Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×

Yakup Ç. A.

Yönetim
  • Toplam İleti

    55.604
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Kazandığı Gün

    584

Yakup Ç. A. tarafından yazılan her şey

  1. Size gelen özel mesajı uygulayın lütfen Kurallarımıza uygun olmaz iseniz üyeliğiniz kullanılamaz hale getirilir.
  2. Performans jant almazsanız sürekli araç ağırlaşır yani hızlanma felan artmaz sadece yanal tutuş artar.Daha az esner. Tüketim için direkt bişey diyemem somut olarak kolay kolay kullanıcıların yorumları da pek bişey ifade etmez kendi adıma. Biz her şartta aynı süremeyiz. Rakam olarak bişey diyemiyorum ama korkacak durum yok. Zaten dizel araba.
  3. Eğerki mevcut 16''den fordun önerdiği lastiğe yani 215/50 R17'ye geçseydiniz kadranınız çok az düşük gösterecekti. 100 yerine 99.5 km/h gibi. Ayrıca yanak yüksekliği de azalacak haliyle daha konforsuz olacak. İstediğiniz yani 225/45 R17'ye geçerseniz kadranınız biraz fazla gösterecek. 100 yerine 101.4 km/h gibi. Ayrıca yanak yüksekliği daha da azalacak ilk duruma göre haliyle biraz daha konfor düşecek. Ama yol tutuşunuz herikisi ile de daha iyi olacak Tüketim ise genelde taban genişliği ve jant ağırlığı ile değişir sonuç olarak iki 17 ile de birazcık fazla tüketir normaldir.
  4. Bunu yaparken klima açık mı ? veya görünürden ziyade somut olarak titreme vb şey mevcut mu ?
  5. Mesafe Uyarı Sistemi Çapraz Trafik Uyarı Sistemi SYNC 2 Aktif Şehiriçi Güvenlik
  6. Sabri orada onu demiyor o başka birşey Yılda 15k gidersen şu kadar cebinde kalır diyor.
  7. Yakıtı satın aldığınız bayide olabilir, shell'in fazla yaktırması da normal o öyle.
  8. 3 dk'yı geçmez işi bilen için.Doğru düzgün usta başına felan sorsunlar veya bilen bayiyi arayıp öğrensinler
  9. Foto'da o zamandan kalma şimdi cila çok az var bez de eskidi
  10. Aracımızı temizlerken veya bakımını yaparken hangi ürünleri kullanıyoruz? Burada paylaşıyoruz. Bunlar benim 5 sene önce aldığım ürünler Ondan sonra hiçbirşey almamışım.
  11. Arttıracağınız için pek de sorun olmaz ama sizinde aklınızda kalması adına foto alsanız iyi olur heralde
  12. ST 1.6 dizel oluyor ama Baksana bunda da araba baştan aşağı değişecek sanırım lastikler sığmamış yine. Ekzoz sistemi de farklı
  13. Yeni fotoları ile 2.3 Ecoboost! test ediliyor! 350 ps'e yakın güç bekleniyor ve yine 2015 sonuna doğru satılması tahmin ediliyor. 2017'de de yeni kasa çıkacak zaten daha fazla geç kalmaz. Buyrunuz;
  14. Bunun da yenilenmesine çok az kaldı. Yeni fotoğrafları çekilmiş buyrunuz; 2015'de neredeyse tüm binekler yenilenmiş oluyor! Buarada bunun kardeşi S-MAX'de yenileniyor hemen bu kategoride kendileri
  15. Yukardaki mesajımı hatırlatarak, makyajlı versiyonun bu yıl paris otomobil fuarında tanıtılması bekleniyor. Test görüntüleri,
  16. Durup dururken bir problem olacağını sanmam ama kimi yol durumunda asvalt durumuna göre kayış olur özellikle de sıcakta.
  17. Teşekkürler, bu hali ile düzenlenmiş durumda zaten Efektif olmayacak şekilde açılmıştı .
  18. eheuhehuee neyse yahu konuları sahipleri yarım bırakınca arda kalanlar için amaçsız bir yarış var hissi oluyor bende araç boyama çeşitleri yani sürekli birşey değişiyor yani yukarda da dediğim gibi benzerlerini ben gördüm ve hasarlı felan değildi araçlar .
  19. Başlığı kapatmak yetine taşıyorum lütfen kategoriye uygun yer bulalım.
  20. Bir çok ustanın yeni boyama modellerinden haberi bile yok ki haliyle direkt güvenmek zor mübalağaaaa'ya izin verelim
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.