Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

1.0 Ecoboost Tanıtımı & Üretim Başladı ! - Made in Germany


Yakup Ç. A.

Önerilen Mesajlar

Bu da auto-motor-sport dergisinin Almanca versiyonu 1.0 EB testi, pdf olarak indirebilirsiniz, Almanca olmasa bile bazı grafikler ve görseller ilgi çekici olabilir.

http://www.ford.de/cs/BlobServer?blobtable=MungoBlobs&blobcol=urldata&blobheadervalue1=attachment;filename%3D%22AutoMotorSport_Dreiklang.pdf%22&blobheadervalue2=abinary;charset%3DUTF-8&blobheadername1=Content-Disposition&blobheadername2=MDT-Type&blobheader=application/pdf&blobwhere=1214424124729&blobkey=id

Testten bazı alıntılar:

  • "Motoru çalıştırmak üzere düğmeye basıyorum, marş motoru dönüyor, çalışıyor gibi oluyor sonra sessizlik. çalışmadı galiba diye parmak yeniden düğmeye uzanıyor, o sırada devir saati gözüme ilişiyor 900 dd'da sabitlenmiş. Motor çalışmış, ama duyulmuyor. ancak havalandırmayı kapatıp dikkatli dinleyince derinden bir ses geliyor"
  • "Kesinlikle 4 silindirliden daha sarsıntılı çalışmıyor, ses duymak için de gazı bayağı köklemek gerekiyor. O zaman da çıkan homurtu kulağa hoş geliyor."
  • "Peki 1400 kiloluk aracı yürütebilecek mi? İlk kalkışta tüm az silindirli motorlarda olduğu gibi bunda da biraz gaza asılmak lazım, ilk kalkışlarda 200 dd makul, alıştıkça 1500 dd ile başarılabiliyor."
  • "3000 dd geçmeden vites değiştirmek istiyorsanız, ki bu trafikte akmak için fazlası ile yeterli, devir saatini takip etmek lazım, çünkü motor sesinden bir şey anlaşılmıyor."
  • "200 Nm'ye ulaşam tork etkili bir çekiş sağlıyor. Bazı 4 silindir 2.0 motorlarda bile bu torkun olmadığı düşünülürse, ve mesela VW Up'taki 1.0 motorun 75 HP ve sadece 95 Nm ürettiği hatırlanırsa, bu güçlü çekiş hiç de şaşırtıcı değil."
  • "180 km/h hıza kadar motor hiç zorlanmadan ulaşıyor, özellikle otoyollarda bunun için biraz devirli kullanmakta yarar var."
  • "Tabii performanslı kullanımlarda yakıt tüketimi artıyor. Bizim ekonomik kullanma parkurumuzda elde ettiğimiz değer 5,3l oldu, 1.6 kardeşinden sadece 0,1 l daha düşük, ortalama test tüketimi 7,5l dolaylarındaydı, 1.6'da bu değer 8,11 olmuştu."
  • "Yakıt tülketimleri aynı bile olsa küçük motor daha kolay devirleniyor, daha iyi çekiyor, kullanması çok daha eğlenceli ve keyifli."
  • Bir de ölçüm değeri, 4.viteste 60-100 km/h 1.0 ile 9,8 saniye, 1.6'da ise 12,8. Yeterince açık değil mi?
  • Sonuç: *****

:yemek: Ford bu sefer medyayı iyi besliyor...

Cem Boneval tarafından düzenlendi
  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hollanda'dan bir 1.0 EB testi daha...

Enine boyuna zorlamışlar.

Minik :kıhkıh: motorun sesine dikkat (çok konuşan sürücüye duymazdan gelin)

,

Video başlığı 1.0 ecoboost trend diyor.

Fakat jantlar tit jantı. Otosan bize fena kazık atıyor.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

arkadaşlar selam

nihayet beklediğimiz arac geliyor FOCUS III Y.TIT 4K 1.0 ECOBOOST 125PS SMART PAKET+TEKNO PAKET, SEKER KIRMZ+GRI KUMAS SEKER KIRMZ

11 temmuz geliş tarihi hayırlı olsun :)

1 tane atmıslar

Bence de hayrını görün...

Fiyatlardan haber ver mı?

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

arkadaşlar selam

nihayet beklediğimiz arac geliyor FOCUS III Y.TIT 4K 1.0 ECOBOOST 125PS SMART PAKET+TEKNO PAKET, SEKER KIRMZ+GRI KUMAS SEKER KIRMZ

11 temmuz geliş tarihi hayırlı olsun :)

1 tane atmıslar

bu kadar tesadüf olur demin tlfnu kapattım burdaki bayiyle görüşüyordum. Dediklerine göre temmuz başı sipariş almaya başlanacak, teslimatlar ağustos ortası gibi olurmuş...

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Tekno ve Smart : net icerik belli mı ? Donanım konusu litfen :)

Yeni Focus araçlarımızda SONY müzik sistemi, serit takip sistemi ve seritte kalma yardımcısı,

sürücü dikkat takip sistemi, otomatik uzun far, kör nokta uyarı sistemi gibi yeni teknolojileri devreye

alıyoruz.

ama bunlar hangisi tekno hangısı smart henuz bılgı yok

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Yeni Focus araçlarımızda SONY müzik sistemi, serit takip sistemi ve seritte kalma yardımcısı,

sürücü dikkat takip sistemi, otomatik uzun far, kör nokta uyarı sistemi gibi yeni teknolojileri devreye

alıyoruz.

ama bunlar hangisi tekno hangısı smart henuz bılgı yok

Yani bu sony de standart olmayacak anladığım kadarıyla...

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.