Jump to content

uğur özsabır

Member
  • Content Count

    285
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

uğur özsabır last won the day on February 13 2018

uğur özsabır had the most liked content!

Community Reputation

226 Normal

About uğur özsabır

  • Age 34
  • Rank
    Trend

Profile Details

  • Age 34
  • Location:
    samsun
  • Car:
    2013 ford galax 2.0tdci pws
  • Job:
    özel güvenlik
  • Gender:
    Bay

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. bina aile binası biraz da olsa sinema havası olsun istiyorum. elimde logitec z5500 vardı sattım pc de creative gigaworks g500 baglı halen yanı sesten yana sıkıntım yok birde ses sistemi tecrübem bunlar ile sınırlı belki ksık seste bile olsa kaliteli dolby ses tercihim olacak zaten cocuklar oldugundan artık eskisi gibi de ses acabilecek durumda değilim halen daha malum sitedeki ikinci el avr li sistemlerde gözüm kalmıyor değil bide anlasam biraz
  2. samimi yorumunuz için teşekkür ederim servet bey. işte bizimkisi heves sinamadaki dolby cevreleyen ses ile filim izlemek en büyük zevklerimden. tabiki bu işin önü acık nekadar ekmek okadar köfte hesabı. bluray filim arşivi yapıp kullanmak aslında niyetim.ama dediğiniz gibi bu nekadar pratik ve ihtiyac tartışma konusu tabiki. avr sistemlerin heybeti aslında hosuma gidiyor fakat hanım da biraz estetik düşündüğünden 9200w e yönelmiştik. şimdi birde soundbar inceleyelim araştıralım tekrardan teşekkürler.
  3. arkadaşlar bu sistemin 2. elini almayı planlıyorum. https://www.sony.com.tr/electronics/hepsi-bir-arada-sinema-sistemleri/bdv-n9200w-n9200wl fakat malum sitede avr ve hoparlör setleri mevcut bu fiyat aralıklarında. gelin görün ki bu işlerden de hiç anlamıyorum bu 2. el setler yerine bu kompakt seti almak daha mı mantıklı ? daha evvelden de forumda birkac arkadaşın bu konulara hakim olduklarını okumuştum. sizlerden ricam beni bilgilendirirseniz veya tavsiye verebilecek olursanız memnun olurum. şimdiden teşekkürler. max bütce 2200 tl
  4. İletişim Bilgileri İletişim Kanalları: forum içi msj veya 05434400198 Beklenen Karşılık Aralığı: max 2200 tl Alınacak Ürün Hakkında arkadaşlar elinde veya tanıdığında sony bdv 9200w ses sistemi olup satmayı düşünen var ise talibim mümkün ise 3-5 ay da olsa garantili.
  5. İletişim Bilgileri İletişim Kanalları: forum içi msj Beklenen Karşılık Aralığı: max 2250 tl Alınacak Ürün Hakkında arkadaşlar bu sistemin 2. elini almayı planlıyorum. https://www.sony.com.tr/electronics/hepsi-bir-arada-sinema-sistemleri/bdv-n9200w-n9200wl fakat malum sitede avr ve hoparlör setleri mevcut bu fiyat aralıklarında. gelin görün ki bu işlerden de hiç anlamıyorum bu 2. el setler yerine bu kompakt seti almak daha mı mantıklı ? daha evvelden de forumda birkac arkadaşın bu konulara hakim olduklarını okumuştum. sizlerden ricam beni bilgilendirirseniz veya tavsiye verebilecek olursanız memnun olurum. şimdiden teşekkürler.
  6. anliyorum yakup bey de izgaradan uflenen havanin sogukluk derecesi bile hissedilir sekilde daha soguktu 1.0 findik motorluda sonrasinda zaten 1.6 dizel e gecince iki sefer servise danistim bi farklilik var diye onlar bisey yok diye gonderdiler. hatta soyle birsey hatirliyorum izgaralar soguktan nem yapardu 1.0 da iken artik gazi mi fazlaydi sistemi mi farkliydi bilemiyorum.
  7. bende bijon somunlari yuksuklu sikirdiyor diye focusa aldigim sabit olanlardan siparis gecmek uzereydim demekki olmiyacakmis iyi denk geldi (arac galaxy)
  8. su ana kadar kullandigim araclar icerisinde en oyi klimasi sogutan 1.0 ecoboos gocus idi. sonrasinda aldigim 1.6 tdci mca focus ayninperformansi veremedi ve simdi yeni aldigim galaxy 2.0 tdci de ayni. yani ayni markanin fatkli modellerinde bile deiskenlik var bi dip not olsun .
  9. geçmişolsun caner. bende iken de arasıra yerinden cıkıyordu pek önemsemiyordum açıkcası demekki sende iyice yalama yapmış. içerisinde yazan sanırım parça kodu forum sponsoru @ER-OL Otomotiv e sormanı tavsiye ederim.
  10. caner oncelikle aracim sana hayirli olsun ? sana ptc isiticiyi tavsiye ederim forumda bi arastir isini kokten halleder
  11. bugun alamadikar malesef yetkililer randevu diyip saladilar neyse kismet artik
  12. istinye otokoc da araci gosterebilecegim bibtanidigi olan varmi acil ...
  13. teşekkür ederim abi --34 dakika sonra eklendi-- abi aradım full expertize 350 tl fiyat verdiler biz burada 150 ye yaptırdık benim araca ? ist için fiyatlar normalmi acaba ? @Gürkan Çakıroğlu
  14. eyw abim şimdi soru şu okadar gitmeye gerek varmı daha yakında tavsiye varmı oto rapor mesela nekadar yakın esenler otogarına?

Focus Club Türkiye

Bu sitenin işleticisi, bu sitede yer alan bilgi, yazı ve makalelerin doğrudan veya dolaylı olarak kullanılmasından dolayı oluşacak zararlardan sorumlu tutulamaz. Kaynak gösterme kuralına uymak şartıyla, bu sitede yer alan yazı ve makalelerin belirli bir kısmına atıf yapılmasına, link verilmesine izin verilmektedir. Kaynak (canlı link) gösterilmeden yapılan alıntılara ise izin verilmemektedir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy Policy.