Jump to content
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

“ER-OL
Mete Yılmaz

Focus II Hız Sabitleme Montajı

Önerilen Mesajlar

Yapılmayan işlem yoktur yapamayan usta vardır :yeah:

Yetkili servis elemanlarında ustalık %20 den fazla değil.. Onlar monte/demonte adamı :) Arızalıyı söker sağlamı takar faturayı keser yollar

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Maalesef fotoğraf çekemedim,

Önce airbag sÖküldü, 5 dakika

daha sonra direksiyonu sÖküp yeni (hız sabitleme olan) direksiyon takıldı. Başka herhangi bir parça ekleme yada kablo çekme yok. Zaten sistem hazır. Daha sonrada GEM modüle yükleme yapıldı yaklaşık 20 dakika, bu kadar....

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Yapılmayan işlem yoktur yapamayan usta vardır :yeah:

Yetkili servis elemanlarında ustalık %20 den fazla değil.. Onlar monte/demonte adamı :) Arızalıyı söker sağlamı takar faturayı keser yollar

Aynen katılıyorum, servis resmen uğraşmak istemedi, çok masraflı iş, zaten olmaz dediler...

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Sistem hazırsa süper yani diyecek bişey yok...Hazır olmayanlara dahi takılma yapılmıştı..

Bu kadar kolay olacağını tahmin etmezdim...Tek sıkıntı direksiyonun çıkma olması ama o da sıfır gibi, tek çizik yok

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Guest Tolga KARACA

Yapılmayan işlem yoktur yapamayan usta vardır :D

Yetkili servis elemanlarında ustalık %20 den fazla değil.. Onlar monte/demonte adamı :D Arızalıyı söker sağlamı takar faturayı keser yollar

+ Ford Mustang

Hele Laguna varken servis elemanları deli ediyordu beni, ufacık tamirle uğraşmayıp milyarlık parçaları değişmeye çalışırlardı.

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

hele şu sustali anahtarı bir yaptirayim cc sonra da yapılır, taktıran arkadaşların deneyimleri de önemli tabi

sustalı için bu model uygunsa fiyatı da çok iyi

 

http://www.ebay.com/itm/New-Flip-Floding-Remote-Key-Case-Shell-For-Ford-Focus-C-Max-/400320456948?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item5d34f568f4&vxp=mtr

 

Ben Toyota, Sshoyong, Nissan ve Doblo için getirtip yapmıştım. Çok iyi oldular.

300TL ikinci el direksiyon dahil maliyet mi?

Direksiyon illa aynı model mi olmak zorunda mesela f3 direksiyonu yada mustang direksiyonu olabiliyor mu?

 

Ebayda birçok modeli var. direksiyonlu ve direksiyonsuz olanlar hatta alt yapısı olmayanlar için bile var.

 

ford focus cruise control

diye aratın.

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap


  • Benzer İçerikler

    • Yazan: Yakup Çağatay
      Tüm serinin silecek ölçülerini bulabildiğim kadar aktarıyorum. Piyasada bunlara yakın veya aynı ölçüleri almanız yeterlidir, ortadan bağlantı olduğu için 5-10 mm ile dünyalar değişmeyecektir. 
       
      Ön Silecek Lastikleri
      Focus Mk1 için 550 mm ve 475 mm (asimetrik)
       
      Focus Mk2 için 650 mm ve 425 mm (asimetrik)
      Focus Mk2 MCA için 650 mm ve 430 mm (asimetrik)
       
      Focus Mk3 için 2 adet 725 mm (simetrik)
      Focus Mk3 MCA için 2 adet 725 mm (simetrik)
       
      Focus Mk4 için ... mm ve ... mm (Girilecek) Uzunu Mk3'ten 10 cm kadar daha kısa (asimetrik)
       
      Arka Silecek Lastikleri
      Focus Mk1 SW için 280 mm - HB için 380 mm
       
      Focus Mk2 SW için 280 mm - HB için 350 mm
      Focus Mk2 MCA SW için 305 mm (01.2009'a kdr 280) - HB için 350 mm
       
      Focus Mk3 SW ve HB için 305 mm
      Focus Mk3 MCA SW için 305 mm - HB için 330 mm
       
      Focus Mk4 SW için ... mm - HB için ... mm (Girilecek)
        NOT: Ayrıca yanlış yazdığım varsa belirtirseniz sevinirim 🙂    Focus Mk1 (1999 2000 2001 2002 2003 2004 2005) Silecek Ölçüleri
      Focus Mk2 (2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011)  Silecek Ölçüleri
      Focus Mk3 (2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018)  Silecek Ölçüleri
      Focus Mk4 (2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024 2025)  Silecek Ölçüleri
    • Yazan: Burak Tekin
      1.6 100 beygir otomatik focusumda rölantide beklerken tekleme yapıyor(tam emin değilim tekleme olup olmadığından, belli aralıklarda sarsılıyor araba). Viteste beklerken, klima açık olduğunda çok daha belirgin şekilde ve daha kısa aralıklarda sarsmaya başlıyor. Benzindeyken daha az oluyor ancak yine onda da aynı problem devam ediyor ve 5-6 ustaya gösterdim hepsi sıkıntı yok diyor ama niye sarsıntı olduğunu da bilmiyorlar. ARaçta sarsıntı dışında herhangi bir sorun yok ve sadece rölantide oluyor araba hareket haline geçince hiçbir sıkıntı yok. Yardımlarınızı bekliyorum:)
    • Yazan: Ender Şen
      2010 model ford focus titanium x model arabamın 80000 de motor arıza ışığı yakması sonucu servise gittiğimde bilgisayardan dpf doluluk sınırına ulaşıldı uyarısı aldım. Sonra  bilgisayara bağladılar ve statık rejenerasyona geçtiler.  
      Araba durdugu yerde 3000 4000 devire geldi 10 dk falan rejenerasyonunu yaptı yeterli olmadı bir de fordscanle aktif rejenerasyonla araba bilgisayara bağlıyken yola çıktık ve bilgisayarın talimatlarına uyarak arka cam rezistansını açarak yuksek devirlerde 20 dk kadar arabayı surduk başarılı dedı ve uyarı ışığı söndü. 
      Yola devam ettİm 1 ay sonra tekrar aynı hatayı verdi bu sefer eolys sıvısı ekledik bitmişti tekrar rejenerasyon ve artık turboya fazla yüklendik diye yağını filtresini de değiştirdim bu arada da iptal ettirmeyi falan düşündüm. İzmirdeyim, yapan çok kişi var 800 tl civarı ama içime sinmedi, parça da 4500 tl civarı içini boşaltma riskini alamadım.
      Arabada problem de çözülmüyor baya da para yedi 6. sanayide bi yere gittim söküceğiz temizliyeceğiz dediler ben de arabanın başından ayrılmam, sonra baktım sökemiyoruz kaynaklı bu dediler başka bi yere gittim bakarız ama 2000 liraya kadar yolu var sıvı tankı cekvafı bozulduysa pahalı dediler yada temizlerken sensörler zarar görürse değiştirmemiz lazım dediler. Göze alamadım rejenerasyon yapıp gönderdiler taksicilere filan sordum euro5 motor genel sıkıntısı çoğunun bi bilgisi yoktu ilk kez duymuştu yada sorduğum iptal ettirmişti ama  ust devirde duman atma başlamıştı çekişten düşme vb.
      Sonra İzmır otolabta Tayfun abiye uğradım bosch car servıce ve dpf'i söküp temizleyebileceğiniz söyledi, iptal ettirmeden bi deneyelim dedi soktuk bi makinada 40 dk kadar kurum temizleyici kımyasalla basınçlı sıcak su verildi giriş ve çıkıştan değiştirerek 5 dk da 1 bende kaydettim şuan 8 ay oldu bi sıkıntı yaşamadım. Araba rahatladı bu sorundan dolayı arabasını satan arkadaşlarım oldu.
      Videosunu aşağıdan izleyebilirsiniz temizlik öncesi ve sonrası sıvılı tip dpf olduğu için bizim araçta kurum bırakıyor kül gibi ve fıltre doluyor zamanla uyarı veriyor tabi rejenerasyon sırasında araba uyarıda vermediği için anlayamadan bazen tam ortasında motoru stop ediyoruz yarım kalıyor, nasıl düşünememişler hayret, ama çözüldü sorun bu sıkıntıyı yasayan arkadaşlara duyrulur izmir otolab Tayfun abi focus forumdan Ender gönderdi derseniz yardımcı olur.
       






       
       
    • Yazan: Fahri Çalım
      Merhaba arkadaşlar aranıza yeni katılan birisiyim. Focus 2 üst torpido hakkında forumda biraz araştırma yaptım genel sorun üst kapaktaki tırnağın kırılması fakat bende sorun tırnak değil onun karşısındaki kilit sisteminde. Kilit sistemi denilen yerde hiç bir şey yok. Aracı yeni aldığım için pek bilgim de yok. İnternette kilitlere baktım ama onlar mı tam emin olamadığım için size sormak istedim. Resimleri attım son resimde de kilit karşılığı var. Aradığım parça o mu acaba?



    • Yazan: Burak Tekin
      Herkese iyi günler, 2011 focus mk2 aracımda ara sıra marş basarken ateşleme olmama sorunu yaşıyorum(akü sorunsuz, marş motoru rahat çalışıyor) ve anahtar daha sonra dönmüyor, kontağı tamamen kapatıp açmam gerekiyor. En son da tamamen marş motoru basmadı (yine aynı anahtar problemi oldu)  akü kutbunu söküp takınca çalışmaya başladı araba. Çalıştıktan sonra ise hiçbir şekilde tekleme,titreme,durma gibi sıkıntı olmuyor normal olarak çalışıyor. Daha önce karşılaşan varsa bu soruna yardımlarınızı bekliyorum

Focus Club Türkiye

Bu sitenin işleticisi, bu sitede yer alan bilgi, yazı ve makalelerin doğrudan veya dolaylı olarak kullanılmasından dolayı oluşacak zararlardan sorumlu tutulamaz. Kaynak gösterme kuralına uymak şartıyla, bu sitede yer alan yazı ve makalelerin belirli bir kısmına atıf yapılmasına, link verilmesine izin verilmektedir. Kaynak (canlı link) gösterilmeden yapılan alıntılara ise izin verilmemektedir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir.
×

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.