Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Golf Mk.7, 4 Eylül 2012'de Berlin'de Tanıtılıyor ! (İlk Mesaja Fotolar Eklendi)


Dr.Mert

Önerilen Mesajlar

Genel dış çizgileri gelişmiş profilden stop grubu ile beraber güzel duruyor. İcinde pek numara yok albenisi olsun diye dokunmatik sistem koyuyorlar. Param olsa esime alırım. Arada bir biner tadına bakarım. Ama kendime pek düşünemiyorum. Cc güzel geliyor bana. Ama o paralara 3 serisi BMW de radara giriyor.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Aracin icini cok begendim. Disi klasik golf cizgisi sade ve derli toplu ama dis tasarimda bir eksiklik var hala cozemedim ne oldugunu.

Hersey iyi guzel de 1.6 tdi 5 ileri nedir arkadas 6. vitesi eklemek cok mu zor birsey vw gibi bir firma icin.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Aracin icini cok begendim. Disi klasik golf cizgisi sade ve derli toplu ama dis tasarimda bir eksiklik var hala cozemedim ne oldugunu.

Hersey iyi guzel de 1.6 tdi 5 ileri nedir arkadas 6. vitesi eklemek cok mu zor birsey vw gibi bir firma icin.

Sehir icinde sıkıntı oluyordur. Ben son iki arabada 6 vites kullaniyorum. Sehir icinde gereksiz sürekli vites değiştirmek istiyor. Sehir dısı için anlamlı sadece.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Sehir icinde sıkıntı oluyordur. Ben son iki arabada 6 vites kullaniyorum. Sehir icinde gereksiz sürekli vites değiştirmek istiyor. Sehir dısı için anlamlı sadece.

Sehir ici 6 ileri manuel kullanmadigim icin pek bir bilgim yok.Uzun yolda ise 6 ileri kesinlikle ihtiyac.Hem performans hem yakit tuketimi hemde aracin bos bagirmasini engellemek icin.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Sehir ici 6 ileri manuel kullanmadigim icin pek bir bilgim yok.Uzun yolda ise 6 ileri kesinlikle ihtiyac.Hem performans hem yakit tuketimi hemde aracin bos bagirmasini engellemek icin.

Doğru, ama şehiriçi eziyet.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

5 ileri olmasının sebebi büyük ihtimalle şehir içinde kulanım kolaylığı olması için.

Yoksa 6.vitesi koymanın nesi zor olabilir !

Sonuçta çok büyük çoğunlukla şehir içinde kullanılıyor bu sınıf otomobiller.

Profilden,özellikle C sütunun olduğu kısmı Golf Mk.4'e benzetmişler.Güzelde olmuş hani.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Yahu sehirici icin öyle konulsa bu hepsi icin yapılır.

Güçsüz motor da , kısa vites oranları daha zorlar sizi iste bunu kaldırmak icin bu boyle yapılır. Yani boyle yapmak zorunda.. Yani sehri düşündüğü icin degil

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

1.6 TDİ muadillerine göre hp anlamında geri gözükse de yapılan testlerde arada ki fark 1 saniyenin altında.

Pekte fark edilmez diye düşünüyorum.

Yanılıyor muyum yani ?

Hep söylerim performans farklarını daha çok 0-100 değil ara hızlanmalarda fark ediyoruz, pratikte bile 0-100 az olmasının hiç anlamı yok yani.Kaç kere 0-100 soluksuz kalkıyoruz ? O zaman az tüketeceğini mi sanıyoruz ? ne lahana ne turşu oluyor :)

Dediğim şey genel bir açıklama doktorum tıpkı 1.0 100 ps 5 ileri 1.0 125 ps 6 ileri gibi hem aracın motora göre çekiş anlamında oranlı olması gerek hemde yormaması gerek..

Aynı örneği vw'de de görüyoruz 1.2 tsi 85 5 ileri - 1.2 tsi 105 ps 6 ileridir.

Dışardan aa 5 veya aa 6 demek hatalı olur, firmalar doğru olanı test ederek zaten bize sunuyordur.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.