H. Cenk Posted October 1, 2013 Report Share Posted October 1, 2013 Memnun olsam mı olmasam mı karar veremedim. Eskiden çok kullanırdım artık pek fazla kullanmıyorum. Ama son zamanlarda 1-2 birşey aldım. Neyse önceki hafta sonu 1 adet basket topu, birbirinden farklı iki ayrı marka çocuk yüzme gözlüğü ve 2 adet ucuz dandik marka araç içi telefon tutacağı ısmarladım. Biri Swarovski taşlı idi onu eşimin arabaya takarım dedim İkisinde de havalandırmaya takılabilir yazıyor, ben de sadece öyle istiyorum cama göğse yapıştırmak istemiyorum. Neyse pazartesi parayı EFT ile nakit ödedim . Spor malzemeleri 2-3 gün bekleyecekti ama telefon tutacakları aynı gün yolladılar ertesi gün yani salı günü geldi ve sürpriz. Taşlı olanda havalandırma aparatı var ama taşsız olanda yok oysa olduğu yazıyordu. Yalnız ürün açıklaması yanlış bunda öyle bir aparat yok kutuda yeri bile yok olamaz yani. Ben de bir mail döşendim ürün açıklaması yanlış bu bir kandırmaca geri yollayamam ben buna klips istiyorum diye. Ertesi gün gözlüklerden biri ile topu yolladılar ve bana eksik aparat en kısa sürede size yollanacaktır diye mail attılar. Son kalan gözlükle birlikte yollarlar diye düşünmüştüm ki öyle yollamadılar. Cumartesi hepsi gelmiş oldu. Ben de oyalama taktiği 2 cmlik plastik klipsi herhalde yollamayacaklar ama yollanacaktır diyorlar diye düşündüm ki bugün gene kargo geldi. Koca kutu içinde bir tek 2 cmlik klips .....Küçücük bir klips için kargo çıkarmalarını takdir mi etsem yoksa 5 tane kıçıkırık ürünü 4 posta kargo ile yollamalarını eleştirsem mi karar veremedim. En komiği de 2. ile 3 kargoyu müşteri memnuniyeti açısından 2 gün arayla yolladılar yani 2. yi bekletmediler ama gerizekalı kargo şirketi 2. yi acaip yerlere yollayıp 2 gün dolaştırdı ve 2 gün sonra yollanan ile aynı anda teslim etti. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aydın Baran Posted October 1, 2013 Report Share Posted October 1, 2013 Bende Hepsiburadanın kargo stratejisini anlamıyorum; 4 çeşit ürün sipariş ediyorum 3 kez kargo geliyor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mertcan Çelik Posted October 1, 2013 Report Share Posted October 1, 2013 Hepsiburada'nın kargosu yıllardır aynı. Tüm ürünleri beraber gönder de bir kere çalışmamıştı. Ben kargo işini hepsiburada'nın kargo şirketi olan anlaşmasına bağlıyorum. Muhtemelen küçük kutularda kotaları yüksek ya da tamamen limitsiz. Ondan dolayı saçmalıyorlar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Onur Sezgin Posted October 1, 2013 Report Share Posted October 1, 2013 benimde oldu bir kere..5 parça ürünü 4 kargoda göndermişlerdi..1er gün arayla... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ramazan V. Posted October 1, 2013 Report Share Posted October 1, 2013 Valla ellerinde ne varsa hemen kargoyla çıkartıyolar stokta olmayan veya tedarikte olmayan ürün arkadan kargoyla geliyor Adamların depo sistemi kargo sistemi biraz karışık çalışıyor ama ben memnunum ne de olsa benden ayrı ayrı kargo parası kesmiyor Memnuniyet konusuna gelince ben gayet memnunum ama biraz şans işi olabilir. Defalarca alışveriş yaptım hiç sorun çıkmadı mı çıktı tabi ama geç de olsa çözdüler. Arkadaşım bir defa alışveriş yaptı ürün kırık vaziyette geldi. Bir ay sonra yenisini gönderdiler arkadaşım bi daha alışveriş yapmadı. Bir defa deri direksiyon kaplaması aldık içinde iğne iplik çıkması lazım açıklamada yazıyor. Ama paketten çıkmadı. Hemen müşteri hizmetlerine döndüm 10-15 gün sonra kocaman kolide 1 metre iplik ile 1 dikiş iğnesi göndermişler Mp3 çalar aldık 1 ay sonra hiç açılmamaya başladı. Servis formu doldurduk 1 hafta sonra onay verdiler geri gönderdik 45 gün sonra yenisini gönderdiler Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yakup Ç. A. Posted October 1, 2013 Report Share Posted October 1, 2013 Yahu orada seçenek var hepsini aynı anda gelmesi için seçin diye . Anlaşılmayacak da pek birşey yok. Bu şirketler her üründe stok yapmaz şirketten istenir ve stoklamadan yollamaya çalışılır. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Onur Sezgin Posted October 1, 2013 Report Share Posted October 1, 2013 Yahu orada seçenek var hepsini aynı anda gelmesi için seçin diye . Anlaşılmayacak da pek birşey yok. Bu şirketler her üründe stok yapmaz şirketten istenir ve stoklamadan yollamaya çalışılır. o zamanda elinde olanı yollamayacak diğer ürünleri tedarik edene kadar elinde olandan da mahrum kalacaz ben şikayetçi değilim aslında..kargocu abiyle kanka olduk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emre Seymenoğlu Posted October 1, 2013 Report Share Posted October 1, 2013 Yıllardır Hepsiburada'dan alış veriş yaparım. Memnun kaldığım zamanlar da oldu, bir daha sizden alışveriş yaparsam Allah belamı versin diye kendilerini mail yağmuruna tuttuğum zamanlarda:) Ama bir şekilde piyasada isim olarak güven sağladıklarından dolayı ne kadar kızarsam kızayım bu siteden öyle veya böyle alış veriş yaparken buluyorum kendimi. Bu arada Focus 3 için havalandırmaya takılacak cep telefonu tutacağı tavsiyesi istiyorum:)) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mehmet Demir Posted October 1, 2013 Report Share Posted October 1, 2013 ben her zaman memnun kaldım bu siteden. 2-3 kere sorunsuz iadem de oldu. hızlı gönderi yazanlar depo raflarında bekliyor diğerleri tedarikçiden geliyor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Çağlar Sertan KASIMOĞLU Posted October 1, 2013 Report Share Posted October 1, 2013 1 santimetre küp hacmindeki ürüne yarım 3 desimetreküp kutu yapan tek firmadır galiba Sorununuz şikayetiniz olduğunda sikayetvar.com'a sorununuzu yazın.Hemen ilgileniyorlar.Eskiden kendi sayfalarından sorun iletmek ve telefonla aramak işe yaramıyordu.Şikayeti bir döşedim anında çözüm oldu.Şimdi nasıldır bilmiyorum. Bir aracım için kokpit kaplaması almıştım.Taktım araca yapışkanlarıyla.Beğenmedim çok çakma durdu.Söktüm geri yolladım.Neden yolladığımıda bir kağıda not ettim.Ücretini iade ettiler.Ki o ürünü bir daha kullanacaklarını veya satacaklarını zannetmiyorum çünkü yapışkanlar özelliğini kaybetmişti. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ozan Kar Posted October 1, 2013 Report Share Posted October 1, 2013 benim park sensöründe sorun olmuştu. bir tanesi arızalandı sadece arızalı olanı gönderdim uzun uğraşlar sonrası yenisini gönderdiler ama gelen ürünün eskisi ile alakası yoktu. öyle olunca diğerlerinide gönderdim onlarıda değiştirdiler. bu süreç 2 ay kadar sürdü araya tanıdık sokup yetkili birisine ulaşınca ancak çözüldü. o günden sonra bozulduğunda hepsiburadaya göndermem gerekecek hiç birşey almamaya karar verdim. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Murat U. Posted October 1, 2013 Report Share Posted October 1, 2013 4 yıl önce son alışverişimi yaptım ve bir daha da yapmamak için yeminliyim. Bir kitaplık siparişi vermiştim. Gelmedi ha gelmedi. İptal seçeneği de yok. Kuralları gereği mobilya ürünleri iptal edilemiyormuş... Yazıyorum cevap yok, yazıyorum cevap yok. Güç bela cevap yazdılar. Biz bu ürünleri sipariş üzerine tedarikçilerimize sipariş geçiyoruz, onlar da size gönderiyorlar. Dilerseniz falan filan numaradan o firmaya ulaşıp bilgi alabilirsiniz. Bak hele, ben ürünü onlardan mı almışım hepsiburadadan mı? Ya sabır çekip aradım verdikleri numarayı. Konya.... Bir kaç gün sonra gönderdiler ürünü ama sipariş ettiğim model başka gelen başka. Bu arada hepsiburada aldı parayı çekildi kenara. Tekrar Konyayı aradım ve yenisini gönderdiler. Bu defa gelen ürün doğru ama CD'lik kısmının ölçülendirilmesi yanlış yapıldığı için montajını yaptığımda CD'ler sığmıyordu. Lanet ettim ve öyle kullanmaya devam ettim. Link to comment Share on other sites More sharing options...
H. Cenk Posted March 20, 2014 Author Report Share Posted March 20, 2014 (edited) Ben gene bunlardan alışveriş yaptım. Bir tane ışıldak bir tane portakal bir tane de vanilya olmak üzere Caifornia scents araba parfümü. Neyse bugün geldi vanilya tamam da. Portakal yani orange diye yolladıklarına bak. Alenen grapefruit yazıyor yani portakal değil greyfurt kokusu bu. Fakat etikete bakın etikette portakal yazıyor. Resme dikkatli bakıyoruz üstüste iki etiket var. Üsttekini kaldırınca bizimkilerin ilk etiketini görüyoruz. Bu aslında bir greyfurt. Artık bu hata olmaktan çıkmış. Açık bir dolandırcılık teşebbüsü var. Elde portakal kalmamış para iadesi yerine greyfurta portakal etiketi yapıştırmışlar , belki belki enayi müşteri farketmez diye. İyice azıttılar artık. Büyük konuşmayayım ama bu son alışverişim olur. Edited March 20, 2014 by H. Cenk Köse Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cem Boneval Posted March 21, 2014 Report Share Posted March 21, 2014 İlahi Cenk, yüksek hızlı tren projesinde 17 farklı hırsızlıkla 2.4 milyon dolarlık kablonun çalındığı bir ülkede yaşıyorsun, yakındığın şeye bak! 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Murat Kav. Posted March 21, 2014 Report Share Posted March 21, 2014 Hepsiburada özünde iyi bir şirket. İşlerini en iyi şekilde yapmaya çalışıyorlar. Hatalı bir ürün aldığınızda geri gönderme olayı da iyi. Mesela greyfurt olayında hemen bir geri gönderim numarası alıp, kargo gelsin, bunu geri götürsün diyebilirsiniz. Ücret ödemeniz de gerekmiyor. Buradaki sorun, benzer bir çok şirket gibi, muhatap olduğumuz hepsiburada firması aslında aracı firma. Çok giden ürünler haricinde de stok tutmuyor. Siz sipariş girersiniz, onlar da ürünün tedarikçinden talep eder. Burada tedarikçinin yaptığı üçkağıtlar oluyor. Ben çok karşılaştım. Hiçbirinde mağdur olmadım ama can sıkıcı oluyor haliylen. Internetteki en büyük sıkıntı; size teşhir ürünü gönderebiliyorlar, ya da başka bir müşterinin iade ettiği ürünü gönderebiliyorlar. Bir defasında aldığım kutudan, başka bir müşterinin ürünü iade etmek istediğine dair mektup çıktı. Ben de hiç bozmadan geri gönderdim.. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now