Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Yeni Ford Focus ( 2011 - 2012 - 2013 Ford Focus ) - Genel Başlık


Yakup Ç. A.

Önerilen Mesajlar

Gerçekten alırmısın 1.0 FIII??

bilmiyorum ki Aydın gelecek ne gösterecek....belki de alırım...hatta boş kaldığım için ulen yoksa 1.2 opel corsa yasa seat ibiza mı alsam dgs sansımanlı demeye başladım içimden...en azından arabasız kalmam diye...oglanda hiçbişi istemiyor ohh paralar cebime kalıyor diyor...

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

bilmiyorum ki Aydın gelecek ne gösterecek....belki de alırım...hatta boş kaldığım için ulen yoksa 1.2 opel corsa yasa seat ibiza mı alsam dgs sansımanlı demeye başladım içimden...en azından arabasız kalmam diye...oglanda hiçbişi istemiyor ohh paralar cebime kalıyor diyor...

FII dizelden FIII benzinli 1.0 motora geç; ardada en az 15 bin tl fark ver bilemiyorum :yeah:

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Şimdi Köln Ford'da çalışan abimizden 1.0 T üretimi için bilgiler aldım

Tesadüfün böylesi ...

Seri üretim Henüz Başlamamış pistonlarda sorun yaşamışlar TR'den de Mühendisler gitmiş :yeah:

Ocak 15 de Seri üretim Denemesi yapılacakmış...Sorun olmaz ise satışlar bu süreden sonra başlayacak..

Fatih Bey

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ben hala biteceğine inanmıyorum. Sorunsuz bir motorun üretimini durdurmak için cidden gerzek olmak lazım. He desenki emisyon kriterlerini karşılamıyor? E o da yok. Tüketimi de öyle abartılı değil. 100 lük 1.6 bitirilebilir. Ama TiVCT motorun biteceğine ihtimal vermiyorum. Daha bloğu 2007 de üretmeye başladılar. 4 senede dükkanı kapatmak saçma bir iş olur. 1.6 klasik 100 lük motoru bitirebilirler ki zaten bitti bildiğim kadarı ile. TiVCT olmayan motor yok. 85-105-120-125 hp versiyonları ile her ihtiyaca cevap verebilen bir motor 1.6 atmosferik.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Turbo motor bırakmayabilir ama belli pazarlarda olur bu. Emisyonu avrupalılardan başka kafaya takan yok. Japonların değerleri zaten daha yüksek. Amerikada kaliforniya hariç sallamıyorlar. Kanada daha 2 gün önce Kyoto protokolünden tek taraflı olarak çekileceğini açıkladı. Güney amerika zaten evlere şenlik. Avrupalılar hala kasıyorlar kendilerini.. Onlarında ekonomik kaygıları öne çıkınca sallamazlar emisyon falan. Rusyayı söylemeye gerek yok. Geriye afrika kaldı zaten.. :)

Açıkcası ben o düşüncede fazla ısrarlı oalcaklarını hiç sanmıyorum.

Şahsen düşük hacimli turbo bir motoru tercih ederim. O farklı bir konu. Ancak ortada birde pazarın istedikleri mevzuusu var.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.