Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

1.5 Tdci Powershift Kuga Teknik Değerleri [WLTP eklendi] ve Bol Resimli


Yakup Ç. A.

Önerilen Mesajlar

20 October 2016 - 17:47 tarihinde, Cem Boneval yazdı:

Gerçekten mi?

Lynk-Co-01-2017-Vorstellung-1200x800-9178d393b8e7d8d7.jpg

 

Bu arada Tiguan çirkin değil, sade, heyecansız, hatta ruhsuz belki, ama çirkin, yok değil....

tiguan.JPG

 

Cem Bey, bir de arka stopların fotoğrafını koyabilir misiniz :). Bence esas çirkin nitelemesi oraya yakışıyor. Ön taraf evet, sade ve ruhsuz.

--12 dakika sonra eklendi--
20 October 2016 - 16:49 tarihinde, H. Cenk yazdı:

BU da 2 çeker Mertcan :) 1.5 ecoboost 4 çeker ama konumuz o değil. Konumuz Murat Kavuk'un heyecanla beklediği (belki de bize çaktırmadan kapora yatırdığı :) ) 1,5 tdci powershift FWD kuga. 

 

@Murat Kavuk ilk sayfalarda QQ için küçük demişsin. Bu da heyhülala değil yani. Bizim arkadaşlardan çoğu bu çıkar çıkmaz bakmıştı (4 çeker EB otomatik fiyatı çok makuldu) çoğu küçük ve biraz kaliteden yoksun buldu hiç biri almadı. Bunun da içi küçük aynı gün buna ve QQya bakmadan kapora verme derim :D:D

Kuganın içini QQ ile karşılaştırmış ve sonrasında kuga almış birisi olarak net şekilde söyleyebilirim ki fark hissedilir düzeyde. Boyum 1.87cm ve kugada koltuğu kendime göre ayarladığımda arka koltukta dizimle koltuk arasındaki mesafe rahat 3-4 parmak kalırken QQ'da darlık bariz şekilde hissettiriyor. Ayrıca darlık hissi tavan yüksekliği farkından da ciddi şekilde hissediliyor. Kugada gerek önde gerekse arkada baş mesafesi çok iyi düzeyde. Bagaj olarak da kuganın teknik dokümanında 415lt hacim yazıyor ama emin olun ki bundan daha yüksek bagaj hacmi olan benzer araçlarda sunulan alan farklılık göstereniliyor. Bir arkadaşımla aynı dönemde almıştık araçlarımızı ve onunkisi tiguandı. Araçları yan yana park etmiştik ve benim araca bakmak istedi. Bagajı açtı ve "abi bu aracın bagajı kaç lt?" dedi. Ben de rakamı söyleyince bir de kendi aracının bağajını açtı ve karşılaştırdı. Sonrasında "nasıl olur, senin aracın bagajı benimkinden daha geniş!" cümlesini kurdu ve yanımızdaki arkadaşlar da durumu teyid etti. Hikaye de burada bitti :). Bu arada tiguanın bagajı, şu ana tam hatırlamıyorum ama 465 ya da 475lt olmalı. Kugadan sürüş dinamikleri olarak çok memnundum, özellikle arazi ve kardaki 4 çeker kabiliyetini test etmişliğim vardır, klasik haldex 4 çekerlerden daha üstün diyebilirim. Memnun olmadığım taraflar ise ses sistemi standart donanımdan dolayı standarttı, bu eksikliği çok hissettim. 110 km/sa sonrası sunrooftan ses gelmesi ve bu sesi kesememeleri, pütürlü asfaltta biarz fazla ses alması ve ön süspansiyonlardan az da olsa gelen klasik ford lok lok sesi. Eşim satarken çok üzüldü, halen de kugayı özlüyorum diyor :). Bu arada bir not, makyaj sonrası iyileştirmelerden birisi süspansiyon yapısının sessizleştirilmesi. Umarım sunroof sesinde de iyileştirmeye gitmişlerdir. Neden olmasın, belki tekrar kugaya dönebilirim :). 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Tiguanda passattan benzetilmiş farlarını ve üst ızgarayı çıkarınca geriye bir şey kalmıyor. Tiguanın sis farlarını üstteki siyah bölümle birlikte çirkin buluyorum. Arkadaki stop bölümü de cetvelle çizilmiş gibi ve arabanın arka tasarımı ile uymuyor. Ama R line paketi ile alındığında çok değişiyor araç, o zaman bi hava galiyor, özellikle de beyaz seçilirse :) 

 

9 saat önce, Yakup Çağatay yazdı:

Lansman

2017 Ford Kuga Lansman 2.jpg

 

 

Kuzulara bak, fıstık, fıstık :P 

 

28 dakika önce, Haldun K yazdı:

Selective çok doyurucu bir paketti. Kalkması iyi olmamış. Bir de aracın vites bölümü abd versiyonundan niye farklı acaba , mantığını çözemedim. 

 

Manuel vitesi taşımak mı zor geldi acaba? Yine de Avrupa versiyon bence daha şık, vitesin orada kaldığı iyi olmuş.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

1 dakika önce, Erdoğan G. yazdı:


Ona nisbeten söylemiştim zaten. Yapabildikleri güzel bir gelişmeyi neden bir sonrasına saklarlar anlamıyorum.
Hepsi sırayla, akıllı olun der gibi.

 

Yaygın bir uygulama olmadığından, marjinal olarak düşünebileceğimiz bir değişiklik. Yukarıları onaylamalı ki ancak ondan sonra araca eklenebilir. Bu süreç pek kolay değil diye tahmin ediyorum.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

20.10.2016 - 13:14 tarihinde, Gürkan Çakıroğlu yazdı:

Hüseyin ehtiyarlayınca böyle olduk kardeşim :)

Bilirim ben o ehtiyarlıkları abim :)

Göreceli tabi bu işler ama ben beğenemedim 

hüseyin ipek tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Netcarshow'a daha yeni düşmüş resimler. Orada böyle demişler :) 

"Ford's 1.5-litre and 2.0-litre TDCi engines feature advanced new diesel engine technologies including a lean NOX trap for cleaner exhaust emissions, components with a special Diamond Like Coating that reduces friction, and a sophisticated Variable Nozzle Turbocharger for enhanced engine breathing."

Bu da satış rakamları istatistiği:

"Ford Kuga spearheaded the company's SUV expansion for Europe after first going on sale in 2008, and sales increased to a record 102,000 in 2015 - up by 19 per cent compared with 2014 . Kuga sales in September 2016 grew by 4,800 units year-on-year to 14,500, with 95,300 sales for the year, making it the best nine months and September since launch."

Özetle, kuga satışları Avrupada 2015 yılında, 2014'e göre %19 artmış. 2016'nın ilk 9 ayında da şu ana kadarki en parlak yılını yaşamış. Makyaj arefesinde bir araç için ilginç istatistikler..

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Evet, Kuga hep artışta ama Kuga'nın iyi olduğundan değil SUV'lar hep artışta. Pazar payı mööhim, malum :) Gelecek yıllar hep parlak olacak taaaa ki modası geçene kadar :zha: 

 

Yine, o galeri sitesinden önce çok kez yazdık ettik :D 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

"SUVs have grown from a tiny niche in Europe to one of the most significant automotive trends of the past decade," said Roelant de Waard, vice president, Marketing, Sales & Service, Ford of Europe. "Every time someone predicts SUV sales will cool down, they are proven wrong. That's because SUVs have widespread appeal with men and woman, young and older people."

demiş zati :) 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Günaydın

   Bu araç dolu bir donanımla 130 lar seviyesinde satışta olursa ,özellikle ST Line versiyonu.Bana kalırsa bayağı kafa karıştırır.130bin seviyelerinde artık bu segmentte bütün markalar aşağı yukarı aynı.

   Geçtiğimiz sene CR-V 1.6(160hp) kullandım.O aracın 8-9lt yakmasının sebebi 4x4 den dolayı ortaya çıkan 200-250kg fazlalık.

   Yani 160hp araç yapılmış ancak ; bu ağırlık bu gücü törpülüyor.Şununda farkına vardım.CR-V de 4 çeker ihtiyaç olduğunda sadece otomatik olarak devreye giriyor.Ben 1 yıllık kullanımımda bu sistemin devreye girdiğini gösterir ışığın yandığını görmedim....

Şehir içerisinde kullanacaksanız bence hiç gerek yok 4 çeker araba almaya.İstanbul da 2015-2016 yılbaşı gecesinde biliyorsunuz epeyce bir kar yağmış hatta anadolu yakasında bir çok yerde yollar geç saatlerde kapanmıştı.O kar da bile gerek duyulmayan bir ağırlık sürekli taşınıyor.

    Açıkçası ben bu araç geldiğinde sırf geniş araç ihtiyacımızıdan dolayı test edip almayı planlarım.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • Yakup Ç. A., başlığı 1.5 Tdci Powershift Kuga Teknik Değerleri [WLTP eklendi] ve Bol Resimli olarak değiştirdi
  • Yakup Ç. A. bu konuyu sabitledi
  • Yakup Ç. A., konu sabitlemesini kaldırdı

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.