Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

2016 Yeni Opel Astra K Tanıtıldı


Yakup Ç. A.

Önerilen Mesajlar

Opel 'in Astra modellerinin bana göre genel anlamdaki tasarım başarısı K serisinde de devam etmiş.Özellikle bagaj kapağı ve arka stoplar güzel gözüküyor, iç tasarımı da başarılı buldum. Aracı hafifletme çalışması gayet yerinde olmuş hem performans hem tüketim açısından olumlu katkıları olacaktır muhakkak.

Ahmet Kara tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Astra H alacaktım Vazgeçtim Astra J eniştem satacaktı Almadım Astra k Yedek parçası diğerlerine göre daha pahalı olacaktır astra l pahali gelicektir astra m cikincada ben yerli babayiğit kullanıyor olucam dir inşallah diyorum ömrüm yeterse :) resimler güzel ama al benisi var astranin.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bana ve 1.5 tdci powershift alan diğer arkadaşlara geçmiş olsun. Yeni astra fiyatları sızdırıldı.

1.6 d 136 hp AT business.......74100TL

1.6 d 136 hp AT enjoy.............82300 TL 

1.6d 136 hp AT dynamic..........87600 TL 

1.6d 136 hp AT excellence.......94000 TL. 

Enjoy seviyesinin şu an 85000e satılmaya çalışılan bizim style dan çok daha dolu olduğuna eminim ;) 

1.4T 150 hp enjoy  MT 66 bin TL..

1.4T 150 hp dynamic MT 71 bin TL.

1.4T 150 hp excellence  MT 78 bin TL.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

@H. Cenk abi bu arabayı gerçekten çok merak ediyorum...

şanzıman olarak senin şanzımanla karşılaştırılmaz bence ancak sen muhtemelen şu an donanıma takıldın :) 

gelsin bir gidip test edelim... (gelmedi değil mi henüz? tarihlerden haberim yok çünkü...)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bana ve 1.5 tdci powershift alan diğer arkadaşlara geçmiş olsun. Yeni astra fiyatları sızdırıldı.

1.6 d 136 hp AT business.......74100TL

1.6 d 136 hp AT enjoy.............82300 TL

1.6d 136 hp AT dynamic..........87600 TL

1.6d 136 hp AT excellence.......94000 TL.

Enjoy seviyesinin şu an 85000e satılmaya çalışılan bizim style dan çok daha dolu olduğuna eminim ;)

1.4T 150 hp enjoy  MT 66 bin TL..

1.4T 150 hp dynamic MT 71 bin TL.

1.4T 150 hp excellence  MT 78 bin TL.

donanıma ve tüketim değerlerine bakmak lazım. Detaylı bilgiler gelince değerlendiririz. Ama dediğin gibiyse focus'u piyasadan siler.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Tüketim değerleri burada mevcut, Focus'tan %22-23'lük fazlalığı var şehiriçi'nde. 

http://www.focusclubtr.com/topic/9722-türkiyede-satılan-16-dizel-ve-altı-otomatik-vites-teknik-değerleri-dizel-otomatik-tüketim/

Donanımlar fiyatlarla orantılı olur. Aman aman fark olacağını sanmam, ayrıca boyutlar yine cömert değil. Üst donanımları daha uygun ve cömert olacaktır eskisi gibi. -öyle görünüyor daha doğrusu-

Ayrıca Corsa gibi çok fazla opsiyon olacak gibi bunlardan bir kaçı:

Kış paketi
Afl paketi
Park Pilotu
Agr Deri koltuk
Sunroof
Plus paket, bunların içerikleri pek yakında gelir.

Ayrıca bir bomba ise, otomatik viteslerde start stop sistemi yok.Arka koltukta kol dayama yok :/

29 Ekim'de fiyatlar duyurulacak ama internette yine var. (tamamı kampanyalı)

Örnek yukardakilere ek olarak
Business 1.6 dizel 110 hp manuel 74.100 tl 

Enjoy 1.0 100 hp manuel s&s 64.000 tl
Enjoy 1.6 dizel 110 hp manuel 74.450 tl
Enjoy 1.6 dizel 136 hp manuel s&s 78.050 tl

Dinamik 1.6 dizel 136 hp manuel s&s 83.250 tl

Excellence 1.6 dizel 136 hp manuel s&s 89.750 tl 

 

Enjoy Plus paket: 1.700 tl
Enjoy Çevre görüş: 1.800 tl
Enjoj ve Dinamik'e kış paketi: 900 tl
Excellence kış paketi: 1.300 tl

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Almanya'daki sitesinde şehir içi tüketim 5.6 olarak verilmiş bence bu değer biraz yüksek sanki. Özellikle opel'lerin fabrika verisinin çok üzerinde yaktıklarını düşünürsek. Birde şanzıman konusu önemli. Şayet insignia'nın 1.6 dizelinin tork konvektörlü şanzımanıyla aynıysa pek makbul olmayacağı kesin gibi. Zira otomobil otoriteleri insignia'nın şanzımanının gelişmiş tork konvektörlü şanzımanlar seviyesinde olmadığını belirtiyorlar.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

 

Yakup bey; Dizelinin şanzımanının tam otomatik olacağını biliyoruz. Ancak Bu şanzıman Focus veya 308'in tam otomatik şanzımanı gibi gelişmiş bir şanzımanmı değilmi onu bilmiyoruz. Bu konuda biraz detaylı bilgi verirseniz müteşekkir oluruz.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

 

Yakup bey; Dizelinin şanzımanının tam otomatik olacağını biliyoruz. Ancak Bu şanzıman Focus veya 308'in tam otomatik şanzımanı gibi gelişmiş bir şanzımanmı değilmi onu bilmiyoruz. Bu konuda biraz detaylı bilgi verirseniz müteşekkir oluruz.

Focus dizel tam otomatik değil çift kavrama şanzıman kullanıyor. Ford'un tam otomatiği de öyle elden geçirilmiş son teknoloji diye tanıtılmadı bizlere. 

Opel, insignia için ne dediyse onlar aynen geçerlidir. 

 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

opel kadar toplama araba yapan avrupalı az bulunur. bu yüzden hep ucuz fiyat vermiştir.

focus 3 ün paçalığı bile alman malı(evet), opel e baksak kesin Türkiye veya Polonya da falan yapılıyordur(bilmiyorum).. örnektir; atıyorum sadece..  :)

şöyle detay vereyim. opel in fabrikasını gezdim almanya da. övündükleri şey (mi???), fabrikanın arsa darlığından iki katlı oluşu, arabanın banttan çıkması için aşağı yukarı sürekli gezmesi, bilmem ne kadar nüfusa sahip bir kasaba kadar elektrik harcıyormuş..
şimdi; ford bir focus üretmek için 100 tl lik elektrik harcıyorsa, opel bir astra üretmek için 130 harcıyordur. diğer maliyet ve kalitenin yakın olduğunu düşünürsek.. focus un 200 e satıldığı yerde astra 180 e satılıyorsa, o 30+20 tl lik maliyeti azaltmak için opel bir çok parçasını avrupanın diğer ucuz maliyetli ülkelerine ürettirmesi lazım ki, öylede yapıyorlar. Türkiye, Polonya, Slovenya vb..

@Mehmet Gün

Mehmet Demir tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Focus dizel tam otomatik değil çift kavrama şanzıman kullanıyor. Ford'un tam otomatiği de öyle elden geçirilmiş son teknoloji diye tanıtılmadı bizlere. 

Opel, insignia için ne dediyse onlar aynen geçerlidir. 

 

Piyasada Motor hareketi şanzımana hidrolik olarak iletiliyorsa tam otomatik diye biliniyor. O anlamda sordum yoksa bütün şanzımanların teorik ve pratik çalışma detaylarına vakıfım.  Focus dizelin ıslak çift kavraması (6DCT450)var bu nedenle geleneksel otomatik şanzımanların bir tık önünde düşünüyorum. Burda benim için soru işareti olan astra dizelde kullanılan şanzımanın ne olduğu.

Aylardır yeni astra için yazılı ve görsel medyada, forumlarda kıyamat kopuyor. Geliyooooor laflarından geçilmiyor. Sanırsın uzaydan geliyor. Bu kadar kıyamet kopartıldıktan sonra benzinlisi easytronik le ve dizeli klasik tam otomatikle gelecekse dağ fare doğurdu demektir. Bir Peugeot kadar olamadılar (şanzıman yönünden).

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.