Jump to content
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

“ER-OL
Yakup Çağatay

2019 Ford Focus ST Tanıtıldı

Önerilen Mesajlar

18 Şubat 2019'da resmen tanıtıldı. 

2.3 EcoBoost 280 ps 420 Nm 6 ileri manuel ve 7 ileri otomatik. 0-100 6sn altında.

2.0 EcoBlue 190 ps 400 Nm 6 ileri manuel.

Ford ilk kez önden çekişli elektronik sınırlı kaymalı diferansiyel sunuyor

 

Detaylar: https://anasayfa.focusclubtr.com/2019-ford-focus-st/ 

 

2019_FORD_FOCUS_ST_01-2.jpg

2019_FORD_FOCUS_ST_03-2.jpg

2019_FORD_FOCUS_ST_17-2.jpg

 

 

 

 

——— eski ———-

Şöyle bir çekim dolaşıyor. %99 Focus ST gördüğümüz gibi olacaktır. 

 

2019 Focus ST.jpg

Spoiler


Dizel otomatik ve benzinli otomatik de olacak diye biliyoruz, manueller yanına. Yakında tanıtılacak zaten biraz daha sabır 🙂 

 

https://www.focusclubtr.com/topic/16445-2019-focus-st-mk4-casus-çekimi/?page=2&tab=comments#comment-485792

 

Bunlar da olası motor seçeneklerinden sızıntılar.

 

38559BC4-2E36-4C0C-843B-FC5EBE966A63.jpeg.0e1793d59756f7d11685bf4247f458bf.jpeg

 

 

DF40B5EA-3656-417F-AC0A-4D074696DD74.thumb.jpeg.7d9e8fdb77325df11efeb948351dc212.jpeg

 

 

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

ülkedeki vergi sistemi değişse 1.5,2.0 ,2.5, 3.0 motor aynı olsa ,Otomobilden alınan ÖTV kalksa sadece %18 kdv alınsa, benzin 3 TL olsa millet focus ST ye binse,400 beygirin keyfini sürse ne güzel olur...

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
1 dakika önce, Yakup Çağatay yazdı:

Abi bu LED'lerin alayı siyah.

 

Halojenlerde ise ST-Line alırsan siyah geliyor, bize de.

 

Screen Shot 2018-12-05 at 22.41.39.png

 

Hiç farketmemişim yahu. Adaptif ledlerde yok o zaman ya da görmedik.

--1 dakika sonra eklendi--

Varmış 😀

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
9 dakika önce, çağlar çetinkaya yazdı:

ülkedeki vergi sistemi değişse 1.5,2.0 ,2.5, 3.0 motor aynı olsa ,Otomobilden alınan ÖTV kalksa sadece %18 kdv alınsa, benzin 3 TL olsa millet focus ST ye binse,400 beygirin keyfini sürse ne güzel olur...

 Ama olmuyor işte 🤦🏻‍♂️

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
7 dakika önce, Semih O. yazdı:

 

Hiç farketmemişim yahu. Adaptif ledlerde yok o zaman ya da görmedik.

O siyah tamamında.

DSC03955.jpg

 

Şöyle bir güncelle yapıyorum, bu LED'in sadece kenarı açık renkmiş.

Vignale, Titanium , Trend krom. ST-Line ve Active siyah kenarlı. İçlerin tamamı, siyah. Yine 50 tane far var 😄 

 

Screen Shot 2018-12-05 at 22.49.40.png

 

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
12 saat önce, Göksel Yaman yazdı:

Gönül ister, 2.3L. Mantık der 1.5L 😊Önceki nesil focuslarda ST ile tasarım olarak daha farklı bir çizgi vardı. Lakin ST line donanım ile ST bayağı birbirine kardeş olmuş. 

stline alıp çevirmek daha basitleşmiş 😄

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Daha net fotolar lazım. Heyecan veren tarafı içinde olacaktır sanırım. St line'dan sonra dış tasarımdan fazla bir şey beklemek zor. Belki güzel bir spoiler, yanlardan büyük ST arma vs..

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap


  • Benzer İçerikler

    • Yazan: Eren Tan
      Merhaba, 10 gün evvel işimden evime dönerken Sarışın bir Mustang görmüştüm. Fakat bunu paylaşma kısmeti meğer bugüne imiş!.. Şöyle 2.3 EcoBoost motorlu, 6 ileri otomatik vitesli ve arkadan itilen Sarışın Mustang ile buluşma anılarımı paylaşmak istiyorum. 
       

       
      4 Şubat 2019 Pazartesi tarihinde Bursa Aile, Çalışma ve Sosyal İl Müdürlüğün'den evime yürüyerek dönerken bir galerinin önünden geçiyordum. Ben geçerken o an BumbleBee denen şu Sarı-Siyah modifiyeli Mustang'i gördüm. Daha sonra genç bir galerici ile sohbet ettik ve fotoğraf için izin kopardı. Kırmadı ve anlayışla karşılayarak izin de vermiş oldu helali hoş olsun...  Yalnız sohbet sırasında o gün Türkiye'de tek bir sarı Mustang satıldığını da belirtmişti. Ama şu an Sahibinden adlı web adresinin bahsine göre altıncı nesil sarı Mustangler 3'e çıkmış oldu. Öteki iki Mustang'in biri İstanbul, diğeri ise Tekirdağ'da satılmakta. Fakat öbür iki Mustang; BumbleBee (Yani Sarı-Siyah) modifiyeli değil, sadece ve tamamen düz sarı renginde... Ki İstanbul'daki sarışının farkı ise, 3.7 litrelik atmosferik benzinli V6 motoruna sahip.
       

       
      Ayrıca bu Pre-Facelift (Yani Makyaj Öncesi) model olduğu için 6 ileri otomatik vitese sahip. Fakat 2018 model yılından itibaren Mustang makyajla tasarımlarını hafif tazelerken, 2.3 EcoBoost motor seçeneği ise 10 ileri otomatik vitese kavuştu. Son olarak fotoğraflarını paylaşacağım. Ancak plakanın belli olmaması adına "The Show Must Go On" yazarak kapattım. Toplum olarak siz o Bursa'daki Mustang'e "BumbleBee" derseniz diyin. (Bumblebee, şu Transformers film serilerindeki Sarı-Siyah modifiyeli Chevy Camaro'lara dönüşen robotun adı...) Ama ona ısrarla "BumbleBee" demeyeceğim! Onun yerine "The Show Must Go On Güzeli" demeye devam edeceğim. 
       


      O şekilde isim koymamın sebebi ise şu şekilde. Ben küçükken, yani ikili yaşlarımdayken o reklam müziğini çok iyi hatırlıyorum (ve aynı zamanda ilk The Show Must Go On dinleyişim)... Reklamda bütün araçlar rol oynasa bile, sadece Escort ile Mustang sahnelerini hatırlayabiliyorum. En kesin olan şey ise; reklam sonundaki dublajı anlamasam da, görüntü olarak siyahlar içindeki Ford logosu ile sonradan ortaya defter yaprağı şeklinde açılan "Koç" Holding logosunu bile hatırlıyorum. O yüzden o anılarımı ölümsüzleştirmek adına önümde ne kadar Ford Mustang varsa, buradaki bütün Mustanglere o kadar "The Show Must Go On Güzeli" diyeceğim. Kırmızısı, Mavisi, Yeşili, Sarısı, Siyahı, Beyazı, Beji ya da Grileri; hangi nesil olursa olsun, hiç bir Mustanglere ayırt etmeden o şekilde hitap edeceğim... Benim fotoğraf teklifini kırmayıp kabul eden o galeriye ve "The Show Must Go On" meseleleri hakkında kararlarıma olan saygı ile anlayışlarınız için de çok teşekkür ederim... Son olarak hatırlamanız için bahsettiğim reklam filmini tekrar paylaşıyorum...

      https://www.youtube.com/watch?v=14qHGu1FrgY
    • Yazan: Yakup Çağatay
      Öncelikle Focus serisi eklendi, talep olursa diğer Ford modelleri de eklenir.
       
      2018 - 2019 Focus MK4
      1.5 Ti-VCT 
      Motor Yağı: 5W-20 - Şartname WSS-M2C948-B eğer buna uygun yağ bulunamazsa ACEA C2 ile tanımlanmış olan SAE 5W-20 kullanabilirsiniz. 
      1.0 EcoBoost
      Motor Yağı: 5W-20 - Şartname WSS-M2C948-B eğer buna uygun yağ bulunamazsa ACEA C2 ile tanımlanmış olan SAE 5W-20 kullanabilirsiniz.
      1.5 EcoBoost
      Motor Yağı: 5W-20 - Şartname WSS-M2C948-B eğer buna uygun yağ bulunamazsa ACEA C2 ile tanımlanmış olan SAE 5W-20 kullanabilirsiniz.
      1.5 EcoBlue
      Motor Yağı: 0W-20 - Şartname WSS-M2C952-A1 eğer buna uygun yağ bulunamazsa ACEA C2 ile tanımlanmış olan SAE 0W-30 kullanabilirsiniz.
       
      2014 - 2015 - 2015 - 2016 - 2017 -2018 MCA Focus MK3
      1.6 Ti-VCT 
      Motor Yağı: 5W-20 - Şartname WSS-M2C948-B veya 5W30 Şartname WSS-M2C913-C 
      1.0 EcoBoost
      Motor Yağı: 5W-20 - Şartname WSS-M2C948-B eğer buna uygun yağ bulunamazsa ACEA A5/B5 teknik özelliklerini karşılayan SAE 5W-30
      1.5 EcoBoost
      Motor Yağı: 5W-20 - Şartname WSS-M2C948-B eğer buna uygun yağ bulunamazsa ACEA C2 teknik özelliklerini karşılayan SAE 5W-20 
      1.5 TDCI
      Motor Yağı:  0W-30 - Şartname WSS-M2C950-A eğer buna uygun yağ bulunamazsa WSS-M2C913-D veya  ACEA A5/B5 teknik özelliklerini karşılayan SAE 5W-30 yağını da kullanabilirsiniz. 
      1.6 TDCI
      Motor Yağı:  5W-30 - Şartname WSS-M2C913-C  eğer buna uygun yağ bulunamazsa ACEA A5/B5 teknik özelliklerini karşılayan SAE 5W-30 yağını da kullanabilirsiniz. 
       
      2011 - 2012 - 2013 - 2014 Focus MK3
      1.6 Ti-VCT & 1.6 EcoBoost
      Motor Yağı: 5W-20 - Şartname WSS-M2C948-B eğer buna uygun yağ bulunamazsa 5W-30 WSS-M2C913-C. 
      1.0 EcoBoost
      Motor Yağı: 5W-20 - Şartname WSS-M2C948-B eğer buna uygun yağ bulunamazsa ACEA A5/B5 teknik özelliklerini karşılayan SAE-5W-30 yağını da kullanabilirsiniz. 
      1.6 TDCI
      Motor Yağı: 5W-30 - Şartname WSS-M2C913-C 
       
      2004-2011 Focus MK2
      Tüm Benzinli Modeller (1.6 ve altı)
      Motor Yağı: 5W-30 - WSS-M2C913-C Şartnamesini sağlayan yağlar kullanılabilir. Eğer bulunamazsa 5W-30 WSS-M2C913-B da kullanılabilir. Yine bulamazsanız ACEA A1/B1 veya ACEA A3/B3 spesifikasyonuna uygun, viskozitesi SAE 5W-30, SAE 5W-40 veya SAE 10 W-40 olan yağlar kullanılabilir. 
      1.6 TDCI
      Motor Yağı: 10W-30 - Şartname WSS-M2C291-A, 2008 sonrası Ford Otosan, ülkemizdeki yakıt kalitesi arttığı için 5W-30 - Şartname WSS-M2C-913-B kullanılmasını önerdi. (Detaylı açıklaması burada)
      1999-2004 Focus MK1
      Motor Yağı: Ford/Motorcraft Formula E 5W-30 eğer bulunamazsa 5W-30 viskozitesinde WSS-M2C913-A veya WSS-M2C912-A1 şartnamesine uygun yağlar kullanılabilir.
       
      Alternatif yağlar hakkında:  Bu yağların kullanılması daha uzun marş süresine, düşük yakıt ekonomisine motorda performans kaybına ve düşük emisyon değerlerine yol açabilir. 
      Yağlar Hakkında Yanlış Bilinen Doğrular: http://www.focusclubtr.com/topic/1094-yağlar-hakkında-yanlış-bilinen-doğrular/
       
    • Yazan: Yakup Çağatay
      Yeni Ford Ranger, %9’a varan yakıt verimliliği ile gelişmiş performans sunarken, gelişmiş bağlantı ve sürücü yardımı teknolojileri tanıtıldı.
       
      Fazlası: https://anasayfa.focusclubtr.com/2019-ford-ranger-yenilendi-2-0-ecoblue/
       
      Ranger’in güçlü yeni 2.0 litrelik EcoBlue motoru aşağıdaki kombinasyonlarla sunulmakta:
      130 PS 340 Nm tork; 8,0 l/100 km
      170 PS 420 Nm tork; 8,3 l/100 km 
      213 PS 500 Nm tork; 9,2 l/100 km; Bi-turbo.
       
      Artık hepsi 4x4 ve Xenon eklenmiş bir de.
       

       

       

       
       
    • Yazan: Yakup Çağatay
      Yeni gördüm şöyle bir sorgulama ekranı konulmuş. Deneyelim bakalım 🙂 
       
      Not: Zorunlu olanlar için sistemde kayıtlı olan numaralardan ulaşılıyor diye biliyorum.
       
      http://www.ford.com.tr/ford-hakkinda/Gonullu-Geri-Cagirma-Kampanyalari
       

    • Yazan: Yakup Çağatay
      Spor, normal ve eco modlarının tamamını ayrıca otomatik ve manuel vites seçeceğinin hepsini denedim; aralarında kayda değer fark göremedim. Birebir aynı ölçüm olamayacağı için minimal farklar var tabi, ancak dip gaz ile bu detayların hiç önemi olmadığını söyleyebilirim. 0-100 fabrika değerinin tutarlı olduğunu gözlemleyebiliriz. Vites üç kademe birden düşürülebiliyor, iki kademe yükselebiliyor.  
      Efem iyi seyirler. 
       
       

Focus Club Türkiye

Bu sitenin işleticisi, bu sitede yer alan bilgi, yazı ve makalelerin doğrudan veya dolaylı olarak kullanılmasından dolayı oluşacak zararlardan sorumlu tutulamaz. Kaynak gösterme kuralına uymak şartıyla, bu sitede yer alan yazı ve makalelerin belirli bir kısmına atıf yapılmasına, link verilmesine izin verilmektedir. Kaynak (canlı link) gösterilmeden yapılan alıntılara ise izin verilmemektedir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir.
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.