Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Golf Mk.7, 4 Eylül 2012'de Berlin'de Tanıtılıyor ! (İlk Mesaja Fotolar Eklendi)


Dr.Mert

Önerilen Mesajlar

Ben eni sonu bir tavsiye vereceğim bir daha da kolay kolay yorum yapmam adamları etkilemeyelim :D:zha:

Bu araçları (otomatik) sıfır alacaksınız ve münkünse garantisi bittiği an satacaksınız yoksa üzülebilirsiniz ayrıca yeni modellerin dsg'lerinin oldukça fazla feedback gelmeden almamakta fayda var..Cubolop diye atlamamak lazım.

Bilgilerinize arz.

59B4539E30064C22B3C6DF9EF8D297EF.jpg

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

bilinmedikleri konuşalım lütfen...bunlar aşıldı...örneğin şuan singapurda golflerde üç boyutlu görüntülü öncamlar test ediliyor gecelim dsg yi falan...

Bilmeyen 1 kişi varmış bu bile yeter :)

Şuan tercih sebebi olacak olan nerdeyse tek şey dsg ise konuşulması çok doğal .. vw yanlısı olduğunuzu bukadar belli etmeyin overlokçu. kaynakları salla okuyalım bizde..

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Otomobillerde "3D görüntü" devri

  • yeni haber
  • AA
  • Giriş Saati: 14.09.2012 14:00
    Güncelleme : 14.09.2012 14:01

Sürücülere 3 boyutlu görüş alanı sağlayan, görünmeyen engellerle ya da kişilerle çarpışma olasılığını 14 kat düşüren bir sistem geliştirildi.

New Scientist dergisinde yayınlanan habere göre, Massachusetts Teknoloji Enstitüsü (MTI) araştırmacılarının, şahsa ait araçlar için geliştirdikleri, CarSpeak (Konuşan araba) adı verilen iletişim sistemi, sürücülere kör noktalar ve beklenmeyen durumlar hakkında 3 boyutlu görüntüyle bilgi vererek, kaza olasılığını azaltmaya yardımcı oluyor.

Kesintisiz 3 boyutlu görüntü sistemi, araca monte edilen lazer haritalama donanımı tarafından çizilen milyonlarca nokta kümesinden oluşuyor ve büyük miktarda veri içeriyor.

Proje sorumlusu Prof. Dina Katabi, yoldaki her araçtan tüm bilgiyi göndermenin, herhangi bir kablosuz ağın kısa sürede çökmesine neden olabileceğini belirterek, ''Bir otoyolda yüzlerce araç var ve bunların hepsinden sensörlerle veri almak, büyük veri karmaşası yaratır'' dedi.

Öte yandan, Konuşan Araba sistemi, araçlara, ''göremedikleri'' bölgenin belirli kesimlerinin görüntüsünü, diğer araçlarla bilgi aktarımı yaparak talep etme şansı veriyor. Sistem, en çok talep gelen bölgelerde bu süreci hızlandırarak, buralara daha çok veri aktarımı gönderiyor.

Şimdiye kadar Singapur'daki golf araçlarında test edilen sistemin, kablosuz ağ ile veri aktaran diğerlerine göre iki kattan daha hızlı olduğu görüldü, ayrıca sistemi kullanan araçların görünmeyen engellerle çarpışma olasılığı 14 kat daha az oldu.

Konuşan Araba projesinin baş araştırmacılarından Swarun Kumar, bir sonraki adımın, çeşitli araçların dahil olduğu daha geniş kapsamlı bir test olacağını bildirdi.

Georgia Teknoloji Enstitüsü'nden Prof. Magnus Egersted, projenin heyecan uyandırıcı bir fikir olduğunu, ancak trafik koşulları altında kendisini ispat etmesi gerektiğini söyledi.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Araçlara, 3 boyutlu görüş alanı sağlayan, görünmeyen engellerle ya da kişilerle çarpışma olasılığını 14 kat düşüren bir sistem geliştirildi.

New Scientist dergisinde yayınlanan habere göre, Massachusetts Teknoloji Enstitüsü (MTI) araştırmacılarının, şahsa ait araçlar için geliştirdikleri, CarSpeak (Konuşan araba) adı verilen iletişim sistemi, sürücülere kör noktalar ve beklenmeyen durumlar hakkında 3 boyutlu görüntüyle bilgi vererek, kaza olasılığını azaltmaya yardımcı oluyor. Kesintisiz 3 boyutlu görüntü sistemi, araca monte edilen lazer haritalama donanımı tarafından çizilen milyonlarca nokta kümesinden oluşuyor ve büyük miktarda veri içeriyor.

Proje sorumlusu Prof. Dina Katabi, yoldaki her araçtan tüm bilgiyi göndermenin, herhangi bir kablosuz ağın kısa sürede çökmesine neden olabileceğini belirterek, ''Bir otoyolda yüzlerce araç var ve bunların hepsinden sensörlerle veri almak, büyük veri karmaşası yaratır'' dedi. Öte yandan, Konuşan Araba sistemi, araçlara, ''göremedikleri'' bölgenin belirli kesimlerinin görüntüsünü, diğer araçlarla bilgi aktarımı yaparak talep etme şansı veriyor. Sistem, en çok talep gelen bölgelerde bu süreci hızlandırarak, buralara daha çok veri aktarımı gönderiyor. Şimdiye kadar Singapur'daki golf araçlarında test edilen sistemin, kablosuz ağ ile veri aktaran diğerlerine göre iki kattan daha hızlı olduğu görüldü, ayrıca sistemi kullanan araçların görünmeyen engellerle çarpışma olasılığı 14 kat daha az oldu.

Kaynak: AA

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Güzel Güzel reklamlar bunlar..

Ford belçika'da bunların testini yapıyor zaten bunu biliyormuydunuz :zha: Vw gibi reklam yapmıyor ford usta zaten bunlar niye almanya'da yapmıyor bunları biliyormusunuz ? (bir çok firma geliştirmesini testini teknolojisini almanya'da test etmez [hani alman olup da] )

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.