Jump to content
  • Welcome!

    Register now to access all features. After registering, you can post topics, reply topics, like users content, send private messages.
    This message will be deleted after you register.

Cem Boneval

2013 Ford Fiesta 1.0 Ecoboost Incelemesi (Dikkat Bol Resimli)

Recommended Posts

Çok güzel bir inceleme olmuş, kesinlikle auto tv programı yapmalısınız, aracınızda hayırlı olsun kazasız sıkıntısız sürüşler dilerim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maşallah Maşallah satarken haberli olsun da ben alayım bi kaç yıl sonra :P olmaz mı :)

 

Cem abi kol dayama kayar olmasın ? F3 kaymıyor diye denememiş olabilirsin diye düşündüm..

 

Birde ek: OverBoost sadece 125 ps versiyonda mevcut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tekrar hayirli olsun. Cok guzel bir uslupla anlatmissiniz yine. Agziniza saglik.

Bu arabada bebim tek sevmedigim yer jantlari. Eskisinin ne guzeljantlari vardi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hayırlı olsun cem hocam kazasız belasız, iyi günlerde kullanın,

 

araba fiyatları kur baskısıyla da iyice yukarı fırlamış durumda, gönül isterki daha ucuz olsun.......

Share this post


Link to post
Share on other sites

:nazar:  :nazar: Abi kazasız, belasız, cezasız ve de hayırlı uğurlu olsun, çok güzel..Bence de 1.0 EB motor Fiesta'yla çok iyi uyum sağlıyor,bir de yorum senden olunca okumaktan çok büyük keyif aldım.Emeğine, yorumuna sağlık... :yeah:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Öncelikle hayırlı olsun. Aracın dashboard ve kapılardaki kaplamalarına hayran olduğumu belirtmeliyim. Bence Focus'tan alımlı duruyor. 3 sene sonra satsanız nasıl olur? Şahsen çok hoşuma gitti.Kol dayama kutulu mu? Ve sunroof sunuluyor mu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hayirli olsun :) usendigimden yazilari okuyamadim ama ellerinize sağlik :) Birde full araca o teyp ekrani olmamis uyuyorsa bizim araclardaki 3.5luk ekran super olur ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hayirli olsun :) usendigimden yazilari okuyamadim ama ellerinize sağlik :) Birde full araca o teyp ekrani olmamis uyuyorsa bizim araclardaki 3.5luk ekran super olur ;)

 

 

Sony opsiyonu var işte. Uyar yani bir takım işlemler ile

Benim geçen yazdığım test başlığı sen onu da okumadın tabi doğru :D ST'ye bağlandın hemen :zha:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sony opsiyonu var işte. Uyar yani bir takım işlemler ile

Benim geçen yazdığım test başlığı sen onu da okumadın tabi doğru :D ST'ye bağlandın hemen :zha:

Kafa STde ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hayirli olsun :) usendigimden yazilari okuyamadim ama ellerinize sağlik :) Birde full araca o teyp ekrani olmamis uyuyorsa bizim araclardaki 3.5luk ekran super olur ;)

Komple 6.5 inç Mft iyi gider oraya. :yeah:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cem hocam hayırlı olsun Allah tekrar kaza bela yaşatmasın...

Ne zaman test sürüşüne çıkıyoruz :)

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Similar Content

    • By Yakup Çağatay
      Ford – Volkswagen küresel işbirliğini ileri otonom sürüş, elektrikli araçlar ve daha iyi müşteri hizmeti için genişletiyor.
       
      👉Volkswagen, Ford'un otonom sürüş yatırımına katılıyor. (Argo AL)
      👉Ford, Volkwagen'in elektrikli araç platformunu (MEB) kullanacak. (2023)
      👉Pick-up ve ticari araç işbirliklikleri ise daha önce paylaşılmıştı. (2022)
       
      Tüm detaylar: https://anasayfa.focusclubtr.com/ford-volkswagen-kuresel-isbirligini-genisletiyor/
       
      Unutmadan MEB merkezli ilk elektrikli otomobil, 2020’den itibaren benzer bir Golf dizel fiyatıyla piyasaya sürülecek. Menzili 550 kilometreye (WLTP) dayanacak ve elektrik motoru 170 PS güç üretecek. Kompakt ID’nin üretimi, 2019 sonunda Zwickau’da başlayacak.
       
       

       

    • By Yakup Çağatay
      🏎Ford, sınırlı sayıda üretilecek ve sadece piste uygun olan Ford GT Mk II’yi tanıttı.

      📍Ford Performance ve Multimatic tarafından oluşturulan Ford GT Mk II, Ford GT'nin tam performans potansiyelini yarış serisi kurallarından, düzenlemelerinden ve sınırlamalardan bağımsız olarak tasarlanmış. Özetle yarışa ve trafiğe uygun değil sadece pistte zaman geçirmeniz için yapılmış :) 
      📍Ford GT Mk II performansındaki yenilikler ve aerodinamik geliştirmelerin de içinde yer aldığı geliştirmelerle birlikte yere basma kuvveti arttırılmış. Daha iyi yol tutuş ve daha fazla motor gücü için ise daha fazla ağırlık tasarrufu ve şasi güncellemeleri yapılmış.
      📍Şu anda satışa hazır ve sadece 45 adetle sınırlı sayıda üretilecek bu araç, 1.2 milyon $'lık bir başlangıç fiyatına sahip. Muhtemeldir ki bu da diğer GT’ler gibi belli şartları sağlayan kişilere verilecektir diye tahmin ediyoruz.

      ⚙️3.5 litrelik EcoBoost motor 700 beygir gücüne sahip (Ford GT 656 ps’idi). Motor, Ford GT'den yedi vitesli çift kavramalı şanzımanla eşleştirildi, ancak buna özel olarak ayarlandı. Artan güç ile birlikte frenleme gücü de iyileştirilmiş, karbon seramik frenler devam ediyor.
      ⚙️Büyük çift parçalı arka kanat yere basma kuvvetini iyice arttırırken bunu dengeleyecek tamamen yeni bir ön yarış tipi ayırıcı, difüzör ve çamurluk panjurlar da unutulmamış.
      ⚙️Bu agresif aerodinamik değişiklikler, GT Mk II'nin Ford GT'ye göre %400'den daha fazla yere baskı üretmesine izin verirken, yarışlarda kendini kanıtlanmış süspansiyonu ve Michelin Pilot Sport yarış lastikleri ile birlikte aerodinamik unsurları sabitlerken aracın 2 g'dan fazla yanal tutuş çekmesini sağlıyor.
      ⚙️GT Mk II ayrıca daha hafif ve daha çevik. Sokak otomobilinin ayarlanabilir sürüş yüksekliği ve sürüş modları kaldırılmış, 90 kg'ın üzerinde bir ağırlık tasarrufu sağlarken, 5 yollu ayarlanabilir DSSV amortisörleri, kullanımı iyileştirmek ve Mk II'yi mümkün olduğunca aerodinamik olarak etkin tutmak için düşürülmüş ve artık sabit bir sürüş yüksekliği ile çalışacak.
      ⚙️Güce dayanıklılık kazandırmak için GT Mk II’ye, su püskürtme teknolojisine sahip yüksek kapasiteli “air-to-air“ dışa takılı bir şarjlı hava soğutucusu içeren yenilikçi motor soğutma teknolojisi eklenmiş. Su spreyi, Ford GT Mk II'nin yüksek sıcaklıklarda tutarlı bir güç seviyesi sağlamasını sağlamak için şarj havası soğutucusuna atomize su uygulayarak soğutma sağlamak için yüksek sıcaklık durumlarında otomatik olarak devreye girer.
      ⚙️Mk II'nin debriyaj ve şanzıman soğutucularını beslemesi için yarış otomobili motor hava girişini hatırlatan tavana monte hava girişi eklenmiş.
      ⚙️Tam bir MoTeC veri toplama sistemi, bir yarışçı için hayati bilgiler sağlamak için eklenmiş ve bu aynı zamanda arka kamera için ekran olarak da kullanılabilir.
      ⚙️GT Mk II, Multimatic tarafından doğrudan müşterilere satılacak. Bir Mk II satın almak isteyen müşteriler, FordGTMkII.com adresinden Multimatic ile iletişim kurmaya davet ediliyor, acele edin çünkü sadece 45 adet var olacak 😊 😈
       

       


       

       








    • By Enes Durmaz
      Geçtiğimiz 2 haftayı aracımla ufak bir iç anadolu turu yaparak geçirdim. Oldukça keyifliydi. Fotoğrafta Kapadokya'dan kalma bir anı oldu. Focus üzmedi 🙂
    • By Yakup Çağatay
      Ford Avrupa, kârlılık, verimlilik, daha fazla yeni elektrifikasyonlu araçlar ve SUV için yeniden tasarlanıyor.
       
      Tüm Detaylar: https://anasayfa.focusclubtr.com/ford-avrupa-gelecegi-karlilik-verimlilik-elektrikli-araclar-ve-suv/
       
      Ticari Araçlar, Binek Araçlar, İthal Modeller (Mustang, Edge, Explorer ve GT) için müşteri odaklı üç iş grubunu içeren yeni işletme modeli ve organizasyonu düzenlendi. Önümüzdeki beş yıl içinde en az üç yeni model ile Ford’un yeni araç serisi büyüyecek. Tamamı SUV türünde. Organizasyon yapısı da dahil olmak üzere tüm operasyonlardaki verimlilik iyileştirmeleri, iş performansının iyileştirilmesine temel sağlayacak. Avrupa’daki finansal sonuçlar, 2019 yılının tamamı için önemli ölçüde iyileşme yolunda ilerliyor. Altı adet tesis kapatılacak.
    • By Egemen Yılmaz
      Öncelikle merhaba focusclubtr okuyucuları,
      20 yaşında bir üniversite öğrencisiyim 2 yıldır ehliyetim var fakat çok uzun zamandır araba kullanıyorum. 15bin₺ ye kadar bir araba bakıyorum önceliğim arkadan itiş olsa da malum tofaş dan başka araba yok bir kaç sierra baktım ama forumlarda okuduklarım beni korkuttu o yüzden nispeten daha sorunsuz bir araç arayışına girdim ve ka düşüncesi geldi sahibi olan var mıdır, tecrübesi olan var mıdır diye sormak istedim ek olarak aklımda olan arabalar Peugeot 205/106, Citroen Saxo, Opel Tigra, Mk1 megane coupe.
       
      Teşekkürler.

Focus Club Türkiye

Bu sitenin işleticisi, bu sitede yer alan bilgi, yazı ve makalelerin doğrudan veya dolaylı olarak kullanılmasından dolayı oluşacak zararlardan sorumlu tutulamaz. Kaynak gösterme kuralına uymak şartıyla, bu sitede yer alan yazı ve makalelerin belirli bir kısmına atıf yapılmasına, link verilmesine izin verilmektedir. Kaynak (canlı link) gösterilmeden yapılan alıntılara ise izin verilmemektedir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy Policy.