Jump to content

okan ali

Member
  • Content Count

    2,318
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    16

okan ali last won the day on December 23 2019

okan ali had the most liked content!

Community Reputation

6,816 Mükemmel

1 Follower

About okan ali

  • Age 32
  • Rank
    Titanium

Profile Details

  • Age 32
  • Location:
    istanbul
  • Car:
    Citroen C4 Hdi 1.6 SX otm.
  • Job:
    Cep Telefoncu
  • Gender:
    Bay

Recent Profile Visitors

2,095 profile views
  1. İstanbul bilişimi bende tavsiye etmem, kendi garantisi vs sorun olabiliyor. Xiaomiler olabilir Cenk abini dediği gibi. Samsung a10s olabilir 1300 tl bandında. Asus önermem. Huawei Xiaomi Samsung bakın hocam.
  2. En gariban forum ıcınde benım kı sanırım 258 tl varmı artıran pardon indiren
  3. Güzel olumlu haber. Teknolojiyi her anlamda hayata daha çok katmamız lazım.
  4. Baba telefonun markası ne kamera 80 pixel mi nedir bu efektin sihiri
  5. 2 sinede katılıyorum hocam.. Beyaz eşyaya birşey diyemem ama telefonlar maalesef çöp vestelin egea boşu 1.4 Fire 95 HPEasy Manuel Benzinli sıfır arabaya bineyim dersen hurda teşvigi ile 75 k bence mantıklı. Garantisi bitince aldığın parayı geç kaarı ile satarsın diyerek noktalayayım. Konuyu dağitmadan
  6. Öncelikle bu özgün içerik için @A.Coşar hocama teşekkürler Ferrasini satan bilge endamiyla. Önce ruh sağliği sonra beden sağligi diliyorum. Sonrasinda elbette bi araç olan "money" diliyorum. Borçsuz kredisiz sevdiklerimizle beraber güzel bi sene olsun.. Şu dükkanciliktanda kurtulsam fena olmaz. Tabi gelirimin ayni kalmasi şarti ile.. Bişey istemem derken bende listeyi baya uzattim 2019 Güzel başarli geçmedi gibi, çift rakam sever olarak 2020 benim senem olur umarim.
  7. Bence normal ana ekran resme dikkatli bakarsan tuşlar muzik vs hersey orada.. Logoda sen de Teslanin T si ben diyeyim Türk'ün T si hoş ama
  8. Genel iç tasarimi bende beğendim. Yakup dediğin gibi resmi görünce, ilk fark ettiğim ekranin aşagida olmasi ama yinede olsun normal olabilir hatalar ( dizaynlar ).. Bi makyaj yer alirlar yukari.. İşin siyasi ayağina girmiyorum. Şuan için genel kanım benim pozitif. Ilerisi ne olur bilemem ? Keşke fiyat politikasi. Devlet kendi ötv sinden vazgeçse 100 - 150 bandina verse satar bu araba.
  9. Ön park sensörünün gelmesiyle otomatik parkta acaba aktif edilir mi ek bi parça istermi sistem ?
  10. Ön panel mca köpek baligi ve pejo 3008 kirmasi gibi birşey alttan belli olan
  11. Bende suv ve elektrikli olacak diye duymuştu... Suv kismi dogru gibi
  12. Abi burdaki esnaf kefaletler bitik adamlar'a tapu götürdüm ona rağmen geri dönemediler.. '' hökümet '' para vermiyormuş vs vs
  13. Enparadan kötüsü garanti var 1 sene önce 2,70 den kredi çektim kapatıp yeni çeksem 1k felan şuan kaarım oluyor. Ama şube yapılandırmaya yanaşmıyor. İlla kapat bi daha çek.. Beklediğim para var gelince kapatıp en paradan çekicem, garantiyle uzun süre çalışmayı düşünmüyorum Yani mesaj beterin beteri var

Focus Club Türkiye

Bu sitenin işleticisi, bu sitede yer alan bilgi, yazı ve makalelerin doğrudan veya dolaylı olarak kullanılmasından dolayı oluşacak zararlardan sorumlu tutulamaz. Kaynak gösterme kuralına uymak şartıyla, bu sitede yer alan yazı ve makalelerin belirli bir kısmına atıf yapılmasına, link verilmesine izin verilmektedir. Kaynak (canlı link) gösterilmeden yapılan alıntılara ise izin verilmemektedir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy Policy.