Welcome to Focus Club Tr | Otomobil Severlerin Adresi

Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Mert Yürüyen

Üye
  • Toplam İleti

    4.223
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Kazandığı Gün

    15

Mert Yürüyen en son Mart 22 tarihinde kazandı

Mert Yürüyen daha önce lider oldu!

Toplam Beğeni

4.099 Mükemmel

2 Takipçiler

Mert Yürüyen Hakkında

  • Derece
    ST

Profil Bilgileri

  • Şehir:
    İstanbul
  • Arabam:
    '14 F3 HB Titanium Pws
  • Meslek:
    Mali Müşavir
  • Cinsiyet:
    Bay

İletişim Yolları

  • Yahoo
    [email protected]

Güncel Profil Ziyaretleri

1.606 profil görüntüleme
  1. Ne demek yanlış? Evden elektronik tartımı götürüp tarttım, daha ne kadar doğru olabilir? Spor paket jantı çok net şekilde 9,5 kg. 215/50/17 Michelin Primacy 3 95W XL lastikleri ile birlikte 19,7 kg çıktı...Burada XL'ın ağırlığa etkisi olabilir diye düşünüyorum. Malum XL olunca yanaklarda bir takım kuvvet takviyeleri oluyor...
  2. Tabiki fiyat dikte etmeli... Konunun iradesi Ford Otosan, ithal edip piyasaya süren belirleyici kişilik o. Bunların hepsi bayilik anlaşmalarının içinde yer alıyor. Hiç bir bayii kafasına göre fiyat belirleyememeli... Nasıl fiyatı yükseltememelerine bir şey demiyorsak düşürememelerine de bir şey dememek gerekir.
  3. senin sorunların var gerçekten uğultu, sürtünme şeklinde bir ses mi yoksa cem abinin de belirttiği gibi sanki çizilirmiş gibi tiz bir ses çıkarması mı anlamında sormuştum ama sen çok ekmek yiyorsun,ondan böyle olsun sen
  4. havalar az daha ısınsın bir bitüself+firex operasyonuda bana geliyor... şimdi 18 janta da geçtik, arabanın içinde durulmaz sesten
  5. Nasıl bir ses? Uğultu gibi mi?
  6. @Murat Kavuk geniş ekran gösterge var ki... sanırım multimedya için demiştin Murat abi sen? Valla style da gayet güzelmiş... Renginden midir nedir anlamadım
  7. O zaman tamam, ben bunu bilmeden yazmıştım Bakalım, umarım bir sorun olmaz da değişim yaparlar
  8. Geçtiğimiz yaz sonu gibi diş derinliklerini ölçtürmüştüm... Önler 3,4 arkalar 4,4 çıkmıştı. Ön arka ve çapraz değiştirmiştik. Bu haftasonu yazlıklara geçtim fakat taktırırken kafam daki tek şey "bu yazı çıkarsın sonra söküp atıcam, seneye bu vakitler yeni bir set alıcam" dı... Fakat lastikleri takarken tekrar ölçtük derinlikleri, büütn lastikler 6,3 mm çıktı! Ben ŞOK Önceki ölçümü yapan "mal" gerçekten yanlış ölçmüş. Neyse bu lastikler arabayı satana kadar benimle, ciddi bir masraftan sıyrılmış olduk. Birde kışlıklardan sonra öyle sessiz geldi ki, dünya varmış dedim...
  9. Yaklaşık 20-30 km sonra sensör arıza uyarısı veriyor. Lastikçinin işi de olabilir
  10. Var, keyifle kullaniyorum
  11. Lucky kadife
  12. İkinci eli ne kadar acaba bu spor paket jantının bu aralar? Kıyabilsem satıp 18'e geçerdim belki ama arabayı satarım bu jantları satmam, o derece seviyorum Alttaki replica RS jantı... Replica dan mümkün mertebe kaçının... Kaldı ki görünüm olarak da spor paket jantının yanına yaklaşamaz (bence)
  13. Müthiş... bir doktor için ne kadar gurur verici bir tarih... bilmiyordum, öğrendim. iyi ki paylaştınız cem hocam, gölgenizde olmak bile yetiyor bazen öpüyoruz ellerinizden...
  14. arabamın konusu burada... içinde difüzöre ilişkinde bir kaç resim var.

Focus Club Türkiye

Bu sitenin işleticisi, bu sitede yer alan bilgi, yazı ve makalelerin doğrudan veya dolaylı olarak kullanılmasından dolayı oluşacak zararlardan sorumlu tutulamaz. Kaynak gösterme kuralına uymak şartıyla, bu sitede yer alan yazı ve makalelerin belirli bir kısmına atıf yapılmasına, link verilmesine izin verilmektedir. Kaynak (canlı link) gösterilmeden yapılan alıntılara ise izin verilmemektedir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir.