-
Toplam İleti
3.606 -
Katılım
-
Son ziyaret
-
Kazandığı Gün
80
İçerik Türü
Profiller
Forumlar
Günlükler
Takvim
Modifikasyon
Semih O. tarafından yazılan her şey
-
En başından bunu söyleseydiniz daha kolay olurdu sanki...
- 22 yanıt
-
- 3
-
-
Yukarıda yazdığım gibi önce BCM ve APIM'i orijinal konfigurasyonuna geri getirin ve hata kodlarına bakın. Ayarlardan kaynaklı bir hata olabilir. O da değilse GPS modülü arızalıdır.
- 22 yanıt
-
- 1
-
-
Hatta 4- GPSM arızası
-
Sorun olmaz.
- 22 yanıt
-
- 1
-
-
Mutlaka kaliteli ve güvendiğiniz bir flash bellek kullanın. Uzun sürebilir. Aracı çalışır halde tutun.
- 22 yanıt
-
- 1
-
-
Aşağıdaki bağlantıdan 3.08'i indirin farklı kaydet ile indirin. İçindeki autoinstall.lst dosyasını aşağıda paylaştığımla değiştirin. Düzgün çalışan, kaliteli bir usb bellek kullanın. http://ivsu.binaries.ford.com/swparts/Gen2v38build15128updatepackageEULangpack1Rev4.zip autoinstall.lst Güncelleme konusu aşağıda.
- 22 yanıt
-
- 1
-
-
Yazdıklarınıza göre sorunun olası sebepleri 1- Yanlış BCM ve APIM konfigürasyonu, 2-SD kart ile ilgili hatalar, hatalı sdcard.key, eksik dosya vs. 3-SYNC yazılımı ile ilgili hatalar, hatalı dosya, yanlış bölge vs. Nasıl yaparsınız bilmiyorum. Bir OBD cihazı bulup APIM ve BCM konfigürasyonunu Forscan gibi bir program kullanarak orijinal hale getirin. Hata kodlarına bakın. SYNC versiyonunu 3.08'e geri döndürün. Forumda gerekli dosyalar var. En son da kart ile ilgili bir sorun var mı yok mu ona bakarsınız.
- 22 yanıt
-
- 1
-
-
Nereden yüklediniz bu 3.08'i? Yukarıda aktivasyonu resim ile yaptığınızı söylemişsiniz. 4.32'de mi yaptınız? Bu durumda aracı aldığınızda navigasyon kartını takın yazmıyor olması lazım. Bir yerlerde bir yanlışlık yapmışsınız ama ben hala anlamaktan çok uzağım.
-
Ben söylediklerinizden ve yaptıklarınızdan hiçbir şey anlamadım açıkçası. Nokta, virgül de kullanmıyorsunuz anlayana kadar akla karayı seçiyoruz. -Navigasyonu sonradan mı aktif ettiniz? Hangi versiyonda, nasıl ettiniz? -Ana sıfırlama yapmayı denediniz mi? -F11 haritasını başkasından satın alıp, içine G2 mi yüklediniz? Yaptıysanız niye böyle bir şey yaptınız onu da anlamadım. -Güncellemeyle kartın çalışmamasının ne alakası varmış anlamadım ama hangi dosyaları kullanarak güncelleme yaptınız? - Güncelleme öncesi hangi versiyondaydınız? Bahsettiğiniz sorun var mıydı? Biz burada senelerdir millete para kaptırmayın diye her şeyi yazmaya çalışıyoruz, millet paraları yerken, sorunlarla yine biz uğraşıyoruz. Ben anlamadım bu işi. Kartı satan vatandaşa sordunuz mu, niye böyle oldu diye?
- 22 yanıt
-
- 2
-
-
Sizin sisteme çok hakim değilim ama guncellestirmeleri kapatma seçeneği yok mu?
- 3 yanıt
-
- 1
-
-
Çözülecek bir tarafı yok. Cihazların wifi bağlantı kapasitesi sınırlı. Zaten güncellemenin neyi değiştirmesini bekliyorsunuz bilmiyorum.Yeni bir özellik mi gelecek? Bunlara bilgisayar ya da telefon muamelesi yapmanın bir gereği yok bence. Sistemde bir sorun yoksa kullanın geçin, varsa da servis halletsin.
- 3 yanıt
-
- 2
-
-
8 İleri Tam Otomatik Şanzıman Yağı
Semih O., Mertol Kip'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Ford Genel Bakım ve Yedek Parça Bilgilendirme (Burada Soru Sormayınız)
Bi dönüşte free shop'tan alırız 😄- 67 yanıt
-
- 2
-
-
Yakalayabildiğimiz Oto Km'leri
Semih O., Bekir B.'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Otomobil Sohbetleri
-
Focus 3 klimandan gelen kötü koku
Semih O., ÖzgürKumru'ın sorusunu yanıtladı. Kategori: Mk3- Sorular ve Sorunlar
Daha önceden açılmış konulara baktınız mı? İlk denk geleni aşağıda paylaşıyorum. -
MCA Style 4" Mfd Ve Sync 1 Modifiyesi
Semih O., Semih O.'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Mk3- Ses & Görüntü Sistemleri
Evet BCM bu. Bu şemaların işinizi görmesi lazım, ancak bunlar Focus için. Burada sıkıntı yaratacak olan sizin BCM, Focus, Kuga ve CMax'ten farklı olması. ACM ve APIM bağlantılarında farklılık bildiğim kadarıyla yok. Bende B-Max'e ait bir şey yok ne yazık ki. Belki Fiesta üzerinden gitmek yaygınlık açısından daha kolay olacaktır. -
MCA Style 4" Mfd Ve Sync 1 Modifiyesi
Semih O., Semih O.'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Mk3- Ses & Görüntü Sistemleri
Soketleri çıkma olarak bulursanız işiniz kolay. Değilse, soket kafası, header ve pin olarak ayrı almanız lazım. 54 pinli soket kafası ve header olabilir elimde ona da bakayım. Yarın bilgisayar başına geçince size lazım olan diagramları da ayrıca paylaşırım. -
MCA Style 4" Mfd Ve Sync 1 Modifiyesi
Semih O., Semih O.'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Mk3- Ses & Görüntü Sistemleri
Bu durumda ACM'nin C240B soketini ve APIM'in 54 pinli soketini sizin oluşturup gerekli kablolamayı yapmanız gerek. Daha detaylı bilgi için elektrik şemalarına bakmak gerek. Bu konu altında bir yerlerde var diye hatırlıyorum. Telefondan yazarken sıkıntılı oluyor malum. -
Yakalayabildiğimiz Oto Km'leri
Semih O., Bekir B.'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Otomobil Sohbetleri
-
Focus 3.5 Double Teyp Sorunu
Semih O., Oktay Rekt'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Mk3- Ses & Görüntü Sistemleri
Bahsettiğiniz tarzda sorunlar genelde kötü kablolama, kablolarda kırılma, oksitlenme, temassızlık gibi elektrik iletimi ile ilgili sorunlardan kaynaklanır. -
SYNC 2 Versiyon Düşürme
Semih O., Furkan Çınar'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Ford SYNC Bilgi ve Modifiye
Dosyada bir sorun yok. Ekran kalibrasyonunu bazı araçlarda yapmak gerekiyormuş. Ancak neden olduğuna dair bir fikrim yok. Benim hiç başıma gelmemişti. O da atla deve değil zaten -
SYNC 2 Versiyon Düşürme
Semih O., Furkan Çınar'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Ford SYNC Bilgi ve Modifiye
Biraz daha açıklayıcı olursanız sorun nedir, neden versiyon düşürmek istiyorsunuz herkes için daha kolay olur. 3.10'dan 3.08'e autoinstall.lst dosyasında değişikli yapman gerekiyor. Neden düşürmeniz gerekiyor? Forumda bir yerde paylaştım diye hatırlıyorum. Bulursam eklerim buraya. -
SYNC 2 Versiyon Düşürme
Semih O., Furkan Çınar'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Ford SYNC Bilgi ve Modifiye
Düşünmeyin siz de o zaman?- 8 yanıt
-
- 4
-
-
Yakalayabildiğimiz Oto Km'leri
Semih O., Bekir B.'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Otomobil Sohbetleri
-
Kuga katlanır ayna sorunu
Semih O., Necmi Ekenel'ın sorusunu yanıtladı. Kategori: Kuga Sorular ve Sorunlar
Bildiğim kadarıyla aynalar için kalibrasyon yok. Eğer cam düğme grubunda bir sorun yoksa o DTC de normal değil. DDM'de ya da BCM'de cam açma/kapama ile ilgili hatalı bir ayar yapmış olabilirsiniz. -
Kuga katlanır ayna sorunu
Semih O., Necmi Ekenel'ın sorusunu yanıtladı. Kategori: Kuga Sorular ve Sorunlar
Ne değişiklik yaptınız bilemiyorum. Buna sebep olacak bir konfigurasyon yok. DDM modül reset deneyebilirsiniz. Düzelmezse aküyle alakalı olması yüksek ihtimal.