Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Car Of The Year 2015 - 7 Finalist [Kazanan Passat]


Yakup Ç. A.

  

56 üye oy kullandı

  1. 1. Bu yıl sizce hangi model yılın aracı seçilir?

    • BMW 2-series Active Tourer
      4
    • Citroën C4 Cactus
      0
    • Ford Mondeo
      25
    • Mercedes-Benz C-class
      4
    • Nissan Qashqai
      4
    • Renault Twingo
      1
    • Volkswagen Passat
      12


Önerilen Mesajlar

Başka neler yazılabilir?

  • Passat VAG grubunun yaklaşımının doğal bir sonucu: Kendini kanıtlamış ve başarılı bulunmuş bir tasarımı değiştirme, iyileştir. Yıllar içerisinde evrimleşerek, dikkat çekmeye yönelik moda arayışlardan uzak, bir otomobilden beklenen her şeyi en iyi şekilde sunmaya çalışan bir araç. Motor verimliliği, iç mekan genişliği, konforu, yol tutuşu ve benzeri ne sayarsanız sayın her alanda en azından "iyi-çok iyi" notunu alır, kötü olarak tanımlayacağınız pek bir şey bulamazsınız. Kusursuzluğun sıkıcılığı dışında. Sınıfında çıtayı koyan modelleri VW üretiyor, buna itiraz edecek kimse varsa da mantıkla değil duyguları ile konuşuyor olur. Yani sonuç normal.
  • Cactus insanların sıradanlıktan sıkıldığının ve farklı arayışlara prim verebileceğinin bir kanıtı. Geniş ve ferah iç mekanı, oldukça değişik ve hırpalanmaya dayanıklı bir kaporta ve ev konforunda yumuşak bir süspansiyonla birleştirilerek özgün bir araç yaratılmış. her özgün şey gibi seveni olduğu kadar nefret edeni de vardır. Belli ki otomobil yazarları camiasında iyi yer edinmiş. 
  • Mercedes C serisini evrimleştirerek özellikle iç mekan kalitesini ve teknolojik yardımcı araçları arttırarak beğeni kazanmaya çalışıyor, ancak üçüncülüğündeki önemli etkenlerden birisi de marka değeridir.
  • İlginç bir şekilde marka değeri BMW'ye yararlı olmamış, hatta ters tepmiş bile olabilir. Kimsenin bu markadan böyle bir aile arabası beklemiyor olmasından kaynaklı olabilir bu durum. Ufaktan kimlik bunalımı olan bir araç. Benimsenemedi fazla...
  • Mondeo neyse o, göklere çıkarmaya gerek yok. Hoş bir tasarım, alışılmış Ford yol tutuşu, küçültülmüş, oldukça başarılı ama bu karoser için uyumu oldukça tartışmalı motorlar (2.0'lardan bahsetmiyorum elbette). Çaba var, yol da alındı, ama hala yeterince rafine değil.
  • Qashqai'ın  niye aday olabildiğini anladığımı söyleyemem. Bu segmente olan ve bence anlamsız bir ilginin ürünü. Twingo sayesinde sonuncu olmaktan kurtulmuş.
  • Son olarak da Twingo. kendi halinde bir şehir cücesi. Arkadan motoru, ebadlarına göre şaşırtıcı iç mekanı, 8 metre civarındaki tur mesafesi ile şehirde çok kolay kullanılabilen bir yumurcak. Ama bunca ağır abinin arasından sıyrılmayı becerebilecek olgunlukta değil maalesef. Yine de takdire değer.
  • Bir de sonucu beğenmediğim zaman dillendirilen "kim seçmiş bunları" tepkisi beni hep şaşırtıyor. Kuralları belli, jürisi meydanda, yıllardır yapılan bir yarışma sonuçta. Bize uygun sonuçlar çıkmaması hafife alınmasını gerektirmez asla. 
  • Beğen 4
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Mondeo neyse o, göklere çıkarmaya gerek yok. Hoş bir tasarım, alışılmış Ford yol tutuşu, küçültülmüş, oldukça başarılı ama bu karoser için uyumu oldukça tartışmalı motorlar (2.0'lardan bahsetmiyorum elbette). Çaba var, yol da alındı, ama hala yeterince rafine değil.

 

Yeni motorlar sürülmeden bence kağıt üzerinde yorum yapılmamalı. Araç ciddi olarak çok iyiydi ben çok memnun kaldım. Sürüp beğenmeyen veya yetmediğini düşünen varsa birlikte gezmeyi isterim.

 

VAG'ın ciddi piyasası var bu konuda ilerlemesi çıta olması doğal ama birincilik seçimlerinde eskilere bakınca en iyi en olgun yerine daha değişik araçlar seçilirdi..

 

Bknz focus, meg 2, ampera vb araçlar. Şimdi ise işler değişmiş her organ gibi MONEY TALKS.

S-MAX bile kazandı kusura bakmasınlar Mondeo'nun bundan aşağı kalır ne yanı varmış :D

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

 

Başka neler yazılabilir?

  • Passat VAG grubunun yaklaşımının doğal bir sonucu: Kendini kanıtlamış ve başarılı bulunmuş bir tasarımı değiştirme, iyileştir. Yıllar içerisinde evrimleşerek, dikkat çekmeye yönelik moda arayışlardan uzak, bir otomobilden beklenen her şeyi en iyi şekilde sunmaya çalışan bir araç. Motor verimliliği, iç mekan genişliği, konforu, yol tutuşu ve benzeri ne sayarsanız sayın her alanda en azından "iyi-çok iyi" notunu alır, kötü olarak tanımlayacağınız pek bir şey bulamazsınız. Kusursuzluğun sıkıcılığı dışında. Sınıfında çıtayı koyan modelleri VW üretiyor, buna itiraz edecek kimse varsa da mantıkla değil duyguları ile konuşuyor olur. Yani sonuç normal.
  • Cactus insanların sıradanlıktan sıkıldığının ve farklı arayışlara prim verebileceğinin bir kanıtı. Geniş ve ferah iç mekanı, oldukça değişik ve hırpalanmaya dayanıklı bir kaporta ve ev konforunda yumuşak bir süspansiyonla birleştirilerek özgün bir araç yaratılmış. her özgün şey gibi seveni olduğu kadar nefret edeni de vardır. Belli ki otomobil yazarları camiasında iyi yer edinmiş. 
  • Mercedes C serisini evrimleştirerek özellikle iç mekan kalitesini ve teknolojik yardımcı araçları arttırarak beğeni kazanmaya çalışıyor, ancak üçüncülüğündeki önemli etkenlerden birisi de marka değeridir.
  • İlginç bir şekilde marka değeri BMW'ye yararlı olmamış, hatta ters tepmiş bile olabilir. Kimsenin bu markadan böyle bir aile arabası beklemiyor olmasından kaynaklı olabilir bu durum. Ufaktan kimlik bunalımı olan bir araç. Benimsenemedi fazla...
  • Mondeo neyse o, göklere çıkarmaya gerek yok. Hoş bir tasarım, alışılmış Ford yol tutuşu, küçültülmüş, oldukça başarılı ama bu karoser için uyumu oldukça tartışmalı motorlar (2.0'lardan bahsetmiyorum elbette). Çaba var, yol da alındı, ama hala yeterince rafine değil.
  • Qashqai'ın  niye aday olabildiğini anladığımı söyleyemem. Bu segmente olan ve bence anlamsız bir ilginin ürünü. Twingo sayesinde sonuncu olmaktan kurtulmuş.
  • Son olarak da Twingo. kendi halinde bir şehir cücesi. Arkadan motoru, ebadlarına göre şaşırtıcı iç mekanı, 8 metre civarındaki tur mesafesi ile şehirde çok kolay kullanılabilen bir yumurcak. Ama bunca ağır abinin arasından sıyrılmayı becerebilecek olgunlukta değil maalesef. Yine de takdire değer.
  • Bir de sonucu beğenmediğim zaman dillendirilen "kim seçmiş bunları" tepkisi beni hep şaşırtıyor. Kuralları belli, jürisi meydanda, yıllardır yapılan bir yarışma sonuçta. Bize uygun sonuçlar çıkmaması hafife alınmasını gerektirmez asla. 

 

 

Bu adam köfte tarifi verse bana nietzsche ağladığında okuyormuşum gibi geliyor.... :claps: 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

MONEY TALKS.

Always...

Şöyle işliyor sistem:

Altını olan kuralı koyuyor

Kuralı koyan altını alıyor.

 

Sürüp beğenmeyen

Sürmedim.

Ama 1.6 EB'u Focus'ta bile zaman zaman yetersiz bulan biri olarak aynı motoru Mondeo'da giriş düzeyi için kabul ederim ancak.

Evet biliyorum, çok öznel, ama yalnız da değilim.

Böyle iddialı bir kasa Clio Symbol'ü yakalamak için zorlanmamalı, bilmem anlatabiliyor muyum...

Cem Boneval tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Always...

Şöyle işliyor sistem:

Altını olan kuralı koyuyor

Kuralı koyan altını alıyor.

 

Sürmedim.

Ama 1.6 EB'u Focus'ta bile zaman zaman yetersiz bulan biri olarak aynı motoru Mondeo'da giriş düzeyi için kabul ederim ancak.

Evet biliyorum, çok öznel, ama yalnız da değilim.

Böyle iddialı bir kasa Clio Symbol'ü yakalamak için zorlanmamalı, bilmem anlatabiliyor muyum...

 

Zorlanmaz zorlanmaz D konumunda vites atmaya çalışıyor ama S de gider geçer.

Hafif ama düşük beygirli passat (150) ile ara hızlanmada mondeo (160) aynı değeri verebiliyor. (alttaki) yani birebir aynılar hal böyle olunca 2.0 dizel harici diğer motor dengeleri bence normal hatta iyi, sınıfında sadece passat yok malum diğerlerine nazaran hayli iyiler.

 

Misal 80-120

3. vites 6.2 sn

4. vites 7.9 sn

 

Ek

FocusClubTr--1425328886.jpg

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.