Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×

Semih O.

Yönetim
  • Toplam İleti

    3.606
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Kazandığı Gün

    80

Semih O. tarafından yazılan her şey

  1. @Tuğra Yanık konudan çıkmayalım diye buraya yazıyorum. En son 4 yıl / 60 bin bakımını 20 gün kadar önce Otokoç'ta yaptırdım. Yağ, yağ filtresi, polen filtresi, yakıt filtresi, fren hidroliği için 6500 civarına geldi. Bunun 800 küsür lirası fren hidrololiği için teker sökme takma bu arada. Fatura vs. iş yerimde olduğu için net konuşamıyorum ama üç aşağı beş yukarı böyleydi.
  2. Ön tamponda bulunan radar sensörü yerinden oynamış olabilir. En olası ihtimal bu, düzeltilmesi ve kalibre edilmesi gerekebilir. Ancak yazılımsal donanımsal başka sebepler de olabilir. Garanti devam ettiğine göre servise neden göstermediniz hocam?
  3. Zamanda yolculuk gibi olacak, hadi bakalım. 😀 Focus kasko 6800 Axa 15 gün sonra da sigorta var.
  4. 3.10 yükleme komut dosyası değiştirildiği için sorun olmuş olabilir, kontrol etmem lazım ama onun yerine 3.08 yükleyin, kolayca hallolur. Hatta 3.10'u hiç yüklemeseniz de olur, kayda değer bir iyileştirme yok keza.
  5. Makyajlı diye hatırlıyorum. 2014 MCA Zahmetten ziyade zevk ve para meselesi. Uğraşmaktan çok keyif alıyorsanız, para da sorun değilse yapılır. Koltuk ve ön cam ısıtma daha faydalı bana göre.
  6. Manuel/otomatik, tekno paket var/yok, sync versiyonu(yok/2/3), dikiş rengi, deriye göre farklı direksiyonlar dolayısıyla parça kodları var. Ayrıca direksiyon sargısını (SASM) değiştirmeniz lazım. SASM kısmı biraz sıkıntılı, ne yaptığını bilen biri tarafından yapılmalı. İlave olarak orta konsolda otomatik park için olan düğmeyi, ısıtmalı direksiyonlu olanla değiştirmeniz lazım. (Start/stop varsa düğme buna göre farklı) Tabi bunların tesisat ve konfigürasyon işleri var. Daha önce yapıldı, meraklıysanız yapılır yani. Başlangıç olarak direksiyon ve sargı için şuraya bakabilirsiniz. https://ford.7zap.com/en/car/183/no/0/2825/21007/95128/#3600 Nereden temin edersiniz kısmı size kalmış. Çıkma olarak bulunabilir, yurtdışından çıkma/sıfır şekilde getirilebilir ya da maliyetler göze alınıp servisten uygun parça kodlarıyla sipariş verilebilir.
  7. Off konumunda kapıların açılması vs. durumlarında yanmıyor, sürekli kapalı kalıyor.
  8. Yazıldı zaten. Orta ekranda gözüküyor, paylaştığınız resimdeki gibi. Araç resmi olan taraf şerit takip için kullanılıyor.
  9. Hiç tekno paket olmayan araca tekno paket yapıp çalıştıran arkadaşlar varken çok anlamsız bir soru olmuş.
  10. Anlatıma ilave etmeyi unutmuşum. BCM'de FoCCCus için #172 Touchscreen seçeneğinin Colour TFT - DM8 with Navi olarak ayarlanması lazım. Forscan ile de BCM module configuration'da aynı ayar yapılabilir. Ancak tam karşılığını hatırlamıyorum. As-Built byte'ı 09 olan değeri yapabilirsiniz.
  11. Hangi yüklemeyi yakıyorsunuz? DONTINDX.MSA flash belleğin indekslenerek normal bir flash bellek gibi okunmasını engelliyor. Çok da mühim değil.
  12. Hee gel de bi gezdir. Stoklar da bitti gel de bira yapak. Belli seni görünce sahil boşalmış, deniz çekilmiş abi ?
  13. İşten bir yere kıpırdayamıyorum ki abi bu aralar ?
  14. Benim aracımda yoktu, siz de olmayacağı anlamına gelmez. Yalnız bu model yılına ve donanım seviyesine göre de değişiklik gösteren bir konu, kontrol etmeniz lazım. Tesisat varsa bile bagaj içindeki kısmı var. Geri kalanı her halükarda yapacaksınız, ekranı her halde sökeceksiniz yani.
  15. "Sen kaç yapıyorsun abi?" gibi kötü şaka mı yapayım illa ?
  16. Duyan da hakiki öz ST sanacak ?
  17. Çiçek gibi araba almışın diyo bana. Ne olacak olm ekonomik kullanıyoruz, ayu bağırıyor arkamızda ?
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.