-
Toplam İleti
3.606 -
Katılım
-
Son ziyaret
-
Kazandığı Gün
80
İçerik Türü
Profiller
Forumlar
Günlükler
Takvim
Modifikasyon
Semih O. tarafından yazılan her şey
-
Sesli komut çalışmaması
Semih O., Ahmet urallı'ın sorusunu yanıtladı. Kategori: Mk3- Sorular ve Sorunlar
Epey zaman geçmiş görmemişim maalesef. Yine de yazayım. Yukarıdaki programı bilmiyorsanız yetkili servise sorunu anlatmanız daha kolay olacaktır. Ancak, büyük ihtimalle modül arızası ve değişim gerekecek. -
TDCi Silindir Kapak Conta Problemi
Semih O., Cenk Demirel'ın sorusunu yanıtladı. Kategori: Mk3- Sorular ve Sorunlar
Hayırlı olsun şimdiden 🙂- 51 yanıt
-
- 1
-
-
Lastik Seçimi (Genel Sorular ve Yorumlar Burada)
Semih O., Batuhan Gümüş'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Lastik ve Jant Seçimleri
Teşekkürler. Gece vakti, çok biçimsiz bir yerde şu yol böldükleri turuncu dubaların vidalarından saplandı. Stepneyi takıp seyyar bir lastikçi buldum, 100-150 km yolum olduğu için tamir ettirdim. Gideceğim yere kadar götürdü ama yol boyunca hava eksilmiş. Sabahına lastik tekrar inmişti zaten. Bir süredir memnun değildim lastiklerden, ben de gaza gelip hepsini değiştirdim. -
Lastik Seçimi (Genel Sorular ve Yorumlar Burada)
Semih O., Batuhan Gümüş'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Lastik ve Jant Seçimleri
Güle güle kullanın. Ben kendi gözlemimi aktarayım. Ecocontact 6'yı Fiesta'da kullanıyoruz. Genel olarak şehir içi ve düşük hızlarda kullanıldığı için beni aman aman rahatsız etmiyor. Ancak birkaç sefer başıma geldiği üzere ani manevra, ani fren ve yağışlı havada çok güven vermediğini söylemeliyim. Konuyla alakasız olacak ama geçen hafta yaşadığım acı lastik tecrübesinden sonra ben de Focus'un lastiklerini değiştirdim. Malum Michelin Pilotsport 3 lastikler vardı. Seneye yaza zaten değiştirme planım vardı ancak turuncu dubalar sayesinde 1 liralık madeni para boyutunda delikli son lastik bardağı taşırdı. Hem Michelin'e göre fiyat avantajı, hem de genel olarak olumlu yorumlar nedeniyle, @Gürkan Çakıroğlu'nun da dürtmesiyle Goodyear F1 Assymetric 5 aldım apar topar. Çok da güzel oldu. -
Sorunu çözebildiniz mi?
-
Sync 2'yi Nasıl Güncellerim?
Semih O., Mehmet Ayberk Dasar'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Ford SYNC Bilgi ve Modifiye
Normal. -
MCA Style 4" Mfd Ve Sync 1 Modifiyesi
Semih O., Semih O.'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Mk3- Ses & Görüntü Sistemleri
Hiçbir sakıncası yok. DAB için antene ilave ayrı bir alıcı daha vardı yanlış hatırlamıyorsam. -
MCA Style 4" Mfd Ve Sync 1 Modifiyesi
Semih O., Semih O.'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Mk3- Ses & Görüntü Sistemleri
Konu içinde daha önce de yazmış olmam lazım. Anten 2 normalde Titanium donanımlı araçlarda arka cam rezistansına entegre bir anten, üzerinde ufak bir alıcı devresi var. Bu sizin aracınızda yok ve yanlış hatırlamıyorsam Anten 2'ye ait tesisat torpido altına kadar devam ediyor. Bu kabloya ya da radyo modülü arkasında anten 2 girişine uygun direnç kullanarak kısa devre yaptığınızda hata ortadan kalkar. Hüseyin bey bunu anlatmak istemiş. -
Sync 2'yi Nasıl Güncellerim?
Semih O., Mehmet Ayberk Dasar'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Ford SYNC Bilgi ve Modifiye
Ben denememiştim. Çalışıyormuş. 🙂 -
Sync 2'yi Nasıl Güncellerim?
Semih O., Mehmet Ayberk Dasar'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Ford SYNC Bilgi ve Modifiye
Yok. Ford kaldırmış demek ki. -
Focus 3.5 elm327 ile açabileceğim şeyler
Semih O. replied to bir soru konusu Kategori: Mk3- Sorular ve Sorunlar
-
Sync 2'yi Nasıl Güncellerim?
Semih O., Mehmet Ayberk Dasar'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Ford SYNC Bilgi ve Modifiye
3.08'e dönmek için, ilk önce 3.08'i aşağıdaki adresten indirin. http://ivsu.binaries.ford.com/swparts/Gen2v38build15128updatepackageEULangpack1Rev4.zip Dosyaları yükleme için kullanacağınız flash belleğe attıktan sonra aşağıdaki yükleme komut dosyasını, flash bellektekiyle değiştirin. https://www.focusclubtr.com/applications/core/interface/file/attachment.php?id=39452 -
Sync 2 güncelleme yapmadan aktivasyon olurmu
Semih O. replied to bir konu Kategori: Ford SYNC Bilgi ve Modifiye
Evet. -
Ic aydinlatma nasil kapatilir
Semih O., Eser Ekinci'ın sorusunu yanıtladı. Kategori: Kuga Sorular ve Sorunlar
Görseldeki anahtar varsa mümkün değil. Belki kapı modülü ayarlarından kapatmak mümkündür.- 7 yanıt
-
- 1
-
-
Ic aydinlatma nasil kapatilir
Semih O., Eser Ekinci'ın sorusunu yanıtladı. Kategori: Kuga Sorular ve Sorunlar
Sizde nasıl bir düğme anahtarı var bilmiyorum. Normalde off konuma getirildiğinde, kapılar açıldığında yanmıyor ya da kapılar açıkken kapatıldığında kapalı kalıyor olması lazım.- 7 yanıt
-
- 1
-
-
Led'i içeride A sütununa koyan da çok oldu. Bence gayet iyi oluyor.
- 16 yanıt
-
- 1
-
-
SYNC 2 F11 Haritası
Semih O., Hanifi ÖZel'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Ford SYNC Bilgi ve Modifiye
Yukarıda Emre Bey, Telegram sayfasını vermiş. Orada mevcut. -
Lastik Seçimi (Genel Sorular ve Yorumlar Burada)
Semih O., Batuhan Gümüş'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Lastik ve Jant Seçimleri
Evet hocam da, kışın da ısınan lastik benzer basınçlara ulaşıyor. Sadece hava ve yol sıcaklığı düşük olduğu için ısınması daha geç soğuması daha erken gerçekleşiyor. Ben hala bir tuhaflık göremedim. -
Mevcut koşullarda Ekim, Kasım aylarında ekonominin yavaşlaması kaçınılmaz görünüyor. Ben mantıklı buluyorum bakış açını.
- 13 yanıt
-
- 1
-
-
Lastik Seçimi (Genel Sorular ve Yorumlar Burada)
Semih O., Batuhan Gümüş'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Lastik ve Jant Seçimleri
Zaten 32 bastığınız lastiği yaz günü yarım saat kullanıp kontrol etseniz 37-38 psi geliyor hocam. Hava ısınınca genleşen bir şey olduğu için gayet normal 🙂 -
2015 Ford Focus 1.6 TDCI 115 Titanium Donanım Lastik Basınç Sensörleri Algılanamadı Hatası
Semih O., Samet VURAL'ın sorusunu yanıtladı. Kategori: Mk3- Sorular ve Sorunlar
Forumda konusu olacaktı ama veri kaybına kurban gitti mi bilemiyorum hocam. Özetle Forscan kullanarak yapılabilir. Ancak, detaylar için benim de açıp bakmam lazım. Şunu şunu yapın diyecek kadar hatırlamıyorum maalesef. Bir fırsat bulursam bakıp yazarım ya da bilen arkadaşlar varsa belki yazarlar. -
2015 Ford Focus 1.6 TDCI 115 Titanium Donanım Lastik Basınç Sensörleri Algılanamadı Hatası
Semih O., Samet VURAL'ın sorusunu yanıtladı. Kategori: Mk3- Sorular ve Sorunlar
Pil olmadan sensörlerin araçla kablosuz olarak iletişim kurmaları pek mümkün değil 🙂 Çok ama çok istenirse pil değişimi yapılabilir bildiğim kadarıyla, ama pile ulaşmak için ciddi bir efor sarf etmek gerekli. Bildiğim kadarıyla elektronik devre sızdırmazlık için sağlam bir yapıştırıcı/yalıtım malzemesi ile kaplı. Bir de zarar verme ihtimali var. Özetle atılan taş kurbağaya değmez. Arkadaşlar yazmışlar ama ilave edeyim. Arızalı olan tespit edilebilir ancak, mümkünse takım olarak değiştirmekte fayda var. Ya da sensörler bütün olarak iptal edilip, ABS'den ölçüm tercih edilebilir.- 47 yanıt
-
- 1
-
-
Ford Focus Mk4 Bakım Bilgileri
Semih O., Semih O.'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Mk4- Genel Bilgiler
Az bile abi en az 20 olması lazım ki uçtuğumuzu anlayalım.- 10 yanıt
-
- 1
-
-
Mk4 focus ön takım hakkında
Semih O., Bekir Gürkan'ın sorusunu yanıtladı. Kategori: Mk4- Sorular ve Sorunlar
Daha öncesinde zarar görmediyse 7 bin km'de bir aracın ön takım elemanlarının işlevini yerine getirememesi çok mümkün değil. Sesten arızayı uzaktan teşhis etmek de mümkün değil. Bir sorun varsa, takoz olabileceği gibi, amortisör de olabilir, salıncak ya da z rot gibi elemanlar da tarif ettiğiniz sesleri çıkarabilirler.