Jump to content
  • Duyurular

    • Yakup Çağatay

      Görünmeyen Resimler - Imgur ve PhotoBucket   06-08-2015

      Türkiye'de i.imgur adresi engellemiş durumdadır, bu sorunu çözmek için ilk etapta öncelikli konuları yenilemeye başladık. Şuan görmek için yapmanız gereken basit bir DNS değişikliğidir; Google dns gibi 8.8.4.4 NOT: Bu sadece imgur'a yüklenen fotoğraflar için geçerlidir. PhotoBucket da diğer sitelerde görüntülemesini kapattı. Gözükmeyen bir resim/foto gördüğünüzde lütfen RAPOR düğmesini kullanarak bizlere bildiriniz eğer mümkünse görünür hale getireceğiz. İlginize Teşekkürler.
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

“ER-OL
Yakup Çağatay

Ford Mondeo MK4 MCA Donanım Listesi

Önerilen Mesajlar

20 dakika önce, Yakup Çağatay yazdı:

185 ps 410 Nm :smiley2k:

PS sapıtmasın bu torqla :kıhkıh:

 

Karar verdim makyajlı selective (mümkünse tekno) 2,0 tdci PS istiyorum. SW sedan fark etmez.

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
6 dakika önce, Yakup Çağatay yazdı:

Aynı şanzımanda yeni 2.0 TD 210 450 var :yemek:

Oooo oraya kadar yolu var o zaman :sofeer:

Detaylı açıklamalar bulamıyorum, mesela makyajsız kasadaki gösterge paneli ile makyajlıdaki farklıymış, ne fark var acaba?

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Yapma böyle şeyler @Yakup Çağatay, :( yaramı deştin, keşke daha geç satsaymışım diyorum hep modeomu, helede performans için yaptıklarımdan sonra...

Tugay Kuruöz tarafından düzenlendi

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

2 senedir dizel ile powershift kullanıyorum (1,5 focus) .

 

Powershift ile tdci nin uyumu güzel değil. Tepkileri geç , rampalarda kararsız, ayağını gazdan çektiğin anda hemen rölantiye düşme ve gaza basınca vites mi küçültsün sabit mi kalsın diye kararsızlıklar var. Dizel powershifti gazı hiç bırakmadan ayak sürekli gaz pedalından kullanmak lazım. Biz  ise aksine ekönömi (Devlet Bahçeli sesiyle okuyun :) ) odaklı gaza basmama alışkanlığında olduğumuz için uyumsuzluk daha artıyor. Tabii düz yolda o kadar sorun yok,  sadece tepkinin biraz geç geldiğini  söyleyebiliriz. Zaten genel olarak ( başka markalarda da)  çift kavrama şanzımanın turbo benzinli ile uyumu turbo dizel ile uyumundan daha iyi deniyor.  Bu açıdan keşke ecoboost ile powershift birarada olsaymış. Netekim böyle bir araba var: 2.0 ecoboost powershift mondeo . Keşke onu tercih etme şansımız olsaymış.  

 

Not: Yorumum özneldir. Ben de becerememiş/beceremiyor olabilirim. Abi sen hakkını veremiyor olabilirsin diyebilirsiniz. İtiraz etmem..  Arabada güç sorunu yok %12 eğimli rampada tıkabasa dolu gaza dokun uçuyor o ayrı, düz yolda S'e at uçuyor o ayrı. Şanzımanın vites değiştirmeleri çok hızlı hissedilmiyor vs bu konularda sorun yok ancak biraz kararsızlık ve yığılma benzeri şeyler can sıkıyor. 

 

2.Not: PCM güncellemesi yeni yapıldı. Umarım kavrama vs bir sorunumuz yoktur. Geçen hafta tanıdığımızın daha sorunsuz denen ıslak kavramalı 3 yaşındaki tiguan 2.0 tdci 4x4 DSG sinde kavrama arızası nedeniyle değişim yapıldı. Üreticiler bu araçları bizim dağ başı için tasarlamadıysa bilemem.Kardeşim dağ başında oturuyorsan ranger al biz bu arabaları düz yol için yaptık diyorlarsa bilemem :)

H. Cenk tarafından düzenlendi

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bu ara Passat kullanıyorum, (Jetta 1.6 TDI DSG şanzımanı 55bin km. de elimize verince şirket aracı değişikliğine gidildi) 1.6 TDI 120hp DSG, vites değişikliklerinde kararsızlık yaşıyor, turbo boşluğu çok fazla, bazen gaza basınca hadi artık hızlan yahu diyesim geliyor, sonra bir hızlanıyor geriye yapışıyorsun bu durumda ayağını gazdan çekiyorsun öne yığılıyorsun, konforu @H. Cenk in de dediği gibi gaza bastın sürekli hızlanma istiyorsun yada sabit hızda gidiyorsun o zaman hissediyorsun.

 

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bu genel olarak otomatik için belirtilen sorunlar'dan ( gaza basınca hadi hızlan , yada rampada vs vites kararsızlıgı, manueldeki gibi ani ara hızlanma, sollamaya cıkarken vs )  dolayı otomatiğe uzağim.. ama bi yandanda onun rahatlıgı ayri keyif şehir içinde..

 

bmw'de vs biraz daha kaliteli markalarda aynı şikayetler varmı.. @Serdar yaman'dan bi yorum alabiliriz.

 

şayet şikayet yoksa kalite fiyat ikilemi giriyor konuya..

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap



  • Benzer Konular

    • Yazan: Yakup Çağatay
      Ford Focus satışını arttırarak 2013 yılının ilk yarısında en çok satan model olmaya devam etti.
      Polk global satış verilerine göre 2013 yılının ilk yarısında en çok satan araç Ford Focus oldu.  Küresel olarak, Focus geçen yılın bu peryoduna göre yüzde 20 daha fazla sattı.
      Ek olarak, Ford Fiesta bu satış rakamlarına gore 4. Sırada yer aldı, kendi sınıfında ise yine Focus gibi en çok satan alt kompakt model oldu.
      Ford, bu sıralamanın ilk 5’ine 2 modelini sokan tek marka oldu.  
      Focus geçen yıla göre %20 arttırdı demiştik bununla birlikte bu yılın ilk altı ayında 589,709 adet focus satışı gerçekleşti. Artışın önemli kısmı Çin ve diğer Asya ülkelerinde gerçekleşti. Focus Çin’de 2012’ye göre satışını %137 arttırdı, bu da 202,380 adet Focus demek yani satışının 3’te 1’ini bu markette gerçekleştirdi.
       
      Fiesta ise yılın ilk 6 ayında toplam 356,434 adet satış gerçekleştirdi.
      Toplamda Ford küçük araçları ile 946,143 adet satış gerçekleştirirerek %8’lik artış gösterdi.
       
      FocusClubTr.com
       
      İlk Çeyrek Başlığı:
       
      2012 başlığı:
       
       
       
       

    • Yazan: Yakup Çağatay
      Ford, Avrupa'nın en büyük teknoloji Fuarın'da kendini sergiliyor
      29-30 Ağustos 2012
      2011 IFA için
      Bir yığın reklamlı açıklamaların sonunda işimize yarayacak olanlara geçersek.
      Ford Focus Elektrik, Avrupanın ilk Ford MyTouch'lı (FMT) SYNC özellikli aracı olacak. (Sync için burada detaylı başlıkları bulabilirsiniz)
      SYNC, Microsoft iş birliği ile üretilmiştir ve bu elektirikli araçda ford'un ilk kez sunduğu Smartgauge (Akıllı Kullanıcı Arayüzü) özelliği de olacak.
      Detaylı Elektrikli Focus konusu için
      9 Avrupa Dilinde Türkçe Mevcut. English; French; Spanish; Portuguese; German, Italian, Dutch, Russian and Turkish.
      Normalde Tüm Dünya'da 19 Dil'e hitap edecek.
      Wi-fi hotspot vs öğrendik artık
      NOT: Sync Gen1 yani Dokunmatik Ekransız hali B-MAX ile sunulmaya başlandı.ülkemiz dahil focus'a da gen 1 bu yıl eklencek. Gen2 yani FMT 2013'de eklenecek.
       
      İş birlikçilerden bahsedilmiş, Navigasyon ve Sync gibi özelliklerin üreticileri yani.. (2011 başlığında mevcut)
      Sync'li Resimleri Verelim Birde
      Bukadar
    • Yazan: Yakup Çağatay
      Yeni Donanımlar eklendi bazı standartlar ve paketler değişti. 

      Üyelerimizin yaşayabileceği karışıklığı gidermek adına tüm listeyi aktarıyorum..

      Değişiklik olursa ilk mesaj güncellenecektir.Son Güncelleme: Haziran 2013
       
      Trend Donanım
      Gövde rengi kapı kolları ve yan aynalar Elektrikli, sinyalli yan aynalar 16" çelik jant kapakları Derinlik ve yükseklik ayarlı direksiyon Manüel 4 yönlü sürücü koltuğu Tek dokunuşta açılıp kapanan elektrikli ön/arka camlar Yol bilgisayarı Vites arttırma ikazı Ford EcoMode Manuel Klima Direksiyondan kumandalı radyo CD, MP3 çalar Portatif müzikçalar bağlantı soketi (USB) Sürücü ve ön yolcu ön hava yastıkları Sürücü ve ön yolcu yan hava yastıkları ABS + EBD Acil durum fren desteği (EBA) Elektronik Denge Programı (ESP) Çekiş Kontrol Sistemi (TCS) Dinamik Tork Kontrolü (TVC) Kontrol kollu tam bağımsız arka süspansiyon Ford Kolay Yakıt Sistemi Disk frenler - ön / arka Uzaktan kumandalı merkezi kilit ISOFIX çocuk koltuğu bağlantı noktaları  
       
       
      Trend X Donanım (Trend üzerine)
      16" Aluminyum Alaşımlı Jantlar Ön sis farları Karartılmış Arka Camlar Hız kontrol sistemi Ayarlanabilir Hız Sınırlandırıcı Otomatik Start-Stop (Sadece EcoBoost motorlar ile sunulmaktadır - 1.0T) Aktif Ön Izgara (1.0 Turbo ile)  
       

      Yeni Style Donanım (Trend X üzerine)
       
       
      Elektrikli katlanan yan aynalar* Ön ve arka park sensörleri* Otomatik Park Sistemi* Gecikmeli Sönen Ön Farlar Yağmur sensörü Otomatik yanan farlar Otomatik kararan iç dikiz aynası Yan perde hava yastıkları Otomatik Start-Stop (Sadece EcoBoost motorlar ile sunulmaktadır - 1.0T) ( * = Manuel şanzımanlı araçlarda sunulmaktadır.)
       
       

      Titanium Donanım (Style üzerine)
       
       
      Elektrikli, ısıtmalı, sinyalli yan aynalar Deri kaplı direksiyon simidi & vites topuzu Manüel 4 yönlü sürücü ve ön yolcu koltuğu Sürücü ve ön yolcu koltuğunda ayarlanabilir bel desteği Ön koltuk kol dayanağı ve kapaklı eşya saklama bölmesi "Ford Power" Anahtarsız Çalıştırma Sistemi Çift Bölgeli İklim Kontrollü Otomatik Klima Led iç ortam aydınlatması Yokuş Kalkış Desteği (HLA) Ford SYNC (Aux Girişi kapsamaktadır ve USB ile birlikte Kol Dayama içindedir) Isıtmalı ön cam - Manuel araçlarda "Tekno Paket" içerisinde sunulmaktadır. Otomatik Start-Stop (Sadece EcoBoost motorlar ile sunulmaktadır - 1.0 T - 1.6 T) Aktif Ön Izgara (1.0 ve 1.6 Turbo ile) Parlak siyah ön alt ızgara Spor ön koltuklar Lüks Tavan Kumaşı Yumuşak Dokulu Ön Trimler Led Arka Stoplar (Hatchback ve StationWagon) Isıtmalı Silecekler (Püskürtme memesi) Not: Titanium serisinde Otomatik Park Sistemi, elektrikli katlanır yan aynalar ve ön & arka park sensörleri ayrı bir opsiyon paketi içerisinde sunulmaktadır. (''Style üzerine'' açıklamasına uymadığından açıklanmıştır.)
      Titanium üzerine alınabilecek Paketler - Titanium harici donanımlara ekstra paket alınamıyor.(Spor Paket ve sunroof hariç)

      X Paket 5430 TL (Temmuz)  (2013 Nisan 5810 TL )
      Parçalı Deri koltuklar Elektrikli 4yöne ayarlanabilir sürücü koltuğu Isıtmalı Ön Koltuklar Bi-Xenon Farlar (far yıkama sistemi ile) Gündüz yanan LED farlar Led çok renkli iç ortam aydınlatması Smart Paket (Manuel şanzımanlı araçlarda sunulmaktadır) 1800 TL (Temmuz) (2013 Nisan 2085 TL )
      Sony Müzik Sistemi Otomatik Park Sistemi Elektrikli katlanır yan aynalar ön ve arka park sensörleri Not: Smart paket ile teyp ekranı 4.2 inç ve renkli tft olarak gelir. Gösterge arasında, 2012 ve 2013'te satılan ilk modellede büyük TFT renkli ekran sonra gelenlerde küçük renksiz ekran mevcut.
       
      NOT: Sony Müzik Sistemi --> PowerShift Otomatik araçlarda ayrı opsiyon olarak sunulmaktadır. 900 TL (Temmuz) (2013 Nisan 1170 TL )

      Tekno Paket (Manuel araçlarda ve Smart Paket ile sunulmaktadır) 4500 TL (Temmuz) (2013 Nisan 4810 TL )
      Aktif Şehir İçi Güvenlik Sistemi  Kör Nokta Uyarı Sistemi  Şerit Takip Sistemi  Şeritte Kalma Yardımcısı Sürücü Dikkat Takip Sistemi Otomatik Uzun Far Isıtmalı Ön cam Not: Tekno Paket ile Kadran ortasındaki ekran Renkli TFT olarak gelir. (Büyük)
      Navigasyon Paketi (Manuel şanzımanlı araçlarda Smart Paket ile; PowerShift araçlarda Sony Müzik Sistemi Paketi ile sunulmaktadır) 2.250TL (Şubat 2013) 
      Sony Navigasyon Sistemi Geri görüş kamerası  
      Opsiyon: Elektrikli sunroof (4Kapı ve 5Kapılı modellerde sunulmaktadır). 1800 TL (Temmuz) (2013 Nisan 1925 TL )
       
      Opsiyon: Spor Paket (Sadece 5 Kapılı modellerde) (Tekno Paketle birlikte sunulmamaktadır) (2013 Haziran 2900 TL) Trend x ve üzeri donanımlar'a eklenebilir.
      Bal peteği görünümünde ön ızgara Ön ve arka eteklik, yan etekler Arka spoiler 17” Alaşım jant Renkli kaliperler  
      Son Paket için örnek görsel
       

       
      Jant 17 olacak bu görseldeki DEĞİL. 
       

       
       

       
      Focus Güncel ve Eski Fiyatları
      yer almaktadır.

      Motor Çeşitleri ile Donanım Kombinasyonları

      Trend
      Dizel:1.6L TDCi 95PS 6 ileri M.
      Benzinli: 1.6L 125PS 5 ileri M. & 6 ileri PowerShift

      Trend X
      Dizel: 1.6L TDCi 95PS 6 ileri M.
      Benzinli: 1.0L EcoBoost 125PS 6 ileri M. / 1.6L 125PS 5 ileri M. & 6 ileri PowerShift

      Style
      Dizel: 1.6L TDCi 115PS 6 ileri M.
      Benzinli: 1.0L EcoBoost 125PS 6 ileri M. / 1.6L 125PS 5 ileri M. & 6 ileri PowerShift

      Titanium
      Dizel: 1.6L TDCi 115PS 6 ileri M.
      Benzinli: 1.0L EcoBoost 125PS 6 ileri M. / 1.6L EcoBoost 180PS 6 ileri M. / 1.6L 125PS 5 ileri M. & 6 ileri PowerShift

       

Focus Club Türkiye

Bu sitenin işleticisi, bu sitede yer alan bilgi, yazı ve makalelerin doğrudan veya dolaylı olarak kullanılmasından dolayı oluşacak zararlardan sorumlu tutulamaz. Kaynak gösterme kuralına uymak şartıyla, bu sitede yer alan yazı ve makalelerin belirli bir kısmına atıf yapılmasına, link verilmesine izin verilmektedir. Kaynak (canlı link) gösterilmeden yapılan alıntılara ise izin verilmemektedir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir.
×

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Kurallarını kabul etmiş olursunuz.