Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

2014 Makyajlı C-Max Gizli Çekim - Spy Shot


Önerilen Mesajlar

 Konu genelde focus üzerinden ilerlemiş o da daha çok makyajlı focus un iç-dış görsel özellikleri şeklinde olmuş doğal olarak. Yeni motorların özellikleri yürür aksamda iyileştirmeler hakkında henüz bilgi yok gibi. özellikle yeni motorların 0-100 ivmelenmeleri. 1.5 yeni dizel motorun 0-100 performansı ve powershift uyumu? Yakıt tüketiminde belirtilen iyileştirmeler çok dikkat çekici. 

 

Beni görsel hiçbir şey ilgilendirmiyor.  Mesala bu makyajlı kasanın akibetini görsel unsurlardan çok yeni motorların verimliliği, yakıt tüketimleri özellikle de benzinli ve dizel ünitelerdeki motor-powershift uyumu belirleyecek.

 

 

Bu uyum; sarsıntısız ve hızlı (kriter dsg dir) vites büyütme-küçültme 0-100 hıza çıkış süresi ve yakıt tüketimi ayrıca dayanıklılık şeklinde kendini gösterir.   

 

BU kasaya hiçbir görsel unsur eklenmeyip sadece yeni motor ve şanzımanlar eklenmiş olsaydı çok bir şey kaybedilmiş olmazdı . 

 

Burhan bey ben sizin neye cevap yazdığınızı anlamıyorum ama dedikleriniz zaten yazılmış çizilmiş.

Yukarda verdiğim başlık size C-MAX'e gelecek mi sorusuna yanıt idi. Bu kullandığınız başlık ile hepsinden alakasız.

Focus makyaj başlığında ise teknik iyileştirme detayları da var zaten.

 

Neyse benden bu kadar herşey sitemizde mevcut.Keyifli forumlar

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

1.5 dizel - otomatik olacakmış. Makyajlı c-max ile birlikte piyasaya 2015 nisan gibi çıkacakmış. Ben bu şekilde duyumlar aldım, ama sadece duyum. Türkiye'ye de 2015 yazında gelir diyorlar. Bir arkadaşım, otomatik vitesi için,"teknik çalışmaları Amerikada yapılıyor, Amerikalılar Avrupalılara bu işi bırakmıyor, bu nedenle de işler istenilen hızda ilerlemiyor" demişti..

 

Touran, benim de takip ettiğim bir araçtı. Satışlarının durmasında bir kaç neden olabilir. Araç Türkiye piyasası için pahalıydı ve hedeflenen satış rakamlarına ulaşmadı. Piaysada nasıl olsa Altea XL ile temsil ediliyor, onun önünü açalım demiş olabilirler.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

1.5 dizel - otomatik olacakmış. Makyajlı c-max ile birlikte piyasaya 2015 nisan gibi çıkacakmış. Ben bu şekilde duyumlar aldım, ama sadece duyum. Türkiye'ye de 2015 yazında gelir diyorlar. Bir arkadaşım, otomatik vitesi için,"teknik çalışmaları Amerikada yapılıyor, Amerikalılar Avrupalılara bu işi bırakmıyor, bu nedenle de işler istenilen hızda ilerlemiyor" demişti..

 

Touran, benim de takip ettiğim bir araçtı. Satışlarının durmasında bir kaç neden olabilir. Araç Türkiye piyasası için pahalıydı ve hedeflenen satış rakamlarına ulaşmadı. Piaysada nasıl olsa Altea XL ile temsil ediliyor, onun önünü açalım demiş olabilirler.

 

Başka arkadaşlara gerek yok hocam, abd olayını iyi sallamış yanlız, neyse. 

 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Altea XL ilginç bir örnek. Kasayı yenileyip, fiyatı aynı seviyelerde tutarlarsa mpv sınıfta ciddi satış rakamlarına ulaşır diye düşünüyorum. Touran için zamanında öngörülen fiyat politikasını bilmiyorum. WV mpv sınıfı için golf plus planlıyor olabilir?

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 2 hafta sonra...

2015 2.yarısında makyajlı c-max'ler satılacak.

 

Yani benim kaynak doğru söylemiş, ben aracı alırken, ekim ayında :) Nisan 2015'de JBL'mi JB1'mi öyle bir şey var demişti. Temmuz gibi de Türkiyeye gelir demişti. Ben de inanmamıştım, herhalde 2014 nisan ayı falan olmalı demiştim..

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 2 hafta sonra...

c max ın güncel kasasında gördüğüm en büyük hata arka koltukların yapısı. Öncelikle yeterli diz mesafesi sunmuyor. Yani mpv bir aracın arka koltuk diz mesafesinin daha iyi olması gerektiğini düşünüyorum. Sonra arka koltukların yapısı. Bu koltukların konfor olarak ford connect, fiat doblo v.s. araçlardan dan daha fazlasını sunması gerekir. Üstelik önceki kasa c max in arka koltukları daha işlevsel. Eğer bu özellik sadece türkiye ye gönderilen modellerde böyle ise gerçekten yazık. Önceki kasa da orta koltuk arkaya giderken yan koltuklar birbirine yaklaştırılık arkaya gidebiliyor daha geniş bir arka alan oluşabiliyorken zannedersem güncel kasasının türkiye versiyonlarında bu özellik yok.

 

Doğrusu bu özelliği makyajlı kasaya koyup bunu da bize yenilik diye yuttururlarsa hiç şaşırmam.

 

Makyajlı kasada arka koltuklarda konfor ve işlevsellik yönünden iyileştirmeler yaparlarsa iyi olur. (dizel + powershift ve teknik iyileştirmelere söylenecek şeylerde var başka zamana)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

c max ın güncel kasasında gördüğüm en büyük hata arka koltukların yapısı. Öncelikle yeterli diz mesafesi sunmuyor. Yani mpv bir aracın arka koltuk diz mesafesinin daha iyi olması gerektiğini düşünüyorum. Sonra arka koltukların yapısı. Bu koltukların konfor olarak ford connect, fiat doblo v.s. araçlardan dan daha fazlasını sunması gerekir. Üstelik önceki kasa c max in arka koltukları daha işlevsel. Eğer bu özellik sadece türkiye ye gönderilen modellerde böyle ise gerçekten yazık. Önceki kasa da orta koltuk arkaya giderken yan koltuklar birbirine yaklaştırılık arkaya gidebiliyor daha geniş bir arka alan oluşabiliyorken zannedersem güncel kasasının türkiye versiyonlarında bu özellik yok.

 

Doğrusu bu özelliği makyajlı kasaya koyup bunu da bize yenilik diye yuttururlarsa hiç şaşırmam.

 

Makyajlı kasada arka koltuklarda konfor ve işlevsellik yönünden iyileştirmeler yaparlarsa iyi olur. (dizel + powershift ve teknik iyileştirmelere söylenecek şeylerde var başka zamana)

 

Koltuk konfor sisteminin durumunu İngiltere ve Almanyada araştırdım :) Oralarda bu sistem opsiyonel. Tahmin ettiğim kadarıyla otosanın bu opsiyonu herhangi bir pakete dahil etmemesinin sebebi stepneden dolayı. Çünkü c-max II'de bu paketi lastik tamir kiti ile birlikte alabiliyorsunuz görünüyor. İnce stepne dahi olsa koltuk konfor sistemi alınamıyor.

Murat Kavuk tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Zannedersen bir önceki kasada (c max 1) arka koltukların birbirine yaklaştırılıp geriye gitmesi sonucu daha geniş bir arka mekan oluşturma özelliği vardı ve bu bir opsiyona bağlı değildi. Tamir kitini zaten grand c max te sunuyorlar, bunda da sunabilirlerdi. (Avrupa da olduğu gibi) 

 

Bu ford daki opsiyon olayını anlayamıyorum. Bu opsiyonlar yüzünden focus alma niyetindeyken gittim c max aldım. Çünkü c max teki opsiyon seçimi çok daha mantıklı. c max te x paketin içinde açılır tavan, sony müzik sistemi, soğuk memleketler için ısıtmalı ön cam, 17 jant, zenon far  v.s. gibi seçenekler mevcutken. Aynı donanımları focus ta almaya kalktığınızda şu saydığım özelliklerin her biri ayrı paketlerde yer alıyor. İşin daha komiği.  Aynı pakette olması gereken ön cam resitansı ve ısıtmalı ön koltukların biri x pakette biri tekno pakette. Isıtmalı ön camın tekno pakette işi ne? Bu özelliklerin ikiside soğuk olan yerlerde kullanılabilecek özellikler aynı pakette olması mantıklı değil mi?

 

sony müzik sistemi için smart paket ayrıca almalısınız. sunroof ise ayrıca satılıyor. 17 jant istiyorsanız sport paket alacaksınız. Focus, Fordun en çok satan aracı olabilir opsiyonlar yüzünden mantıklı bir seçenek olmaktan çıkıyor. Bu onların stratejisi, insanları buna zorluyorlar. Herkes kendi stratejisini belirlemekte serbest.

 

Şimdi tüm bunlar ortadayken ( arka koltuk konforsuzluğunu bir tarafa bırakırsak ) benim için c max almak focus almaktan çok daha mantıklı oldu.

 

Koltuk meselesine dönersek. Bu koltuk konfor sistemi koltukların  fonksiyonelliği ile ilgili olabilir. Yani koltukların ileri geri ve arkaya yatması gibi. Bunu dışında koltuklar yapısal olarak da iyi değil. Koltuk süngerlerinin sert oluşu, dik oluşu ve yatırılamayışı, sırt kısmının dar oluşu. Bu durum özellikle uzun yolculuklarda oldukça konforsuz bir hal alıyor. Ben c max in arka koltuklarının fiat doublo ve bu tarz araçların arka koltuklarından bir farkını göremedim. Yani bir sedan aracın arka koltuk konfor ve rahatlığı bu arabada yok. Bu belki de mpv araçların yapısından kaynaklanan zorunlu bir durumdur?

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Genişlik her zaman konfor değildir.

 

Siz grand c-max sürdünüz mü :) hayır ise önce deneyin :)

 

Siz geniş ve koltukları oynayan araç istemişsiniz önceki yazınızı okudum ve bu adamlar onu zaten yapmış demek istedim :yeah:

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Zannedersen bir önceki kasada (c max 1) arka koltukların birbirine yaklaştırılıp geriye gitmesi sonucu daha geniş bir arka mekan oluşturma özelliği vardı ve bu bir opsiyona bağlı değildi. Tamir kitini zaten grand c max te sunuyorlar, bunda da sunabilirlerdi. (Avrupa da olduğu gibi) 

..

Koltuk meselesine dönersek. Bu koltuk konfor sistemi koltukların  fonksiyonelliği ile ilgili olabilir. Yani koltukların ileri geri ve arkaya yatması gibi. Bunu dışında koltuklar yapısal olarak da iyi değil. Koltuk süngerlerinin sert oluşu, dik oluşu ve yatırılamayışı, sırt kısmının dar oluşu. Bu durum özellikle uzun yolculuklarda oldukça konforsuz bir hal alıyor. Ben c max in arka koltuklarının fiat doublo ve bu tarz araçların arka koltuklarından bir farkını göremedim. Yani bir sedan aracın arka koltuk konfor ve rahatlığı bu arabada yok. Bu belki de mpv araçların yapısından kaynaklanan zorunlu bir durumdur?

 

Avrupada belki opsiyondu, bizde değildi. Dediğim gibi, yeni kasada bu sistem ancak lastik tamir kitli araçlarda mümkündür. Otosan birisini seçmek zorunda ki lastik tamir kiti istemeyenler de çoktur. Grand c-max'da lastik tamir kiti opsiyonunu duymadım.

 

Arka koltuklar neden rahatsızlık hissettirdi sizde anlamadım. Bence koltukların sertliği mükemmel. Kumaş kalitesi de doblo vs'den çok daha iyi. Focus'a göre de çok daha ferah. Oraya çocuk oturacak diye düşünülmüş. Sonuçta c-max aile arabası. Benim çocuklar büyüsün, c-max almam herhalde. Ama şu an çok memnunum..

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Aracımın beğenmediğim bir özelliğini söyledim. Bu beni çok rahatsız etmiyor. Bu opsiyon seçenekleri ile yine alacak olsam focus yerine c max alırım. Bana göre diz mesafesini bir tarafa bırakırsak focus un arka koltukları c max tan daha rahat ve konforlu.

 

Focus l sedan araca da sahip olmuş biri olarak ben genişlik açısından çok fark göremedim. C max te koltukların dik, yanal desteklerinin olmayışı ve yüksek tavan bir genişlik hissi veriyor. Ama iş konfora gelince bir sedan aracın arka koltuk konforunu bulamıyorsunuz. C max in arka koltuk yapısının bagaj kapasitesini düşereceği için bu şekilde tasarlandığını düşünüyorum.

 

Şunu da iddia ediyorum. Eğer arka koltuklarda yükseltici ve çocuk koltuğu bulunmuyorsa, çocuklar arka koltuklarda focus ta c max ten daha rahat ve konforlu seyahat edeceklerdir. Çünkü koltukların yapısı daha konforlu bu kadar basit. 

 

Bu araçları aile aracı yapan arka koltuklarında ziyade bagaj kapasiteleri olabilir.

 

Velev ki arka koltuklar benim dediğim konforda olsa focus un yüzüne kim bakar (ben bakmam)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Aracımın beğenmediğim bir özelliğini söyledim. Bu beni çok rahatsız etmiyor. Bu opsiyon seçenekleri ile yine alacak olsam focus yerine c max alırım. Bana göre diz mesafesini bir tarafa bırakırsak focus un arka koltukları c max tan daha rahat ve konforlu.

 

Focus l sedan araca da sahip olmuş biri olarak ben genişlik açısından çok fark göremedim. C max te koltukların dik, yanal desteklerinin olmayışı ve yüksek tavan bir genişlik hissi veriyor. Ama iş konfora gelince bir sedan aracın arka koltuk konforunu bulamıyorsunuz. C max in arka koltuk yapısının bagaj kapasitesini düşereceği için bu şekilde tasarlandığını düşünüyorum.

 

Şunu da iddia ediyorum. Eğer arka koltuklarda yükseltici ve çocuk koltuğu bulunmuyorsa, çocuklar arka koltuklarda focus ta c max ten daha rahat ve konforlu seyahat edeceklerdir. Çünkü koltukların yapısı daha konforlu bu kadar basit. 

 

Bu araçları aile aracı yapan arka koltuklarında ziyade bagaj kapasiteleri olabilir.

 

Velev ki arka koltuklar benim dediğim konforda olsa focus un yüzüne kim bakar (ben bakmam)

 

Neden focus ile kıyasladığınızı anlamadım bu araçlar farklı sınıf siz zaten kendi ihtiyaçlarınıza göre farklı marka modeli ile kıyaslamanız gerekir :) 

Focus'un müşterisi ayrı c-max ayrı.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.