Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

2014 Makyajlı C-Max Gizli Çekim - Spy Shot


Önerilen Mesajlar

:)bir de ekstra sanki aktif ş.içi güvenlik sistemi var gibi?

 

Güncel versiyonda da o sistem var zaten.Ek olarak bunlarda sunuluyor ülkemizde;

Şerit Takip Sistemi, Şeritte Kalma Yardımcısı, Sürücü Dikkat Takip Sistemi, Otomatik Uzun Far, Kör Nokta Uyarı Sistemi

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Güncel versiyonda da o sistem var zaten.Ek olarak bunlarda sunuluyor ülkemizde;

Şerit Takip Sistemi, Şeritte Kalma Yardımcısı, Sürücü Dikkat Takip Sistemi, Otomatik Uzun Far, Kör Nokta Uyarı Sistemi

ben hiç görmedim!..

ne showroom da ne de sokakta (kağıt üstünde olabilir mi sadece acaba!) :blink:

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

ben hiç görmedim!..

ne showroom da ne de sokakta (kağıt üstünde olabilir mi sadece acaba!) :blink:

 

Kanun değil ki bu sadece kağıt üzerinde kalsın!

 

Parayı verirseniz alırsınız sayın hocam. İlgili: 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Makyaj bu kadar olacaksa sorun değil. Baktık bizimkinden daha güzel, gider alır bir tane tampon takarız, ne olacak :) Ama makyajlı versiyonda standart gündüz farı olur, sis farları ve arka stopların dizaynı değişir vs bekliyorum ben.. 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 1 ay sonra...

C-MAX II İspanya üretimi... bazı arkadaşlar Almanya demiş ama bu araç İspanya'da üretiliyor... Ford ETIS sayfasında aracınızın şasi numarasını girerseniz nerede üretildiği yazar... Benim aracım Valencia üretimi mesela...

 

Kim demiş ? Evet ispanya etis'e gerek yok şuan aşağıda yazdıklarımın hepsi tek fabrika'dan çıkıyor (ispanya)

 

C-MAX, Grand C-MAX, Kuga, Transit Connect, Tourneo Connect ve YENİ MONDEO olacak
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

 

Kim demiş ? Evet ispanya etis'e gerek yok şuan aşağıda yazdıklarımın hepsi tek fabrika'dan çıkıyor (ispanya)

 

C-MAX, Grand C-MAX, Kuga, Transit Connect, Tourneo Connect ve YENİ MONDEO olacak

 

Ah şu yeni mondeo bir gelse.... ABD'de bir yıldan beri satışta... Yazık valla...

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Örneğin 2015 makyajlı focus da olacağı belirtilen yeni 1.5 dizel ünite ve powershift şanzıman makyajlı c max a konacak mı? (yoksa ısrarla sadece manuel seçenek mi sunulacak) Bunu şundan söylüyorum. MPV sınıfı araçlar her ne kadar ülkemiz için yeni olsa da kısa zamanda c sınıf sedan hb araçların en büyük rakibi olacak gibi görünüyor. Özellikle yeni c max için söylüyorum; yol tutuş, bagaş kullanımı ve focus ta kullanılan tüm motor seçeneklerini barındırması açısından crossover araçlardan bir adım önde. (benim için öyle, yani ben dizel ve manuel vites seçenekleri göz önünde bulundurulduğunda örneğin quasqai  ve c max ikileminde kalsam şimdi yaptığım gibi c max i tercih ederim)

 

Crossoverlere haksızlık etmeyeyim. Bir çok tüketicinin beklentisi c segmenti araçlarla aynı fiyat aralığındaki crossover 1.6 dizel+otomatik vites seçeneği olduğu bir gerçek. Yeni qashqai nin bu fiyatlarla bunu karşılamadığı bir gerçek.

 

Neyse konudan konuya atlamak gibi oldu. Merak ettiğimi diğer bir konu ise hemen hemen her segmentte hep önlerde yer alan WV grubunun mpv segmentinde ki aracı TOURAN niçün popüler olamiyor. Bir aralık vardı şimdilerde satış listesinde de yok. Tüm araçlarındaki başarısının sırrı olan tsi, tdi-dsg kombinasyonu mpv sınıfında C MAX i satış rakamlarında çok rahat ikinciliğe itebilecekken niçün mpv pastasını c max ve diğerlerine bırakıyor? 

 

Başka bir politika tiguan içinde geçerli olabilir mi? 1.6 tdi ve dsg kombinasyonlu bir tiguan pazarda en büyük payı olan c segmentindeki golf ve jetta satışlarını baltalar mı? Hatta 1.6 tdi dsg passat satışlarını?

 

 

Kısaca, yeni c max yeni dizel motoru ve power shift şanzımanıyla tadından yenmez. Aynı motor ve şanzımanlı focus u alacak müşterilerin kafasında kocaman bir soru işareti bırakır. Mondeo alanlara da acaba yanlış yaptık dedirtir:) diye düşünemeden edemiyorum.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Forumu efektif kullanarak bulunabilecek başlıklar arasından bir tanesi aşağıda :)

 

 Konu genelde focus üzerinden ilerlemiş o da daha çok makyajlı focus un iç-dış görsel özellikleri şeklinde olmuş doğal olarak. Yeni motorların özellikleri yürür aksamda iyileştirmeler hakkında henüz bilgi yok gibi. özellikle yeni motorların 0-100 ivmelenmeleri. 1.5 yeni dizel motorun 0-100 performansı ve powershift uyumu? Yakıt tüketiminde belirtilen iyileştirmeler çok dikkat çekici. 

 

Beni görsel hiçbir şey ilgilendirmiyor.  Mesala bu makyajlı kasanın akibetini görsel unsurlardan çok yeni motorların verimliliği, yakıt tüketimleri özellikle de benzinli ve dizel ünitelerdeki motor-powershift uyumu belirleyecek.

 

 

Bu uyum; sarsıntısız ve hızlı (kriter dsg dir) vites büyütme-küçültme 0-100 hıza çıkış süresi ve yakıt tüketimi ayrıca dayanıklılık şeklinde kendini gösterir.   

 

BU kasaya hiçbir görsel unsur eklenmeyip sadece yeni motor ve şanzımanlar eklenmiş olsaydı çok bir şey kaybedilmiş olmazdı . 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.