Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Ford Focus 1.5 Tdci Powershift Test 120 Ps (2015) İnceleme


Yakup Ç. A.

Önerilen Mesajlar

rampada da sonuç değişmez 150 ps lik passat her durumda yer focusu sonuçta 250 nm tork var ondada..focustan daha hızlı yokuş tırmanacağına eminim daha onceki aracım turbo benzinli focus idi..dizel focusa yokuşta her durumda fark atıyor hemde bayağı bir(yokuşta 30km hiz fark)..sizin dediginizin olmasi için iki aracın da beygirlerinin yakın olmasi lazım dizelin yokuşta iyi çıkması için sonuçta biri 150ps biri 120 passat atmosferik degilki yokuşu tirmanamasin hem turbolu hemde iyi bir torka sahip hemde vw gayet güzel aktarıyor gücü yola ...

 

Şöyle kağıt üzerinden konuşmalar ile 'yer' tarzı sözler söylerek sadece 10 yaşında çocukları ikna edebilirsiniz. :) İyi eğlenceler.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Şöyle kağıt üzerinden konuşmalar ile 'yer' tarzı sözler söylerek sadece 10 yaşında çocukları ikna edebilirsiniz. :) İyi eğlenceler.

güç ortada motor ortada tork ortada degerler ortada sonuçta ortada...kimseyi ikna etme gibi derdim yok ...focus 1.6 tdci ancak 1.4 125tsi ile yarışır 150ps nin peşinden bile gelemez ister yokuş ister düz olsun
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

güç ortada motor ortada tork ortada degerler ortada sonuçta ortada...kimseyi ikna etme gibi derdim yok ...focus 1.6 tdci ancak 1.4 125tsi ile yarışır 150ps nin peşinden bile gelemez ister yokuş ister düz olsun

 

Bana aynı değer (50-100 misal) ara hızlanma gösterin resmi olarak :) Ortada olan şeyleri yanlış iletiyorsunuz dedikleriniz eksik doğru değil. 

Sorunan soruya göre cevaplamak nedir?  daha bunu öğrenemedik sanırım.  Hala gelmiş gücü şu 0-100'ü şu diyorsunuz çekinmeden.

 

Neyse, benden bu kadar. Artık kör olmamanız lazım bir yerime bakarak cevap veren biri değilim, gerekirse günlerce araştırırım ve yazarım dediklerim net sonuçlardır, deneme imkanımız olursa deneriz gerçi yine inanmazsınız yapı gereği o ayrı.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bana aynı değer (50-100 misal) ara hızlanma gösterin resmi olarak :) Ortada olan şeyleri yanlış iletiyorsunuz dedikleriniz eksik doğru değil. 

Sorunan soruya göre cevaplamak nedir?  daha bunu öğrenemedik sanırım.  Hala gelmiş gücü şu 0-100'ü şu diyorsunuz çekinmeden.

 

Neyse, benden bu kadar. Artık kör olmamanız lazım bir yerime bakarak cevap veren biri değilim, gerekirse günlerce araştırırım ve yazarım dediklerim net sonuçlardır, deneme imkanımız olursa deneriz gerçi yine inanmazsınız yapı gereği o ayrı.

arakadas yokuşta ve yükle farklı sonuçlar olabilir demiş bende dedim yokuşta olsa passat 150ps daha iyi tırmanır.bunun neyi eksik bilgi ..dizel benzinli ye göre eğer beygirler arasında fazla fark yoksa avantajlıdır onun dışında turbo benzinli beygir farkı fazlaysa gücü fazla olan daha iyi gider..en az 20-30 beygir tabiki burda kastım
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

arakadas yokuşta ve yükle farklı sonuçlar olabilir demiş bende dedim yokuşta olsa passat 150ps daha iyi tırmanır.bunun neyi eksik bilgi ..dizel benzinli ye göre eğer beygirler arasında fazla fark yoksa avantajlıdır onun dışında turbo benzinli beygir farkı fazlaysa gücü fazla olan daha iyi gider..en az 20-30 beygir tabiki burda kastım

Ancak Çağlar bey göz ardı ettiğiniz bir şey var. Bahsedilen araçlardan passat düz vites focus powershift. Yani arada vites değiştirme hızı ve bu esnada yaşanan güç ve tork kaybı var. Focus şanzıman avantajı ile daha kesintisiz ve maksimum tork devirleri içinde hızlanmasını sürdürmekte. Tabi bu dediğim ara hızlanmalarda geçerli.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ancak Çağlar bey göz ardı ettiğiniz bir şey var. Bahsedilen araçlardan passat düz vites focus powershift. Yani arada vites değiştirme hızı ve bu esnada yaşanan güç ve tork kaybı var. Focus şanzıman avantajı ile daha kesintisiz ve maksimum tork devirleri içinde hızlanmasını sürdürmekte. Tabi bu dediğim ara hızlanmalarda geçerli.

madem manuel yavaş kalirda manuel in 0-100verisi neden daha iyi oto.dan?manuel verisi herzaman daha iyi olmuştur araçların hem ekonomi hem performans
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

madem manuel yavaş kalirda manuel in 0-100verisi neden daha iyi oto.dan?manuel verisi herzaman daha iyi olmuştur araçların hem ekonomi hem performans

Süper bir konuya değinmişsin.

Hadi bakalım "ateyizler" bunu da açıklasın.... :P

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • Yakup Ç. A., bu konuyu öne çıkardı
  • 2 hafta sonra...

zAPnGg.jpg

 

Titanium Dizel Powershift'in tadına yaklaşık 4 gün boyunca bakma fırsatım oldu. Şanzıman sorunsuz, ivmelenme hızlanma şaşırtıcı derecede iyi vites geçişlerini neredeyse anlamıyorsunuz. Araba tabiri caizse yolda yağ gibi akıyor. Yokuşlarda milim kaydırmıyor. Benim için mükemmel bir deneyimdi. Bana bu deneyimi yaşattığı için @Yakup Çağatay ve @Kaan Yagizer ' e çok teşekkürler.

 

 

Rıfat Yalçın tarafından düzenlendi
  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 3 hafta sonra...

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.