Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Yeni Ford Focus ( 2011 - 2012 - 2013 Ford Focus ) - Genel Başlık


Yakup Ç. A.

Önerilen Mesajlar

4 dakika önce, Murat Kavuk said:

Amerikanyalılarla çinliler olmasa sedanı hiç üretmeyecekler aslında :) Ama bence buradaki durum daha çok olabilirlikle alakalı. HB'de depo çıkışı ile stoplar yakın olduğu için şekil verebilmişler. Sedanda ortada kalacaktı, ne gerek var deyip, klasik kapak koymuşlar. Hatta tersten gidebiliriz; yuvarlak kapak stoplara çok yakın kaldığı ve sac ince kaldığı için, hb'de mecburen şekil kapak kullanmış olabilirler..

Yani sedanda  o çıkıntı olmadan onu da basmalı yapamazlar mıydı. 

 

2 dakika önce, Yakup Çağatay said:

Abi seninki daha estetik ve aerodinamik ama :) Bastırıyorsun geri atıyor.

HBinki daha güzel zaten, sedanınki daha çirkin bence . sedana niye öyle yapmışlar ki ? 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 3 ay sonra...

Bilgi olarak kalsın

1.0 EcoBoost 125 ps ile kullanılan manuel şanzımanın (6MTT250) maksimum tork dayanımı 285 Nm.

1.6 Ti-Vct 125 ps ile kullanılan manuel şanzımanın (5MTT170) maksimum tork dayanımı 170 Nm.

1.6 Ti-Vct 125 ps ile kullanılan otomatik şanzımanın (6DCT250) maksimum tork dayanımı 280 Nm.

1.6 EcoBoost ile kullanılan manuel şanzımanın (6MTT250) maksimum tork dayanımı 285 Nm.

1.6 TDCI ile kullanılan manuel şanzımanın (6MTT250) maksimum tork dayanımı 285 Nm.

 

Yazılım vb şeyleri düşünenlerin bunu unutmaması faydasına olur.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

4 saat önce, Yakup Çağatay said:

1.6 EcoBoost ile kullanılan manuel şanzımanın (6MTT250) maksimum tork dayanımı 285 Nm.

 

Ford kodu B6, 6MTT250'nin modifiye hali, biraz küçültülmüş.

Rivayete göre de dayancağı maksimum tork 270 Nm

Bütün şanzımanların kısa süreli en az artı %10 dayanımı olacağı konusunda kuşkum yok. 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Üçüncü sahibi düşünsün :D

Günaydın Arkadaşlar. Bir sorum olacak. Araç çalışır haldeyken kapıları dışarıda kilitlersek ne olur. ?

(Korktuğum alarm veya herhangi bir uyarıcı ses vermesi halinde kapatamam diye)

Camı açık tutarak deneyin :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

12 dakika önce, Mert Kural said:

Günaydın Arkadaşlar. Bir sorum olacak. Araç çalışır haldeyken kapıları dışarıda kilitlersek ne olur. ?

(Korktuğum alarm veya herhangi bir uyarıcı ses vermesi halinde kapatamam diye)

Çalışırken kumandadan kilitlenmiyor dışarıda kilitleyemezsiniz yani. Ancak içerideyken teypteki tuş ile kilitleniyor.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Çalışırken kumandadan kilitlenmiyor dışarıda kilitleyemezsiniz yani. Ancak içerideyken teypteki tuş ile kilitleniyor.

Ben bunu becerdim yanlız araba çalışırken kendini kitlettirdim anahtar üstündeyken [emoji1]

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Şimdi, Doğan Kurban said:

Çalışırken kumandadan kilitlenmiyor dışarıda kilitleyemezsiniz yani. Ancak içerideyken teypteki tuş ile kilitleniyor.

 Aslında sorma sebebim aracımı kapalı garajdan çıkardıktan sonra garaj kapısını kilitlemek için aracın başından ayrılıyorum. 

Motor ısısın diye tekrar stop ettirmiyorum. yaklaşık 30 sn de olsa araç güvensiz bir şekilde bekliyor. Gerçi anahtarı da yanımda götürdüğüm için bilgi ekranında anahtar algılanmadı uyarısı veriyor. Güvenlik açısından sordum.

2 dakika önce, Ramazan V. said:

Ben bunu becerdim yanlız araba çalışırken kendini kitlettirdim anahtar üstündeyken emoji1.png

 

Ben araç çalışır halde kilitlemeyi hiç denemedim. Olası çalışacak alarm veya sesi kesememekten korktuğum için.

Peki yeni sorum şu olsun: Motor çalışır vaziyette anahtar yok uyarısı verirken 3. şahıs aracı hareket ettirebilir mi  

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

19 dakika önce, Gürkan Çakıroğlu said:

Evet alır gider ama burada Ford belli bir mesafe olayı ile aracın stop etmesini sağlayabilse güzel olurdu...

Bu hiç bir markada yok abi, niye olmadığını ben de merak ediyorum. ne Japon Nİssan'da var ne de alamancı BMW ve Audi'de.

Deneme fırsatı bulamadığım şey ise anahtar içinde araç çalışırken yedek anahtar ile kilitleyip kilitleyemediğimiz de büyük ihtimalle olmuyordur o da

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.