Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

  • 0

MK1- 2.0 Motor Rolanti Sorunu


Ramazan Ay

Soru

arkadaşlar merhaba , aracım sağa sola dönüşlerde ve frene basıp durmaya yakın stop ediyordu. gaz kelebeğini temizlettim stop etme sorunu kalktı, karter hava hortumu araç çalışırken hortum çekme yapıyordu, stop ettirince hortum eski haline geliyordu. karter hava hortumunu da değiştirdik. şimdi araç hareket edince rolanti yüksek çalışıyor , tekerlekler tamamen durunca rolanti normale dönüyor. viteş boşta da olsa hareket edince rolanti yüksekte takılı kalıyor.

km hız sensörü ile alakalı olabilir mi , km hız sensörünü değiştirmeyi düşünüyorum. 1,6 ve 2,0 motorların km hız sensörü farklı mı yoksa tek Tip midir. değerli yorumlarınızı rica ederim. 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bu soruda 2 cevap bulunuyor

Önerilen Mesajlar

  • 0
32 dakika önce, Onder demirel yazdı:

merhaba ayni sorun bendede var sanirim hiz sensoru ama 2.0 motorda hizsensoru nerde bilmiyorum. Rolanti sensorumu soktum temizledim bogaz kelebeginide temizledim ama  bi hiz sensoru kaldi.

Şanzıman üzerinde olmalı

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.