Welcome to Focus Club Tr | Otomobil Severlerin Adresi

Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

  • Duyurular

    • Yakup Çağatay

      Görünmeyen Resimler - Imgur ve PhotoBucket   06-08-2015

      Türkiye'de i.imgur adresi engellemiş durumdadır, bu sorunu çözmek için ilk etapta öncelikli konuları yenilemeye başladık. Şuan görmek için yapmanız gereken basit bir DNS değişikliğidir; Google dns gibi 8.8.4.4 NOT: Bu sadece imgur'a yüklenen fotoğraflar için geçerlidir. PhotoBucket da diğer sitelerde görüntülemesini kapattı. Gözükmeyen bir resim/foto gördüğünüzde lütfen RAPOR düğmesini kullanarak bizlere bildiriniz eğer mümkünse görünür hale getireceğiz. İlginize Teşekkürler.
“ER-OL
Yakup Çağatay

2018 Yeni Kasa Mk4 Focus Test Ediliyor (Casus Çekimler)

Bu konuda 219 ileti var
1 dakika önce, Olcay Sert said:

3.75 olmasın bu pek değişiklik yok gibi?

 

Yazıda da yazdığım gibi burada görünen kasanın önemi yok sadece giydirme mevcut. 

Focus 3 de Focus 2 kasasıyla test edildi zamanında.

4 kişi bunu beğendi

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Resmen, kesmişler, bantlayıp uzatmışlar. Bunu ilk defa gördüm ben de.

 

Sol arkadaki de mondi galiba. Acaba onun içine de station mı koydular diye düşünmeden edemiyor insan :) 

mond.jpg

Murat Kavuk tarafından düzenlendi
1 kişi bunu beğendi

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Manuel kullananlara sunulmayacak sanırım bu tam destekli park sistemi . Arabamın rengine bir kez daha aşık oldum bu videoda

1 kişi bunu beğendi

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Aslında çok amazing bir durum değil. Kumandaya (anahtara) gaz-fren fonksiyonu ekliyorsun, gerisi yazılım (yapamayan ama eleştirip küçümseyen adam modu :) ) Paralel park için sıkıntı ama, buradaki gibi tek hamlede bitecek dikey park uygulamasında uygulanabilir.

1 kişi bunu beğendi

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

İç mekan fotoğrafı da alınmış.

 

Fazlası: http://anasayfa.focusclubtr.com/2018-ford-focus-test-ediliyor-gizli-cekim/

 

Görünen o ki daha ince koltuk kullanılmış ve başlıkları Mondeo gibi yapılmış. Kol dayama içindeki bağlatı noktalarının yeri değişmiş ve vites konsolun ortasına getirilmiş muhtemelen iki tarafı tuşlar ile doldurulur.

 

 

2018 Ford Focus Spy Shot 3.jpg

2018 Ford Focus Spy Shot 4.jpg

2018 Ford Focus Spy Shot 7.jpg

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Mule (Katır) bunlar, önümüzdeki yıl ortası Job1'lar (el ile üretilmiş 1/1 modeller) çıkana kadar pek bir şey beklemeyin ... sadece kafanız karışır.

1 kişi bunu beğendi

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.


Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.


Giriş Yap


  • Benzer Konular

    • Yazan: Yakup Çağatay
      Focus Mk4 casus çekimlerde rastlanan aşağıdaki BOSCH imzalı UYARI yazısı, mekanik bağlantılar içermeyen direksiyon sisteminin geliştirme aşamasında olduğunu gösteriyor.
      Focus 4 ile görecek miyiz bilemiyorum ama ilerde Ford'da bu sistemi göreceğimiz kesin denilebilir.
       
       
      Nedir bu yeni nesil direksiyon sistemi?
      Direksiyon ve ön tekerlekler arasında aktarma mili olmayan bir sistemdir. Direksiyonu çevirme açınızı kablolar aracılığıyla tespit edilir ve tekerlekleri kontrol eden bir motora iletilir bu da yönlendirmeye sağlar.
       
      Neden ihtiyaç duyulur?
      Temelde insansız araçlar için gerekli diyebiliriz.
       
      Normalde nasıl işliyordu?
      Direksiyon simidi > Direksiyon mili > Direksiyon kutusu > Rot mili > Tekerlek
       
      Bu sistemde ya hidrolik destek ya elektrik desteği ya da her ikisi de sunuluyor. Bu sistemler elektronik sistemlerle desteklense dahi bir tehlike anında mekanik yönlendirme imkanı sunuyor. Yeni sistemde bu mümkün olmayacak. (Nissan çözüm bulmuş, aşağıda açıkladım.)
      Akünüz bitti arabayı yönlendirmeniz gerekiyor örneğin, eskiden yönlendirme yapılabilirken şimdi yönlendirme mümkün olmayacak. (Nissan çözüm bulmuş, aşağıda açıkladım.)
       
      NOT
      Merak edenler için şuan bu sistemi kullanan araç mevcut; Infiniti Q50. Eğer bu sistem Focus mk4 ile devreye girerse ikinci araç olacak.
       
      Ne kazandıracak?
      Hareket hızına bağlı olarak, tekerin dönüş hızı ve direksiyon hareket oranı değişebilecek. Örneğin park esnasında çok az hareketle, tekeri tamamen döndürmüş olacaksınız.
      Konvansiyonel sistemi göre daha hızlı yönlendirme mevcut, gecikme olmayacak.
       
      Klasik sistemde yol bozukken teker düz gidemez ufak ufak sağa ve sola hareket eder, yeni sistemde teker mümkün olduğunca düz hareket edecek ve yol tutuşa katkı sağlayacak. Ayrıca direksiyonda herhangi bir titreşim hissetmeyeceksiniz.
       
      Sağa veya ola eğimli yola ilerlediğinizi düşünün, klasik sistemde tekerlekler sürekli eğimli yöne doğru hareket etmeye çalışır, yenisinde direksiyon düz tutulması yeterli olacak. Ayrıca yan rüzgardan en az şekilde etkilenir.
       
      Otonom sürüş için gerekli tüm özellikler daha verimli çalışır.
       
      Riskler ve Kayıplar
      Bu yeni nesil direksiyon teknolojisinin yüksek güvenilirliği birden fazla ECU ile sağlanıyor. Tek bir ECU'nun arızalanması durumunda başka bir ECU hemen anında kontrol altına alacak ve güç kaynağının kesintiye uğradığı gibi ekstrem şartlar altında yedek kavrama, direksiyon simidini ve tekerlekleri mekanik olarak bağlayarak güvenli yolculuk etmeyi garantiliyor.
      Yukarda bahsettiğim tehlike anındaki açığı Nissan bu şekilde çözüyor, Ford ne yapacak onu bekleyip göreceğiz.
       
      Yoldan alınan geri bildirimler kaybolacak. Ford'un geleneklerine ne kadar uygun olduğu da tartışmaya açık  
       
      -------------------
      Aktif link ile paylaşıma açıktır, aksine izin verilmemektedir. Teşekkürler.

Focus Club Türkiye

Bu sitenin işleticisi, bu sitede yer alan bilgi, yazı ve makalelerin doğrudan veya dolaylı olarak kullanılmasından dolayı oluşacak zararlardan sorumlu tutulamaz. Kaynak gösterme kuralına uymak şartıyla, bu sitede yer alan yazı ve makalelerin belirli bir kısmına atıf yapılmasına, link verilmesine izin verilmektedir. Kaynak (canlı link) gösterilmeden yapılan alıntılara ise izin verilmemektedir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir.