Jump to content
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

“ER-OL
Yakup Çağatay

Ford Mondeo MK4 MCA Donanım Listesi

Önerilen Mesajlar

6 dakika önce, Yakup Çağatay yazdı:

Aynı şanzımanda yeni 2.0 TD 210 450 var :yemek:

Oooo oraya kadar yolu var o zaman :sofeer:

Detaylı açıklamalar bulamıyorum, mesela makyajsız kasadaki gösterge paneli ile makyajlıdaki farklıymış, ne fark var acaba?

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Yapma böyle şeyler @Yakup Çağatay, :( yaramı deştin, keşke daha geç satsaymışım diyorum hep modeomu, helede performans için yaptıklarımdan sonra...

Tugay Kuruöz tarafından düzenlendi

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

2 senedir dizel ile powershift kullanıyorum (1,5 focus) .

 

Powershift ile tdci nin uyumu güzel değil. Tepkileri geç , rampalarda kararsız, ayağını gazdan çektiğin anda hemen rölantiye düşme ve gaza basınca vites mi küçültsün sabit mi kalsın diye kararsızlıklar var. Dizel powershifti gazı hiç bırakmadan ayak sürekli gaz pedalından kullanmak lazım. Biz  ise aksine ekönömi (Devlet Bahçeli sesiyle okuyun :) ) odaklı gaza basmama alışkanlığında olduğumuz için uyumsuzluk daha artıyor. Tabii düz yolda o kadar sorun yok,  sadece tepkinin biraz geç geldiğini  söyleyebiliriz. Zaten genel olarak ( başka markalarda da)  çift kavrama şanzımanın turbo benzinli ile uyumu turbo dizel ile uyumundan daha iyi deniyor.  Bu açıdan keşke ecoboost ile powershift birarada olsaymış. Netekim böyle bir araba var: 2.0 ecoboost powershift mondeo . Keşke onu tercih etme şansımız olsaymış.  

 

Not: Yorumum özneldir. Ben de becerememiş/beceremiyor olabilirim. Abi sen hakkını veremiyor olabilirsin diyebilirsiniz. İtiraz etmem..  Arabada güç sorunu yok %12 eğimli rampada tıkabasa dolu gaza dokun uçuyor o ayrı, düz yolda S'e at uçuyor o ayrı. Şanzımanın vites değiştirmeleri çok hızlı hissedilmiyor vs bu konularda sorun yok ancak biraz kararsızlık ve yığılma benzeri şeyler can sıkıyor. 

 

2.Not: PCM güncellemesi yeni yapıldı. Umarım kavrama vs bir sorunumuz yoktur. Geçen hafta tanıdığımızın daha sorunsuz denen ıslak kavramalı 3 yaşındaki tiguan 2.0 tdci 4x4 DSG sinde kavrama arızası nedeniyle değişim yapıldı. Üreticiler bu araçları bizim dağ başı için tasarlamadıysa bilemem.Kardeşim dağ başında oturuyorsan ranger al biz bu arabaları düz yol için yaptık diyorlarsa bilemem :)

H. Cenk tarafından düzenlendi

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bu ara Passat kullanıyorum, (Jetta 1.6 TDI DSG şanzımanı 55bin km. de elimize verince şirket aracı değişikliğine gidildi) 1.6 TDI 120hp DSG, vites değişikliklerinde kararsızlık yaşıyor, turbo boşluğu çok fazla, bazen gaza basınca hadi artık hızlan yahu diyesim geliyor, sonra bir hızlanıyor geriye yapışıyorsun bu durumda ayağını gazdan çekiyorsun öne yığılıyorsun, konforu @H. Cenk in de dediği gibi gaza bastın sürekli hızlanma istiyorsun yada sabit hızda gidiyorsun o zaman hissediyorsun.

 

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bu genel olarak otomatik için belirtilen sorunlar'dan ( gaza basınca hadi hızlan , yada rampada vs vites kararsızlıgı, manueldeki gibi ani ara hızlanma, sollamaya cıkarken vs )  dolayı otomatiğe uzağim.. ama bi yandanda onun rahatlıgı ayri keyif şehir içinde..

 

bmw'de vs biraz daha kaliteli markalarda aynı şikayetler varmı.. @Serdar yaman'dan bi yorum alabiliriz.

 

şayet şikayet yoksa kalite fiyat ikilemi giriyor konuya..

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap


  • Benzer İçerikler

    • Yazan: Burak Tekin
      Herkese iyi günler, 2011 focus mk2 aracımda ara sıra marş basarken ateşleme olmama sorunu yaşıyorum(akü sorunsuz, marş motoru rahat çalışıyor) ve anahtar daha sonra dönmüyor, kontağı tamamen kapatıp açmam gerekiyor. En son da tamamen marş motoru basmadı (yine aynı anahtar problemi oldu)  akü kutbunu söküp takınca çalışmaya başladı araba. Çalıştıktan sonra ise hiçbir şekilde tekleme,titreme,durma gibi sıkıntı olmuyor normal olarak çalışıyor. Daha önce karşılaşan varsa bu soruna yardımlarınızı bekliyorum
    • Yazan: Yakup Çağatay
      Aşağıdaki adresimizde bilgilerini paylaşmıştık şimdi daha fazlası geldi. 
      https://www.focusclubtr.com/topic/799-2012-ford-fiesta-st-avrupa/

      Buyrun karşınızda Fiesta ST detaylar, resim olarak ekliyorum;
       

       

       


    • Yazan: MuratÖzçelik
      Arkadaşlar herkese merhaba;
      2010 model Trend X Focus'a sahibim.Araca sis farı takmak istiyorum.Üzerinde sis farı yok ama içeride fabrikasyon hazır döşenmiş kablo var.Yeni kablo çekmeden ve far anahtarını değiştirmeden arka sis lambası ile birlikte yakma imkanımız var mı? Bir de röle denen bir parça varmış bu iş için o gerekli mi?
      Teşekkürler..
    • Yazan: Abdussamed Acar
      Türkiye Markalara ve Yıllara Göre Pazar Payları, 2003'ten 2017'ye (dahil) kadar.
       






Focus Club Türkiye

Bu sitenin işleticisi, bu sitede yer alan bilgi, yazı ve makalelerin doğrudan veya dolaylı olarak kullanılmasından dolayı oluşacak zararlardan sorumlu tutulamaz. Kaynak gösterme kuralına uymak şartıyla, bu sitede yer alan yazı ve makalelerin belirli bir kısmına atıf yapılmasına, link verilmesine izin verilmektedir. Kaynak (canlı link) gösterilmeden yapılan alıntılara ise izin verilmemektedir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir.
×

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.