Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Makyajlı Ford Focus 3 Genel Başlık - Tüm Detayları ile 2014 Focus


Yakup Ç. A.

Önerilen Mesajlar

Arabanın ne olduğunu sanırım gayet iyi biliyorum. iki yıldır, 65000 km'dir kullanıyorum. Bırak benim verdiğim 56.000 TL'nin; Sizin çok güzel kabullendiğiniz 90.000 TL'lik fiyatın karşılığını hayatta vermez. VW çok haklı o zaman dizel highline DSG Golfü 88.000 TL'ye satmaya. Bir de yeni Qashqai fiyatlarını gördüm, o varken dediğin fiyatlara Ford almak ne kadar mantıklı olur onu düşünüyorum. 93.990 TL gibi mükemmel bir fiyata !!! 1.6 Dizel otomatik Tekna donanım ile satılıyor. Tasarım olarak ta Ford tasarımcılarına ders verirler.

 

Bir de bu nasıl bir ülkede bir arabanın fiyatı iki yılda 56.000 TL'den 80.000 TL'ye yükseliyor. Anlayan varsa anlatsın!!!  

bu sadece focusa has bir durum değil tüm arabaların fiyatı arttı burada neden yok 56 binden yok 90 ı kabullendiniz diyorsunuz onu anlamadım..Sanki sadece ford zam yaptı araçlarına! C sınıfı araçların hepsi üç aşağı beş yukarı aynı fiyata focus 90 olursa astra da 90 olur golfte 90 olur corollada 90 olur bilmem ne de 90 olur..Burda sadece ford zam yapmış gibi yazıyorsunuz...Dövizdeki artış ötv ye gelen zam fiyatları uçurdu ...Bende Qashqai ya 90 bin vermem beş para etmez bir araç  .Focusun da yarısı kadar kaliteye sahip  değil . Dacia nın biraz gelişmişi işte

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Eğer bu focus sonyli ise Amerika da satılan mftli focuslar gelmeden bitmiş mi demek oluyor?  

 

Aynı şey ikiside, sadece yazılımı farklı. Biri sync with mft idi şimdi adı sync 2 with mft 

Onlara da güncelleme gelir satışlar başladığında

 

:yeah:

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

eyvah eyvah,süspansiyonu sertleştirdilerse focus 2 gibim ön takım sesinden durulmaz bu arabada

 

Bence ders çıkarmışlardır. Koskoca üretici şirket sonuçta. Daha çok vakit var. Gelsin de bir. Önyargılı olursak daha gelmeden soğuycaz yoksa :) 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

@Mehmet Demir,

 

Hocam sizin hesap bayaa karışmış aralık 2012 ötv %37 olacak diğeri şubat 2014te %45 olacak :)

 

 

Birde vergisiz fiyatın üzerine önce ötvyi sonra ötvli fiyattan kdvyi hesaplayıp ekleyeceksiniz yani ötvnin de kdvsini ödüyoruz :D

uyarı için tşk ler, hesabı düzelttim.. ford u kutlamak lazım o zaman.. bugünkü kurdan satsa arabalarını en az 4-5 bin daha koymalı.. eski hesaba göre 2000 tl daha fark çıktı..

sadece kur ve vergiden dolayı %37 zam yapılması gerekirken zam oranı %26 larda kalmış..aralık 2012 fiyatı ile bugünkü liste fiyatı karşılaştırıldığında..

66,500 e satılması gereken araç eğer style 1.0 olsaydı 61.000-62.000 e falan satılırdı..(metalik boyalı) bırakın style ı titanium 1.0 bile 64,800 tl

Mehmet Demir tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ben direksiyonu sadece sol elle tutan, iki elle araba kullanmayan biri olarak firmaları anlamakta zorlanıyorum.

Şimdiye kadar(C4 Yeni Picasso hariç) pek araçta rastlamadım ama cam kumandalarını ortaya koysalar sanırım tüm solaklar memnun olurdu bu işten.

Araç kullanırken hem sol elle direksiyon tutmak hem de camları kumanda etmeye çalışmak çok zor geliyor bana...

Eski aracım C4 olmasaydı ve Citroen' den bıkmış olmasaydım, C4 Picasso'yu sırf bu nedenle tercih ederdim.

Ayhan C. tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ben direksiyonu sadece sol elle tutan, iki elle araba kullanmayan biri olarak firmaları anlamakta zorlanıyorum. Şimdiye kadar(C4 Yeni Picasso hariç) pek araçta rastlamadım ama cam kumandalarını ortaya koysalar sanırım tüm solaklar memnun olurdu bu işten. Araç kullanırken hem sol elle direksiyon tutmak hem de camları kumanda etmeye çalışmak çok zor geliyor bana... Eski aracım C4 olmasaydı ve Citroen' den bıkmış olmasaydım, C4 Picasso'yu sırf bu nedenle tercih ederdim.

 

Ama normalde doğru olan direksiyonu iki elle tutmak değil midir? 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Haklısınız,ancak fiziksel sıkıntılar bazı alışkanlıklar yaratınca normallik kıstasları değişiyor işte. Bir de solak olmak,ayrı bir zorunluluk yaratıyor.

 

Anladım. Ben bir ara kazalarda oluşan hasarlarla ilgili bir ara forumda baya bilgi ve video yayınlanınca ellerimi direksiyondan pek ayırmaz oldum doğru dirsek açısı, diz açısı vs. Ben de solağım benim de elim hep ya elfreninin üstüne ya vitese falan gidiyor orda kalıyordu babam azarladı güzelce hop eller direksiyona :sofeer:  

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

adı makyaj olsada resmen yeni kasa, nedeni zaten belli ve tartışılmış, yapacak birşey yok daha öncede yazdığım gibi Focus 3 zaten piyasada pek tanınmıyordu artık tamamen ölecek, yeni kasa focus bu, eski kasada F2,5 olacak. Millet F3ün ford olduğuna ikna olursa şanslıyız.

ön tarafı çok beğendim, özellikle farları mükemmel. İçide güzel genel anlamda, o usbnin olduğu göze kapak şart. arabayı aldığım günden beri ipod torpidoda duruyor, her park ettiğimde ordan söküp gizli bi yeremi koycam?

vitesin yanındaki tuşlardan en alttaki direksiyonlu olan ne? direksiyon modumu geldi? piano black multimedya kontrollerinden vazgeçmelerine şaşırdım ama böyle daha güzel bütünlük var. MFT ile zaten tuş azdı yani bi sadeleşme yok aslında, MFT olmayanlar nasıl olacak ona bakmak lazım ama o noktada sadeleşmeye karşıyım bu haliyle gerek telefon numarası yazmak gerek adres yazmak çok kullanışlı. el frenini düzgün bir yere almalarıda güzel, hoş şuan ki pratik ama kötü görünüyor. direksiyonda güzel ama biraz daha ufak olsa daha güzel olurmuş. son olarak arkasına olmamış diyorum, sanki değiştirmek için değiştirilmiş bi aceleye gelmiş, stoplar prese girmiş gibi. Difizor ise çok ucuz duruyor.

Motor süspansiyon ve direksiyon yeniliklerini çok merak ediyorum, gelsede test etsek.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ozan üst kısımda bir parça eksilmiş oldu bu şekilde..Tıkırtı çıtırtı olayını azaltır.

 

Bende bir kaç yorumumu ekliyim hala yazmamışım:

 

-Direksiyonun tuş konumları eskiye göre iyi gözüküyor çünkü güncel kumandanın üst okları özellikle basılabilir değildi.Değişmesi pozitif olmuş.

-3 kollu direksiyon yıllardır beklenen birşeydi tutacak alanı arttırıyor gereksiz yer kaybı önleniyor.Kısmen daha iyi tutuş.

-Yine direksiyon'a gelince kaplamalarda sorun oluyordu bunların değişmesi iyi olmuş.

-Kapı kilit düğmesi göğüsten kalkıp kapı kolunun yanına eklenmesi de isabet olmuş.Konsolda ki gereksiz tuş yığınını azaltmanın yolları hemde kullanımı daha iyi gözüküyor.

-El freni tasarımı, ayarlanabilir eşya gözü, kol dayama yeri yine eleştiri alan yerlerdi onlarda elden geçmiş.

-Daha zarif, daha bi golf (ALGI) olmuş durumda şuan.

-Yer yer (aklımdaki bazı eksiler) kalitede iyileşme olduysa bu kasa olgunlaşmış yine makyajlı kardeşi gibi evladiyelik gibi olmuştur.

-Buarada artan cam kalınlığı ve yalıtım ile araba iyice sessiz hale gelmiştir eminim ki bence yeterli seviyede idi.Umarım araç ağırlığı çok oynamaz.

-Aero dinamik iyileştirmeler göze batıyor! Uğraşmasalarda olurmuş gibi duruyor örneğin arka spoiler bitiş bölümü ama bariz belli far tasarımını da ona göre değişmiş.CD değerini bekliyorum.

-Ön Tip olarak ilk gördüğümde de demiştim oldukça SICAK! hissettiriyor. Tanıtım için verilen shop fotolar değilde canlı olanlar özellikle.

 

Ozan'ın dediği gibi test etmek için sabırsızlıkla bekliyorum.Mondeo abisi gibi..

 

 

Aralık'da alt donanım içini görmüştük zaten.

 

6 gün sonra detayları verilir

 

ford-focus-spy-shots-7-1.jpg

 

Parça görseli

 

FocusClubTr--1393285928.png

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ozan üst kısımda bir parça eksilmiş oldu bu şekilde..Tıkırtı çıtırtı olayını azaltır.   Aralık'da alt donanım içini görmüştük zaten.

İlk cümleyi anlamadım.

 

Geçen yine göstermiştin bunu ama unutmuşum :D benim fikrim eski tasarımı bu görüntüde koysalar daha iyi olurmuş. 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

bence bu listede sadece direksiyondaki hız sabitleme tuşları benim gibi aktif kullanıcılar için bi handikap olabilir. cancel tuşu konumu itibariyle baş parmak kullanımına alınmış. gerektiği andaki refleksle, baş parmak o tuşu nasıl seçip basar merak konusu..

 

Frene basarak.Focus 2'de hepsi ön kısımda yıllardır kullanıyoruz :) Bi eksi durumu yok açıkcası.

Parmak ile iptal etmek ani durumlarda ne işe yarar, bilemedim.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.