Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

2 Haziran İstanbulpark Pist Günleri'ne Topluca Katılmak İster Misiniz?


Mertcan Çelik

Önerilen Mesajlar

Toplu halde iken birbirimizle değil de kendimizle yarışmayı becerebilmeliyiz. En iyi önlem virajlara tampon tampona girmemek olur, çoğumuzun hemen önümüzdeki aracın spin atması halinde kendimizi kurtarabilecek kadar deneyimli/yetenekli/şanslı olamayabileceğini düşünüyorum...

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Mertcan oraya gitmekle bitse :)

Simde ben oraya gidince dayanamam pistede girerim. :D

baya maliyetli olur.ama ilerde giderim kesin. ;)

Amacım piste girmenizi sağlamaktı zaten abi :D

 

Bu seferlik seans kapatma ya da 10-15 araç olma işi zor ile imkansız arasında da umarım dertsiz, tasasız, tehlikesiz geçirip bir sonrakine insanları cesaretlendireceğiz   :kıhkıh:

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Mail atacağım daha atmadım

Edit: Yollandı herkese
 

Motorsikletim olduğu için kendi kaskım var..kask parasından yırtarız sanırım... :)

Bir aksilik çıkmazssa bende gelmek istiyorum,ama lastiklerime ve arabama kıyamadığım için piste girip girmeme konusunda karasızım..

 

Listeye ekliyoruz  ? 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Pistede yarışır gibi aynı anda başlamicaz belki 20 saniye aralıklarla çıkıcaz

tabi, çıkışlar arasında zaman var. güçlüden güçsüze ve bilgiden bilgisize çıkış yapılırsa karşılaşma oranıda minimum olur risk azalır herkes kendisi ile yarışmış olur.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ben de gelmek istiyorum ama F3'ümle piste çıkmayı düşünmüyorum  :D Araç kiralamak çok mu aptalca olur?...

Niye ki?

Yani kendi aracınızla çıkmamak, kontrollu kullandıktan sonra bir şey olmaz.

Kiralık aracın ne durumda olduğunu bilemezsiniz, zangır zangır titreyen bir kiralık araçla 160 km/h hızla viraja yaklaşıyor olmak istemem...

Bakmayın siz o lastik rendeleme öykülerine, kaç kere yazdım, 2005'den beri kaç kere değişik türde araçlarla defaten turladım, daha bir olumsuz yıpranma görmedim! 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

tabi, çıkışlar arasında zaman var. güçlüden güçsüze ve bilgiden bilgisize çıkış yapılırsa karşılaşma oranıda minimum olur risk azalır herkes kendisi ile yarışmış olur.

En once gucsuzler ve bilgisizler ciksin. Simdi durduk yere tur yemek istemem :)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

220 civarı araç çıktı geçen etkinliğe. Hepsi 4 lastik, 4 balata mı bitirdi sizce.

Zaten en fazla 6-7 tur atacağız. 6-7 turda quattro ile sürekli pati filan çekmeniz lazım ki bitsin lastikler.

215/55/16 x 4  800-1000 arasında para eder. Focus gibi aile arabası sınıfındaki bir araç ile ilk kez piste çıkıp 1000 tl harcayacak bir durumum yok benim açıkçası. En fazla frenlerin ömründen biraz yerim.

 

Pist hakkında en fazla şüphesi olup gereksiz detayları düşünen ben bile lastikleri dert etmiyorum :)

 

@Ümit Vaysaloğlu, Tur yiyelim abi ne olacak. Yarış değil bu. İlk kez piste çıkıyorum zaten 1.4 getz bana tur bindirse dert etmem  :kıhkıh:

5-10 etkinliğe katılıp, Körfez ve Ülkü'yü tattıktan sonra time attack kasar, kazanana bir hediye verebiliriz :)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Niye ki?

Yani kendi aracınızla çıkmamak, kontrollu kullandıktan sonra bir şey olmaz.

Kiralık aracın ne durumda olduğunu bilemezsiniz, zangır zangır titreyen bir kiralık araçla 160 km/h hızla viraja yaklaşıyor olmak istemem...

Bakmayın siz o lastik rendeleme öykülerine, kaç kere yazdım, 2005'den beri kaç kere değişik türde araçlarla defaten turladım, daha bir olumsuz yıpranma görmedim! 

 

Aslında iyi bir kiralık araç düşünmüştüm ama bir yandan da bir aksilik durumunda o aracın sorumluluğu daha fazla olacak...

Dürüst olmak gerekirse kendi arabamı piste çıkarmak istemiyorum; sadece lastik değil motor, yürüyen aksam, şanzuman; herhangi birinin sorun çıkarması durduk yere dert olacak... Kontrollü kullansam da ya da öyle kullanmayı istesem de aksilik ve/ya kaza ihtimali rahatsız ediyor...

İzlemek ve tanışmak için orada olmak istiyorum ama pist sanırım negatif bir etki yaratıyor bende...

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Aslında iyi bir kiralık araç düşünmüştüm ama bir yandan da bir aksilik durumunda o aracın sorumluluğu daha fazla olacak...

Dürüst olmak gerekirse kendi arabamı piste çıkarmak istemiyorum; sadece lastik değil motor, yürüyen aksam, şanzuman; herhangi birinin sorun çıkarması durduk yere dert olacak... Kontrollü kullansam da ya da öyle kullanmayı istesem de aksilik ve/ya kaza ihtimali rahatsız ediyor...

İzlemek ve tanışmak için orada olmak istiyorum ama pist sanırım negatif bir etki yaratıyor bende...

 

Videoları izlediniz mi eski buluşmadan. Diğer başlığımızda mevcut ilk mesajda ekli halde.

 

Dikkat ederseniz güçsüz araçlar zaten çok yavaş gidiyor hani uçup kaçma olayı yok aman aman :) Formula yarışı değil yani bu araç zorlanmaz aman aman.. Dikkatli olmanız yeterli. 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Aslında iyi bir kiralık araç düşünmüştüm ama bir yandan da bir aksilik durumunda o aracın sorumluluğu daha fazla olacak...

Dürüst olmak gerekirse kendi arabamı piste çıkarmak istemiyorum; sadece lastik değil motor, yürüyen aksam, şanzuman; herhangi birinin sorun çıkarması durduk yere dert olacak... Kontrollü kullansam da ya da öyle kullanmayı istesem de aksilik ve/ya kaza ihtimali rahatsız ediyor...

İzlemek ve tanışmak için orada olmak istiyorum ama pist sanırım negatif bir etki yaratıyor bende...

Kaza ihtimali haricindekilerin olma ihtimalini ben çok düşük buluyorum. şanzıman powershift ise yorum yapamam da yürüyen aksamdan hiç şüphem yok her yağmurda gereksiz denemeler yapan biri olarak :) 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Kaza ihtimali haricindekilerin olma ihtimalini ben çok düşük buluyorum. şanzıman powershift ise yorum yapamam da yürüyen aksamdan hiç şüphem yok her yağmurda gereksiz denemeler yapan biri olarak :)

 

Ben pek deneme yapmadım ve aslında motorun biraz 4-5 bin devir üstü çalışmasını da istiyorum ama tatile saklamaya niyetim vardı... Araç da manuel vites bu arada...

Videoları izlediniz mi eski buluşmadan. Diğer başlığımızda mevcut ilk mesajda ekli halde.

 

Dikkat ederseniz güçsüz araçlar zaten çok yavaş gidiyor hani uçup kaçma olayı yok aman aman :) Formula yarışı değil yani bu araç zorlanmaz aman aman.. Dikkatli olmanız yeterli. 

 

Videoları izledim ama Cem Bey 160 ile viraja girmekten bahsedince benim sürüş vizyonumun çok yavaş olduğunu anladım =)

Videolarda pek de tehlikeli görünmüyor; tekrar düşüneyim...

Kesinlikle herhangi bir tür yarış olduğunu da sanmıyorum, yalnızca pistte turlama...  ^_^

Ahmet Dursun tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ben pek deneme yapmadım ve aslında motorun biraz 4-5 bin devir üstü çalışmasını da istiyorum ama tatile saklamaya niyetim vardı... Araç da manuel vites bu arada...

Ben ehliyet sınavından sonra şimdiki aracımıza kadar hep otomatik kullanmış olmama rağmen şanzımanımız hala sağlam çok şükür. Ancak yinede pist heyecanı ile bir hata yapma ihtimalimi ortadan kaldırmak için forumdaki paylaşılmış olan dişli oranlarıyla ilgili excel tablosunu bulup, her vites  için minimum vites düşürme hızına tekrar bakacağım ne olur ne olmaz diye. Siz de düşük olan bu ihtimali ortadan kaldırmak için aynısını yapabilirsiniz :)

 

Bu arada piste çıkmadan önce bize gerekli temel bilgileri pist organizasyonu verecek zaten. O sebeple en temel şeyleri orada piste çıkmadan önce öğrenecek/hatırlayacağız. 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.