Jump to content
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

“ER-OL
Yakup Çağatay

2018 Yeni Kasa Mk4 Focus Test Ediliyor (Casus Çekimler)

Önerilen Mesajlar

1 dakika önce, Olcay Sert said:

3.75 olmasın bu pek değişiklik yok gibi?

 

Yazıda da yazdığım gibi burada görünen kasanın önemi yok sadece giydirme mevcut. 

Focus 3 de Focus 2 kasasıyla test edildi zamanında.

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Resmen, kesmişler, bantlayıp uzatmışlar. Bunu ilk defa gördüm ben de.

 

Sol arkadaki de mondi galiba. Acaba onun içine de station mı koydular diye düşünmeden edemiyor insan :) 

mond.jpg

Murat Kavuk tarafından düzenlendi

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Aslında çok amazing bir durum değil. Kumandaya (anahtara) gaz-fren fonksiyonu ekliyorsun, gerisi yazılım (yapamayan ama eleştirip küçümseyen adam modu :) ) Paralel park için sıkıntı ama, buradaki gibi tek hamlede bitecek dikey park uygulamasında uygulanabilir.

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

İç mekan fotoğrafı da alınmış.

 

Fazlası: http://anasayfa.focusclubtr.com/2018-ford-focus-test-ediliyor-gizli-cekim/

 

Görünen o ki daha ince koltuk kullanılmış ve başlıkları Mondeo gibi yapılmış. Kol dayama içindeki bağlatı noktalarının yeri değişmiş ve vites konsolun ortasına getirilmiş muhtemelen iki tarafı tuşlar ile doldurulur.

 

 

2018 Ford Focus Spy Shot 3.jpg

2018 Ford Focus Spy Shot 4.jpg

2018 Ford Focus Spy Shot 7.jpg

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Misafir
This topic is now closed to further replies.


  • Benzer İçerikler

    • Yazan: Yakup Çağatay
      8 Mayıs'ta seri üretim başlamış oldu. 
       
      Tamamı: https://anasayfa.focusclubtr.com/2018-ford-focus-mk4-seri-uretimi-basladi/
       
      Video: 
       
       

       

       
      Fabrikadan kare, buradan da arka camın tamamen inebildiğini görebiliyoruz beklendiği üzere.

       
    • Yazan: Yakup Çağatay
      Anketleri değerlendirirken rakipleriyle olan fiyat ilişkini göz önünde almakta fayda var, ancak buna uygun şekilde çalışma yaparsak anketin sonucu mutlaka dikkate alınacaktır. 
       
      Oylamak için: https://anasayfa.focusclubtr.com/yeni-ford-focus-mk4un-turkiye-donanim-beklentileri-anket/
      Üye dışında oy alabilsin diye foruma eklemedim anketi.
       
      Daha önce anket için yardım eden arkadaşlara teşekkür ederim  O iletileri kaldırdım, okuyanların kafası karışmasın diye.
      Seçenekleri şöyle belirlemiş olduk:

       

       
       
    • Yazan: Yakup Çağatay
      Yeni 2018 Ford Focus Mk4 Boyut - Performans - Tüketim Değerleri
       
      Tüm bilgiler-> https://anasayfa.focusclubtr.com/yeni-2018-ford-focus-mk4-boyut-performans-ve-tuketim-degerleri/
       
      Motor karşılaştırmasında daha mantıklı bir kıyaslama olması adına Mk3’ün makyajlı (MCA) versiyonlarını yazdım. Ayrıca Mk4’ün tüketim değerleri WLTP olarak verilmiştir bu sebeple birebir karşılaştırma yanıltacaktır. Mk3 Mca’nın tüketim değeri ise NEDC standardındadır. Mk4’ün NEDC değerleri -motora göre değişken- %10-15 arasında daha düşüktür.
       

       
      Ağırlık konusunda sadece genel bir bilgi mevcut olduğu için, değerler en iyimser şekilde hesaplanıp tabloya eklenmiştir. Bazı modeller biraz daha ağır olacaktır. Bu güncellemeler için de biraz bekleyeceğiz. Hafiflik, hızlanmaya katkı sağlamış ayrıca tüketimde de yaklaşık %10’luk iyileştirme mevcut.
       

       

       

       
    • Yazan: Yakup Çağatay
      Sınıf lideri sürtünme değeri ve mevcut modele göre 88 kg'a kadar hafifleyen Focus'un detayları...
       
      Sınıfınında en iyi aerodinamik dirence sahip; 5K 0.273 Cd - 4K 0.250 Cd.
      Mk3 Focus ile karşılaştırıldığında, benzer bir kombinasyonda 88 kg’a kadar tasarruf söz konusu.
       
      Detaylar: https://anasayfa.focusclubtr.com/yeni-2018-ford-focus-mk4-aerodinamik-ve-agirlik-iyilestirmesi/
       
      2) Tamponda hava bölmeleri: Türbülansı azaltmak için ön tekerleklere hava akışını yönlendirir.
       
      8) Dış cephe – 25 kg’a kadar tasarruf:
      • Ultra yüksek mukavemetli çelik ve presle sertleştirilmiş bor çeliğinin artan kullanımı.
      • Hafif, presli kapı menteşeleri
      • Cam elyaflı kumaş ile güçlendirilmiş yenilikçi pencere regülatörü.
       
      9) İç cephe – 17 kg’a kadar tasarruf:
      • Ağırlığı optimize edilmiş koltuk tasarımları.
      • Hafif kapı kaplama malzemeleri.
      • Poliüretan sprey gösterge paneli kaplaması.
       
      10)  Elektrik – 7 kg’a kadar tasarruf:
      •  Özel yapım kablo tesisatı.
      •  Ağırlığı optimize edilmiş güç kaynağı sistemleri.

    • Yazan: Yakup Çağatay
      Detaylı link geldi: https://anasayfa.focusclubtr.com/2018-yeni-ford-focus-mk4-tanitildi/
       
      Vignale, ST-Line, Active ve Titanium serileri mevcut. Önceki Focus'tan daha büyük görünse de, genel boyutları değişmedi. Tüm yolcular için daha fazla iç alan ve bagaj hacmi sunuyor. Aktif Park Asistanı'nın yeni bir versiyonu geldi, şimdi de bir düğmeye basarak tam otomatik manevraları etkinleştirmek için vites seçimi, hızlanma ve frenleme yapabiliyor. Dingil açıklığı uzatıldı. Omuz mesafesi yaklaşık olarak 61 milimetre, diz boşluğu 51 milimetre, bacak aralığı 71 milimetre büyüdü. Daha iyi gövde vücut kontrolü için burulma sertliğinde yüzde 20'lik artış sağlayan yepyeni bir şasi ve süspansiyon sayesinde daha fazla iyileştirme sağlayan daha eğlenceli bir sürüş mevcut. Tamamen yeni bir Elektrikli Güç Destekli Direksiyon (EPAS) sistemi daha duyarlı, sezgisel ve çekici direksiyon hissi sağlıyor. EcoBoost ve dizellerin otomatiği, 8 ileri tam otomatik.   
      Yeni Focus’un tasarım geliştirmesinde araç etrafındaki hava akışının yönetilmesi önemli bir rol oynamış. Sınıfında lider bir aerodinamik verimlilik sunuyor; kısa arka çıkıntılar; kesilmiş köşeler; ve uyumlu bir şekilde entegre aerodinamik özellikler mevcut.
       
      Üst gösterge paneli ve kapı iç bölümleri daha kaliteli bir his için yumuşak dokunuşmalzemelerinden üretilmiş. Yolcu tarafı gösterge panelinde ,kapı çıtalarında ve havalandırmalarda cilalı cam ve fırçalanmış yüzeyler kullanılmış.
       
      Ford, tamamen yeni C2 platformunun ön kaza yük kapasitesinde yüzde 40’lık bir artışla desteklenen yepyeni Focus için beş yıldızlı bir güvenlik değerlendirmesi öngörüyor.
       
      Tamamen yeni Focus, kısa-uzun kol (SLA) bağımsız arka süspansiyon konfigürasyonu için yeni izole edilmiş bir alt şasi ile kurulan mirası geliştiriyor; Bu hem konforu hem de aracın çukurlarda verdiği yanıtları optimize eder.
      SLA sistemi, daha düzgün yolculuklar için yoldaki daha büyük darbelere karşı ön ve arka uyumluluk arasında istenen bir denge sağlar. Çok bileşikli burçlar, farklı yönlerde vurgulandığında farklı sertlik özelliklerine sahip. Focus vagon modelleri için benzersiz bir SLA geometrisi, tam yüklü bir bagajda bile aracın çevik ve tepki vermesine yardımcı olan damperleri yeniden konumlandırır ve daha geniş bir yük tabanı alanıyla bagaj alanını en üst düzeye çıkarmaya yardımcı olur.
      Hafif torsiyon çubuğu arka süspansiyon konfigürasyonu da sunuluyor; Tamamen yeni Fiesta ST’nin tepki veren, ilgi çekici ve eğlenceli sürüş deneyimini destekleyen aynı Ford patentli kuvvet vektörü yayı teknolojisini kullanarak geliştirilen, torsiyon çubuğu konfigürasyonu daha hafif 1.0 litrelik EcoBoost ve 1.5- litre EcoBlue motor seçenekleriyle birlikte sunulacak.
      Not: Motordan bağımsız olarak, tüm Station Wagon gövde seçeneği, Active crossover ve Vignale modelleri ile SLA (bağımsız) süspansiyon sistemi sunulacak.
       
      Sürücülerin daha hızlı plan yapmasına, navigasyon sistemi için Canlı Trafik güncellemeleriyle daha az stresli yolculuklar yapmasına ve yolcuların hareket halindeyken eğlence akışını sağlamasına yardımcı olmanın yanı sıra, FordPass Connect de dahil olmak üzere FordPass mobil uygulaması aracılığıyla bir dizi kullanışlı özellik sunar:
      • Araç bulma aracı, sahiplerinin arabalarını bulmalarına yardımcı oluyor.
      • Yakıt durumu, alarm durumu, yağ ömrü ve daha fazlasını kontrol etmek için Araç Durumusistemi.
      • Focusa uzaktan erişim sağlamak için Kapı Kilidi Kilidini Açma
      • Sekiz ileri otomatik şanzımanlı Focus modelleri için Uzaktan Başlatma (Bölgedeki yasal izinlere bağlı)
      • Acil durum servislerini ciddi bir kaza durumunda otomatik olarak arayarak eCall işlevselliği, ve yolcuların acil durum konsolundaki bir SOS düğmesine basarak acil servislere doğrudan bağlanmalarını sağlar.
       
      Arka koltuk yolcuları için, daha uzun dingil mesafesi ve düz zemin ile ilave alan sağlanmış. Diz boşluğu, sınıfının en iyisi 81 milimetre, selefi Focus ile karşılaştırıldığında 50 milimetreden daha fazla geliştirilmiş. Omuz odası, Mk3 Focus ile karşılaştırıldığında yaklaşık 60 milimetre artmıştır. Genişlik izlenimi ve daha ferah bir hissiyat için arka direğe uzanan pencerelere sahip arka kapı tasarımı uygulanan Focus, açılabilir panoramik cam tavan opsiyonu da sunuyor.
       
      Benzinli
      1.0 LT Ecoboost 3 silindirli 85 ps 6 ileri manuel vites ile (en düşüğü 107 g/km CO2)
      1.0 LT Ecoboost 3 silindirli 100 ps 6 ileri manuel vites ile
      1.0 LT Ecoboost 3 silindirli 125 ps 6 ileri manuel vites ile
      1.0 LT Ecoboost 3 silindirli 125 ps 8 ileri otomatik vites ile
      1.5 LT Ecoboost 3 silindirli 150 ps 6 ileri manuel vites ile (en düşüğü 122 g/km CO2)
      1.5 LT Ecoboost 3 silindirli 150 ps 8 ileri otomatik vites ile
      1.5 LT Ecoboost 3 silindirli 182 ps 6 ileri manuel vites ile
      Not: 1.0 Ecoboost ve 1.5 Ecoboost motor silindir deaktivasyon özelliği sunuyor.
      Dizel
      1.5 LT Ecoblue 95 ps 6 ileri manuel vites ile. (en düşüğü 91 g/km CO2)
      1.5 LT Ecoblue 120 ps 6 ileri manuel vites ile.
      1.5 LT Ecoblue 120 ps 8 ileri otomatik vites ile.
      2.0 LT EcoBlue 150 ps 6 ileri manuel vites ile (en düşüğü 112 g/km CO2)
      2.0 LT EcoBlue 150 ps 8 ileri otomatik vites ile
       
       

















Focus Club Türkiye

Bu sitenin işleticisi, bu sitede yer alan bilgi, yazı ve makalelerin doğrudan veya dolaylı olarak kullanılmasından dolayı oluşacak zararlardan sorumlu tutulamaz. Kaynak gösterme kuralına uymak şartıyla, bu sitede yer alan yazı ve makalelerin belirli bir kısmına atıf yapılmasına, link verilmesine izin verilmektedir. Kaynak (canlı link) gösterilmeden yapılan alıntılara ise izin verilmemektedir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir.
×

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.