Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

2014 Makyajlı C-Max Gizli Çekim - Spy Shot


Önerilen Mesajlar

Bence de focus ile c-max kıyaslanmamalı. Farklı ihtiayçların arabaları. Ben tam 5 yıl focus 2,5 kasa kullandıktan sonra c-max'a geçtim, iki çocuk ile birlikte :) Focusun arka sıra için bir artısı olduğunu düşünmüyorum. Koltuk açısı bu segmentteki tüm araçlarda aşağı yukarı bu şekildedir. Bagaj hacminden dolayı değil, öncelikli olarak çocuklar düşünüldüğü için. Tabi arka koltuğa sırtlık ayarı olan s-max gibi modellerde var. Ama malum ona da daha çok para lazım..

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Konu sadece arka koltuklar olduğuna göre şöyle soralım? Sizin focus un arka koltuklarından beklentileriniz ile c max in arka koltuklarından beklentileriniz nedir? C max in arka koltuklarında çocuklar için yapılmış hangi yapısal özellik mevcut? Ben şahsen arka koltukların çocuklar için dizayn edildiğini düşünmüyorum.

 

Bunu gerçekten bilmediğim için soruyorum?

 

Bir c max sahibi olarak ve bu aracı severek kullanan biri olarak benim şahsi düşüncem bu aracın arka koltukları konforsuz. Size çok konforlu geliyor olabilir benim için sorun yok. ve ben sedan araçların arka koltuklarının daha konforlu olduğunu söylüyorum örnek olarak da focusu verdim bu kadar.

 

Koltukların bu yapısı bu aracı almama engel olmadığı gibi bu olumsuz gördüğüm özelliğini eleştirmeme de engel değil. Sadece sedan değil crossover araçlarında bir çoğunun koltuk yapısı c max tan konforludur. Bu da tamamen bana göre bir yorum. Somutlaştırmak için focus u örnek verdim ona takılıp kaldınız. Bu araçların koltukları böyledir mpv araç olduğu sürece bu yapıda devam edecektir diye bir kural mı var? Adamın biri çıkar daha konforlu bir mpv koltuk dizayn eder, geçer.

 

Kaldı ki segmentleri farklı olsa bile araçları pek ala kıyasla biliriz. (hele ki konu sadece arka koltuklarsa) Kıyaslanamaz diye bir kural mı var en azından benim dünyamda yok.  Benim için arka koltuk dizaynı çok önemli bir konuysa ve araç almayı düşünüyorsam her segmenti kendi içinde farklı segmentler içinde kıyaslarımda değerlendiririmde. mpv sınıf araçların arka koltuklarını sadece mpv sınıf araçların arka koltukları ile değerlendirmek zorunda değili

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

C-max'in arka koltuğunda yolculuk etmedim, focusta da etmedim.. Arkada ki yolculara sormak lazım :)

Not: Sedan,hb,sw tüm karoserde arka koltuklar aynı focus'da sedan diye takılmayalım sadece

 

Tabiki oturuyoruz ve sertler ama sert olması konforsuz anlamına gelmez. Neyse   :) Keyifli sürüşler

 

 

Örnek bunlar g.c-max koltukları

 

Konforsuz durmuyorlar :)

 

FordC-MAX31.jpg

 

C-max

 

Ford-C-MAX_Hybrid_2013_1600x1200_wallpap

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ben aslında potansiyel yeni kasa dizel focus müşterisiydim. Yukarıda belirtiğim gerekçelerden dolayı c max aldım. Daha önce devamlı sedan ve hb araba kullanan biri olarak mpv araç tecrübesi benim için farklı bir deneyim oldu. Bu arada c max in ön kötü özelliğinin arka koltuklar olduğunu da fark ettim. (tamamen benim şahsi kanaatim) Diğer olumsuzlukları arabanın kusursuzluğu yanında sönük kalıyor. Ama yok mu var (örneğin mazot deposundan gelen çalkantının oluşturduğu ses gibi).

 

Aslında benim ki şikayatten öte bir temenni. Yani bu aracın arka koltukları daha konfor odaklı olsa bir sonraki araba seçimimde c max, focus'un bir adım önünde olur.

 

Klasik b, c ve d segmenti araçların dışında ülkemizde popüler olamaya aday crossover ve mpv sınıf araçlar ortaya çıkmaya başladı. mpv sınıfta c max sürüş dinamikleri, işlevselliği ve konfor özellikleri (arka koltukları daha konforlu hale getirmek şartıyla) ile bir çok segmentten müşteri çalmaya hazır gibi görünüyor.   

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Konu sadece arka koltuklar olduğuna göre şöyle soralım? Sizin focus un arka koltuklarından beklentileriniz ile c max in arka koltuklarından beklentileriniz nedir? C max in arka koltuklarında çocuklar için yapılmış hangi yapısal özellik mevcut? Ben şahsen arka koltukların çocuklar için dizayn edildiğini düşünmüyorum.

 

 

Yıllarca focus kullandıktan sonra sanırım ben farkı daha net hissediyorum. C segmenti sedan/hb vs araçlara dikkat ederseniz, arka koltuklar esasen 2 kişiliktir, üçüncü kişinin oturma minderi yoktur. C-max vb araçlarda orta kısım üç parçadır, oturma minderi de aynı şekilde 3 parçadır. Burada minder genişliğinin daha kısa olması demek. Ayrıca sizin de ifade ettiğiniz gibi, koltuk sırtlıkları daha diktir. İlaveten, koltuk sırtlıkları daha kısadır. Zaten sizi konforsuz hissettiren bu durum görünüyor. C-max'ın arka koltuğu, sedan araç gibi gömülmenize ve yayılmanıza müsade etmiyor. Çünkü öncelikle çocuklar için düşünülmüş. Bu koltuk sisteminin bir faydası daha var. Eğimli koltukta annenin bebek ile ilgilenmesi (emzirmesi, mama vermesi vs) daha zor oluyor. Focus ile karşılaştırdığımızda, c-max'ın arka sırasında hanımın çok daha rahat hissettiğini gördük. Harket halinde iken, koltuk sizi arkaya çok yatırıyorsa, yanınızdaki çocukla ilgilenmek zor oluyor (en basitinden sırtınız ağrıyor). C-max'da bu sorunu yaşamıyorsunuz.

Murat Kavuk tarafından düzenlendi
  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Teknik bilgi için teşekkürler.


Teknik bilgi için teşekkürler.


Bununla birlikte ben arka koltukların çocuklar için değilde daha rahat bir bagaj alanı oluşturmak için bu şekilde dizayn edildiğini düşünüyorum. Koltuk minderlerinin ve sırtlıkların kısa ve dar oluşu koltukların daha rahat ön kotukların arkasına girmesi ve bagaj için düz bir satıh oluşturması ile alakalı zannedersem.
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 1 ay sonra...

2015 2.yarısında makyajlı c-max'ler satılacak.

 

Yukardaki mesajımı hatırlatarak, makyajlı versiyonun bu yıl paris otomobil fuarında tanıtılması bekleniyor.

 

Test görüntüleri,

 

xiCCTIy.jpg
 
idYQ0CT.jpg
 
foANyu4.jpg
 
TMfuEb2.jpg
 
BWiJNI2.jpg
 
l6cd5U8.jpg
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Stoplarda beyaz bölge aşağı kaymış, demekki değişmiş :) Bagaj kapağında da oynamalar var gibi sanki. Ön kısım Amerikanya versiyon gibi üç ızgaralı değil, yeni focusdaki gibi iki parçalı olacak görünüyor. Güzel olacak galiba bu.. 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 2 hafta sonra...
  • 1 ay sonra...
  • 2 hafta sonra...

Bunun c-max olduğuna emin miyiz diyecektim ama kapı üzerindeki ütü izinin aynı c-max olduğunu görünce vazgeçtim. Sağlam makyajlamışlar göründüğü kadarıyla. Kaput bile epey değişmiş. Sonunda dönüş farını da sislere almışlar gibi. Bekliyoruz artık, Çarşambaya ne kaldı :)

Murat Kavuk tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.