Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Nissan C Segmentine Girdi! Pulsar Karşınızda


Yakup Ç. A.

Önerilen Mesajlar

En ateşli segment olan C segmentine bir rakipde Nissan'dan geldi gerçi daha önceden de vardı fakat kaldırılmıştı maziye girmeyelim şimdi :) Sınıfının öncüsü Golf ve dişli rakipleri olan Focus ve Astra'ya meydan okuyor :)

 

Tamamen yeni Nissan Pulsar; teknoloji,dizayn ve sınıfında en geniş araç olma konusunda iddialı.

 

  • Yeni Pulsar Nissan'ın yenilikleri ve dinamizmini 5 kapılı olarak yeni bir paket halinde size sunuyor.
  • QQ abisinde gördüğümüz teknolojileri barındırıyor örneğin sınıfında zor görülen çevre görüş sistemi gibi
  • Güçlü ve tutumlu turbo beslemeli motorlara sahip
  • Nissan'ın beğenilen çizgileri Pulsar'da da uygulandı
  • Dizaynı ve mühendisliği Avrupa için yapıldı ve Barselona'daki fabrika da üretildi
  • 2014 Sonbaharda satışa başlayacak (Ülkemizde ne zaman olur bilemiyoruz şu an)

Pulsar adeta bir güvenlik kalkanına da sahip, QQ'de de gördüğümüz şeyler. Birkaçı; Acil durum fren sistemi, şerit yardım sistemi, hareketli obje tespit sistemi, kör nokta uyarı sistemi.En önemli nokta ise bu özellikleri standart sunacak olması (Yine ülkemizde durum ne olur bilemiyoruz)

 

İlk kez Qashqai ve X-Trail Nissan ile tanıtılan LED ön farlar; net, beyaz ışık üretiyor ve geleneksel ampullere göre yüzde 50 daha az enerji harcıyor.

 

Motorlar

1.2-litre DIG-T benzinli motor 115 ps gücüne sahip

1.5-litre dCi dizel motor ise 110 ps güç 260 Nm tork değerine sahip

 

2015 başlarında ise 1.6 Turbo besleme benzinli motorda sunulacak o ise ; 190 ps güce sahip olacak.

 

İlk cümlede bahsettiğim genişlik detaylarına gelecek olursak araç 2,700 mm dingil mesafesine sahip bu değer Focustan 52mm, Astradan 15mm ve Golfden 63mm daha fazla. Nissan'a göre sektörün lider araçlarında daha fazla diz ve omuz mesafesine sahip. Uzunluğu ise 4,385 mm.

 

İç mekanda ise yüksek kaliteli ve net malzemelerin kullanılmış. 

 

 

Videolarla Pulsar

 

 

 

 

 

 

 

 

Fotolarla Pulsar

PDU7SDD.jpgt16KrJw.jpgNWP4Nx4.jpg5sKldvK.jpgLd90jED.jpgPGMkHpR.jpgotRxUbs.jpgHWbRot2.jpgl5eN0uT.jpgzh5rzXo.jpgECP6Rzn.jpg1v9R1FW.jpg

 

 
Fransız! güzelini nasıl buldunuz ?
  • Beğen 4
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bana da çok çekici gelmedi, arkadan ilk baktigimda da auris aklima geldi (aurisi de hic begenmezdim).

;)

Pulsar diye köpekli bi dizi vardi sanki?

İsmi olmamis bence/daha çok arazi araci ismi gibi geldi bana!

Selçuk Özmen tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

İçten-dıştan,sağdan-soldan,önden-arkadan (bence) çok tipsiz bir araç olmuş. Canlı görmek lazım tabi ama pek farketmeyecektir,olmamış hele hele golf ve astra gibi dişli rakiplerin karşısında pek şansı yok. Buna birde ülkemizde Nissan'a bakış ve tutumu eklersek işi zor,uygun fiyatla çıkarsa ki sanmıyorum ancak bir ihtimal idareten satış yakalarlar gibi Qq'nun hatrına.

Semih G. tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ben beğendim. Bir japondan beklenmeyecek ölçüde Avrupalı görüntüsü var. Juke, note vs de olan tuhaf girinti çıkıntılar yok, qashqai tarzında gözü yormayan bir tasarım kullanılmış. Tabi tek kriter tasarım değil, ama bu sınıfa bu tasarımı iyi bence. Arkası biraz garip bazı açılardan, canlısını görmek gerek..

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bunun önceki kasası buralarda satilmayan tiida / leaf gibi bir şeydi. Beş para etmez bir araçtı. Otomatik benzinli modelini 300-400km kadar kullanmıştım. QQ satmaya devam etsinler bence.

Önceki bundan bariz çirkindir. Sanki herkes bu sınıfta araba üretiyor bizde yapalım diye üretilmiş heyecansız iddiasız bir araç.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Arka farlar bir tek bana mı sedan focus'u hatırlattı?

Başarılı hareket, koy bir CVT, hyundai alacaklarına Nissan alır insanlar.

Şekil olarak pek tartışmalı da bence kötü değil ki insanların dikkat çekmek için neler neler yaptıkları bir ülkede kesin tutar :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Arabalarına çok bir şey diyebilecek tecrübem yok. Ama bir zamanlar eşimde Micra vardı. Parçaları çok pahalı ve servisleri merdiven altı gibi. Ciddi kurumsal plaza vs pek yok. Bana zayıf geldi Türkiye kısmı. Araba kendine göre iyiydi hani.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Kaç gündür arka diz mesafesini arıyordum buldum iyi gözüküyor, zaten lansmanda en iddialı olduğu yer oymuş sanırım; tasarım çok matah değil fotolarda kaslı gözüküyor ama reelde suzuki swiftten bir tık yukarı. Aşağı yukarı yeni clio hb gibi belki şasesi de aynıdır clio ile. Cvt konusunda çok ısrarcı nissan, usa nissanda 2.5 benzinlilere bile cvt koyuyor; ya forddan cesur ya da fordun zamanında bilemediği bir şeyi iyi yapıyor. Acaba bunda ve qashqai de kullanılan xcvt kevler kayış aktarma mı yoksa lineatronic cvt deki gibi zincir m. Biliyorsunuz audi strniclerde fazlaca sorun çıkarmadı zincir aktarma. Bu araç dizel cvt 1.6 motorla gelirse 65 bin tl ye düşünebilirim. Lakin 65 bin psikolojik seviyesini bir tık yukarı çıksa alınmaz. Aynı segment değil ama merivada intihar kapıdan vaz geçilir dizeline 6 ileri tam otomatikte konursa bunun yerine düşünülür bagaj ve arka diz mesafesi çok önemli

 

HWbRot2.jpg

Sezer Mira tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Kaç gündür arka diz mesafesini arıyordum buldum iyi gözüküyor, zaten lansmanda en iddialı olduğu yer oymuş sanırım; tasarım çok matah değil fotolarda kaslı gözüküyor ama reelde suzuki swiftten bir tık yukarı. Aşağı yukarı yeni clio hb gibi belki şasesi de aynıdır clio ile. Cvt konusunda çok ısrarcı nissan, usa nissanda 2.5 benzinlilere bile cvt koyuyor; ya forddan cesur ya da fordun zamanında bilemediği bir şeyi iyi yapıyor. Acaba bunda ve qashqai de kullanılan xcvt kevler kayış aktarma mı yoksa lineatronic cvt deki gibi zincir m. Biliyorsunuz audi strniclerde fazlaca sorun çıkarmadı zincir aktarma. Bu araç dizel cvt 1.6 motorla gelirse 65 bin tl ye düşünebilirim. Lakin 65 bin psikolojik seviyesini bir tık yukarı çıksa alınmaz. Aynı segment değil ama merivada intihar kapıdan vaz geçilir dizeline 6 ileri tam otomatikte konursa bunun yerine düşünülür bagaj ve arka diz mesafesi çok önemli

 

 

-araç C sınıfı

-stronic cvt değil, multitronic cvt

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.