Jump to content
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

“ER-OL
Yakup Çağatay

Yeni Ford Focus Mk4'ün Türkiye Donanım Beklentileri [Anket]

Önerilen Mesajlar

Anketleri değerlendirirken rakipleriyle olan fiyat ilişkini göz önünde almakta fayda var, ancak buna uygun şekilde çalışma yaparsak anketin sonucu mutlaka dikkate alınacaktır. 

 

Oylamak için: https://anasayfa.focusclubtr.com/yeni-ford-focus-mk4un-turkiye-donanim-beklentileri-anket/

Üye dışında oy alabilsin diye foruma eklemedim anketi.

 

Daha önce anket için yardım eden arkadaşlara teşekkür ederim :) O iletileri kaldırdım, okuyanların kafası karışmasın diye.

Seçenekleri şöyle belirlemiş olduk:

Screen Shot 2018-04-18 at 21.15.15.png

 

Screen Shot 2018-04-18 at 21.15.24.png

 

 

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Trend ile;

 

- Hız Sabitleyici

- Kol Dayama

- 16" Aliminyum Alaşım Jant

- Arka Park Sensörü

- Led Gündüz Farı

- AutoHold Fonksiyonu & Elektrikli Park Freni

- BT + 6,5 Dokunmatik Ekran

 

standart gelmezse çok ayıp ederler. Yeni çıkmış Focus hakkında oluşacak algılara ciddi zeval getirirler.

 

 

Titanium ile;

 

- Otomatik Klima

- BT + 8" Dokunmatik Ekran

- Geri Görüş Kamerası

- Ön Park Sensörü

- Anahtarsız Giriş/Çalıştırma

- Çok Renkli Led İç Ambiyans aydınlatma

- Koyu renkli arka ve arka yan camlar

- Adaptif Full Led Ön Far

- Kablosuz Şarj

- Adaptif Hız Sabitleme

 

mutlaka standart olmalı ki insanlara zaten başta fazla ödediklerini düşündükleri paranın sonradan hayal kırıklığına uğramasınlar...

 

Abdussamed Acar tarafından düzenlendi

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
5 saat önce, Abdussamed Acar yazdı:

Hatta bence Kablosuz şarj ı trend e bile çakmak gibi standart koymalılar artık...

Kaç kişide buna uygun telefon var ki, ihtiyacı geçtik :) BT gibi o da zamanla olur da şimdi çok da elzem değil bence en azından bu sınıfta. 

 

11 saatin sonunda anlık sonuç;

 

Screen Shot 2018-04-19 at 08.42.20.png

Screen Shot 2018-04-19 at 08.43.03.png

 

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bende işaretledim lakin ülke şartları, daha önceki model ve donanımlar ile kıyas fiyat rekabetini göze alıp yaptım. Bu ankette trend donanıma çoğunu işaretleyende olacaktır. Samimi olmakta fayda var ciddiye alınabilmesi için 

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
1 saat önce, Göksel Yaman yazdı:

Bende işaretledim lakin ülke şartları, daha önceki model ve donanımlar ile kıyas fiyat rekabetini göze alıp yaptım. Bu ankette trend donanıma çoğunu işaretleyende olacaktır. Samimi olmakta fayda var ciddiye alınabilmesi için 

Mantıklı istekler önemli 👍

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

48 saat sonra anket sonuçları:

 

  • Trend için, eğlence ekranlarında seçimlerin %79'u dokunmatik ekranı seçmiş. Bunun sonucunda en az 6.5" ekranı sunmak gerek.
  • Arka park sensörü, hız sabitleme ve kol dayama da en az %83'lük talep almış.
  • 16" alüminyum jant, LED gündüz farı, karartılmış arka camlar, yağmur sensörü ve far sensörü de %66'lık talep almış.
  • Elektrikli park freni, Avrupa ile paralel gelse sorun olmaz sonucu çıkmış diyebiliriz. (Manuel baz ile mekanik gerisi elektrikli.)
  • Yedek lastik mi, tamir kiti mi? Pek ortada kalmış. Ankette bagaj bilgileri de yer almasına rağmen hem de, bence stepne olmalı bu durumda.
  • FordPass Connect ise bana göre pek bilinmediği için sonda yer almış.

 

Trend Sonuç.png

 

  • Titanium için, 8" dokunmatik ekran, anahtarsız giriş ve çalıştırma, geri görüş kamerası ve LED arka farlar en az %85 talep alarak olmazsa olmazları oluşturmuş.
  • Adaptif hız sabitleme ve Navigasyon en az %74 talep ile anahtar donanım olabilir.
  • LED ambiyans aydınlatma iki seçeceğe (%68-%63) sahipti fakat genelde ikisi birlikte seçilmiş, bu konuda çok renkli seçeneğin sadece Vignale ile olacak olması yüksek olası.
  • Otomatik park sistemi-2 %67'lik talep almış fakat bu donanımı standart sunacaklarını düşünüyorum bu seviyede.
  • B&O ses sistemi Focus 2 Ghia/Titanium gibi standart olur mu dersiniz?
  • LED ön farlar da LED iç ambiyans gibi her iki seçeni tıklanan bir diğer donanım olmuş; %62-%60. Burada benim görüşüm LED'in standart, Adaptif versiyonunun opsiyon sunulması yönünde.
  • Yedek lastik mi, tamir kiti mi? Pek ortada kalmış. Ankette bagaj bilgileri de yer almasına rağmen hem de, bence stepne olmalı bu durumda.
  • %93'lük talep almış 17" ve 18" jant toplamı, en azından 17" standart sunulmalı.
  • Isıtmalı cam, koltuk, direksiyon ise bence pek sıyrılmamış opsiyon sunulması kafi gibi.

 

Titanium Sonuç.png

 

Katılımcılara ve yorum bırakanlara teşekkürler tekrar :) Bundan sonra pek ankete katılım olmaz diye yorumlamak istedim. Umarım işe yarar.

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ankette işaretleme sınırı varmıydı dikkat etmedim ama kendimi otosanın yerine koydum doldururken :) titanium’a donanım seçerken vignaleyi de düşünmek lazım

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Şimdi, Erhan Er. yazdı:

Ankette işaretleme sınırı varmıydı dikkat etmedim ama kendimi otosanın yerine koydum doldururken :) titanium’a donanım seçerken vignaleyi de düşünmek lazım

Yoktu. :yeah: 

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Kişisel olarak ihtiyaç olur olmaz orası ayrı bir mevzu ama trend pakette, günümüz şartlarında artık 16 inç çelik jant, kol dayama, far - yağmur sensörleri, hız sabitleme, karartılmış arka camlar, otomatik kararan dikiz aynası ve 6,5'luk multimedya ekranı standart olmalı. Ankette sadece bunlar seçildiği için değil, bunların artık donanım olarak konuşuluyor olması bile gereksiz bana kalırsa. Bunların arasından işlevselliği sorgulanabilir olan tek donanım far ve yağmur sensörü olur belki.

 

Titanium seviyesinde ise anahtarsız giriş, adaptif hız sabitleme ve led ön farların artık standart mı değil mi diye konuşulmaması gerekiyor bana kalırsa. Özellikle mk3,5'da standart sunulan otomatik park sisteminin herkes tarafından kullanımı ne derece söz konusudur tartışılır. Park etme konusunda tecrübesiz olanlar için iyi bir alternatif olsa da iyi üretilmiş bir led farın, gece sürüşü güvenliğinde halojen fardan daha iyi sonuçlar çıkarabileceğini düşündüğümüzde güvenlik adına otomatik park pilotu özelliğine göre daha elzem bir donanım olduğu kanaatindeyim. Gece sürüşlerinde en tecrübeli sürücü bile iyi bir aydınlatma sistemine ihtiyaç duyarken, kişisel olarak park pilotuna oransal anlamda insanların ne kadar ihtiyaç duyacağı tartışılır.

Cenk Demirel tarafından düzenlendi

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Kİmse kaale alır mı almaz mı bilmem işaretlediklerimi yazayım. Focus zaten 3,5 FL ile hakettiğinden daha fazlaya satılan sadece birkaç fanatik ve şirketlerin tercih ettiği niş bir modele dönüştü. mazda 3ten hallice. Bu açıdan artık sadece beyaz ve gri sadece sedan bir lease modeli yapsınlar . alaşım jant koymasalar bile olur . Ama son kullanıcı için 2 donanım yeter 

Alt donanım: 

- LED gündüz

- 6,5  dokunmatik 

- Hız sabitleme ve sınırlama

- Auto hold + EPB

- 16 alaşım jant

- arka park sensörü 

 

Üst donanım (ek olarak):

- 8 dokunmatik

- KDA, yağmur ve far sensörü 

- ön arka yan park sensörleri+otomatik park+şehir içi frenleme sistemi

- navigasyon

- geri görüş kamerası 

- anahtarsız giriş çalıştırma

- çok renkli LED ambians aydınlatma 

- parçalı deri koltuklar

- 17 jant 

- LED stoplar. 

 

Açılır tavan, adaptif led ön farlar, 18 jant,  ERGO koltuk bir paket ; B&O, kablosuz şarj, ısıtmalı cam, ısıtmalı koltuk ,ısıtmalı direksiyon , HUD , şerit takip ayrı bir paket şeklinde ekstra verilmeli bence 

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Bir saat önce, H. Cenk yazdı:

Açılır tavan, adaptif led ön farlar, 18 jant,  ERGO koltuk bir paket ; B&O, kablosuz şarj, ısıtmalı cam, ısıtmalı koltuk ,ısıtmalı direksiyon , HUD , şerit takip ayrı bir paket şeklinde ekstra verilmeli bence 

Bunlardan açılır tavan ve belki 18 jant ile HUD hariç Vignale donanıma yakışır gibi geliyor

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap


  • Benzer İçerikler

    • Yazan: Yakup Çağatay
      Fiyat Listesi
      Trend X 1.5 Ti-vct 123 PS Manuel 135.000 TL
      Trend X 1.5 Ti-vct 123 PS 6 ileri Otomatik 145.500 TL
      Trend X 1.5 EcoBlue 120 PS Manuel 151.000 TL
      Trend X 1.5 EcoBlue 120 PS 8 ileri Otomatik 162.000 TL
      SW Trend X 1.5 EcoBlue 120 PS Manuel 156.000 TL
      SW Trend X 1.5 EcoBlue 120 PS 8 ileri Otomatik 167.000 TL
       
      Titanium 1.5 Ti-vct 123 PS Manuel 151.000 TL
      Titanium 1.5 Ti-vct 123 PS 6 ileri Otomatik 162.000 TL
      Titanium 1.5 EcoBlue 120 PS Manuel 167.000 TL
      Titanium 1.5 EcoBlue 120 PS 8 ileri Otomatik 178.000 TL
      SW Titanium 1.5 EcoBlue 120 PS Manuel 172.000 TL
      SW Titanium 1.5 EcoBlue 120 PS 8 ileri Otomatik 183.000 TL
       
      5K ST-Line 1.0 EcoBoost 125 PS 8 ileri Otomatik 169.500 TL
      5K ST-Line 1.5 EcoBlue 120 PS  8 ileri Otomatik 186.500 TL
       
      Fiyatlar belirtilmedikçe 4K ve 5K içindir. 
       
      Opsiyonlar 
      Metalik Boya 1.800 TL
      Yakut Kırmızı (Özel Renk) 3.800 TL
      Titanium üzerine
      Ford Co-Pilot 360 (EcoBlue motor seçeneği ile) 7.800 TL Geliştirilmiş Adaptif Hız Kontrol Sistemi, Dur& Kalk(Stop&Go) Özellikli (8 İleri Otomatik Sanzıman) Adaptif Hız Kontrol Sistemi (Manuel şanzıman) Çarpışma Önleme Yardımcısı (Yaya ve Bisikletli algılama özelliği ile) Şerit Takip Sistemi, Şeritte Kalma ve Şerit Hizalam Yardımcısı Takip Mesafesi Uyarı Sistemi Acil Durum Manevra Destek Sistemi Trafik Levhası Tanıma Sistemi Sürücü Dikkat Takip Sistemi ve Otomatik Yanan Uzun Farlar Açılabilir Panoramik Cam Tavan 8.700 TL B&O ses sistemi 3.000 TL Kış Paketi 2.200 TL (Isıtmalı Ön Cam, Direksiyon ve Ön Koltuklar)
      Ford Dinamik LED Ön Far Sitemi (LED arka far ile)  9.200 TL
      Akıllı Bagaj Kapağı (Station Wagon modellerde) 4.400 TL
      ST-Line üzerine
      Ford Co-Pilot 360 (EcoBlue ve EcoBoost motor seçeneği ile) 7.800 TL Geliştirilmiş Adaptif Hız Kontrol Sistemi, Dur& Kalk(Stop&Go) Özellikli (8 İleri Otomatik Sanzıman) Çarpışma Önleme Yardımcısı (Yaya ve Bisikletli algılama özelliği ile) Şerit Takip Sistemi, Şeritte Kalma ve Şerit Hizalam Yardımcısı Takip Mesafesi Uyarı Sistemi Acil Durum Manevra Destek Sistemi Trafik Levhası Tanıma Sistemi Sürücü Dikkat Takip Sistemi ve Otomatik Yanan Uzun Farlar Açılabilir Panoramik Cam Tavan 8.700 TL Aktif Park Asistanı (Kapı Kenar Koruması ile) 3.300 TL B&O ses sistemi 3.000 TL Kış Paketi 2.200 TL (Isıtmalı Ön Cam, Direksiyon ve Ön Koltuklar)
      Ford Dinamik LED Ön Far Sitemi (LED arka far ile)  9.200 TL
      Göz Hizası Gösterge Paneli (Head-up Display / HUD) 3.000 TL
       
      https://anasayfa.focusclubtr.com/yeni-2018-ford-focus-mk4-boyut-performans-ve-tuketim-degerleri/
      Yeni 2018 Ford Focus Mk4 Boyut, Performans ve Tüketim Değerleri – Tüm Teknik Özellikler
       
      İçerik Güncellendi (13 Kasım güncellemesi girildi, liste kesindir)
       
      Donanım Seçenekleri
      Trend X, Titanium, ST-Line ve *Vignale olacak. Ayrıca Active versiyon Haziran 2019'da Türkiye'de.  
      Motor-Şanzıman Seçenekleri
      1.5L 3 silindir 123 PS 6 ileri manuel 1.5L 3 silindir 123 PS 6 ileri otomatik (6F15)
        1.0L EcoBoost 3 silindir 125 ps 8 ileri otomatik (silindir kapamalı)
        *1.5L EcoBoost 3 silindir 150 ps 6 ileri manuel (silindir kapamalı) *1.5L EcoBoost 3 silindir 150 ps 8 ileri otomatik (silindir kapamalı)
        1.5L EcoBlue 4 silindir 120 ps 6 ileri manuel 1.5L EcoBlue 4 silindir 120 ps 8 ileri otomatik  
      *: İlerleyen dönemde sunulacak motor ve seri seçenekleri. (Ne zaman olduğunu şu an bilmiyorum)
       
      Trend X
      Gövde rengi kapı kolları ve yan aynalar
      Aktif ön ızgara
      205/60 R16 lastik - Aluminyum Jant (Bilgi; 6.5j, eskisi 7.0j idi)
      Arka park sensörü
      LED gündüz farı
      Sis farı (Köşe aydınlatmalı)
      Elektrikli, ısıtmalı, sinyalli yan aynalar (Yorum; Mk3 ile ısıtma yoktu iyi olmuş)
      Karartılmış arka camlar
      Tavan rayı (Sadece SW ile)
      Arka rüzgarlık - spoiler (5 Kapı)
      Sürücü ve ön yolcu ön hava yastıkları (2)
      Sürücü ve ön yolcu yan hava yastıkları (2)
      Yan perde hava yastıkları (2)
      Yolcu hava yastığı kapatma seçeneği
      İkincil çarpışma engelleme Ön/arka disk fren - TS/HLA/ESP/TC/ABS Ayarlanabilir Hız Sınırlandırıcı 
      Hız kontrol sistemi 
      Ford Kolay Yakıt Sistemi
      MyKey
      Ford Acil Durum Yardımı
      Mini boy çelik yedek lastik
      Lastik basınç sensörü
      Derinlik ve yükseklik ayarlı direksiyon
      Deri kaplı direksiyon simidi
      Deri kaplı vites topuzu (Manuel şanzıman ile)
      Döner vites konsolu (8 ileri otomatik şanzıman ile)
      Elektrikli park freni (8 ileri otomatik şanzıman ile*)
      Otomatik tutunma fonksiyonu (Elektrikli park freni ile*) [Autohold]
      4 yönlü sürücü koltuğu ve 2 yönlü yolcu koltuğu (Yorum; yolcuya da 4 yönlü koyulmalı)
      Sürücü bel desteği var, yolcu bel desteği yok
      4 cam elektrikli ve global açma kapamalı; tamamı tek dokunuşla kalkıp-iniyor Seçilebilir sürüş modları (Eco - Normal - Sport)
      Direksiyondan kumandalı otomatik vites (8 ileri otomatik şanzıman ile)
      Manuel klima
      Otomatik yanan farlar
      Ön koltuk kol dayanağı ve kapaklı eşya saklama bölmesi
      Direksiyondan kumandalı edilebilen müzik sistemi & 6 hoparlör
      2xUSB - iPod özelliği ile Dokunmatik olmayan renkli 4.2" TFT ekran + Bluetooth
      4,2” yol bilgisayarı
      Otomatik Başlat-Durdur (EcoBlue ve EcoBoost motor seçenekleri ile)
      Akustik lamine ön cam
      Kol dayamasız, 60:40 katlanır arka koltuklar Orta konsolda kapaksız bardaklık Arka üstte askılık Ön koltuklar arkasındaki haritalık Sustalı uzaktan kumanda Çocuk kilidi
      Hırsızlık önleme sistemi (Pats) (Alarm yok)
      Tek egzoz çıkışı
      Bagaj ve torpido aydınlatması
       
      Titanium (Trend X Üzerine)
       
      215/50 R17 lastik - Aluminyum Jant (7j) Gecikmeli sönen ön farlar
      Katlanabilir yan aynalar
      180o geniş Geri görüş kamerası
      Anahtarsız giriş
      Anahtarsız çalıştırma
      Yağmur sensörü 
      Çift Bölgeli İklim Kontrollü Otomatik Klima
      Otomatik kararan iç dikiz aynası 8" Dokunmatik ekran + SYNC 3 Kablosuz şarj ünitesi (1.5L benzinli otomatik hariç)
      SD kart girişi (Buradaki USB'ler aydınlatmalı) Orta konsolda, manuel vites ile kayar kapaklı bardaklık (otomatikler hep açık) Dışarda, parlak kapı kaplaması (B sütunu) Yan aynalar altında aydınlatma
      Üst seviye uzaktan kumanda (sustasız)
      Üst seviye ön koltuklar
      Manuel vites ile elektrikli park freni (+Autohold)
       
      ST-Line (Titanium Üzerine)
       
      235/40 R18 lastik - Aluminyum Jant (8j) ST-Line tasarım kiti (Ön, arka ve yan eteklikler) Spor süspansiyon LED ön sis farları köşe aydınlatma fonksiyonlu
      ST-Line kırmızı dikiş detaylı direksiyon ve vites topuzu
      Spor koltuklar (ST-Line kırmızı dikiş detaylı)
      Çift egzoz Ön park sensörü Alçaltılmış şasi Siyah sürmeli far  
      NOT: 4,2” renkli yol bilgisayarı; B&O veya Co-Pilot 360 opsiyonları alınırsa Titanium'dan itibaren standart.
      NOT 2: Otomatik uzun far; Co-Pilot 360 veya Dinamik LED opsiyonları alınırsa Titanium'dan itibaren standart.
       
      Vignale (Bu seri şimdilik pasif durumda ama gelirse bunlar standart olacak)
       
      215/50 R17 lastik - Aluminyum Jant (7j) Head-up display Navigasyon Full LED far Led sis farı  
      Bunlara bakmadan geçme 🙂
      https://anasayfa.focusclubtr.com/2018-yeni-ford-focus-mk4-tanitildi/
      https://anasayfa.focusclubtr.com/yeni-2018-ford-focus-mk4-aerodinamik-ve-agirlik-iyilestirmesi/
      https://anasayfa.focusclubtr.com/yeni-2018-ford-focus-mk4-boyut-performans-ve-tuketim-degerleri/
      https://anasayfa.focusclubtr.com/2018-ford-focus-mk4-fotograf-galerisi-yeni/
      https://anasayfa.focusclubtr.com/2018-ford-focus-mk4-seri-uretimi-basladi/
      https://anasayfa.focusclubtr.com/2018-ford-focus-mk4-uretim-donanim-motor-bilgileri/
       
      Titanium (Bu fotoğraf serisini farklı başlıkta devam edeceğim)
      Burada: https://anasayfa.focusclubtr.com/2018-ford-focus-sedan-mk4-on-inceleme/
       

       
      Bunlar da ilk çıkan resmi pdf'ler
      Yeni Ford Focus Brosur.pdf
      Yeni Ford Focus 2018 - Teknik Brosur.pdf
      YENI-FORD-FOCUS-KASIM Fiyat Listesi.pdf
       
       
    • Yazan: Yakup Çağatay
      Yeni 2018 Ford Focus Mk4 Boyut - Performans - Tüketim Değerleri
       
      Tüm bilgiler-> https://anasayfa.focusclubtr.com/yeni-2018-ford-focus-mk4-boyut-performans-ve-tuketim-degerleri/
       
      Motor karşılaştırmasında daha mantıklı bir kıyaslama olması adına Mk3’ün makyajlı (MCA) versiyonlarını yazdım. Ayrıca Mk4’ün tüketim değerleri WLTP olarak verilmiştir bu sebeple birebir karşılaştırma yanıltacaktır. Mk3 Mca’nın tüketim değeri ise NEDC standardındadır. Mk4’ün NEDC değerleri -motora göre değişken- %10-15 arasında daha düşüktür.
       

       
      Not: Linkteki tablolar günceldir, buradakiler eski. Dikkat.
      Ağırlık konusunda sadece genel bir bilgi mevcut olduğu için, değerler en iyimser şekilde hesaplanıp tabloya eklenmiştir. Bazı modeller biraz daha ağır olacaktır. Bu güncellemeler için de biraz bekleyeceğiz. Hafiflik, hızlanmaya katkı sağlamış ayrıca tüketimde de yaklaşık %10’luk iyileştirme mevcut.
       

       

       

       
    • Yazan: Yakup Çağatay
      8 Mayıs'ta seri üretim başlamış oldu. 
       
      Tamamı: https://anasayfa.focusclubtr.com/2018-ford-focus-mk4-seri-uretimi-basladi/
       
      Video: 
       
       

       

       
      Fabrikadan kare, buradan da arka camın tamamen inebildiğini görebiliyoruz beklendiği üzere.

       
    • Yazan: Yakup Çağatay
      Sınıf lideri sürtünme değeri ve mevcut modele göre 88 kg'a kadar hafifleyen Focus'un detayları...
       
      Sınıfınında en iyi aerodinamik dirence sahip; 5K 0.273 Cd - 4K 0.250 Cd.
      Mk3 Focus ile karşılaştırıldığında, benzer bir kombinasyonda 88 kg’a kadar tasarruf söz konusu.
       
      Detaylar: https://anasayfa.focusclubtr.com/yeni-2018-ford-focus-mk4-aerodinamik-ve-agirlik-iyilestirmesi/
       
      2) Tamponda hava bölmeleri: Türbülansı azaltmak için ön tekerleklere hava akışını yönlendirir.
       
      8) Dış cephe – 25 kg’a kadar tasarruf:
      • Ultra yüksek mukavemetli çelik ve presle sertleştirilmiş bor çeliğinin artan kullanımı.
      • Hafif, presli kapı menteşeleri
      • Cam elyaflı kumaş ile güçlendirilmiş yenilikçi pencere regülatörü.
       
      9) İç cephe – 17 kg’a kadar tasarruf:
      • Ağırlığı optimize edilmiş koltuk tasarımları.
      • Hafif kapı kaplama malzemeleri.
      • Poliüretan sprey gösterge paneli kaplaması.
       
      10)  Elektrik – 7 kg’a kadar tasarruf:
      •  Özel yapım kablo tesisatı.
      •  Ağırlığı optimize edilmiş güç kaynağı sistemleri.

Focus Club Türkiye

Bu sitenin işleticisi, bu sitede yer alan bilgi, yazı ve makalelerin doğrudan veya dolaylı olarak kullanılmasından dolayı oluşacak zararlardan sorumlu tutulamaz. Kaynak gösterme kuralına uymak şartıyla, bu sitede yer alan yazı ve makalelerin belirli bir kısmına atıf yapılmasına, link verilmesine izin verilmektedir. Kaynak (canlı link) gösterilmeden yapılan alıntılara ise izin verilmemektedir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir.
×

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.