Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×

Yakup Ç. A.

Yönetim
  • Toplam İleti

    55.604
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Kazandığı Gün

    584

Yakup Ç. A. tarafından yazılan her şey

  1. Ps olmayanlar o dediğinden Ozan
  2. Evet dsg var. Volvo'nun fiyatını arttırırsan 2.0 var Benzinli aynı kasa 2.0 180 ps var bizde 12-13 litre istanbul'da bundan düşük olur işte hesapla Uzun yol için güzel araba Mondeo.
  3. Mercedes'e siz bakın ben diğerlerine bakayım Uzun yol yapılacağı için dizel insignia önermedim. Kral http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volvo-ilk-sahibinden-emsalsiz-dizel-2.4-premium-172022445/detay Aslan kral http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-ford-cavusoglu-otokardan-2011-ford-mondeo-2.0-tdi-selective-plussunroof-170284101/detay Ps isteyene - Buarada PowerShift 2.0 dizel ile sorunsuz bir modeldir. http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-ford-2012-model-ford-mondeo-2.0-tdci-163-ps-power-shift-auto-paket-171861691/detay http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-ford-42000-km-de.2011-model.yeni-mondeo-2.0-tdci-titanium.aut.orjinal-171609717/detay Passat http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volkswagen-asaf-otomotivden-2009-2.0-tdi-passat-otomatik-vites-168498958/detay 3d http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-2007-320-d-premium-isik-paket-0530-327-33-79-172417034/detay
  4. Temiz kağıt alamaz ki satmak için, mecbur ödeyecek O dönemi kontrol edecekti. Yani ödemekle mükellefsiniz.
  5. Murat bey, ST spoiler olması lazım arkadaş da sonradan takılan yani fabrikasyon olmayan
  6. Emir bey'e katılıyorum cık cık cık
  7. O konulara buradan devam edebiliriz
  8. Sonradan takılma değil mi bu, yani sen boyattın. Öyle ise söktür, tamamen yeniden fırınlı boyat
  9. Merhaba, Bugün motor performansı hakkında son duyuru geldi ayrıca daha iyi yol tutuş ve frenlemek için perdf. paketi açıklandı. 5.0 Motor 435 beygir 543 Nm tork. 1691 kg. 2.3 Motor 310 beygir 434 Nm tork. 1598 kg. Performans Paketi ve Performans Fren Sistemi Avrupa'da standart olacak sunulacak. Mustang 2.3 litre EB, Ön: Dört Pistonlu , 46 mm fixed kaliper, 352 mm disk; Arka: tek piston, 45 mm kaliper, 330 mm disk Mustang 5.0 litre V8, Ön: Altı Pistonlu , 36 mm Brembo kaliper, 380 mm disk; Arka: tek piston, 45 mm kaliper, 330 mm disk Performans Paket İçeriği Yeniden ayarlanan yaylar,burçlar ve monotube arka amortisörler. Ek soğutma kapasitesi - Pist günlerinde dayanıklılık için- Motor ve kabin arasındaki panel ile kuleler arası K-brace bağlantısı Daha kalın arka salınım yönetim barı (sway bar) Özel ayarlı ABS, ESP ve elektrik destekli direksiyon.
  10. 1) Debriyaja iyi basıyor musun? Altına paspas girmiş olabilir geri vites biraz nazlıdır. 2) Alarm sonradan takılmış sistemde arıza olmuş olabilir.
  11. Abi anlaşamıyoruz sanırım Zaten yapılması gereken de o dur.Senin örneğinde satan kişi aptalmış ne diyim Pert'e çıktı tabirini araç pert oldu deriz diye yorumladım bende Çakallık varsa bu iş benim yorumladığım gibi olmalı zaten
  12. Yahu benim kaza yaptığımı bildirmezsem kim bilecek canım Cepten yapar satarım Neden ekpertiz diye birşey çıktı
  13. Konu dışı yapmayın lütfen. OIdukça fazla oem olmayan başlıklar var. Sorular devam ederse silmek zorunda kalırız lütfen biraz daha dikkat edelim. Sizden sonra bu başlığa gelcek insanları düşünelim.
  14. Torkun yüksek olduğu zaman. Aracın motoruna ve hızına göre değişir vites genellemesi yerine
  15. Sahibinden de şikayet edip adam hakkında birşey yaptırılabilir mi acaba?
  16. 1 segment arası 25 bin lira fark olur mu ayıp ayıp. Neyse avrupa fiyat farkı 1000 euro bile değil onu maaliyet fiyatına ekleyelim. Donanım'a para bayılmazsan 70 liraya aldığın Titanium manuel 1.6 dizel, 2.0 dizel titanium olursa 98 bin tl'ye denk geliyor. Bazı donanımlardaki ek vergiler ile bu artar biraz daha.. Yani bundan aşağısı hayal dünyası olur.Trend vs gelmesi lazım ya da. Konu ST olursa ++++
  17. Erkan bey, her konu açan kişi sürekli takip edecek veya etmeli gibi birşey olduğunu nereden çıakrdınız acaba, pes doğrusu! hayırlı olsun
  18. Bir önceki sayfada yer alan son bilgiler kısmına donanım detaylarını ekledim.
  19. Cenk abi sokağa çıkalım bir çok insan çift'i bıraktım kavrama nedir bilmiyor, benim arabam çift kavrama seninki tek mi diye imaj mı yapacak avrupalı Değişik bilemiyorum.
  20. Cenk abi yanlış düşünüyorsun. Her şanzıman her motor alt kapağı ile uyumlu olmuyor hangi birini yenilersen çok maaliyet de çıkacak. Sonuç olarak en uyumlu en sorunsuzu yakalamak mantıklı gözüken. Tdi dsg ne kadar mükemmel uyumlu olduğunu hep söylüyoruz ama kimi tsi dsg'nin çok da iyi olmadığını hatta kimi atm ile de. İlla çift kavrama diye diretmemek lazım. Yukardaki verilere bakınca ps'nin yaptığını bu konulan şanzımanında yapabildiğini - hatta daha verimli- görebiliyoruz. Bence sorun yok en azından kağıt üzerinde. Gel gelelim Volvo'nun denemeleri de ortada
  21. Ben onu da verebilirim ama seneye ne olur bilemeyiz. 1.5 eb trend 1.6 eb trend'den 550 euro daha ucuz mesela 1.6 dizel ise yen versiyonda 500 euro daha ucuz. Sonuç olarak artmadan aynı fiyat gider diyebiliriz
  22. Mondeo hakkında %100 doğru son haberler. Titanium versiyonda Dokunmatik ekran standart sunulacak. Benzinli motorlar 1.5 Ecoboost 160 Ps 6 ileri manuel (S&S'li) --> Ortalama Tüketim: 6.4 lt CO2: 139 gr - 0-100: 9.3 sn ş.içi: 8.2 lt - ş.dışı: 5.4 lt 1.5 Ecoboost 160 Ps 6 ileri otomatik (S&S'li) --> Ortalama Tüketim: 6.9 lt CO2: 146 gr - 0-100: 9.7 sn ş.içi: 8.5 lt - ş.dışı: 5.7 lt 1.5 motorlar 240 nm tork üretiyor. 2.0 Ecoboost 203 Ps 6 ileri otomatik (S&S'li) --> Ortalama Tüketim: 7.7 lt CO2: 168 gr - 0-100: 7.9 sn ş.içi: 10.7 lt - ş.dışı: 6.0 lt 2.0 Ecoboost 240 Ps 6 ileri otomatik (S&S'li) --> Ortalama Tüketim: 7.7 lt CO2: 168 gr - 0-100: 7.5 sn ş.içi: 10.9 lt - ş.dışı: 6.0 lt Dizel motorlar 1.6 Tdci 115 Ps 6 ileri manuel (S&S'li) --> Ortalama Tüketim: 4.1 lt CO2: 101 gr - 0-100: 11.9 sn ş.içi: 6.0 lt 1.6 Tdci ECOnetic 115 Ps 6 ileri manuel (S&S'li) --> Ortalama Tüketim: 3.6 lt CO2: 94 gr 1.6 tdci motorlar 270 nm tork üretiyor. 2.0 Tdci 150 Ps 6 ileri manuel (S&S'li) --> Ortalama Tüketim: 4.3 lt CO2: 114 gr - 0-100: 9.5 sn 2.0 Tdci 150 Ps 6 ileri Powershift (S&S'li) --> Ortalama Tüketim: 4.8 lt CO2: 125 gr - 0-100: 10.2 sn 2.0 Tdci ECOnetic 150 Ps 6 ileri manuel (S&S'li) --> Ortalama Tüketim: 4.1 lt CO2: 109 gr - 0-100: 9.5 sn 2.0 Tdci 180 Ps 6 ileri manuel (S&S'li) --> Ortalama Tüketim: 4.3 lt CO2: 114 gr - 0-100: 8.9 sn 2.0 Tdci 180 Ps 6 ileri Powershift (S&S'li) --> Ortalama Tüketim: 4.8 lt CO2: 125 gr - 0-100: 9.5 sn 2.0 Tdci ECOnetic 180 Ps 6 ileri manuel (S&S'li) --> Ortalama Tüketim: 4.1 lt CO2: 109 gr - 0-100: 8.9 sn İlk etapda bu şekilde satılacak ama ülkemize gelene kadar (MART 2015) diğer motorlar da gelir.Motorların tamamı Euro 6 Norm. (1.6 dizel hariç) Önce, tabiki FocusClubTr.com kullanıcıları bunlardan haberdar olur Alıntı linki sunmadan, (ç)almayınız. Sevgiler... Bu da canavar
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.