Yakup Ç. A. Oluşturma zamanı: Eylül 8, 2014 Raporla Share Oluşturma zamanı: Eylül 8, 2014 Yeni Makyajlı Ford Focus, otomobil endüstrinde ilk kez sunulacak olan Kayma Önleme teknolojisini barındıracak -ETS- Gelişmiş Proaktif Denge Özelliği Sistem, aracın kaymasını tahmin eder ve önler. Devam etmeden önce bazı linkler: MK3 MCA Genel BaşlıkYeni gelen akıllı teknolojilerFocus'un ilk incelemesiTeknik Detayları ESC'nin (esp) bir derece artmış hali oluyor kendisi; Enhanced Transitional Stability (ETS) sistem kızaklama öncesi müdehalede bulunarak sürücünün kontrol kaybetmesini engellemeye çalışıyor. Endüstride ilk kez sunulacak olan bu sistem hız'dan veya direksiyondan kaynaklanacak olan kızaklamaya önceden tespit edip müdehale ettiği için ESP'ye göre daha yumuşak bir seyehat sunar. Bu teknoloji geliştirilmiş şasi kontrol sistemleri arasında yer almaktadır, bu teknolojiler yeni focusun daha dinamik ve güvenli olmasını sağlamaktadır. Yeni Focus sürüş deneyimini arttırmak için elektrikli direksiyonunu yeniden düzenledi (EPAS), yeni amortisörler eklendi, süspansiyon burçları yenilendi ve yapısal sertliği güçlendirildi. Yeni Focus ayrıca sınıfında en sessiz kabine sahip olabilmek için; gürültü, titreşim ve sertlik iyileştirmesi yaptı. Direksiyon sistemi, yönlendirmenin daha az efor sarfedecek şekilde değiştirildi, nötr hissedilen bölgeler ortadan kaldırılarak daha içgüdüsel sistemle direksiyondan alınan yol tepkileri arttırıldı. Sessizlik olarak, daha önceden de söylediğimiz yeni kalın yan camlar ve halı (yalıtım) kullanıldı. Yeni tekerlek kemer kaplaması kullanıldı ayrıca kapı trimleri değişti. Hava emme sistemi değişti (daha akustik ve yeni contalar mevcut). Ayna menteşeleri ve bagaj kapağı da bunların arasında yer almaktadır. Mühendislar Focus'un ön uç yapısal sertliğini düzenlerek daha net ve çevik olmasını sağladı; motor içinde daha kalın bağlantı noktaları kullanılarak metal güçlendirilmesi yapıldı. Multi-Tune Valve Damper teknolojisi kullanılarak darbe emişi, performans ve dayanıklılığı arttırıldı ayrıca bu sistem araç kontrolü ve konforu arasında optimum dengeyi sağlıyor. Ek olarak süspansiyon geometrisi değiştirilerek %20 daha sıkı (sağlam-sert) hale getirildi.Bu durum virajlardaki esneklik miktarını azaltır istenmeyen tekerlek hareketlerini en az'a indirir. Ayrıca ön burçların bağlantı şekli değiştirilerek oradaki bileşenlerin hareketi azaltıldı. Daha fazlası için her zaman FocusClubTr.com 11 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Semih G. Yanıtlama zamanı: Eylül 8, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 8, 2014 Yani diyorlar ki ''biz daha iyisini yapana kadar en iyisi bu'' 5 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Kasım Çınar Yanıtlama zamanı: Eylül 8, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 8, 2014 Valla makyaj değil evrim geçirmiş 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Fuat Yetişkin Yanıtlama zamanı: Eylül 8, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 8, 2014 Bu bilgiler işte heyecan verici. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Alperen G. Yanıtlama zamanı: Eylül 8, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 8, 2014 Alır mıyım? Belki.. Ama güzel.. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Bekir B. Yanıtlama zamanı: Eylül 8, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 8, 2014 Yine arka yolcu tutamacı yoksa dahada almam..:) 6 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ümit Vaysaloğlu Yanıtlama zamanı: Eylül 8, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 8, 2014 1.5 TDCİ yi pw şanzıman ile merak ettim. Ama güncel kasanın 90 bin TL lere ulaştığı günümüzde yeni kasayı almak zor gibi görünüyor. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Eylül 8, 2014 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 8, 2014 1.5 TDCİ yi pw şanzıman ile merak ettim. Ama güncel kasanın 90 bin TL lere ulaştığı günümüzde yeni kasayı almak zor gibi görünüyor. Yav sen 3 sene önce 70 vermişsin şimdi için 90 çok farklı değil ondan. Titanium alıp gezeceksin x e Felan gerek yok. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ümit Vaysaloğlu Yanıtlama zamanı: Eylül 8, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 8, 2014 Titanium alıp gezeceksin x e Felan gerek yok. Yakup Titanium da olacak donanımlara bakmak lazım. Ama Otomatik şanzımanlı araba almak lazım. 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Serdar yaman Yanıtlama zamanı: Eylül 8, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 8, 2014 Yine arka yolcu tutamacı yoksa dahada almam..:) Bendekileri söküp veririm abi 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Bekir B. Yanıtlama zamanı: Eylül 8, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 8, 2014 Bendekileri söküp veririm abi Serdar'ım aslında ben o tutamaçların varlığından bile haberdar değildimde, çok sevdiğim bir kardeşim dillendirmişti de ::)):))) Zaten iletiyi okuyunca yorumu olur:)):): 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Serdar yaman Yanıtlama zamanı: Eylül 8, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 8, 2014 Serdar'ım aslında ben o tutamaçların varlığından bile haberdar değildimde, çok sevdiğim bir kardeşim dillendirmişti de ::)):))) Zaten iletiyi okuyunca yorumu olur:)):): O arkadaş ben araç kullanırken tutmaç kullandığımı resimlemişti 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yusuf Çavuş Yanıtlama zamanı: Eylül 9, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 9, 2014 Çok heyecan verici gelişmeler bunlar, gelsinde bir test edelim bakalım. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Doğan Kurban Yanıtlama zamanı: Eylül 9, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 9, 2014 Makyajlı F3 e yapılan iyileştirmeler, makyajsızda da aslında olan sorunları kabullenmiş oldukları anlamına gelmez mi? Amortisörlerinin çok ses yaptığı yol sesini içeri çok aldığı direksiyon kutusunun zil takıp oynadığı vb.. gibi sorunlara acaba çözüm de sunabilecekleri konusunda umut vaad ediyor sankim.Makyajlı serinin çıkmasını bekleyip yedek parça uyumununda tam olmasını dileyip beklemeye devam edelim bu durumda. 3 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Eylül 9, 2014 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 9, 2014 Makyajlı F3 e yapılan iyileştirmeler, makyajsızda da aslında olan sorunları kabullenmiş oldukları anlamına gelmez mi? Amortisörlerinin çok ses yaptığı yol sesini içeri çok aldığı direksiyon kutusunun zil takıp oynadığı vb.. gibi sorunlara acaba çözüm de sunabilecekleri konusunda umut vaad ediyor sankim.Makyajlı serinin çıkmasını bekleyip yedek parça uyumununda tam olmasını dileyip beklemeye devam edelim bu durumda. Abi aldığın elbisenin arması içinde aynı düşüncen var mi bu kolay sökülüyordu yenisini isterim gibi makyajın anlamı bu zaten ayrıca senden de tekrar müşteri olmanı istiyorlar Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap