şartıyla, bu sitede yer alan yazı ve makalelerin belirli bir kısmına atıf yapılmasına, link verilmesine izin verilmektedir. Kaynak (canlı link) gösterilmeden yapılan alıntılara ise izin verilmemektedir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy Policy.