Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×

Semih O.

Yönetim
  • Toplam İleti

    3.606
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Kazandığı Gün

    80

Semih O. tarafından yazılan her şey

  1. En başından bunu söyleseydiniz daha kolay olurdu sanki...
  2. Yukarıda yazdığım gibi önce BCM ve APIM'i orijinal konfigurasyonuna geri getirin ve hata kodlarına bakın. Ayarlardan kaynaklı bir hata olabilir. O da değilse GPS modülü arızalıdır.
  3. Hatta 4- GPSM arızası
  4. Mutlaka kaliteli ve güvendiğiniz bir flash bellek kullanın. Uzun sürebilir. Aracı çalışır halde tutun.
  5. Aşağıdaki bağlantıdan 3.08'i indirin farklı kaydet ile indirin. İçindeki autoinstall.lst dosyasını aşağıda paylaştığımla değiştirin. Düzgün çalışan, kaliteli bir usb bellek kullanın. http://ivsu.binaries.ford.com/swparts/Gen2v38build15128updatepackageEULangpack1Rev4.zip autoinstall.lst Güncelleme konusu aşağıda.
  6. Yazdıklarınıza göre sorunun olası sebepleri 1- Yanlış BCM ve APIM konfigürasyonu, 2-SD kart ile ilgili hatalar, hatalı sdcard.key, eksik dosya vs. 3-SYNC yazılımı ile ilgili hatalar, hatalı dosya, yanlış bölge vs. Nasıl yaparsınız bilmiyorum. Bir OBD cihazı bulup APIM ve BCM konfigürasyonunu Forscan gibi bir program kullanarak orijinal hale getirin. Hata kodlarına bakın. SYNC versiyonunu 3.08'e geri döndürün. Forumda gerekli dosyalar var. En son da kart ile ilgili bir sorun var mı yok mu ona bakarsınız.
  7. Nereden yüklediniz bu 3.08'i? Yukarıda aktivasyonu resim ile yaptığınızı söylemişsiniz. 4.32'de mi yaptınız? Bu durumda aracı aldığınızda navigasyon kartını takın yazmıyor olması lazım. Bir yerlerde bir yanlışlık yapmışsınız ama ben hala anlamaktan çok uzağım.
  8. Ben söylediklerinizden ve yaptıklarınızdan hiçbir şey anlamadım açıkçası. Nokta, virgül de kullanmıyorsunuz anlayana kadar akla karayı seçiyoruz. -Navigasyonu sonradan mı aktif ettiniz? Hangi versiyonda, nasıl ettiniz? -Ana sıfırlama yapmayı denediniz mi? -F11 haritasını başkasından satın alıp, içine G2 mi yüklediniz? Yaptıysanız niye böyle bir şey yaptınız onu da anlamadım. -Güncellemeyle kartın çalışmamasının ne alakası varmış anlamadım ama hangi dosyaları kullanarak güncelleme yaptınız? - Güncelleme öncesi hangi versiyondaydınız? Bahsettiğiniz sorun var mıydı? Biz burada senelerdir millete para kaptırmayın diye her şeyi yazmaya çalışıyoruz, millet paraları yerken, sorunlarla yine biz uğraşıyoruz. Ben anlamadım bu işi. Kartı satan vatandaşa sordunuz mu, niye böyle oldu diye?
  9. Semih O.

    Güncelleme Sorunu

    Sizin sisteme çok hakim değilim ama guncellestirmeleri kapatma seçeneği yok mu?
  10. Semih O.

    Güncelleme Sorunu

    Çözülecek bir tarafı yok. Cihazların wifi bağlantı kapasitesi sınırlı. Zaten güncellemenin neyi değiştirmesini bekliyorsunuz bilmiyorum.Yeni bir özellik mi gelecek? Bunlara bilgisayar ya da telefon muamelesi yapmanın bir gereği yok bence. Sistemde bir sorun yoksa kullanın geçin, varsa da servis halletsin.
  11. Bu da büyük ihtimalle sonuncu.
  12. Daha önceden açılmış konulara baktınız mı? İlk denk geleni aşağıda paylaşıyorum.
  13. Evet BCM bu. Bu şemaların işinizi görmesi lazım, ancak bunlar Focus için. Burada sıkıntı yaratacak olan sizin BCM, Focus, Kuga ve CMax'ten farklı olması. ACM ve APIM bağlantılarında farklılık bildiğim kadarıyla yok. Bende B-Max'e ait bir şey yok ne yazık ki. Belki Fiesta üzerinden gitmek yaygınlık açısından daha kolay olacaktır.
  14. Soketleri çıkma olarak bulursanız işiniz kolay. Değilse, soket kafası, header ve pin olarak ayrı almanız lazım. 54 pinli soket kafası ve header olabilir elimde ona da bakayım. Yarın bilgisayar başına geçince size lazım olan diagramları da ayrıca paylaşırım.
  15. Bu durumda ACM'nin C240B soketini ve APIM'in 54 pinli soketini sizin oluşturup gerekli kablolamayı yapmanız gerek. Daha detaylı bilgi için elektrik şemalarına bakmak gerek. Bu konu altında bir yerlerde var diye hatırlıyorum. Telefondan yazarken sıkıntılı oluyor malum.
  16. Çok boşlamışız burayı 😀
  17. Bahsettiğiniz tarzda sorunlar genelde kötü kablolama, kablolarda kırılma, oksitlenme, temassızlık gibi elektrik iletimi ile ilgili sorunlardan kaynaklanır.
  18. Dosyada bir sorun yok. Ekran kalibrasyonunu bazı araçlarda yapmak gerekiyormuş. Ancak neden olduğuna dair bir fikrim yok. Benim hiç başıma gelmemişti. O da atla deve değil zaten
  19. Biraz daha açıklayıcı olursanız sorun nedir, neden versiyon düşürmek istiyorsunuz herkes için daha kolay olur. 3.10'dan 3.08'e autoinstall.lst dosyasında değişikli yapman gerekiyor. Neden düşürmeniz gerekiyor? Forumda bir yerde paylaştım diye hatırlıyorum. Bulursam eklerim buraya.
  20. Düşünmeyin siz de o zaman?
  21. Bildiğim kadarıyla aynalar için kalibrasyon yok. Eğer cam düğme grubunda bir sorun yoksa o DTC de normal değil. DDM'de ya da BCM'de cam açma/kapama ile ilgili hatalı bir ayar yapmış olabilirsiniz.
  22. Ne değişiklik yaptınız bilemiyorum. Buna sebep olacak bir konfigurasyon yok. DDM modül reset deneyebilirsiniz. Düzelmezse aküyle alakalı olması yüksek ihtimal.
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.